Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2
Очікувана вартість
79 786 000,00 UAH
UA-2024-02-21-013121-a ● b5695801e37743d3bcf9825db2261f7e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Камінська Ірина Вячеславівна 380444624862 vch3078@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 79 786 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 797 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2393580 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 комплект
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 17:06 |
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки
Дата подання: 26 лютого 2024 13:58
Дата відповіді: 26 лютого 2024 17:45
Просимо терміново, в найкоротший термін розмістити порядок ознайомлення із затвердженими зразками-еталонами.
Відповідь: Доброго дня. Ознайомитися зі зразком-еталоном зможе Переможець спрощеної закупівлі. Під час дії в Україні правового режиму воєнного стану, ознайомлення Учасниками (потенційними Учсниками) зі зразками-еталонами не передбачено Оголошенням, оскільки, вони заходятся на складі військової частини, що є режимним об'єктом з обмеженим доступом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013121-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДЕРС ПРО", Код ЄДРПОУ:45019535
Дата подання: 26 лютого 2024 19:13
Невідповідність категорії закупвлі
Доброго вечора!
Шановний Замовник просимо внести зміни до закупівлі, в зв’язку з невідповідністю категорії закупівлі нормам діючого законодавства, а саме відповідно умов оголошення про проведення закупівлі предметом закупівлі є Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Відповідно Норми №4 забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Національної гвардії України в мирний час та особливий період затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.06.2017 № 475 «Про речове забезпечення Національної гвардії України» Костюм вітровологозахисний демісезонний відноситься до обмундирування, а отже код Єдиного закупівельного словника повинен бути ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, а не так, як зазначено вами ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник просимо внести зміни до закупівлі, в зв’язку з невідповідністю категорії закупівлі нормам діючого законодавства, а саме відповідно умов оголошення про проведення закупівлі предметом закупівлі є Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Відповідно Норми №4 забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Національної гвардії України в мирний час та особливий період затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.06.2017 № 475 «Про речове забезпечення Національної гвардії України» Костюм вітровологозахисний демісезонний відноситься до обмундирування, а отже код Єдиного закупівельного словника повинен бути ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, а не так, як зазначено вами ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг.
Просимо внести відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2024 10:23
Доброго дня. Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено Порядок визначення предмета закупівлі наказом № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому Порядок не містить окремих вимог стосовно визначення предмету закупівлі для товару, що закуповується.
Зазначений Вами наказ «Про речове забезпечення Національної гвардії України» не регулює визначення предмету закупівлі речового майна за показником Єдиного закупівельного словника.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено Порядок визначення предмета закупівлі наказом № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому Порядок не містить окремих вимог стосовно визначення предмету закупівлі для товару, що закуповується.
Зазначений Вами наказ «Про речове забезпечення Національної гвардії України» не регулює визначення предмету закупівлі речового майна за показником Єдиного закупівельного словника.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013121-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТУСМО", Код ЄДРПОУ:13548679
Дата подання: 25 березня 2024 15:12
Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
обгрунтування неправомірності відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2024 15:52
Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб, відносяться до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.
Отже, щодо таких документів замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Сертифікати якості або сертифікати відповідності, або висновки СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб, відносяться до документів з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.
Отже, щодо таких документів замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 16:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТУСМО" |
78 943 200,00
UAH з ПДВ
|
76 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІН-МОДА" |
79 548 000,00
UAH з ПДВ
|
77 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" |
79 434 600,00
UAH з ПДВ
|
79 434 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АнВа" |
79 644 600,00
UAH з ПДВ
|
79 644 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
79 660 000,00
UAH з ПДВ
|
79 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" |
79 786 000,00
UAH з ПДВ
|
79 786 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
79 786 000,00
UAH з ПДВ
|
79 786 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТУСМО" #13548679 |
Відхилено |
76 999 999,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 20:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 19:31
|
ТОВ "ГРІН-МОДА" #37919076 |
Переможець |
77 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 15:53
|
Додаткова угода №1 до держ. контракту №83 ВОЗ 2024.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 15:48
|
Державний контракт №83 ВОЗ 2024.pdf | укладений |
09 квітня 2024 15:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2 | 70000 | комплект |
1 100,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 5 пункту 82 Державного контракту, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України та частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити ціну товару та внести зміни до Державного контракту №83/ВОЗ-2024 виклавши Розділ «Ціна контракту» в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 83/ВОЗ-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Костюм вітровологозахисний демісезонний, клас 2 | 70000 | комплект |
1 099,98
UAH з ПДВ
|