Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
Очікувана вартість
7 424 504,00 UAH
UA-2024-02-21-010689-a 372202fc155244f893c0c82a33322797
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойленко Євгенія Юріівна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Самойленко Євгенія Юріівна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 7 424 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 122,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4. Порядок здійснення оплати 4.1. Оплата проводиться згідно затвердженого кошторису на підставі акту виконаних послуг. 4.2. Надані Виконавцем послуги сплачуються Замовником шляхом безготівкового розрахунку на основі, узгодженого сторонами Акту здачі-приймання виконаних послуг. Вартість послуг, що обумовлені в Акті виконаних послуг, оплачується Замовником протягом 10-ти днів з дня отримання Акту. 4.3. В випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем послуг на протязі 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. 4.4. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 лютого 2024 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2024 15:36
ТО АПС.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік обладнання
Дата подання: 25 лютого 2024 14:37
Дата відповіді: 26 лютого 2024 11:04
Доброго дня! Для точності розрахунку вартості тедерної пропозиції прошу вказати назву та кількість обладнання по кожному об'єкту окремо. Дякую!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Вся ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ міститься у Додатку № 3 до тендерної документації. Іншої інформації Замовник не має.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-21-010689-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Пожмастер", Код ЄДРПОУ:36326591
Дата подання: 22 лютого 2024 19:47
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка суперечить чинному Законодавству України
Шановний Замовнику процедури закупівлі, в тендерній документації, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
«2.5.Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника; щодо робочого місця диспетчера).»
Доводимо до Вашого відому, що згідно п. 1. Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, на яку Ви посилаєтеся: «1. Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) ПРОВОДИТЬСЯ на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, ДЕ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС, ВИКОРИСТОВУВАНЕ ОБЛАДНАННЯ, СИРОВИНА ТА МАТЕРІАЛИ Є ПОТЕНЦІЙНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ШКІДЛИВИХ І НЕБЕЗПЕЧНИХ ВИРОБНИЧИХ ФАКТОРІВ, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
У п. 2 даного Порядку зазначено: «2. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.»
Відповідно до статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ) пенсії за віком на пільгових умовах за СПИСКАМИ виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. N 461 ( 461-2016-п ) (Офіційний вісник України, 2016 р., N 60, ст. 2044), а також пенсії, що можуть встановлюватися підприємствами й організаціями за рахунок власних коштів працівникам інших виробництв, професій та посад залежно від умов праці.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 «Про затвердження СПИСКІВ виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах», визначений чіткий перелік(СПИСОК) виробництв, робіт, професій, посад і показників, що підлягають проведення атестації.

Предметом даної закупівлі є «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)».
Оскільки дані роботи та посади працівників, залучені до виконання, даного виду робіт не входять у перелік зазначених вище Списків, Законом не вимагається обов’язкова атестація таких робочих місць, тому дана вимога до Учасників є незаконною та дискримінаційною! Замовник не має права вимагати від учасників документів, що не передбачені чинним Законодавством України.
Згідно статті 5 пункту 4 Закону України Про публічні закупівлі «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації дану незаконну вимогу і внести зміни до тендерної документації.
У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові та законодавчі акти України, якими передбачена дана вимога.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:06
Доброго дня, шановний Учаснику!
Документи ЩОДО АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ відповідно до вимог тендерної документації підтверджують один із кваліфікаційних критеріїв , передбачених ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що і вказано в ч.2 розділу « Кваліфікаційні критерії для учасників тендеру» тендерної документації .
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442: «Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Послуги, передбачені предметом закупівлі передбачають наявність шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих.
Відповідно до чинного законодавста України, Замовник самостійно формує вимоги тендерної документації, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням ПОСТАНОВИ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Метою надання такого документу є підтвердження врегулювання відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах під час надання послуг/виконання робіт.
Документ вимагається з метою визначення дотримання Учасниками норм установлення ступеня шкідливості й небезпечності праці та її характеру.
Тобто, враховуючи те, що працівники Учасника під час надання послуг будуть перебувати під ризиком впдиву негативних та шкідливих факторів, Замовник хоче впевнитись у тому, що Учасники дотримуються правил захисту життя та здоров`я своїх працівників (в т.ч.на пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах), що дає змогу таким працівникам ефективно і якісно виконувати роботу.
Вимога Замовником такого документу у сфері протипожежних послуг є цілком законною та не дискримінаційною.
Вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000006 ● 7d4906b312c8464aaff2f28b1c840559
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.04.2024 рок

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2024-02-21-010689-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 16:22:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-21-010689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В наданих документах ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» працівники (електромонтери охоронно-пожежної сигналізації) Бадалян А.С. та Мокринчук О.В. Мають тільки 4 (четвертий) розряд.
5. Згідно Тендерної документації в розділі «Інша інформація» на закупівлю код ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб передбачено : Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та дотримуватись Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію.
Однак зазначена Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 втратила чинність
на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1000 від 15.09.2023.
Чому Тендерна документація містить вимоги з посиланням на законодавчі акти, які втратили чинність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-26 13:33:50

Пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу та виявлених порушень Північно – східним офісом Держаудитслужби Замовником розпочато службове розслідування (копія наказу додається). Про результати буде повідомлено додатково.

2024-05-14 11:30:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» 7 424 090,00
UAH з ПДВ
7 424 090,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2024 17:12
Електронний підпис
14 березня 2024 17:11
06. п47.pdf
14 березня 2024 17:11
14. Уп. особа.pdf
14 березня 2024 17:11
06. Аб14.pdf
14 березня 2024 17:11
Довідка (1).zip
14 березня 2024 17:11
Довідка.zip
13 березня 2024 14:44
Електронний підпис
13 березня 2024 14:42
08. Калькуляція.pdf
28 лютого 2024 15:30
Електронний підпис
28 лютого 2024 15:30
06. Аб14.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
07. Технічні.pdf
28 лютого 2024 15:30
11.5 Сертифікат ISO 54-14.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
03.3 послужний список.pdf
28 лютого 2024 15:30
05. Уп. особа.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
01. Цінова.pdf
28 лютого 2024 15:30
09. Витяг ліцензія.pdf
28 лютого 2024 15:30
05. Уп. особа.pdf
28 лютого 2024 15:30
07. Технічні.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
02. МТБ.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
06. п47.pdf
28 лютого 2024 15:30
17. Надав.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
09. наказ дснс.pdf
28 лютого 2024 15:30
12. Договір.pdf
28 лютого 2024 15:30
16. Довкілля.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
паспорт, код.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
02.5 Декларація оп.pdf
28 лютого 2024 15:30
15. Термін.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
13. Лист.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
03.7 лист держпраця.pdf
28 лютого 2024 15:30
11.4 Сертифікат ISO 50001.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.6 Сертифікат ISO 16732.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.4 Сертифікат ISO 50001.pdf
28 лютого 2024 15:30
14174_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.1 Сертифікат ISO 45001.pdf
28 лютого 2024 15:30
06. Аб14.pdf
28 лютого 2024 15:30
03.3 послужний список.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
02. МТБ.pdf
28 лютого 2024 15:30
11.1 Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.2 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
12. Договір.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
02.5 Декларація оп.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
14. Уп. особа.pdf
28 лютого 2024 15:30
10. СТА.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
05. Статут та опис.pdf
28 лютого 2024 15:30
08. Калькуляція.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.2 Сертифікат ISO 14001.pdf
28 лютого 2024 15:30
14. Уп. особа.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
03. Працівники.pdf
28 лютого 2024 15:30
02.1 оренда офісу.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
14174_ДЦ_ДЦ.pdf
28 лютого 2024 15:30
09. ліцензія пояснення.pdf
28 лютого 2024 15:30
05. Статут та опис.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
16. Довкілля.pdf
28 лютого 2024 15:30
15. Термін.pdf
28 лютого 2024 15:30
09. наказ дснс.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
18. субпідряд.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
06. п47.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
18. субпідряд.pdf
28 лютого 2024 15:30
02.1 оренда офісу.pdf
28 лютого 2024 15:30
18. згода субпідрядника.pdf
28 лютого 2024 15:30
13. Лист.pdf
28 лютого 2024 15:30
03. Працівники.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
10. Лист 36-26.02.24-ГЛ.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
17. Надав.pdf
28 лютого 2024 15:30
11.5 Сертифікат ISO 54-14.pdf
28 лютого 2024 15:30
10. Веллез.pdf
28 лютого 2024 15:30
10. СТА.pdf
28 лютого 2024 15:30
10. Веллез.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
09. Витяг ліцензія.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.6 Сертифікат ISO 16732.pdf
28 лютого 2024 15:30
11.3 Сертифікат ISO 9001.pdf
28 лютого 2024 15:30
08. Калькуляція.pdf
28 лютого 2024 15:30
02.4 оренда лабораторії.pdf
28 лютого 2024 15:30
01. Цінова.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
03.7 лист держпраця.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
11.3 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
28 лютого 2024 15:30
паспорт, код.pdf
28 лютого 2024 15:30
10. Лист 36-26.02.24-ГЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП»
#44870710
Переможець 7 424 090,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься розрахунок ціни (калькуляція) пропозиції, яка не відповідає Додатку № 3 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Додаток № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати розрахунок ціни (калькуляція) пропозиції, відповідно до Додатку № 3 (по кожному закладу). Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновленої інформації та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Документи

13 березня 2024 16:31
Довідка НАЗК
13 березня 2024 16:30
Електронний підпис
13 березня 2024 16:29
SCAN_20240313_162753010.pdf
06 березня 2024 14:16
Подовження то апс.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2024 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП»
#44870710
7 424 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2024 16:31
Довідка НАЗК
13 березня 2024 16:30
Електронний підпис
13 березня 2024 16:29
SCAN_20240313_162753010.pdf
06 березня 2024 14:16
Подовження то апс.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 14:33
2 до 52.pdf зміни до договору
18 квітня 2024 14:20
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 09:30
Scan.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 09:27
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 14:55
52.pdf укладений
26 березня 2024 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконавець став платником ПДВ
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML