Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків)
Очікувана вартість
1 091 202,00 UAH
UA-2024-02-21-012264-a ● 4d8ef5c33b894adba8c65f306df75844
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 3 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26414012 |
Місцезнаходження: | 43016, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ДАРГОМИЖСЬКОГО, будинок 5 |
Контактна особа: |
Оксенчук Ігор 380994886840 okseni1979@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:55 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 091 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 912,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків) комунального закладу загальної середньої освіти "Луцька гімназія №3 Луцької міської ради" на вул. Даргомижського, 5 у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43016, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Даргомижського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
—
31 липня 2024
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 09:57 |
Порівняльна таблиця внесених змін до ТД, влаштування блискавкозахисту 2024.docx | |
26 лютого 2024 09:56 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.docx | |
26 лютого 2024 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 лютого 2024 16:37 |
Додаток 4.docx | |
21 лютого 2024 16:36 |
Додаток 3.docx | |
21 лютого 2024 16:35 |
Додаток 1.docx |
26 лютого 2024 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2024 09:57 |
Порівняльна таблиця внесених змін до ТД, влаштування блискавкозахисту 2024.docx
|
||||||
26 лютого 2024 09:56 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.docx
|
||||||
26 лютого 2024 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
21 лютого 2024 16:37 |
Додаток 4.docx
|
||||||
21 лютого 2024 16:36 |
Додаток 3.docx
|
||||||
21 лютого 2024 16:35 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Укоси
Дата подання: 22 лютого 2024 09:46
Дата відповіді: 22 лютого 2024 12:32
Шановний замовнику, че необхідні роботи з улаштування укосів?
Відповідь: Доброго дня, тендерною документацією не передбачені послуги з улаштування укосів
питання
Дата подання: 26 лютого 2024 10:25
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:50
Додатковий розширювач потрібен по ширині чи по висоті?
Відповідь: Доброго дня. Так, є потреба встановлення додаткових розширювачів по ширині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 24 лютого 2024 18:37
Дискримінаційна вимога
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо відвідування об'єкта та підписання акту огляду!
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2024 10:03
Шановний учаснику. Вимога розглянута та внесено зміни до Додатку 2 Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 25 лютого 2024 23:26
дискримінація
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2024 10:02
Шановний учаснику. Ваша Вимога врахована та внесено зміни до Додатку 2 Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 08 березня 2024 16:41
неправомірне відхилення учасника
Шановний Замовник, Ви неправомірно відхилили пропозицію Учасника ТОВ "Українське міське будівництво" посилаючись на п.5.33 Настанови. Ви не врахували, що у Настанові відбулись зміни, а саме ЗМІНА 3 , яка ЗАТВЕРДЖЕНА Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22 вересня 2023 року № 854. У даній ЗМІНІ п.4.4 наголошує : "Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.». Таким чином, Законодавець говорить про те, що включення інфляційних витрат є правом Учасника, а не обов'язком. На підставі цього Вами прийняте неправомірне рішення з відхилення пропозиції Учасника. Вимагаємо скасувати ваше рішення за протоколом №3 від 08.03.2024р. Та визнати пропозицію ТОВ "Українське міське будівництво" як таку , що відповідає всім вимогам ТД.
У разі ігнорування данної вимоги будемо вимушені звернутись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
У разі ігнорування данної вимоги будемо вимушені звернутись в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2024 16:25
рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника буде скасовано
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.b7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 21 квітня 2024 23:46
неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник , ми як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з Вашим рішенням щодо обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" так як його пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Учасником-переможцем у складі своєї пропозиції надані паспорти на запропоновані вироби. В даних паспортах вказано, що тип виробів відповідає ДСТУ Б.В.2.6-15:11, але ж цей ДСТУ не є діючим так як був скасований 01.02.2021р. Також в даних паспортах вказано, що клас виробів відповідає ДСТУ Б.В.2.6-23 який також не є діючим так як був скасований 01.02.2021р. Таким чином , Учасник-переможець цим документом підтверджує, що запропонований ним товар не відповідає діючим нормативним документам.
Так як, ця невідповідність стосовна якісних характеристик товару, тому вимагаємо скасувати Ваш протокол щодо обрання переможця та відхилити пропозицію даного учасника, як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації без надання 24 годин.
Розгорнути
Згорнути
Учасником-переможцем у складі своєї пропозиції надані паспорти на запропоновані вироби. В даних паспортах вказано, що тип виробів відповідає ДСТУ Б.В.2.6-15:11, але ж цей ДСТУ не є діючим так як був скасований 01.02.2021р. Також в даних паспортах вказано, що клас виробів відповідає ДСТУ Б.В.2.6-23 який також не є діючим так як був скасований 01.02.2021р. Таким чином , Учасник-переможець цим документом підтверджує, що запропонований ним товар не відповідає діючим нормативним документам.
Так як, ця невідповідність стосовна якісних характеристик товару, тому вимагаємо скасувати Ваш протокол щодо обрання переможця та відхилити пропозицію даного учасника, як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації без надання 24 годин.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.b8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 21 квітня 2024 23:53
неправомірне обрання переможця 2
Шановний Замовник , ми як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з Вашим рішенням щодо обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" так як його пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме: Учасником-переможцем у складі своєї пропозиції наданий кошторис в складі якого в Локальному кошторисі та Підсумковій відомості ресурсів п.9 Блоки дверні металопластикові вказана кількість 27,6597м2, що невідповідає технічному завданню ТД так як потрібно встановлювати 3,0076м2. Дана невідповідність вказує на неправільні кількісні характеристики товару, а тому така пропозиція підлягає відхиленню.
Вимагаємо, скасувати протокол про обрання даного учасника переможцем та відхилити його пропозицію, як таку що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо, скасувати протокол про обрання даного учасника переможцем та відхилити його пропозицію, як таку що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2024-02-21-012264-a.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 03 травня 2024 15:58
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовник, учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, надав кошторис, який відповідає умовам закупівлі, повністю! Дефектний акт, локальні кошториси відповідають технічному завданню, що викладене у тендерній документації. Розбіжність у кількості зливах віконних пояснюється тим, що для того, щоб встановити 136,7 м зливів, необхідно, з урахуванням порізки, використати більшу кількість матеріалу. Саме тому, у відомості ресурсів вказана більша кількість зливів аніж у дефектному акті та локальному кошторисі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2024 21:42
Шановний Учасник, з приводу Вашої вимого повідомляємо наступне: в складі тендернї пропозиції Вашим Товариством надано "Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторосу №02-01-01", пунктом 13 передбачено: Зливи віконні 141,7579 м, що не відповідає вимогам технічного завдання, а саме дефектного акту, в якому вказано 136,7 м віконних зливів. Зазаначення завищенної кількості метрів зливів віконних призводить до завищення цінової пропозиції та, в свою чергу, нераціолнального використання бюджетних коштів. Не відхиливши Вашу тендерну пропозицію, Замовником було б допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зважаючи на наведену вище невідповідність вимогам технічної специфікації, в Замовника відсутні будь-які законні підстави для визначення Вашого підпріємства переможцем процедури закупівлі.
Окрім того пропозиція Вашого Товариства подана у форматі, для вивчення якої необхідна наявність додаткового програмного забезпечення. Таким чином тендерна пропозиція обмежена у доступі іншим зацікавленим особам, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до першої частини третьої ст..22 Закону, а саме: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Окрім того пропозиція Вашого Товариства подана у форматі, для вивчення якої необхідна наявність додаткового програмного забезпечення. Таким чином тендерна пропозиція обмежена у доступі іншим зацікавленим особам, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до першої частини третьої ст..22 Закону, а саме: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-21-012264-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
неправомірне відхилення
неправомірне відхилення
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-02-21-012264-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 13 березня 2024 13:59
Дата подання: 13 березня 2024 13:59
неправомірне відхилення пропозиції учасника
При прийнятті рішення Замовник не врахував зміни в законодавчому акті
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2024 15:42
рішення від 15.03.2024 № 4763.pdf
Дата публікації: 15 березня 2024 15:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5319.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 12:10
рішення від 25.03.2024 № 5319.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням від 29.03.2024. № 5 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника та проведено повторну оцінку
Номер скарги: UA-2024-02-21-012264-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 03 квітня 2024 13:08
Дата подання: 03 квітня 2024 13:08
неправомірне відхилення учасника
Замовник порушуючи законодавство не розглянув всі документи в пропозиції учасника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2024 18:18
рішення від 05.04.2024 № 6116.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2024 № 6576.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 11:25
рішення від 12.04.2024 № 6576.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 15:20
Номер скарги: UA-2024-02-21-012264-a.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 08 травня 2024 12:08
Дата подання: 08 травня 2024 12:08
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2024 18:52
Рішення від 10.05.2024 № 8332.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 18:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8913.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 10:24
Рішення від 21.05.2024 № 8913.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було скасовано рішення від 03.05.2024 року №9, згідно з яким відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ "Глорія-В" відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 21.05.2024 року.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2024 14:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
779 182,00
UAH з ПДВ
|
757 357,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" |
799 021,03
UAH з ПДВ
|
766 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
977 004,00
UAH з ПДВ
|
977 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #44311001 |
Рішення скасоване |
757 357,95
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 11:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Рішення скасоване |
766 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 11:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Рішення скасоване |
766 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 11:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #44311001 |
Рішення скасоване |
757 357,95
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Рішення скасоване |
766 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:04
|
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Рішення скасоване |
977 004,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #44311001 |
Очікує рішення |
757 357,95
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:04
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 28 травня 2024 15:22 |
Кінець періоду оскарження: | 08 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 21 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено процедуру закупівлі з очікуваною вартістю 1 091 202,00 грн. Після оголошення процедури закупівлі Замовником було виявлено потребу в доопрацюванні вимог технічного завдання, які впливають на якість послуг, що будуть надаватись відповідно до укладеного договору за результатами закупівлі. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації:«Послуги повинні бути здійсненні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати нормам будівельних норм, правилам та стандартам, встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва». Наведене в технічному завданні формулювання не забезпечує належну якість послуг, які повинні надаватись, оскільки не містить конкретних ДСТУ та ДБН, які регулюють порядок встановлення металопластикових конструкцій в Україні. Згідно з рекомендаціями, зазначеними в цих нормативних документах (ДСТУ-Н Б В.2.6-146: 2010 «Вимоги до проектування і влаштування вікон і дверей»;ДСТУ Б В.2.6-79: 2009 «Сполучні шви місць примикання віконних блоків до конструкції стін»; ДБН В.2.6-31: 2006 «Теплова ізоляція будівель»), при монтажі пластикових вікон варто підвищену увагу приділяти герметизації монтажного шва, в тому числі додатково захищати використовувану в більшості випадків піну як зовні (від впливу сонця, вітру і вологи), так і зсередини (від конденсату). Для цих цілей, як правило, використовуються ПСУЛ-стрічки і пароізоляційні стрічки. Додатковий захист монтажної піни збільшує як її термін служби, так і довговічність всієї віконної конструкції. З вулиці не почне проникати холод в приміщення, а надлишок вологи, що утворюється всередині, не приведе до появи цвілі на укосах і іншим дефектам. Окрім цього, вказаний стандарт передбачає теплий монтаж вікон, при якому забезпечуються максимально можливі терміни служби монтажного шва, його максимальна герметичність і теплоізоляція. У зв’язку із неможливістю внесення змін до технічного завдання на даному етапі закупівлі та у зв’язку із необхідністю доопрацювання технічного завдання з метою детального зазначення технології надання послуг, що забезпечить довговічність змонтованих конструкцій, Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі та приведення її вимог у відповідність до чинних державних норм, з подальшим повторним оголошенням закупівлі. Відповідно до пп.2. п.50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень |
Документи:
28 травня 2024 15:00
|
Електронний підпис |
28 травня 2024 14:35
|
про відміну закупівлі_0001.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-02-21-012264-a.b11
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 30 травня 2024 16:13
Дата подання: 30 травня 2024 16:13
Неправомірне скасування закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 03 червня 2024 15:22
Рішення від 03.06.2024 № 9607.pdf
Дата публікації: 03 червня 2024 15:22