Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 8 774 262,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 742,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 та п. 2 розділу 3 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в Тендерній документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43871 грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43871 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору: - 5 відсотків вартості договору; - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківські реквізити замовника: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради Місцезнаходження замовника: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 Код ЄДРПОУ: 03344065 р/р № UA543223130000026002000018677 в АТ “Укрексімбанк” МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Підрядником своїх зобов'язань по договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | аванс в розмірі 30% від загальної суми договору на протязі 3-х банківських днів від дати реєстрації договору | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Iнша подія | 65% вартості робіт за цим договором на протязі 14 календарних днів після підписання акту приймання-передачі об’єкта будівництва | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 65 |
Iнша подія | 5 % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 180 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 7 Форма банківської гарантії.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 6 гарантійний лист.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3-4 Підсумкова відомість ресурсів ІІ черга.xls | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3-1 відомість обсягів робіт І черга.xls | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 2 п. 47 Особливостей та ін..doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3-3 відомість обсягів робіт ІІ черга.xls | |
21 лютого 2024 16:50 |
ТД Роботи Лісове.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc | |
21 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3-2 підсумкова відомість ресурсів І черга.xls |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000012 ● b00d4cb7d6ec4ced9a5fe23192dd1121
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.04.2024 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-21-012822-a 21.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:56:44
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівництво водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-21-012822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:17:19
Відповідь на звернення
У відповідь на звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівництво водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування)» КП «Житомирводоканал» повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснювалися з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Доводимо до Вашого відома, що станом на вересень 2023 року загальна кошторисна вартість будівництва складала– 12 763,642 тис.грн з ПДВ, що засвідчено позитивним експертним висновком виданим Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області №06-1286/01-23 від 04 вересня 2023 року (Додаток 1).
Визначення очікуваної вартості для проведення процедури закупівлі здійснювалося відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва. Ціна пропозиції формувалася на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів .
Також повідомляємо, що до очікуваної вартості предмету закупівлі не входить вартість деяких матеріали та обладнання, що надані КП «Житомирводоканал» на реалізацію даного проєкту у якості благодійної допомоги ЮНІСЕФ Україна, а саме: трійник 90° литий-3 шт, втулка під фланець лита 63-7 шт, втулка під фланець лита 110-21 шт, втулка під фланець лита 200-7 шт, труба ПЕ100 SDR17 110мм -2115,99 м, труба ПЕ100 SDR17 200мм -1601,35 м, засувка чавунна фланцева 50- 8шт, засувка чавунна фланцева 100- 11шт, засувка чавунна фланцева 200- 5шт, фланець плоский приварний 50-1шт, фланець плоский приварний 200-2 шт та ін. Загальна орієнтовна вартість наданих труб та обладнання складає 2 193, 864 тис. грн без ПДВ.
Додаток 1. Експертний звіт (позитивний)
Додаток 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва І черга (без вартості матеріалів благодійної допомоги)
Додаток 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ІІ черга (без вартості матеріалів благодійної допомоги)
Додаток 4. Копія Меморандуму про отримання матеріалів та обладнання наданих ЮНІСЕФ.
Додаток 5. Проєктно-кошторисна документація
Надання інформації про усунення порушення замовником
В рамках проведеного моніторингу закупівлі робіт по Будівництву водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування) встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей. На виконання висновку моніторингу повідомляємо, що з Уповноваженими особами КП «Житомирводоканал» проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому вищезазначених порушень. Крім того, уповноважені особи будуть направлені на найближчі курси підвищення кваліфікації.
2024-05-03 10:08:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-2-1
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
7 896 399,41
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" |
7 525 032,87
UAH з ПДВ
|
7 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
8 402 644,31
UAH з ПДВ
|
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" |
8 648 527,48
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Відхилено |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 16:54
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" #34649956 |
Відхилено |
7 399 999,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" #31234803 |
Відхилено |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 17:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" #35508002 |
Переможець |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2024 16:43
|
Долаткова угода 1 Лісове.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 16:10
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Локальний кошторис ІІІ.IV.V Черга ІІ.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Локальний кошторис І.ІІ.ІІІ.IV черга І.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Локальний кошторис І.ІІ Черга ІІ.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Локальний кошторис І Черга І.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Локальний кошторис VI Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Договірна ціна ІІ черга.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Договір Лісове.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |