Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)
Очікувана вартість
36 990 000,00 UAH
UA-2024-02-21-013220-a 36de70ea730f494db680aaafa32d6aab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2024 12:32
Очікувана вартість: 36 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1109700 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 комплект
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 1109700 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо висновку СЕС окремо на матріали, а не на виріб в цілому
Дата подання: 21 лютого 2024 18:05
Дата відповіді: 22 лютого 2024 09:58
Добрий день. пунктом 2, Додаток 2 до оголошення, на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів: "п.2 Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб". Чи буде вважатися правильним надання висновку СЕС на виріб в цілому? Якщо так, то внесить будь ласка відповідні зміни в оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, документи визначені п. 2 Додатку 2 до Оголошення - Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб – повинні бути надані на всі комплектуючі з яких виготовляється виріб (напр. трикотажне полотно, тасьма еластична, нитки та ін.) На готовий виріб надається сертифікат відповідності згідно п. 3 Додатку 2 до Оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-21-013220-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“", Код ЄДРПОУ:44054296
Дата подання: 29 березня 2024 11:47
Лист-Звернення щодо роз'ясненя відхилення пропозиції і ненадання терміну в 24 години на усунення неточностей
Лист – звернення

Шановний Замовнки, звертаємось до Вас з наступним. 21 лютого 2024 року Вами розпочато закупівлю за предметом «Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові), код ДК 021:2015:18310000-5 Спідня білизна» номер оголошення UA-2024-02-21-013220-a. Нами було подано тендерну пропозицію на закупівлю з підтверджуючими документами з ціною 34 848 000,00 грн. (Тридцять чотири мільйона вісімсот сорок вісім тисяч гривень 00 копійок).
Аукціон за даною закупівлею відбувся 18 березня 2024 року. Згідно Реєстру пропозицій участь в закупівлі прийняли 6 (Шість) учасників. Набільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону визначена ПП "ТІС ГРУП". Протокольним рішенням №204 від 22.03.2024 року пропозицію Учасника ПП "ТІС ГРУП" було відхилено згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.
Наступною найбіль економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“". Так, 28.03.2024 року Протокольним рішенням №226, Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону а саме, відповідно до пункту 3 додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, Учасник повинен надати Замовнику у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на виріб.
Звертаємо увагу, що під час подання тенедерної пропозиції (документів) через електронну систему закупівлі на майданчику відбувся технічний збій та фактично не завантажився до ЦБД документи якості а саме, «Сертифікт відповідності» на білизну для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) (додається).
Наголошуємо, що відповідно до пункту 16.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документа, чого не було здійснено Замовником.
Фактично, Замовник позбавив можливості Учасника усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі пропозиції та які жодним чином не впливають на технічні та якісні показники поданої пропозиції яка на даний момент є найбільш економічно вигідною.
У зв'язку із вище наведеним, просимо розглянути дане звернення та забезпечити дотримання законодавства у сфері публічних закупівель шляхом перегляду прийнятого рішення з наданням права на усунення невідповідності через електронну систему
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2024 12:36
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Сертифікат відповідності на виріб, відноситься до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури. Отже, щодо такого документу замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013220-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 04 квітня 2024 11:06
Щодо неправомірного відхилення ТОВ ОЛТЕКС
Учасником у складі пропозиції не надано сертифікат якості або сертифікат відповідності, або висновок СЕС на поліестерову сітку з якої виготовляється виріб.

ТОВ «ОЛТЕКС» не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин:
Додатком 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання учасником у складі пропозиції - Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб.
У складі пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» надало висновок ДСЕЕ від 12.07.2023 № 12.2-18-3/9098 на трикотажне полотно фліс та трикотажне полотно.
Поліестерова сітка є трикотажним полотном і відноситься до групи товарів за кодом 6006 згідно УКТЗЕД – інші полотна трикотажні машинного чи ручного в’язання.
Із зазначеного трикотажного полотна виготовляється чохол до виробу.

З огляну на зазначене, вимагаємо скасувати протокольне рішення від 03.04.2024 № 242 про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» та акцептувати пропозицію ТОВ «ОЛТЕКС», як найбільш економічно вигідну.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 квітня 2024 16:41
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2024 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ТІС ГРУП" 30 600 000,00
UAH з ПДВ
30 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" 34 848 000,00
UAH з ПДВ
34 848 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" 35 989 200,00
UAH з ПДВ
35 989 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 36 871 200,00
UAH з ПДВ
36 871 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 36 928 800,00
UAH з ПДВ
36 928 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 36 990 000,00
UAH з ПДВ
36 990 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 березня 2024 18:49
Електронний підпис
17 березня 2024 18:49
Електронний підпис
17 березня 2024 18:47
Відомость про учасника.pdf
17 березня 2024 18:47
СЕСи на матеріали.rar
17 березня 2024 18:47
ВИПИСКА ТІС ГРУП.pdf
17 березня 2024 18:47
Договір суборенди № 01-04.pdf
17 березня 2024 18:47
Договір оренди №1.pdf
17 березня 2024 18:47
Технічна специфікація.pdf

Конфіденційні документи

17 березня 2024 18:47
Аналог договір з Доп. №286_3_23_266 від 21.04.23 Зимова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування чутливої інформації

Публічні документи

15 березня 2024 18:11
Електронний підпис
15 березня 2024 18:11
Електронний підпис
15 березня 2024 18:10
наказ.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Аналог договір.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.5Задойко.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.9Матенька.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
баланс ВО 3 кв 2022.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Пояснення ліцензія.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
СЕС ТК Сітка.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Гарантія виробника ШГ.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
виписка з реєстру.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.14Пиріг.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
ЦП білизна 15-03-24.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.11Паралюх.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
СЕС Тесьма_резинка.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.13Пелех.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Пртокол_колір_койот.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.1Гавурська.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
опис.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.10Осадець.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Сорочки зимові НГУ.png.p7s
15 березня 2024 18:10
баланс ВО 1кв 2023.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.16Яциковська.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.12Парніцька.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Лист_санкції.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.15Чайковська.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
ДовідкаНАЗК_Зазуля.zip.p7s
15 березня 2024 18:10
3.6Зазуля Б.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.8Кушпінська.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Кальсони зимові НГУ.png.p7s
15 березня 2024 18:10
Кальсони зимові НГУ2.png.p7s
15 березня 2024 18:10
СЕС ТК Сітка 2 .pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.7Зеленюк.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.4Дубська.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
довідка інше.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.3Долішній В.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
довідка 236.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Відгук на від ФОпа _Т.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Сорочки зимові НГУ2.png.p7s
15 березня 2024 18:10
рішення засновника.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
3.2Гриценко.pdf.p7s
15 березня 2024 18:10
Гарантія 747.zip

Публічні документи

17 березня 2024 15:48
Електронний підпис
17 березня 2024 15:46
20 - Протокол 1373_1374 СКЗ.pdf
17 березня 2024 15:46
19 - S0100114 Ф1 Баланс41001.pdf
17 березня 2024 15:46
19 - S0100114 Ф1 Баланс 2022.pdf
17 березня 2024 15:46
18 - Відгук Роза_258.pdf
17 березня 2024 15:46
22 - Сертифікат СКЗ.pdf
17 березня 2024 15:46
21 - СЕС на матеріали.zip
17 березня 2024 15:45
08 - Відомості.pdf
17 березня 2024 15:45
02 - наказ директора цв.pdf

Конфіденційні документи

17 березня 2024 15:46
18 - Договір 258 від 21.04.2023 Труси.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір Міністерства оборони України

Публічні документи

15 березня 2024 17:53
Електронний підпис
15 березня 2024 17:53
Електронний підпис
15 березня 2024 17:52
Гарантія 115779-GL-54-69.rar
15 березня 2024 17:52
1.19. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
15 березня 2024 17:52
1.8. довідка про учасника.pdf
15 березня 2024 17:52
1.11. довідка санкція 236.pdf
15 березня 2024 17:52
1.2.3. Статут.pdf
15 березня 2024 17:52
1.6. Гарантійний лист.pdf
15 березня 2024 17:52
1.9. довідка ліцензія.pdf
15 березня 2024 17:52
1.16.6. ДУ цх.pdf
15 березня 2024 17:52
1.16.4. ДУ скл.pdf
15 березня 2024 17:52
1.5. витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 16:40
Електронний підпис
08 квітня 2024 16:38
Статут ОЛТЕКС.pdf
08 квітня 2024 16:38
Рішення учасника 9.pdf
08 квітня 2024 16:38
Довідка ліцензування.pdf
08 квітня 2024 16:37
Витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2024 16:37
Банкрутство ОЛТЕКС 08.04.pdf
05 квітня 2024 13:40
Електронний підпис
05 квітня 2024 13:38
Рішення учасника.pdf
05 квітня 2024 09:10
Електронний підпис
15 березня 2024 11:30
Електронний підпис
15 березня 2024 11:29
Виписка ЄДР.pdf
15 березня 2024 11:29
Накази працівники.rar
15 березня 2024 11:29
Рішення учасника.pdf
15 березня 2024 11:29
Статут ОЛТЕКС.pdf
15 березня 2024 11:29
Відомості про учасника.pdf
15 березня 2024 11:29
Довідка працівники.pdf
15 березня 2024 11:29
ГЛ постачання.pdf
15 березня 2024 11:29
ГЛ обмежувальні заходи.pdf
15 березня 2024 11:29
Довідка захист довкілля.pdf
15 березня 2024 11:29
Довідка товар не з рф рб.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 10:52
Електронний підпис
15 березня 2024 16:43
Електронний підпис
15 березня 2024 16:43
Електронний підпис
15 березня 2024 16:42
гарантія 707.zip
15 березня 2024 16:42
18.1 Договір 117_11 від 08.12.2020.pdf
15 березня 2024 16:42
17 Довідка працівники.pdf
15 березня 2024 16:42
15 Довідка МТБ.pdf
15 березня 2024 16:42
18.2 Видаткова накладна.pdf
15 березня 2024 16:42
1.3.1 Опис до Статуту.pdf
15 березня 2024 16:42
16.2 Договір оренди 010223А.pdf
15 березня 2024 16:42
5 Виписка ЄДР.pdf
15 березня 2024 16:42
11 Лист п. 4 ч.1 ст.236 ГПУ.pdf
15 березня 2024 16:42
2 Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2024 16:42
18 Довідка аналогічний.pdf
15 березня 2024 16:42
6 Гаратн.лист Санкції.pdf
15 березня 2024 16:42
1.3 Статут 2024.pdf
15 березня 2024 16:42
7 протокол оптика.pdf
15 березня 2024 16:42
8 Сес матріали.pdf
15 березня 2024 16:42
4 Ліцензія.pdf
15 березня 2024 16:42
5 Товар новий.pdf
15 березня 2024 16:42
6 Довідка про товар.pdf
15 березня 2024 16:42
3 Довкілля.pdf
15 березня 2024 16:42
9Протокол КР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТІС ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 747.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія 707.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТІС ГРУП"
#34494209
Відхилено 30 600 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 19:32
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
#44054296
Відхилено 34 848 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 18:27
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"
#00307313
Відхилено 35 989 200,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 13:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 36 871 200,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 13:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Рішення скасоване 36 928 800,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2024 16:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
Рішення скасоване 36 990 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2024 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 16:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Переможець 36 928 800,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку щодо наявності складських/виробничих приміщень та обладнання в якій невірно зазначено дату Договору (суборенди) №01-04. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді довідки щодо наявності складських/виробничих приміщень із зазначенням достовірної інформації. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено Договір (суборенди) №01-04 в п 1.1. якого зазначено «Орендар передає, а Суборендар приймає за Актом приймання-передачі (Додаток №1) у строкове платне користування частину Приміщень…», при цьому у складі цього ж файлу міститься Акт прийому-передачі – Додаток №2 до договору суборенди від 01 квітня 2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Додаток №1 до Договору (суборенди) №01-04 від 01 квітня 2023 року або Акт прийому-передачі у відповідності до пункту 1.1 зазначеного договору, або роз’яснення щодо виявленої невідповідності. 3. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи відповідно до вимог пункту 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі надано файл «S0110013 1-м 2-м. Фінансова звітність малого підприємства- за 2023 рік+ квіт.pdf» в якому фінансова звітність не містить відмітки про прийняття уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, фінансову звітність з відміткою про прийняття уповноваженим органом відповідно до пункту 19 Додатку 1 до Оголошення.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №402 від 11 березня 2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено довідку за вих. №497 від 15 березня 2024 року в якій не зазначено інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про раніше виконані договори, що містить інформацію про стан виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
36 928 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2024 09:02
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 16:09
Державний контракт №85 ВОЗ 2024.pdf укладений
10 квітня 2024 16:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) 60000 комплект 615,48
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 36 928 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 154 800,00 UAH)