Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Самойленко Євгенія Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 424 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 122,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4. Порядок здійснення оплати 4.1. Оплата проводиться згідно затвердженого кошторису на підставі акту виконаних послуг. 4.2. Надані Виконавцем послуги сплачуються Замовником шляхом безготівкового розрахунку на основі, узгодженого сторонами Акту здачі-приймання виконаних послуг. Вартість послуг, що обумовлені в Акті виконаних послуг, оплачується Замовником протягом 10-ти днів з дня отримання Акту. 4.3. В випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем послуг на протязі 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. 4.4. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 15:36 |
ТО АПС.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
«2.5.Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника; щодо робочого місця диспетчера).»
Доводимо до Вашого відому, що згідно п. 1. Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, на яку Ви посилаєтеся: «1. Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) ПРОВОДИТЬСЯ на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, ДЕ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС, ВИКОРИСТОВУВАНЕ ОБЛАДНАННЯ, СИРОВИНА ТА МАТЕРІАЛИ Є ПОТЕНЦІЙНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ШКІДЛИВИХ І НЕБЕЗПЕЧНИХ ВИРОБНИЧИХ ФАКТОРІВ, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
У п. 2 даного Порядку зазначено: «2. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.»
Відповідно до статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ) пенсії за віком на пільгових умовах за СПИСКАМИ виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. N 461 ( 461-2016-п ) (Офіційний вісник України, 2016 р., N 60, ст. 2044), а також пенсії, що можуть встановлюватися підприємствами й організаціями за рахунок власних коштів працівникам інших виробництв, професій та посад залежно від умов праці.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 «Про затвердження СПИСКІВ виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах», визначений чіткий перелік(СПИСОК) виробництв, робіт, професій, посад і показників, що підлягають проведення атестації.
Предметом даної закупівлі є «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)».
Оскільки дані роботи та посади працівників, залучені до виконання, даного виду робіт не входять у перелік зазначених вище Списків, Законом не вимагається обов’язкова атестація таких робочих місць, тому дана вимога до Учасників є незаконною та дискримінаційною! Замовник не має права вимагати від учасників документів, що не передбачені чинним Законодавством України.
Згідно статті 5 пункту 4 Закону України Про публічні закупівлі «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації дану незаконну вимогу і внести зміни до тендерної документації.
У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові та законодавчі акти України, якими передбачена дана вимога.
Документи ЩОДО АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ відповідно до вимог тендерної документації підтверджують один із кваліфікаційних критеріїв , передбачених ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що і вказано в ч.2 розділу « Кваліфікаційні критерії для учасників тендеру» тендерної документації .
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442: «Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Послуги, передбачені предметом закупівлі передбачають наявність шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих.
Відповідно до чинного законодавста України, Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням ПОСТАНОВИ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Метою надання такого документу є підтвердження врегулювання відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах під час надання послуг/виконання робіт.
Документ вимагається з метою визначення дотримання Учасниками норм установлення ступеня шкідливості й небезпечності праці та її характеру.
Тобто, враховуючи те, що працівники Учасника під час надання послуг будуть перебувати під ризиком впдиву негативних та шкідливих факторів, Замовник хоче впевнитись у тому, що Учасники дотримуються правил захисту життя та здоров`я своїх працівників (в т.ч.на пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах), що дає змогу таким працівникам ефективно і якісно виконувати роботу.
Вимога Замовником такого документу у сфері протипожежних послуг є цілком законною та не дискримінаційною.
Вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000006 ● 7d4906b312c8464aaff2f28b1c840559
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.04.2024 рок
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2024-02-21-010689-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:22:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-21-010689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В наданих документах ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» працівники (електромонтери охоронно-пожежної сигналізації) Бадалян А.С. та Мокринчук О.В. Мають тільки 4 (четвертий) розряд.
5. Згідно Тендерної документації в розділі «Інша інформація» на закупівлю код ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб передбачено : Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та дотримуватись Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію.
Однак зазначена Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 втратила чинність
на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1000 від 15.09.2023.
Чому Тендерна документація містить вимоги з посиланням на законодавчі акти, які втратили чинність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 13:33:50
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу та виявлених порушень Північно – східним офісом Держаудитслужби Замовником розпочато службове розслідування (копія наказу додається). Про результати буде повідомлено додатково.
2024-05-14 11:30:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
7 424 090,00
UAH з ПДВ
|
7 424 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Переможець |
7 424 090,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 14:33
|
2 до 52.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:30
|
Scan.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 14:55
|
52.pdf | укладений |
26 березня 2024 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконавець став платником ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |