Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-02-21-004260-a ● c8c00bbe874846f891d6b42e0e16f4f0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38461727 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27 |
Контактна особа: |
Іваненко Світлана Миколаївна 380962953763 zolcmozu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 13:36 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 13:36 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по договору проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг та видачі рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 11:30 |
додаток 5.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
додаток 5.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
ТД.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
додаток 3 проект договору.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
додаток 4 пропозиція.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
додаток 1 кваліф.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
оголошення ВТ.docx | |
21 лютого 2024 11:25 |
додаток 2 тех завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-004260-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЦЕНТР ДІНА, Код ЄДРПОУ:31222520
Дата подання: 07 березня 2024 11:11
Відсутність необхідних довідок
Згідно Розділу 3 пункту 1 Тендерної документації замовника "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;". У Додатку №1 до Тендерної документації замовника в таблиці №1 є пункти 1 та 3, 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та 3.1. Учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Ці документи є обов'язковими до подання у пропозиції учасника.
Згідно документації переможця відсутня 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та інформація про наявність обладнання та технологій, окрім договору оренди приміщення, що не є підтвердженням наявності обладнання та технологій у переможця.
Таким чином, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція ФОП Марущак О.В. не відповідає вимогам Критаріїв прийнятності тендерній документації Замовника.
Також зазначаємо, що будемо звертатися в орган державного фінансового контролю (ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ) стосовно ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, в разі, якщо наша вимога не буде задоволена.
Розгорнути
Згорнути
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;". У Додатку №1 до Тендерної документації замовника в таблиці №1 є пункти 1 та 3, 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та 3.1. Учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Ці документи є обов'язковими до подання у пропозиції учасника.
Згідно документації переможця відсутня 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та інформація про наявність обладнання та технологій, окрім договору оренди приміщення, що не є підтвердженням наявності обладнання та технологій у переможця.
Таким чином, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція ФОП Марущак О.В. не відповідає вимогам Критаріїв прийнятності тендерній документації Замовника.
Також зазначаємо, що будемо звертатися в орган державного фінансового контролю (ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ) стосовно ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, в разі, якщо наша вимога не буде задоволена.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2024 10:39
Виходячи з вищевикладеного, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) - довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформація про наявність обладнання та технологій, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції,
тому розкриття та оцінка тендерних пропозицій учасника відкритих торгів з особливостями відбулося відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідки додані Учасником.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) - довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформація про наявність обладнання та технологій, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції,
тому розкриття та оцінка тендерних пропозицій учасника відкритих торгів з особливостями відбулося відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідки додані Учасником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-21-004260-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЦЕНТР ДІНА, Код ЄДРПОУ:31222520
Відсутність необхідних довідок
Згідно Розділу 3 пункту 1 Тендерної документації замовника "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;". У Додатку №1 до Тендерної документації замовника в таблиці №1 є пункти 1 та 3, 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та 3.1. Учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Ці документи є обов'язковими до подання у пропозиції учасника.
Згідно документації переможця відсутня 1.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. та інформація про наявність обладнання та технологій, окрім договору оренди приміщення, що не є підтвердженням наявності обладнання та технологій у переможця.
Таким чином, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція ФОП Марущак О.В. не відповідає вимогам Критаріїв прийнятності тендерній документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Марущак О.В. |
102 600,00
UAH з ПДВ
|
88 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЦЕНТР ДІНА |
107 045,00
UAH з ПДВ
|
88 394,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРОДІН ВЛАДИСЛАВ БОРИСОВИЧ" |
119 335,00
UAH з ПДВ
|
88 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА |
131 030,00
UAH з ПДВ
|
92 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
147 560,00
UAH з ПДВ
|
130 902,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Марущак О.В. #2868108595 |
Переможець |
88 390,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 09:51
|
договір 19 від 14.03.2024.pdf | укладений |
14 березня 2024 09:51
|