Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2
Очікувана вартість
79 786 000,00 UAH
UA-2024-02-21-013121-a b5695801e37743d3bcf9825db2261f7e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2024 15:48
Очікувана вартість: 79 786 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 797 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2393580 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 комплект
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 2393580 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки
Дата подання: 26 лютого 2024 13:58
Дата відповіді: 26 лютого 2024 17:45
Просимо терміново, в найкоротший термін розмістити порядок ознайомлення із затвердженими зразками-еталонами.
Відповідь: Доброго дня. Ознайомитися зі зразком-еталоном зможе Переможець спрощеної закупівлі. Під час дії в Україні правового режиму воєнного стану, ознайомлення Учасниками (потенційними Учсниками) зі зразками-еталонами не передбачено Оголошенням, оскільки, вони заходятся на складі військової частини, що є режимним об'єктом з обмеженим доступом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-21-013121-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДЕРС ПРО", Код ЄДРПОУ:45019535
Дата подання: 26 лютого 2024 19:13
Невідповідність категорії закупвлі
Доброго вечора!
Шановний Замовник просимо внести зміни до закупівлі, в зв’язку з невідповідністю категорії закупівлі нормам діючого законодавства, а саме відповідно умов оголошення про проведення закупівлі предметом закупівлі є Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Відповідно Норми №4 забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Національної гвардії України в мирний час та особливий період затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.06.2017 № 475 «Про речове забезпечення Національної гвардії України» Костюм вітровологозахисний демісезонний відноситься до обмундирування, а отже код Єдиного закупівельного словника повинен бути ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, а не так, як зазначено вами ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2024 10:23
Доброго дня. Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено Порядок визначення предмета закупівлі наказом № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому Порядок не містить окремих вимог стосовно визначення предмету закупівлі для товару, що закуповується.
Зазначений Вами наказ «Про речове забезпечення Національної гвардії України» не регулює визначення предмету закупівлі речового майна за показником Єдиного закупівельного словника.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013121-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТУСМО", Код ЄДРПОУ:13548679
Дата подання: 25 березня 2024 15:12
Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
обгрунтування неправомірності відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2024 15:52
Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб, відносяться до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.
Отже, щодо таких документів замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.

Документи подані скаржником

26 лютого 2024 19:13
Наказ.pdf
26 лютого 2024 19:13
Норми.pdf

Документи подані скаржником

25 березня 2024 15:12
Вимога ТУСМО КВВД.pdf
25 березня 2024 15:12
Вимога ТУСМО КВВД.pdf.asice

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2024 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТУСМО" 78 943 200,00
UAH з ПДВ
76 999 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 79 548 000,00
UAH з ПДВ
77 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 79 434 600,00
UAH з ПДВ
79 434 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 79 644 600,00
UAH з ПДВ
79 644 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 79 660 000,00
UAH з ПДВ
79 660 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" 79 786 000,00
UAH з ПДВ
79 786 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 79 786 000,00
UAH з ПДВ
79 786 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2024 19:21
Електронний підпис
21 березня 2024 19:20
Лист-розяснення.pdf
21 березня 2024 18:18
Електронний підпис
21 березня 2024 18:17
Лист-розяснення.pdf
14 березня 2024 17:29
Електронний підпис
14 березня 2024 17:29
Електронний підпис
14 березня 2024 17:27
18 Накладні 368.pdf
14 березня 2024 17:27
2.3 Реєстрація статуту.pdf
14 березня 2024 17:27
4. Згода ОПД.pdf
14 березня 2024 17:27
2.3 статут.pdf
14 березня 2024 17:27
Guarantee _21_2 393 580.zip
14 березня 2024 17:27
Guarantee _21_2 393 580.zip
14 березня 2024 17:27
5. Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2024 17:27
14 Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 17:27
2.4. Виписка.pdf
14 березня 2024 17:27
9. Лист - розяснення.pdf
14 березня 2024 17:27
2.1. Рішення учасника.pdf
14 березня 2024 17:27
2.2 Наказ на директора.pdf
14 березня 2024 17:27
2.3 Опис до статуту.pdf
14 березня 2024 17:27
18 Аналогічний договір 361.pdf
14 березня 2024 17:27
18 Накладні 361.pdf
14 березня 2024 17:27
6. Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 17:27
18 Аналогічний договір 368.pdf
14 березня 2024 17:27
23 Техвимоги.pdf
14 березня 2024 17:27
22. Техспецифікація.pdf
14 березня 2024 17:27
26 Протокол випробувань.pdf
14 березня 2024 17:27
30 Сертифікат ІСО.pdf
14 березня 2024 17:27
25 Довідка про товар.pdf
14 березня 2024 17:27
28 СЕС на виріб.pdf
14 березня 2024 17:27
29 Сертифікат на виріб.pdf
14 березня 2024 17:27
29 Висновок.pdf

Публічні документи

05 квітня 2024 16:25
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:24
платіжка на тендер.pdf.p7s
05 квітня 2024 16:24
платіжка на тендер.pdf
05 квітня 2024 15:59
платіжка на тендер.pdf
29 березня 2024 15:46
Електронний підпис
29 березня 2024 15:37
Витяг-2448944-Гижий-2024-03-29.pdf.p7s
29 березня 2024 15:37
10.Опис до статуту.pdf.p7s
29 березня 2024 15:37
9.Статут.pdf.p7s
29 березня 2024 15:34
7.Наказ на директора2.pdf.p7s
29 березня 2024 15:34
3.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
29 березня 2024 15:32
Довідка (5).zip
29 березня 2024 15:32
Довідка (4).zip
29 березня 2024 15:32
Витяг-2448944-Гижий-2024-03-29.pdf.p7s
29 березня 2024 15:32
Витяг-2448944-Гижий-2024-03-29.pdf
29 березня 2024 15:32
14.Довідка_не є банкрутом.pdf
29 березня 2024 15:32
13.Довідка корупція ТОВ.pdf
29 березня 2024 15:32
10.Опис до статуту.pdf
29 березня 2024 15:32
9.Статут.pdf
29 березня 2024 15:32
7.Наказ на директора2.pdf
29 березня 2024 15:32
6.Рішення про директора.pdf
29 березня 2024 15:32
3.Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2024 11:20
Електронний підпис
14 березня 2024 16:49
Електронний підпис
14 березня 2024 16:49
Електронний підпис
14 березня 2024 16:44
43.Довідка.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
117686-Т-0599.rar
14 березня 2024 16:44
43.Довідка.pdf
14 березня 2024 16:44
24.Накладні_обладнання.pdf
14 березня 2024 16:44
2.Рішення про директора.pdf
14 березня 2024 16:44
4.Статут.pdf
14 березня 2024 16:44
31.S1499201 Квитанція №2_1.pdf
14 березня 2024 16:44
11.Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2024 16:44
7.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
20.Довідка.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
20.Довідка.pdf
14 березня 2024 16:44
11.Витяг ПДВ.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
26.1.Штатний розпис, наказ.pdf
14 березня 2024 16:44
13.Гарантійний лист.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
26.2.Штатний розпис.Копія.pdf
14 березня 2024 16:44
4.Статут.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
5.Опис до статуту.pdf
14 березня 2024 16:44
3.Наказ на директора2.pdf
14 березня 2024 16:44
31.S1499201 Квитанція №2_1.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
13.Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 16:44
8.Витяг з ЄДР.pdf
14 березня 2024 16:44
24.Накладні_обладнання.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
3.Наказ на директора2.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
7.Виписка з ЄДР.pdf
14 березня 2024 16:44
5.Опис до статуту.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
8.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
38.Гарантійний лист.pdf.p7s
14 березня 2024 16:44
38.Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 16:44
40.Технічна специфікація.pdf
14 березня 2024 16:44
35.Висновки СЕС КВВД.pdf
14 березня 2024 16:44
39.Довідка про виробника.pdf
14 березня 2024 16:44
35.Висновки СЕС КВВД.pdf.p7s

Публічні документи

14 березня 2024 17:05
Електронний підпис
14 березня 2024 17:03
Виписка ЄДР.pdf
14 березня 2024 17:03
ГЛ обмежувальні заходи.pdf
14 березня 2024 17:03
Накази працівники.rar
14 березня 2024 17:03
Статут ОЛТЕКС.pdf
14 березня 2024 17:03
Рішення учасника.pdf
14 березня 2024 17:03
Довідка працівники.pdf
14 березня 2024 17:03
Довідка товар не з рф рб.pdf
14 березня 2024 17:03
Висновки ДСЕЕ КВВД НГУ.zip
14 березня 2024 17:03
ГЛ постачання.pdf
14 березня 2024 17:03
Довідка захист довкілля.pdf
14 березня 2024 17:03
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

14 березня 2024 19:55
Електронний підпис
14 березня 2024 19:55
Електронний підпис
14 березня 2024 19:52
Електронний підпис
14 березня 2024 19:52
Електронний підпис
14 березня 2024 19:51
Гарантія 115674-GL-97-22.rar
14 березня 2024 19:51
Технічна специфікація.pdf
14 березня 2024 19:51
2.2. Статут нова редакція.pdf
14 березня 2024 19:51
1) Протокол КВВД Черкаси.pdf
14 березня 2024 19:51
Гарантія 115674-GL-97-22.rar
14 березня 2024 19:51
4) Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 19:51
2) Висновки ДСЕЕ.pdf
14 березня 2024 19:51
Довідка статті 17.pdf
14 березня 2024 19:51
11. Довідка щодо ст.236ГКУ.pdf
14 березня 2024 19:51
3) Сертифікат КВВД.pdf
14 березня 2024 19:51
6. Гарантйний лист.pdf

Публічні документи

14 березня 2024 20:14
Електронний підпис
14 березня 2024 20:14
Електронний підпис
14 березня 2024 20:14
Гарантія 115779-GL-54-67.rar
14 березня 2024 20:14
1.2.3. Статут.pdf
14 березня 2024 20:14
1.8. довідка про учасника.pdf
14 березня 2024 20:14
1.5. витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 березня 2024 20:14
1.9. довідка ліцензія.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.11. довідка санкція 236.pdf
14 березня 2024 20:14
1.11. довідка санкція 236.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.16.6. ДУ цх.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.5. витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.16.4. ДУ скл.pdf
14 березня 2024 20:14
1.2.3. Статут.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.19. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
14 березня 2024 20:14
1.6. Гарантійний лист.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.9. довідка ліцензія.pdf
14 березня 2024 20:14
1.16.4. ДУ скл.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.19. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf.p7s
14 березня 2024 20:14
1.6. Гарантійний лист.pdf
14 березня 2024 20:14
1.16.6. ДУ цх.pdf

Публічні документи

14 березня 2024 10:31
Електронний підпис
14 березня 2024 10:31
Електронний підпис
14 березня 2024 10:30
1) Рішення та наказ.pdf
14 березня 2024 10:30
3) Згода обробка даних.pdf
14 березня 2024 10:30
15.4) Відгук Юкаторг.pdf
14 березня 2024 10:30
Відсутність документів.pdf
14 березня 2024 10:30
2) Статут СУПЕРФОРМ.pdf
14 березня 2024 10:30
9 СЕС фурнітура.pdf
14 березня 2024 10:30
5 гигиена.pdf
14 березня 2024 10:30
12 СЕС Стрічка і шнури.pdf
14 березня 2024 10:30
19) Специфікація.pdf
14 березня 2024 10:30
6 СЕС резинка_merged.pdf
14 березня 2024 10:30
15.3) Платіжна інструкція.pdf
14 березня 2024 10:30
18) Гарант. лист виріб.pdf
14 березня 2024 10:30
4 гигиена.pdf
14 березня 2024 10:30
17)Тех.вимоги.pdf
14 березня 2024 10:30
15.2) ВН.pdf
14 березня 2024 10:30
11 Нитки ДА-ТЕКС.pdf
14 березня 2024 10:30
10 8308 метал.pdf
14 березня 2024 10:30
8) Відсутність ліцензії.pdf

Публічні документи

14 березня 2024 19:05
Електронний підпис
14 березня 2024 19:05
Електронний підпис
14 березня 2024 19:04
гарантія 708.zip
14 березня 2024 19:04
16.2 Договір оренди 010223А.pdf
14 березня 2024 19:04
18.2 ВН до договору 266-21.pdf
14 березня 2024 19:04
18 Довідка аналогічний.pdf
14 березня 2024 19:04
11 Лист п. 4 ч.1 ст.236 ГПУ.pdf
14 березня 2024 19:04
1.3.1 Опис до Статуту.pdf
14 березня 2024 19:04
15 Довідка МТБ.pdf
14 березня 2024 19:04
17 Довідка працівники.pdf
14 березня 2024 19:04
18.1 Договір 266-21 від 13.07.21.pdf
14 березня 2024 19:04
3.1 Опис до Статуту.pdf
14 березня 2024 19:04
6 Гаратн.лист Санкції.pdf
14 березня 2024 19:04
1.3 Статут 2024.pdf
14 березня 2024 19:04
3 Статут 2024.pdf
14 березня 2024 19:04
5 Виписка ЄДР.pdf
14 березня 2024 19:04
2 Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2024 19:04
4 Лист-згода персон.дані.pdf
14 березня 2024 19:04
8 Сес сировина.pdf
14 березня 2024 19:04
9Протокол Черкаси.pdf
14 березня 2024 19:04
3 Довкілля.pdf
14 березня 2024 19:04
4 Ліцензія.pdf
14 березня 2024 19:04
5 Товар новий.pdf
14 березня 2024 19:04
1 Довідка про товар.pdf
14 березня 2024 19:04
10Протокол КР.pdf
14 березня 2024 19:04
7 Протокол оптика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТУСМО"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee _21_2 393 580.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ГРІН-МОДА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

117686-Т-0599.rar

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія 708.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТУСМО"
#13548679
Відхилено 76 999 999,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 20:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 19:31
ТОВ "ГРІН-МОДА"
#37919076
Переможець 77 000 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 18:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 18:45

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено документ(и), що підтверджують наявність обладнання зазначеного в довідці №283 від 10.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці №283 від 10.03.2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено платіжні доручення, що не містять відміток про проведення банком (підписів та/або печаток). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, платіжні доручення з відмітками про проведення банком (підписами та/або печатками, або накладеними КЕП).

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що за договором оренди № 23 від 14.08.2023 орендовано нежитлове приміщення загальною площею 840,4 м2 , площадка загальною площею 100,0 м2 та вантажний ліфт. Проте в пункті 1.2. зазначеного вище Договору оренди приміщень загальна площа приміщень, що орендуються, становить 2840,4 (згідно акту приймання-передачі - 840,4). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – надати договір оренди приміщення, в якому зазначено правильну площу орендованих приміщень або відповідні роз’яснення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА"
#37919076
77 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2024 08:59
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2024 15:53
Додаткова угода №1 до держ. контракту №83 ВОЗ 2024.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 15:53
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 15:48
Державний контракт №83 ВОЗ 2024.pdf укладений
09 квітня 2024 15:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2 70000 комплект 1 100,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 5 пункту 82 Державного контракту, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України та частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити ціну товару та внести зміни до Державного контракту №83/ВОЗ-2024 виклавши Розділ «Ціна контракту» в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 83/ВОЗ-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2 70000 комплект 1 099,98
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 76 998 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 833 100,00 UAH)