Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2024-02-21-011765-a a1818346e98f41448b6229d90e2b6b64
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кошель

+380677797771 prozorro01.2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГІМНАЗІЯ №4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20270210
Вебсайт: http://pszsh4.at.ua
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вулиця Партизанська, будинок 58
Контактна особа: Світлана Кошель
+380677797771
prozorro01.2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 29 лютого 2024 14:57
Початок аукціону: 29 лютого 2024 14:57
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 16:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вишукування
Дата подання: 21 лютого 2024 19:05
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:37
чи є у замовника актуальні матеріали інженерних вишукуваннь: викопіювання 1:500, і геологія і місці проєктної забудови? нагадуємо що про це зазначено в п.10 Завдання на проєктування.
Відповідь: Викопіювання 1:500 - відсутні, геологія і місце проєктної забудови - маємо.
ТУ
Дата подання: 21 лютого 2024 19:06
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:43
чи є у замовника ТУ на приєднання до зовнішніх інженерних мереж? чи приєднання здійснюватиметься до внутрішніх існуючих мереж без збільшення потужності? про це необхідно зазначити в завданні на проєктування.
Відповідь: ТУ на приєднання до зовнішніх інженерних мереж відсутні.
про 400 осіб
Дата подання: 21 лютого 2024 19:10
Дата відповіді: 23 лютого 2024 18:01
ви зазначили 400 осіб - що можуть постійно перебувати на об'єкті протягом 8 годин і більше на добу ( в т.ч. учні, персонал, учителя і т.д.) чи тільки учнів 400?
Відповідь: 400 осіб - що можуть постійно перебувати на об'єкті протягом 8 годин і більше на добу ( в т.ч. учні, персонал, учителя і т.д.)
кабінет в реєстрі
Дата подання: 21 лютого 2024 19:11
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:57
Просимо повідомити, чи є у замовника кабінет в єдиному реєстрі будівельної діяльності https://admin.e-construction.gov.ua/dashboard ? і чи є призначена кваліфікована особа яка може підписувати Завдання на проєктування в даному електронному кабінеті? Адже на даний час згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" всі експертизи здійснюються тільки через електронник кабінет, і якщо у замовника нема кабінету, або нема відповідальної особи яка уміє та знає як і буде підписувати КЕПом керівника в даному реєстрі, неможливо буде створити проєкт в реєстрі, та потім не можливо отримати експертизу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наразі ведеться робота над реєстрацією у даному кабінеті.
наявність кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 22 лютого 2024 10:18
Дата відповіді: 23 лютого 2024 18:25
Доброго дня, шановний замовник! На вимогу Додатка 1 - Обов’язкова наявність працівників відповідної кваліфікації: - інженер проектувальник, який має кваліфікаційний атестат, який засвід-чує право проводити діяльність з обстеження інженерних систем будівель. Навіщо вказано наявність саме цього сертифікату, адже це нове будівництво і обстежувати нема чого (ні систем ні будівлі) і вимога щодо цього сертифікату не відповідає предмету закупівлі. Вважаємо, що така вімога є дискримінуюча і не обгрунтована, необхідно виключити з Додатка 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни до ТД
аналогічний договір
Дата подання: 22 лютого 2024 10:24
Дата відповіді: 23 лютого 2024 18:33
Доброго дня, шановний замовник. 1. Уточніть, що означає аналогічний договір? У вас вказано - Аналогічними вважаються договори, укладені із Замовниками протягом 2021-2023 рр. з проектних робіт, класом наслідків не нижче СС2 . Тобто, це може бути і капітальний ремонт і реконструкція і нове будівництво? 2. Чому саме 2 договори, а не 1 і не 3 і не 5? Такої вимоги немає в Законі України "Про публічні закупівлі" та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Наявність ОДНОГО договору вже підтвердить кваліфікацію учасника та буде відповідати вимогам вищевказаних документів. Не порушуйте законодавство і не дискредитуйте потенційних учасників. Внесіть зміни в Тендерну документацію - 1 аналогічний договір!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо кількості: наявність одного договору ніяк не свідчить про його виконання, відсутність/наявність санкцій та штрафів, відсутність порушень, тому для більш детальної надійності від Учасника і вимагається 2 аналогічні договори, що не є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12.10.2022р. №1178 "ОСОБЛИВОСТІ" зі змінами.
амку
Дата подання: 22 лютого 2024 12:39
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:42
Радимо замовнику перед тим як висувати різні незаконні вимоги, або надавати відповіді, ретельно ознайомитися із практикою оскаржень АКМУ https://dozorro.org/amku-practice Там багато є цікавих моментів для змовників які фантазують.
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на дане питання, ми ретельно ознайомимося із практикою оскаржень АКМУ
Містобудівні умови і обмеження
Дата подання: 23 лютого 2024 11:46
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:22
Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" необхідно Замовнику отримати МУО (а також Технічні умови на підключення до інженерних мереж) до початку Робочого проектування бо саме вони визначають умови проєктування. Якщо Містобудівні умови і обмеження отримані, тоді оприлюдніть їх в тендерній документації, якщо ні, тоді внесіть зміни в тендерну документацію пов'язанні з отриманням МУО. А саме, якщо Ви доручаєте отримання МУО Проєктувальнику, треба виконати Містобудівний розрахунок і отримати МУО, що впливає на етапи та терміни проєктування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за питання, зміни до ТД будуть внесенію
аналогічний договір 2
Дата подання: 23 лютого 2024 18:59
Дата відповіді: 23 лютого 2024 19:20
вам чітко задано питання не тільки про 2шт аналогічні договори, а в тому числі про назву видів робіт для цих аналогічних договорів: що означає аналогічний договір? У вас вказано - Аналогічними вважаються договори, укладені із Замовниками протягом 2021-2023 рр. з проектних робіт, класом наслідків не нижче СС2 . Тобто, це може бути і капітальний ремонт і реконструкція і нове будівництво?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в нашому випадку - нове будівництво.
ТУ 2
Дата подання: 23 лютого 2024 19:59
Дата відповіді: 27 лютого 2024 14:15
Якщо ТУ відсутні у замовника, тоді проектування не можливе згідно ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, до тих пір доки замовник не отримає ТУ. Ви не відповіли на попереднє питання, чи здійснюватиметься живлення проєктованої будівлі від існуючих мереж без збільшення існуючих потужностей ? Якщо так-тоді ТУ не потрібні.
Відповідь: Буде здійснюватися живлення проєктованої будівлі від існуючих мереж без збільшення існуючих потужностей.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-21-011765-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПГС-ПРОЕКТ" ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 21 лютого 2024 18:47
АВК-5
Зазначена в п.3.1 дод. 1 вимога щодо наявності виключно ліцензійного програмного комплексу АВК-5 є дискримінаційною, тому що окрім АВК-5 є інші ліцензійні рекомендовані до використання Мінрегіоном України програмні комплекси для створення кошторисів на будівництво. Просимо виправити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 18:39
Доброго дня, внесено зміни у ТД!
Номер вимоги: UA-2024-02-21-011765-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПГС-ПРОЕКТ" ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 21 лютого 2024 18:52
кваліфікаційний атестат
звертаємо увагу замовника що згідно ЗУ Про архітектурну діяльність, та наказ 45 Мінрегіону : "проектувальник" - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі - сертифікований виконавець); тобто ніяких кваліфікаційних атестатів законодавством не передбачено. просимо усунути порушення в п.2.2 дод.1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 18:41
Шановний Учасник! Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Відповідно до «Особливостей» у разі закупівлі послуг або робіт замовник зобов’язаний встановити у тендерній документації вимоги для учасників процедури закупівлі щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям). Згідно з законодавчою нормою замовник має право перевірити наявність працівників з необхідними для виконання роботи знаннями та досвідом що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер вимоги: UA-2024-02-21-011765-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПГС-ПРОЕКТ" ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 21 лютого 2024 19:03
стадії
згідно п.4.6.2 ДБН А .2.2.3-2014 із змінами 1,2 для об'єктів СС2 проєкт розробляється в 2 стадії, П і Р. Просимо виправити в п.9 завдання на проєктування
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 19:17
Дякую за вимогу, п.9 завдання на проектування буде виправлено.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-011765-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МИРОНЕНКО СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865608155
Дата подання: 23 лютого 2024 12:10
Містобудівні умови і обмеження
Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" для виконання цього проєкту надайте Містобудівні умови і обмеження
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 19:14
Дякую за вимогу, питання буде опрацьовано.
Номер вимоги: UA-2024-02-21-011765-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 лютого 2024 19:03
атестат
шановний замовник! ви хоч розумієте значення слів про що ви пишете??? сумніваюсь, повторюємо Законом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО документу під назвою КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ АТЕСТАТ! натомість є кваліфікаційний СЕРТИФІКАТ ! читайте посилання на Закон в решті решт. Так вам зрозуміло ?. як можна надати те, чого нема в природі ??!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 19:12
Дякую за вимогу, питання буде опрацьоване.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-06-000003 • 3ba194223de6473ebaa89b3bcc346882
Автор звернення: Ічетовкін Артем Олександрович
Дата створення звернення: 6 березня 2024 13:09
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
У лютому 2024 році Замовником - ГІМНАЗІЄЮ №4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було опубліковано тендер (відкриті торги з особливостями) № UA-2024-02-21-011765-a, що містить порушення та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та іншим нормам чинного законодавства України. І. Неправомірно визначений предмет закупівлі. Замовник опублікував тендер № UA-2024-02-21-011765-a і визначив на майданчику предмет закупівлі, як послуги. Відповідно до вимог Замовника у Тендерній документації та технічній частині Замовник закуповує: «Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту з захисними властивостями протирадіаційного укриття Гімназії №4 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Партизанська, 58, м. Підгородне, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Також, найменування предмету закупівлі у Тендерній документації відрізняється від найменування предмету закупівлі на майданчику Prozorro. Звертаємо Вашу увагу на те, що є Порядок визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок) та є визначений перелік термінів згідно до п.27 ст. Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт». Виходячи з вищевикладеного, дана закупівля є «роботами» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а не «послугами». Замовник безпідставно, необґрунтовано, порушуючи норми законодавства України – опублікував тендер (відкриті торги з особливостями), що тягне за собою адміністративне правопорушення, штрафи та відміну процедури закупівлі – уповноваженими на те органами влади. Також, звертаємо увагу до ст. 164-14 КпАП, а саме: «Порушення порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника». ІІ. Неправомірно визначений код ДК закупівлі. Замовник зазаначив код ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» - товари та послуги визначаються за показником четвертої цифри Єдиного закупівельно словника (ДК 021:2015), а предмет закупівлі робіт визначається за об’єктом будівництва. Замовник закуповує ПКД на протирадійне укриття, а це є захисною спорудою цивільного захисту, а захисна споруда цивільного захисту - це інженерна споруда. Тому, реальний та правильний код ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи або ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів. Відповідно до вищевикладеного Замовник знову порушив норми законодавства України. ІІІ. Визначення КЕКВ з порушенням. Керуючись Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» та Наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2022 № 400 щодо змін, Замовник визначив код економічної класифікації видатків (КЕКВ) з порушеннями. Відповідно до коду економічної класифікації видатку з бюджету 3122 — Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів на цю закупівлю - це не може бути послугою, адже видаток повинен був би класифікуватись за іншим кодом видатків – 2240 оплата послуг (крім комунальних). ІV. Неправомірне визначення переможця закупівлі. Замовник вже визначив переможця закупівлі: ТОВ «Златограф-Проект», але дуже швидко та не перевіривши контрагента повноцінно з дотриманням норм чинного законодавства, а саме: 1. Наступним повідомляємо, що Учасник - ТОВ «Златограф-Проект» у своїй Тендерній пропозиції надав документ щодо підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази у якому є Договір від 15.01.2024 року № 01/01-24 укладений з ТОВ «Стальмонбуд» де в найм передається Персональний комп’ютер. Відповідно до відкритого реєстру Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, що є у публічному доступі перевіряючи контрагента ТОВ «Стальмонбуд» видами діяльності якого є: 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій (основний) 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель. Отже, аналізуючи види діяльності ТОВ «Стальмонбуд» даний Договір від 15.01.2024 року № 01/01-24 є незаконним та відповідно до Розділу 13-А Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» передбачає відповідальність за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією адже порушує свою діяльність. Наголошуємо, що директором ТОВ «Златограф-Проект» є Пішенін Іван Володимирович, а директором ТОВ «Стальмонбуд» - Пішеніна Ірина Валеріївна, а також пов’язані особи як виконавчий директор у ТОВ «Златограф-Проект» та ТОВ «Стальмонбуд» є одна особа - Кавчук Альона Олександрівна. Відповідно до цього можна зробити висновок, що дані організації є взаєпов’язаними особами та які порушили законодавство України у сфері публічних закупівель. 2. Також, у документі щодо підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази Учасник ТОВ «Златограф-Проект» надав видаткові накладні у кількості – 9 штук із порушеннями законодавства. Зазначаємо, що у видаткових накладних міститься тільки підпис та печатка організації, що не є підтвердженням особи директора чи виконавчого директора або іншої особи на кого є довіренність. У ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» серед обов'язкових реквізитів, які має містити первинний документ, повинен бути «особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції». Поряд з цим докладніше про такий обов'язковий реквізит, як підпис, зазначено в п. 2.4 Положення № 88: «Посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції». Крім того, рядок із підписом обов'язково має містити всі три обов'язкові компоненти. Якщо чогось бракує, це також є порушення. Таким чином, фактично відпустити майно (товари) може тільки матеріально відповідальна особа, в якої майно перебуває у підзвіті. Отже, в рядку «Здав (відпустив)» слід зазначити посаду, П. I. Б. та підпис саме такої особи. 3. Відповідно до вимог Замовника п.п. 3.1. Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «… наявність ліцензійного програмного забезпечення АВК-5 або його еквівалент» та п.п.3.2. п.3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «Для підтвердження матеріально-технічної бази учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінали або завірені власноручним підписом та печаткою копії підтверджуючих документів. Учасник ТОВ «Златограф-Проект» надав ліцензійний документ, але не надав сам Договір щодо користування програмним забезпеченням АВК-5, що є необхідною складовою та підтвердженням використання програмного комплексу. Наголошуємо на тому, що Замовник міг висунити вимогу Учаснику про усунення невідповідностей керуючись п.43 Постанови від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Виходячи з вищевикладеного, наявні правопорушення як з боку Замовника так і Учасника, а також вбачається домовленість Сторін (Замовника та Учасника) між собою стосовно тендеру № UA-2024-02-21-011765-a. Нагадуємо, що у відповідності до п.42 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. V. Дії та бездіяльність Замовника. Аналізуючи вищевикладене, вбачається домовленість Сторін між собою, правопорушення як з боку Учасника так і Замовника, які є вагомими для відміни процедури закупівлі № UA-2024-02-21-011765-a. Вбачаються дії та бездіяльність Замовника, правопорушення без дотримання норм чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного у відповідності до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - просимо провести моніторинг закупівлі № UA-2024-02-21-011765-a.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-02-000007 ● 2fa8ce40b0134c958ed772fc3b22571d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2024 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.04.2024 № 39

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.04.2024 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-02-21-011765-a 21.02.2024 ГІМНАЗІЯ №4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-10 14:21:25

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 09:13:25

ГІМНАЗІЯ №4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГІМНАЗІЯ №4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає відповідь у прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація ГІМНАЗІЇ № 4 ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію про усунення порушень у вигляді НАКАЗУ про заходи, направлені на недопущення порушень уповноваженою особою зі здійснення закупівель. НАКАЗ у прикріпленому фійлі.

2024-04-25 16:08:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024, щодо надання пояснення з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Східного офісу Держаудитслужби, Замовником, в порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922 через електронну систему закупівель, відповідні пояснення (інформацію, документи) надані з порушенням строку.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 835 917,11
UAH з ПДВ
819 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ 850 000,00
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ" 1 099 349,52
UAH з ПДВ
1 077 349,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 березня 2024 11:59
Електронний підпис
04 березня 2024 11:59
4. Витяг МВС керівник.zip
28 лютого 2024 15:18
Електронний підпис
28 лютого 2024 15:18
Електронний підпис
28 лютого 2024 15:18
25. Опис Златограф.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:18
27. Проект договору.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:18
3. Відгук Паланка.PDF.p7s
28 лютого 2024 15:13
30. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2024 15:13
27. Проект договору.pdf
28 лютого 2024 15:13
25. Опис Златограф.pdf
28 лютого 2024 15:13
17. Витяг ЄДР Златограф.pdf
28 лютого 2024 15:13
3. Відгук Паланка.PDF

Публічні документи

28 лютого 2024 14:09
Електронний підпис
28 лютого 2024 13:45
Про субпідряд.pdf
28 лютого 2024 13:45
Договірна ціна.pdf
28 лютого 2024 13:45
Уставні документи.rar
28 лютого 2024 13:45
Сертиф.rar
28 лютого 2024 13:44
Аналогічні роботи.rar
28 лютого 2024 13:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2024 18:47
Електронний підпис
28 лютого 2024 18:47
Електронний підпис
28 лютого 2024 18:46
6.2. Витяг ЄДР 2023.pdf
28 лютого 2024 18:46
7.4. Лист ліцензування.pdf
28 лютого 2024 18:46
8.3. ТП. Додаток 4.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
8.3. ТП. Додаток 4.pdf
28 лютого 2024 18:46
3.1. Довідка щодо МТБ.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
3.1. ГЛ щодо АВК.pdf
28 лютого 2024 18:46
7.5. Лист РФ_РБ_РІ.pdf
28 лютого 2024 18:46
6.2. Витяг ЄДР 2023.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
6.1. Витяг дод вартість.pdf
28 лютого 2024 18:46
6.2. Виписка ЄДР 2023.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
5.1. Довідка абз 14 п47 П1178.pdf
28 лютого 2024 18:46
3.1. ГЛ щодо АВК.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
6.1. Статут.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
6.2. Виписка ЄДР 2023.pdf
28 лютого 2024 18:46
3.1. Довідка щодо МТБ.pdf
28 лютого 2024 18:46
7.5. Лист РФ_РБ_РІ.pdf.p7s
28 лютого 2024 18:46
6.1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Златограф-Проект"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
Переможець 819 900,00
UAH з ПДВ
01 березня 2024 15:55

Документи

01 березня 2024 15:55
Довідка НАЗК
01 березня 2024 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2024 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
819 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2024 15:55
Довідка НАЗК
01 березня 2024 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2025 09:42
ТОВ Златограф-Проект. ДУ №6.pdf зміни до договору
01 березня 2025 09:15
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2025 10:50
Додаткова угода 5 .pdf зміни до договору
24 січня 2025 10:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2024 13:48
дод угода златограф 27.12.pdf зміни до договору
29 грудня 2024 13:46
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2024 11:39
ДУ №3 ТОВ Златограф.pdf зміни до договору
02 жовтня 2024 11:33
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2024 18:28
ДУ №2.pdf зміни до договору
11 червня 2024 18:25
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2024 15:51
Додаткова угода до договору 17_2024_БЗС.pdf зміни до договору
30 квітня 2024 15:47
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 17:14
Договір ЗлатоГраф_pdf.pdf укладений
14 березня 2024 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено назву об'єкту "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту з захисними властивостями протирадіаційного укриття Гімназії №4 Підгородненської міської ради"
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником в 2024 році було укладено договір на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації зі строком його дії до 31.12.2024, продовжено до 28.02.2025. Проте, у 2025 році у зв’язку зі зміною коду та назви Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, було змінено реквізити замовника. Тож для виконання умов договору, сторони дійшли спільної згоди про необхідність продовження строку дії договору до 25.03.2025 року.
Номер договору про закупівлю: 17/2024/БЗС
Договір:
Номер додаткової угоди: №6 до договору №17/2024/БЗС від 12.03.2024р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML