Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01994959 |
Місцезнаходження: | 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куценко Анастасія Вікторівна 380997107697 fanutka9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 354 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 771,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
!!! До уваги Учасників!!! Пропозиції від Учасників, що зареєстровані і знаходяться на тимчасово окупованих територіях до розгляду не приймаються. У разі подання пропозицій з тимчасово окупованих територій, такі пропозиції будуть автоматично відхилені відповідно до чинного законодавства. У разі, коли учасник – фізична особа є громадянин російської федерації, або кінцевим бенефіціарним власником учасника є громадянин російської федерації пропозиції даних учасників розглядатись не будуть і будуть автоматично відхилені. Строк виконання робіт : до 30 червня 2024 року включно, але не пізніше 4 календарних місяців з моменту підписання договору
Пропозиції від Учасників, що зареєстровані і знаходяться на тимчасово окупованих територіях до розгляду не приймаються. У разі подання пропозицій з тимчасово окупованих територій, такі пропозиції будуть автоматично відхилені відповідно до чинного законодавства.
У разі, коли учасник – фізична особа є громадянин російської федерації, або кінцевим бенефіціарним власником учасника є громадянин російської федерації пропозиції даних учасників розглядатись не будуть і будуть автоматично відхилені.
Строк виконання робіт : до 30 червня 2024 року включно, але не пізніше 4 календарних місяців з моменту підписання договору
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує Генпідряднику виконанні роботи виключно за рахунок фактичних надходжень на відповідні цілі. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 12:09 |
Тендерна документація за Особливостями ремонт бункера лінійник.docx |
21 лютого 2024 12:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 лютого 2024 12:09 |
Тендерна документація за Особливостями ремонт бункера лінійник.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. переліку формальних помилок, не накладання власноручного підпису і печатки на окрему сторінку (сторінки) не є причиною для відхилення пропозиції Учасника. Але в той же час, якщо така вимога наявна в тендерній документації, то вона обов’язкова до виконання. Тому бажано завірити документи, у разі якщо ви плануєте подавати пропозицію на дану закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-12-000010 ● 867e12745b34415bb05783af24f01219
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2024 № 20-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.03.2024 № 20-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-21-005540-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 14:24:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 15:52:47
Пояснення на запит Держаудиту
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно вартості предмета закупівлі:
Оскільки предмет закупівлі є досить специфічним і моніторинг ринку не може бути проведений, при формуванні вартості закупівлі замовник керувався даними, що були наведені в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва ТОМ 3 (Документ додається).
2. Стосовно розміщення інформації на сторінці веб-сайту, стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до листа Кіровоградської обласної ради від 02.09.2022 р. № 01-32/1315-1 з метою уникнення незаконного використання агресором відкритої інформації, яка може становити загрозу державній безпеці, територіальній цілісності та оборонному потенціалу, було рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо мінімізації обсягу відомостей та інформації про діяльність підприємства, шляхом тимчасового обмеження доступу до інформації, розміщеної на офіційних вебсайтах. Спеціалістом центру в найкоротші терміни було заблоковано доступ до інформації про закупівлі, що розміщена на сайті закладу до моменту закінчення воєнного стану на території України. В зв’язку із викладеним вище посилання на веб-сайт не подається. (Сканкопія листа додається)
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 14:31:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації; інші документи за необхідності.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3
тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ - 92» (далі – ТОВ «САЛАНГ – 92») надано копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів відповідно до вищевказаних вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації?
Відповідно до вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної пропозиції, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
У разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ – 92») копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів, в якому файлі тендерної документації учасника ТОВ «САЛАНГ – 92» надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів ?
2. Відповідно вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
З якої причини в пункті 7.3 розділу VII «Відповідальність сторін» Проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією. Початком гарантійного строку вважається день підписання акта про приймання-передачу Об’єкта будівництва експлуатуючою організацією?
3. Згідно з вимогами пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов, невід’ємною частиною Договору є план фінансування.
Який пункт Проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, містить план фінансування?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 15:50:47
Пояснення на запит Держаудиту
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів:
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів. В тендерній пропозиції ТОВ «Саланг-92» було розміщено документ «Довідка про наявність обладнання і МТБ» (номер 9 в пропозиції) в якому надано договір № 21/11/23 від 21.11.2023р. про надання послуг спеціалізованої техніки або послуг автомобільного транспорту. Разом з договором учасником був наданий лист підтвердження датований 28.02.2024 р., в якому орендар – ТОВ «ЕЛІТ БУД ТЕХНОЛОГІЇ» окрім усього гарантував надання послуг з вивезення будівельного сміття на весь період виконання робіт з капітального ремонту приміщення (сторінка 8 відповідного документу).
2. Стосовно гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва :
Частина 1, п. 1 ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України визначають, що цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до частин 1-3, 5 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Згідно з частинами 1, 3 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1 - 3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна зі сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Відповідно до ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно з ч. 2 ст. 837 Цивільного кодексу України договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до ст. 857 Цивільного кодексу України робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру. Виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. Результат роботи в межах розумного строку має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов`язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду.
Закон не розкриває змісту робіт, які можуть виконуватися за договором підряду. Однак, безперечним є те, що предметом договору підряду є індивідуалізований результат праці підрядника, який набуває тієї чи іншої матеріалізованої форми, оскільки робота виконується з матеріалів сторін і здається у вигляді, придатному для оцінки.
Цивільним кодексом України виділені окремі різновиди договорів підряду, зокрема, побутовий підряд та будівельний підряд.
Відповідно до ч. 1 ст. 865 Цивільного кодексу України за договором побутового підряду підрядник, який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується виконати за завданням фізичної особи (замовника) певну роботу, призначену для задоволення побутових та інших особистих потреб, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно з ч. 1 ст. 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта (ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України).
Відповідно до ч. 2 ст. 318 Господарського кодексу України договір підряду відповідно до цієї статті укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об`єктів; будівництво об`єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов`язаних з будівництвом об`єктів.
У ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України зазначено, що підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 884 Цивільного кодексу України підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об`єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об`єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами.
Суд зазначає, що частиною 2 ст. 875 Цивільного кодексу України та ч. 2 ст. 318 Господарського кодексу України закріплено закритий за характером перелік видів будівельних робіт, які можуть бути предметом саме будівельного підряду, до яких віднесено, зокрема, проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, а також виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Нове будівництво (новобудова) - це будівництво підприємств, будівель і споруд, яке здійснюється на нових майданчиках на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації. Реконструкцією або технічним переоснащенням є проведення відповідно до плану технічного розвитку підприємств (об`єднань) комплексу заходів (без розширення площ) щодо підвищення технічного рівня окремих дільниць виробництва, агрегатів, установок шляхом запровадження нової техніки, технології, заміни устаткування тощо. Своєрідним різновидом реконструкції можна розглядати розширення, під яким розуміють здійснюване за новим проектом будівництво інших і наступних черг діючих підприємств, додаткових виробничих комплексів і виробів, а також нових або розширення діючих цехів.
Будівельний підряд, крім родових ознак договору підряду, має свої кваліфікаційні ознаки: специфічний предмет - будівельні роботи; характер здійснення цих робіт, які нерозривно пов`язані з місцезнаходженням об`єкта (ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України); організацію виконання будівельних робіт, що дає можливість розглядати його як самостійний вид договору підряду.
Таким чином, укладений сторонами договір є договором підряду, а до правовідносини сторін, що виникли з нього, застосовуються положення § 1. «Загальні положення про підряд» глави 61 «Підряд» Цивільного кодексу України, які не передбачають ані встановлення гарантійного строку, як істотну умову договору підряду, ані встановлення гарантійного строку тривалістю не менше 10 років.
3. Стосовно відсутності додатку до договору - план фінансування
Відповідно до п. 83 постанови КМУ від 01.08.2005 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником. Оскільки замовник – КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» є одержувачем бюджетних коштів, то план фінансування ремонтних робіт має бути узгоджений після підписання договору з головним розпорядником бюджетних коштів.
Окрім цього, відповідно до п. 4.3 проекту Договору оплата за виконані роботи здійснюється Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Відповідно до п. 4.5. проекту Договору враховуючи неритмічність фінансування на зазначені цілі, розрахунки за виконанні роботи будуть проводитись протягом поточного бюджетного року при надходженні відповідного фінансування та обумовлюватись додатковими угодами в межах договору. Подаючи пропозицію учасник ТОВ «Саланг-92» в повній мірі погодився з умовами договору, в тому числі і умовами щодо фінансування і оплати виконаних робіт.
Разом з тим, оскільки план фінансування робіт не є істотною умовою договору в розумінні Закону «Про публічні закупівлі», Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., то після підписання договору з учасником, узгодження плану фінансування виконаних робіт з розпорядником бюджетних коштів вищого рівня можливе внесення змін до договору і створення додатка до договору «План фінансування робіт», що буде невід’ємною частиною укладеного договору.
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-15 15:55:46
Лист від Кіровоградської обласної ради
У зв’язку з технічною помилкою (тимчасова відсутність інтернет-з’єднання) не було завантажено сканкопію листа. Тому вона завантажується окремим файлом
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-03-25 13:48:52
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Чи укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір з переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ – 92» станом на 22.03.2024?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-25 14:51:58
Укладання договору
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно укладання договору:
Стосовно укладання договору повідомляємо наступне. Відповідно до п. 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Кінцевою датою для підписання договору є 22.03.2024 р.
Станом на 22.03.2024 р. договір з підрядником ТОВ «Саланг-92» укладено.
Договір має бути розміщений протягом 3 робочих днів з моменту підписання. Сканкопія підписано договору буде розміщена в системі відповідно до чинного законодавства не пізніше 27.03.2024 р.
На підставі вищевикладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України в Кіровоградський області 05.04.2024 р. було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 3-206/2024 від 22.03.2024 р. Сканкопія Додаткової угоди разом з помилково неоприлюдненим додатком до Договору № 3-206/2024 р. - Договірна ціна, додається. Разом з переліченими документами надаються Довідки про виділене з обласного бюджету фінансування закупівлі.
2024-04-05 13:05:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" |
14 668 006,68
UAH з ПДВ
|
14 668 006,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" #13755332 |
Переможець |
14 668 006,68
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 09:29
|
ДУ6 Дог 3-206.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 11:45
|
ДУ5 Дог 3-206.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2024 13:44
|
2024-10-04-0001.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 13:43
|
Д.у. 3 Дог 3-206 Продовження.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 09:22
|
ДУ 2 3-206 hardship.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:13
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 15:09
|
Дог. 3-206 ремонт лінійник.pdf | укладений |
27 березня 2024 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з допущенням технічної помилки при завантаженні договру було помилково не завантажено додаток до договору - Договірна ціна. З метою дотримання чинного законодавтсва у сфері Публічних закупівель даний додаток завантажено повторно. |
Номер договору про закупівлю: | 3-206/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку виконання робіт до 01.10.2024 р. (включно) |
Номер договору про закупівлю: | 3-206/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3-206/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3-206/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3-206/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |