Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
Очікувана вартість
1 355 904,00 UAH
UA-2024-02-21-012472-a ● 8cdb821467de48c384249f133be4897a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут" |
Код ЄДРПОУ: | 34492238 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вулиця Шевченка, будинок 10 |
Контактна особа: |
Сипченко Тетяна Миколаївна 380681301679 tsypchenko5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 355 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 559,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15408 Людино-година
Послуги з фізичної охорони території, сільськогосподарські угіддя та об’єкти ВП НУБіП України „Ніжинський агротехнічний інститут”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул. Індустріальна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги проводиться шляхом відстрочення платежу. Відстрочення платежу здійснюється до 31 жовтня 2024 року з моменту надання Послуг. Оплата за надання Послуг з 01 листопада 2024 року проводиться по факту наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 253 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 16:42 |
Додаток 4 (п. 47).docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
Додаток 2 (тендерна пропозиція).docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
ПРОТОКОЛ затвердження тенд. документ..docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
Тендерна документація з врахуванням особливостей зі змінами.docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
Додаток 5 (проект договору).docx | |
21 лютого 2024 16:42 |
Додаток 1 (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 22 лютого 2024 11:20
Дата відповіді: 23 лютого 2024 15:43
Шановний замовнику, чи можемо ми як потенційний учасник надати транспорт реагування за договором реагування з іншим суб'єктом охоронної діяльності, та чи можемо ми надати орендований пульт централізованого спостереження?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Наявність транспорту повинна підтверджуватися документами на право володіння чи користування відповідним транспортом. Згідно додатку № 1 до тендерної документації ,п.10, є вимога щодо наявності власного пульта централізованого спостереження, оскільки без такого обладнання фактично не можуть бути надані послуги. Відсутність пульта централізованого спостереження у охоронної фірми вказує на недостатню кваліфікацію потенційного учасника та якість надання послуг в цілому.
Наявність транспорту повинна підтверджуватися документами на право володіння чи користування відповідним транспортом. Згідно додатку № 1 до тендерної документації ,п.10, є вимога щодо наявності власного пульта централізованого спостереження, оскільки без такого обладнання фактично не можуть бути надані послуги. Відсутність пульта централізованого спостереження у охоронної фірми вказує на недостатню кваліфікацію потенційного учасника та якість надання послуг в цілому.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012472-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Код ЄДРПОУ:42951792
Дата подання: 22 лютого 2024 11:41
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 9 «Учасник повинен підтвердити наявність діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин, та вказати адресу її розташування (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника*).»
Дана вимога «…Наявність діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин…» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.»
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога «…Наявність діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин…» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.»
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 15:51
Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо наступне.
Вимога Замовника щодо наявного діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин є цілком обґрунтованою, адже якщо діючий підрозділ буде знаходитись в іншому місті, то здійснення оперативного реагування, зокрема прибуття оперативної групи Учасника (так як час прибуття оперативної групи повинен становити не пізніше 5 хв.), буде дуже сумнівним.
Розгляд пропозиції Учасника проводиться на підставі поданих ним документів. Відповідно на момент розкриття пропозиції в електронній системі вже повинні бути в наявності документи, які підтверджують факт спроможності Учасника надавати послуги, передбачені умовами тендерної документації. А на самому етапі укладення договору Замовник уже не матиме технічної можливості перевірити інші додаткові умови та гарантії, пропоновані Учасником для подальшого належного виконання ним умов договору. Це може привести до того, що переможець процедури закупівлі взагалі не зможе виконати умови за договором і надати якісні послуги, що призведе до розірвання підписаного договору та до проведення нової процедури закупівлі.
У даному випадку Замовник перш за все ставить за мету якісне надання Учасником послуг та при проведенні відкритих торгів керується чинним законодавством.
Таким чином, Замовник вважає, що його умова не є дискримінаційною для учасників та наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення наданої Вимоги.
Вимога Замовника щодо наявного діючого підрозділу та цілодобової чергової частини в м. Ніжин є цілком обґрунтованою, адже якщо діючий підрозділ буде знаходитись в іншому місті, то здійснення оперативного реагування, зокрема прибуття оперативної групи Учасника (так як час прибуття оперативної групи повинен становити не пізніше 5 хв.), буде дуже сумнівним.
Розгляд пропозиції Учасника проводиться на підставі поданих ним документів. Відповідно на момент розкриття пропозиції в електронній системі вже повинні бути в наявності документи, які підтверджують факт спроможності Учасника надавати послуги, передбачені умовами тендерної документації. А на самому етапі укладення договору Замовник уже не матиме технічної можливості перевірити інші додаткові умови та гарантії, пропоновані Учасником для подальшого належного виконання ним умов договору. Це може привести до того, що переможець процедури закупівлі взагалі не зможе виконати умови за договором і надати якісні послуги, що призведе до розірвання підписаного договору та до проведення нової процедури закупівлі.
У даному випадку Замовник перш за все ставить за мету якісне надання Учасником послуг та при проведенні відкритих торгів керується чинним законодавством.
Таким чином, Замовник вважає, що його умова не є дискримінаційною для учасників та наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення наданої Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Реламакс |
1 349 740,80
UAH з ПДВ
|
1 349 740,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Реламакс #34383169 |
Переможець |
1 349 740,80
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:49
|
Д-65.pdf | укладений |
07 березня 2024 10:45
|