Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)
Очікувана вартість
36 990 000,00 UAH
UA-2024-02-21-013220-a ● 36de70ea730f494db680aaafa32d6aab
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Камінська Ірина Вячеславівна 380444624862 vch3078@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 12:32 |
Очікувана вартість: | 36 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1109700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 комплект
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 17:13 |
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Білизна для холодної погоди.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо висновку СЕС окремо на матріали, а не на виріб в цілому
Дата подання: 21 лютого 2024 18:05
Дата відповіді: 22 лютого 2024 09:58
Добрий день. пунктом 2, Додаток 2 до оголошення, на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів:
"п.2 Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб".
Чи буде вважатися правильним надання висновку СЕС на виріб в цілому? Якщо так, то внесить будь ласка відповідні зміни в оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, документи визначені п. 2 Додатку 2 до Оголошення - Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб – повинні бути надані на всі комплектуючі з яких виготовляється виріб (напр. трикотажне полотно, тасьма еластична, нитки та ін.) На готовий виріб надається сертифікат відповідності згідно п. 3 Додатку 2 до Оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013220-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“", Код ЄДРПОУ:44054296
Дата подання: 29 березня 2024 11:47
Лист-Звернення щодо роз'ясненя відхилення пропозиції і ненадання терміну в 24 години на усунення неточностей
Лист – звернення
Шановний Замовнки, звертаємось до Вас з наступним. 21 лютого 2024 року Вами розпочато закупівлю за предметом «Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові), код ДК 021:2015:18310000-5 Спідня білизна» номер оголошення UA-2024-02-21-013220-a. Нами було подано тендерну пропозицію на закупівлю з підтверджуючими документами з ціною 34 848 000,00 грн. (Тридцять чотири мільйона вісімсот сорок вісім тисяч гривень 00 копійок).
Аукціон за даною закупівлею відбувся 18 березня 2024 року. Згідно Реєстру пропозицій участь в закупівлі прийняли 6 (Шість) учасників. Набільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону визначена ПП "ТІС ГРУП". Протокольним рішенням №204 від 22.03.2024 року пропозицію Учасника ПП "ТІС ГРУП" було відхилено згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.
Наступною найбіль економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“". Так, 28.03.2024 року Протокольним рішенням №226, Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону а саме, відповідно до пункту 3 додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, Учасник повинен надати Замовнику у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на виріб.
Звертаємо увагу, що під час подання тенедерної пропозиції (документів) через електронну систему закупівлі на майданчику відбувся технічний збій та фактично не завантажився до ЦБД документи якості а саме, «Сертифікт відповідності» на білизну для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) (додається).
Наголошуємо, що відповідно до пункту 16.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документа, чого не було здійснено Замовником.
Фактично, Замовник позбавив можливості Учасника усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі пропозиції та які жодним чином не впливають на технічні та якісні показники поданої пропозиції яка на даний момент є найбільш економічно вигідною.
У зв'язку із вище наведеним, просимо розглянути дане звернення та забезпечити дотримання законодавства у сфері публічних закупівель шляхом перегляду прийнятого рішення з наданням права на усунення невідповідності через електронну систему
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнки, звертаємось до Вас з наступним. 21 лютого 2024 року Вами розпочато закупівлю за предметом «Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові), код ДК 021:2015:18310000-5 Спідня білизна» номер оголошення UA-2024-02-21-013220-a. Нами було подано тендерну пропозицію на закупівлю з підтверджуючими документами з ціною 34 848 000,00 грн. (Тридцять чотири мільйона вісімсот сорок вісім тисяч гривень 00 копійок).
Аукціон за даною закупівлею відбувся 18 березня 2024 року. Згідно Реєстру пропозицій участь в закупівлі прийняли 6 (Шість) учасників. Набільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону визначена ПП "ТІС ГРУП". Протокольним рішенням №204 від 22.03.2024 року пропозицію Учасника ПП "ТІС ГРУП" було відхилено згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.
Наступною найбіль економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“". Так, 28.03.2024 року Протокольним рішенням №226, Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону а саме, відповідно до пункту 3 додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, Учасник повинен надати Замовнику у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на виріб.
Звертаємо увагу, що під час подання тенедерної пропозиції (документів) через електронну систему закупівлі на майданчику відбувся технічний збій та фактично не завантажився до ЦБД документи якості а саме, «Сертифікт відповідності» на білизну для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) (додається).
Наголошуємо, що відповідно до пункту 16.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документа, чого не було здійснено Замовником.
Фактично, Замовник позбавив можливості Учасника усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі пропозиції та які жодним чином не впливають на технічні та якісні показники поданої пропозиції яка на даний момент є найбільш економічно вигідною.
У зв'язку із вище наведеним, просимо розглянути дане звернення та забезпечити дотримання законодавства у сфері публічних закупівель шляхом перегляду прийнятого рішення з наданням права на усунення невідповідності через електронну систему
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2024 12:36
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Сертифікат відповідності на виріб, відноситься до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури. Отже, щодо такого документу замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013220-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 04 квітня 2024 11:06
Щодо неправомірного відхилення ТОВ ОЛТЕКС
Учасником у складі пропозиції не надано сертифікат якості або сертифікат відповідності, або висновок СЕС на поліестерову сітку з якої виготовляється виріб.
ТОВ «ОЛТЕКС» не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин:
Додатком 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання учасником у складі пропозиції - Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб.
У складі пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» надало висновок ДСЕЕ від 12.07.2023 № 12.2-18-3/9098 на трикотажне полотно фліс та трикотажне полотно.
Поліестерова сітка є трикотажним полотном і відноситься до групи товарів за кодом 6006 згідно УКТЗЕД – інші полотна трикотажні машинного чи ручного в’язання.
Із зазначеного трикотажного полотна виготовляється чохол до виробу.
З огляну на зазначене, вимагаємо скасувати протокольне рішення від 03.04.2024 № 242 про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» та акцептувати пропозицію ТОВ «ОЛТЕКС», як найбільш економічно вигідну.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ОЛТЕКС» не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин:
Додатком 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання учасником у складі пропозиції - Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб.
У складі пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» надало висновок ДСЕЕ від 12.07.2023 № 12.2-18-3/9098 на трикотажне полотно фліс та трикотажне полотно.
Поліестерова сітка є трикотажним полотном і відноситься до групи товарів за кодом 6006 згідно УКТЗЕД – інші полотна трикотажні машинного чи ручного в’язання.
Із зазначеного трикотажного полотна виготовляється чохол до виробу.
З огляну на зазначене, вимагаємо скасувати протокольне рішення від 03.04.2024 № 242 про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» та акцептувати пропозицію ТОВ «ОЛТЕКС», як найбільш економічно вигідну.
Скасована
Дата: 04 квітня 2024 16:41
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТІС ГРУП" |
30 600 000,00
UAH з ПДВ
|
30 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" |
34 848 000,00
UAH з ПДВ
|
34 848 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" |
35 989 200,00
UAH з ПДВ
|
35 989 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
36 871 200,00
UAH з ПДВ
|
36 871 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" |
36 928 800,00
UAH з ПДВ
|
36 928 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
36 990 000,00
UAH з ПДВ
|
36 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТІС ГРУП" #34494209 |
Відхилено |
30 600 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 17:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 19:32
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" #44054296 |
Відхилено |
34 848 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 18:27
|
|
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" #00307313 |
Відхилено |
35 989 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 13:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" #40432475 |
Відхилено |
36 871 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 13:26
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" #30435050 |
Рішення скасоване |
36 928 800,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 16:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" #41858711 |
Рішення скасоване |
36 990 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 16:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" #30435050 |
Переможець |
36 928 800,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 17:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 16:09
|
Державний контракт №85 ВОЗ 2024.pdf | укладений |
10 квітня 2024 16:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Білизна для холодної погоди (сорочка та кальсони зимові) | 60000 | комплект |
615,48
UAH з ПДВ
|