Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливно-мастильні матеріали
Очікувана вартість
294 100,00 UAH
UA-2024-02-21-010504-a 3d8b4c3394f141cdb59642931a47c1e4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Людмила В'ячеславівна

380687917445 n-bug-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новобузька багатопрофільна лікарня" Новобузької міської ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 01998288
Місцезнаходження: 55601, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, ВУЛИЦЯ ІВАНА ОГІЄНКА, будинок 14
Контактна особа: Філіпова Людмила В'ячеславівна
380687917445
n-bug-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 294 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 літр
Бензин, дизельне паливо та ГАЗ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55601, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, ВУЛИЦЯ ІВАНА ОГІЄНКА, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 15:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

23 лютого 2024 08:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 08:04
ТД ПММ 2024.docx
21 лютого 2024 15:32
ТД ПММ 2024.docx
23 лютого 2024 08:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2024 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 08:04
ТД ПММ 2024.docx
21 лютого 2024 15:32
ТД ПММ 2024.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-01-000024 ● a1bf9ef1b6774a87ae43a03492597320
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2024 09:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.04.2024 № 22-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.04.2024.


В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.04.2024 № 22-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 5UA-2024-02-21-010504-a 21.02.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-03 10:21:10

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-04 11:29:10

Пояснювальна від 04.04.2024 № 228-01-11

Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a.
На ваш запит від 03.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення :

1. інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість :

• Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до постанови кабінету міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 Київ «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF#Text
• Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі —
технічні вимоги до предмета закупівлі визначена у додатку 2 до тендерної документації по
процедурі відкриті торги (з особливостями) .
• Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного
призначення зафіксовано в фінансовому плані КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» Новобузької міської ради який був прийнятий рішенням сесії Новобузької міської ради від 26 вересня 2023 року №662 (скан рішення додається).
• Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі
пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: на підставі аналізу ринкових цін на ПММ за лютий місяць 2024 року



2. Надає посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування очікуваної вартості.
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-02/ (посилання на вебсайт)

Ціни на бензин, дизпаливо, газ на АЗС України
 За інформацією: Консалтингова група А-95
Середні ціни на пальне по Україні у лютому 2024 (грн./літр)
Дата А 95+ А 95 А 92 ДП ДП+ Газ
01.02.2024 Чт 54,23 50,74 47,01 50,82 27,37
02.02.2024 Пт 54,26 50,73 46,96 50,83 27,30
05.02.2024 Пн 54,24 50,73 46,97 50,83 27,14
06.02.2024 Вт 54,24 50,73 46,95 50,81 27,09
07.02.2024 Ср 54,23 50,73 46,98 50,80 26,94
08.02.2024 Чт 54,24 50,79 47,19 50,90 26,86
09.02.2024 Пт 54,29 50,80 47,19 51,03 26,78
12.02.2024 Пн 54,30 50,85 47,34 51,07 26,75
13.02.2024 Вт 54,30 50,91 47,58 51,14 26,74
15.02.2024 Чт 54,38 51,02 47,78 51,23 26,70
16.02.2024 Пт 54,39 51,03 47,79 51,26 26,75
19.02.2024 Пн 54,39 51,08 47,84 51,32 26,77
20.02.2024 Вт 54,48 51,17 48,01 51,47 26,88
21.02.2024 Ср 54,68 51,20 48,02 51,54 26,97
23.02.2024 Пт 54,75 51,35 48,24 51,75 27,59
26.02.2024 Пн 54,76 51,37 48,25 51,77 27,87
27.02.2024 Вт 54,84 51,42 48,25 51,77 27,99
29.02.2024 Чт 54,86 51,46 48,26 51,86 28,02
o без урахування окупованих територій (Криму, Севастополя, частини Донбасу)




КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторінг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються.













Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька
Багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-08 17:29:10

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Відповідно до умов тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи протоколом від 20.02.2024 № 1 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Зокрема, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям учасниками надається:
- згідно з пунктом 1 додатку 1 тендерної документації - «Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору із зазначенням інформації про предмет договору закупівлі, період виконання, реквізити Замовника, та надати сканований договір та документи про його виконання (акти прийому-передачі, накладні тощо)»;
- згідно з пунктом 12 додатку 1 тендерної документації пропозицію)» - «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику поставити товари (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається пропозиція»;
- згідно з пунктом 13 додатку 1 тендерної документації пропозицію)» - «Заповненний проект договору».
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМА-НАФТА» надав зазначені документи, а його тендерна пропозиція відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації?

Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-09 16:18:43

Пояснення щодо надання довідок та протоколів уповноваженої особи

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям учасниками надається: - згідно з пунктом 1 додатку 1 тендерної документації - Довідка довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору із зазначенням інформації про предмет договору закупівлі, період виконання, реквізити , та надати сканований договір та документи про його виконання ; - згідно з пунктом 12 додатку 1 тендерної документації пропозицію)» - «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику поставити товари (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен має посилання на оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається пропозиція»; - згідно з пунктом 13 додатку 1 тендерної документації пропозицію)» - Проект договору додається в документах учасника. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМА-НАФТА» надав зазначені документи, а його тендерна пропозиція відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації. Просимо звернути увагу,що пропозиція надійшла від одного учасника. Підприємство критичної інфраструктури не може ігнорувати надані пропозиції .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-08 17:38:05

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Відповідно до вимог пункту 6 додатку 2 до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників процедури закупівлі надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі, «копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на кожне найменування товару, що пропонується згідно пропозиції Учасника».
Крім того, в пункті 9 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовник визначив, що «документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМА-НАФТА» надав зазначені документи на «газ скраплений», а його тендерна пропозиція відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації в цій частині?

Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-10 08:58:10

Пояснення щодо перекладу

Координатору центру реагування на порушення у медичних закупівлях в Миколаївській області

Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a.
На ваш запит від 03.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення :
В пункті 9 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовник визначив, що «документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Враховуючи вищевикладене, пояснюємо , що учасник Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМА-НАФТА» надав зазначені документи на «газ скраплений», які відповідають вищевказаним вимогам тендерної документації в технічній частині та надаємо документи через електронну систему закупівель згідно цього запиту.
КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторінг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються.







Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька
Багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-09 10:34:42

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
В електронній системі закупівель 21.02.2024 Замовник оприлюднив тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.02.204 № 1.
23.02.2024 Замовник оприлюднив ще одну тендерну документацію, також затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.02.204 № 1.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, чи вносилися зміни до тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 23.02.2024? У разі внесення змін до тендерної документації, прошу надати копію документу, яким ці зміни затверджені.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-09 14:14:04

Пояснення щодо змін до тендерної документації

У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
НОВОБУЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ
НОВОБУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

55601, вул. Івана Огієнка, 14, м. Новий Буг,тел./факс (251) 9-12-52, n-bug-crl@ukr.net
09.04.2024 року №____
Координатору центру реагування на порушення у медичних закупівлях в Миколаївській області

Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a.
На ваш запит від 09.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення :
Зміни до тендерної документації вносилися у відповідні строки шляхом перезавантаження тендерної документації до електронної системи .

КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторінг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються.






Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька
багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-10 13:00:48

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
У відповіді на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.04.2024 (о 17:29:10 та о 17:38:05), Вами оприлюднені документи «Гарантійний лист» від 28.02.2024 № 1д10_1, «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» від 28.02.2024 № 1д1_1 та «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 01А/20002721».
Зважаючи на вказане та з урахуванням попередніх запитів, прошу вказати назви файлів (з зазначенням сторінок файлів) тендерної пропозиції ТОВ «ЛАМА-НАФТА», в яких розміщені вищезазначені документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-11 13:45:52

Пояснення до запиту

Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a.
На ваш запит від 03.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення :
Виконуючи закон про публічні закупівлі та постанову кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 36 якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Уповноважена особа Філіпова Л.В. розглянула тендерну пропозицію і прийняла рішення визначити даного учасника переможцем процедури закупівлі документи «Гарантійний лист» від 28.02.2024 № 1д10_1, «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» від 28.02.2024 № 1д1_1 та «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 01А/20002721». В тендерній пропозиції учасника було надано сканкопії підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, гарантійний лист на поставку товару замінено ціновою пропозицією яку прийняв замовник , і сертифікат відповідності на газ скраплений був прийнятий в оригіналі(англійською мовою, якою вільно володіємо). Посилаючись на пункт 42 постанови 1178 «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції» , уповноважена особа перевірила в системі ПРОЗОРО всі заключенні договори та всю інформацію про переможця ТОВ «ЛАМА НАФТА» . По результатом перевірки підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно пункту 44 постанови 1178 немає.
Закупівля ПММ є вкрай важливим товаром для підприємства критичної інфраструктури і закупівля повинна пройти в найкоротшу строки, а тим більше в зоні можливих бойових дій в які знаходиться підприємство.
КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторинг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються.


Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька
багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-17 14:15:46

Підтвердження факту усунення порушень

У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
НОВОБУЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ
НОВОБУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

55601, вул. Івана Огієнка, 14, м. Новий Буг,тел./факс (251) 9-12-52, n-bug-crl@ukr.net
17.04.2024 року №____
Координатору центру реагування на порушення у медичних закупівлях в Миколаївській області
Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a.
На Ваш висновок від 16.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення :
Виконуючи закон про публічні закупівлі та постанову кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 36 якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
По результатам перевірки закупівлі управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом надання недостаючих документів для розгляду держадутслужби . В зв’язку з тим що по результатом закупівлі вийшов один переможець в нашому районі прифронтової зони .Всі зауваження прийняті до розгляду і наданні переможцю ТОВ «ЛАМА НАФТА» з відповідними висновками.
Технічно виправити недоліки в тендерній документації і оприлюднити в Електронній системі закупівель не має можливості. Просимо надати роз’яснення про технічну можливість додання документів в електрону систему. Також згідно статті 651 Цивільного кодексу неможливо розірвати договір, якщо він був повністю виконаний усіма сторонами.
Закупівля ПММ є вкрай важливим товаром для підприємства критичної інфраструктури і закупівля повинна була пройти в найкоротшу строки, а тим більше в зоні можливих бойових дій в які знаходиться підприємство.
КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторинг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються.


Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька
багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-04-19 11:02:45

Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в межах повноважень та враховуючи положення абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на звернення за роз’ясненням від 17.04.2024 (далі – Звернення) щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема «про технічну можливість додання документів в електронну систему», повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» Новобузької міської ради Миколаївської області (далі - Замовник) звернулось у межах строку, передбаченого Законом, проте, звернулось до «Координатору центру реагування на порушення у медичних закупівлях в Миколаївській області».
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
При цьому відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Згідно з інформацією в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-02-21-010504-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій – «29 лютого 2024 00:00».
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЛАМА-НАФТА» подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель 28.02.2024. Зміни до тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не вносив.
Під час проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАМА-НАФТА», поданої 28.02.2024 через електронну систему закупівель, відсутні документи, надання яких вимагав Замовник в тендерній документації, а саме: відсутні «Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору із зазначенням інформації про предмет договору закупівлі, період виконання, реквізити Замовника» та «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику поставити товари (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається пропозиція».
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник надав сертифікат на «газ скраплений», що є предметом закупівлі, викладений іншою мовою, ніж українською, без автентичного перекладу українською мовою, що також не відповідало вимогам тендерної документації.
Враховуючи норми пункту 43 Особливостей, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він може розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При чому під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Отже, враховуючи норми пункту 43 Особливостей, у разі встановлення вищезазначених невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ЛАМА-НАФТА», Замовник мав право на розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про їх усунення учасником. Як наслідок, учасник мав право на усунення цих невідповідностей шляхом додання до тендерної пропозиції виправлених або відсутніх у тендерній пропозиції документів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У К Р А Ї Н А КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОБУЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ НОВОБУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 55601, вул. Івана Огієнка, 14, м. Новий Буг,тел./факс (251) 9-12-52, n-bug-crl@ukr.net 17.04.2024 року №____ Координатору центру реагування на порушення у медичних закупівлях в Миколаївській області Комунальне некомерційне підприємство «Новобузька багатопрофільна лікарня» надає пояснення з приводу здійснення моніторингу аудиторською службою закупівлі UA-2024-02-21-010504-a. На Ваш висновок від 16.04.2024 року уповноважена особа по здійсненню публічних закупівель Людмила Філіпова надає пояснення : Виконуючи закон про публічні закупівлі та постанову кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 36 якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. По результатам перевірки закупівлі управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом надання недостаючих документів для розгляду держадутслужби . В зв’язку з тим що по результатом закупівлі вийшов один переможець в нашому районі прифронтової зони .Всі зауваження прийняті до розгляду і наданні переможцю ТОВ «ЛАМА НАФТА» з відповідними висновками. Технічно виправити недоліки в тендерній документації і оприлюднити в Електронній системі закупівель не має можливості. Просимо надати роз’яснення про технічну можливість додання документів в електрону систему. Також згідно статті 651 Цивільного кодексу неможливо розірвати договір, якщо він був повністю виконаний усіма сторонами. Закупівля ПММ є вкрай важливим товаром для підприємства критичної інфраструктури і закупівля повинна була пройти в найкоротшу строки, а тим більше в зоні можливих бойових дій в які знаходиться підприємство. КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» вдячна вам за проведений моніторинг закупівлі паливно-мастильних матеріалів . Всі вимоги по запиту виконанні документи додаються. Уповноважена особа з закупівель КНП «Новобузька багатопрофільна лікарня» Людмила ФІЛІПОВА

2024-04-17 14:15:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пункт 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: від 04.06.2024 № 14/10/2024пр
Дата публікації: 11 червня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 481/996/24
Дата відкриття провадження: 05 липня 2024

Документи:

23 липня 2024 11:56
Електронний підпис
11 червня 2024 09:55
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЛАМА-НАФТА 294 100,00
UAH з ПДВ
294 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 березня 2024 08:35
Електронний підпис
08 березня 2024 08:33
Довідка ГУ ДПС.pdf
28 лютого 2024 10:01
Електронний підпис
28 лютого 2024 09:59
1д11_Проект договору.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д6_1_ НАКАЗ.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д10_4_Паспорт газ.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д7_Довідка про санкції.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д6_Протокол_переклад.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д5_СвідоцтвоПДВ.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д10_ТехнІчна частина.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д9_ Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д8_лист згода.pdf
28 лютого 2024 09:59
1д4_Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАМА-НАФТА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАМА-НАФТА
#30243204
Переможець 294 100,00
UAH з ПДВ
01 березня 2024 09:17

Документи

01 березня 2024 09:17
Довідка НАЗК
01 березня 2024 09:17
Електронний підпис
01 березня 2024 09:16
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2024 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАМА-НАФТА
#30243204
294 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2024 09:17
Довідка НАЗК
01 березня 2024 09:17
Електронний підпис
01 березня 2024 09:16
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2025 11:09
Електронний підпис укладений
08 березня 2024 10:25
Електронний підпис укладений
08 березня 2024 10:25
Електронний підпис укладений
08 березня 2024 10:24
001 (49).pdf укладений
08 березня 2024 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 294 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 016,67 UAH)