Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування
Очікувана вартість
206 055 986,40 UAH
UA-2024-02-21-003817-a ● b41220f5a79743b88e8031dbfa7b16f9
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул.Островського, будинок 36 |
Контактна особа: |
Тищук Юлія Романівна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 206 055 986,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 060 559,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 032 507,59 грн. (один мільйон тридцять дві тисячі п᾿ятсот сім грн 59 коп)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1030279.93 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору - 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA048999980314060544000010756, ЄДРПОУ 37955989, Банк Казначейство України (ЕАП), одержувач ГУК у Київ. обл./Бучанська міська ТГ/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Шевченка, 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 10:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 09:59 |
Перелік змін що внесені до тендерної документації (1).docx | |
22 лютого 2024 09:59 |
ТД Реконструкція (зі змінами).pdf | |
21 лютого 2024 13:52 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.pdf |
22 лютого 2024 10:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2024 09:59 |
Перелік змін що внесені до тендерної документації (1).docx
|
||||||
22 лютого 2024 09:59 |
ТД Реконструкція (зі змінами).pdf
|
||||||
21 лютого 2024 13:52 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 лютого 2024 17:57
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:27
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 4 мільйонів євро включно; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 8 мільйонів євро включно; середня кількість працівників - до 50 осіб включно.
Згідно розділу 1 п. 4 Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» №39 від 25 лютого 2000 року форми Фінансової звітності малого підприємства та Фінансової звітності мікропідприємства наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту). Форми Фінансової звітності малого підприємства містяться в Додатку 1 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачає подачу форми №1 та №2 фінансової звітності.
Отже, виходячи з вищенаведенного та керуючись чинним законодавством України мале підприємство не зобовʼязане подавати фінансову звітність форми №3 Звіт про рух грошових коштів.
Однак, вимогами тендерної документації щодо публічної закупівлі передбачено, що фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: що мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі; Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. У випадку якщо учасник є малим підприємством, то вимога щодо відповідності критерію фінансової спроможності згідно до звіту про рух грошових коштів суперечить чинному законодавству України.
Також, вважаємо, що Замовник не беручи до уваги фінансову звітність за період дії військового стану встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації, оскільки підприємницька діяльність під час дії військового стану не припинялася, а отже має враховуватись під час оцінки відповідності критерію «Наявність фінансової спроможності».
Прохання Замовнику виправити виявлені дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п.п. 5.2, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації визначено наступне:
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього).
Таким чином, якщо згідно вимог чинного законодавства України учасник не подає / не складає звіт про рух грошових коштів, у складі пропозиції даний документ не надається. При цьому учасник має надати копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього враховуючи положення п.п. 5.2, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації.
У разі надання фінансової звітності учасником, який відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати звіт про рух грошових коштів, фінансова спроможність буде визначена відповідно до критерії п.п. 5.2.3 та з врахуванням ч.3 ст. 16 Закону Укрїни «Про публічні закупівлі» за обсягом річного доходу (виручки) що визначений в тих документах учасника, які є документами фінансової звітності для нього.
Замовником встановлено критерій «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Враховуючи суттєве обмеження фінансування та загальної можливості функціонування значної частини суб’єктів господарювання під час дії військового стану, наявності потенційних учасників, що здійснювали свою діяльність на тимчасово окупованих наразі територіях, що в свою чергу значною мірою впливає на фінансову спроможність учасників, Замовником було визначено вищезазначений критерій, що дасть можливість більшій частині учасників надати свої пропозиції. Відповідно дане положення тендерної документації не є дискримінаційним, не обмежує учасників у можливості участі в даній закупівлі .
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього).
Таким чином, якщо згідно вимог чинного законодавства України учасник не подає / не складає звіт про рух грошових коштів, у складі пропозиції даний документ не надається. При цьому учасник має надати копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього враховуючи положення п.п. 5.2, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації.
У разі надання фінансової звітності учасником, який відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати звіт про рух грошових коштів, фінансова спроможність буде визначена відповідно до критерії п.п. 5.2.3 та з врахуванням ч.3 ст. 16 Закону Укрїни «Про публічні закупівлі» за обсягом річного доходу (виручки) що визначений в тих документах учасника, які є документами фінансової звітності для нього.
Замовником встановлено критерій «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Враховуючи суттєве обмеження фінансування та загальної можливості функціонування значної частини суб’єктів господарювання під час дії військового стану, наявності потенційних учасників, що здійснювали свою діяльність на тимчасово окупованих наразі територіях, що в свою чергу значною мірою впливає на фінансову спроможність учасників, Замовником було визначено вищезазначений критерій, що дасть можливість більшій частині учасників надати свої пропозиції. Відповідно дане положення тендерної документації не є дискримінаційним, не обмежує учасників у можливості участі в даній закупівлі .
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 лютого 2024 17:58
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:26
Замовник встановив вимогу про «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів», у якій зазначив: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Замовник обмежує можливість учасників подати більшу кількість аналогічних договорів загальною вартістю не менше 30% від вартості закупівлі.
Прохання Замовнику виправити виявлені дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до вимог п.п. 5.1, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель. Також, звертаємо увагу, що учасник не обмежений у виборі аналогічних договорів за будь який з останніх чотирьох років, що дає можливість більшому колу учасників відповідати даному критерію.
Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційними, жодним чином не обмежує право та можливість учасників на участь у даній закупівлі, не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель – відповідно у Замовника відсутні підстави внесення змін в тендерну документацію та задоволення даної вимоги учасника.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель. Також, звертаємо увагу, що учасник не обмежений у виборі аналогічних договорів за будь який з останніх чотирьох років, що дає можливість більшому колу учасників відповідати даному критерію.
Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційними, жодним чином не обмежує право та можливість учасників на участь у даній закупівлі, не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель – відповідно у Замовника відсутні підстави внесення змін в тендерну документацію та задоволення даної вимоги учасника.
Усунення недоліків
Дата подання: 23 лютого 2024 13:51
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:22
Надайте, будь ласка, відповідь на питання, чому фінансова звітність має подаватись за 4 календарних роки без врахування дії військового стану, але аналогічні договори мають подаватись за останні 4 роки з врахуванням військового стану. Ваші пояснення мають протиріччя, оскільки про фінансову звітність зазначено, що військовий стан обмежить кількість учасників, бо за період воєнної агресії рф компанії менше працювали. Однак ви зазначаєте, що аналогічні договори мають бути подані за останні 4 роки з урахуванням дії військового стану, оскільки не врахування даного періоду обмежить коло учасників, тому що компанії мають показати нещодавній досвід. У випадку, якщо компанії мають досвід аналогічних договорів за останні 4 роки з урахуванням періоду дії військового стану, вони мають і фінансову звітність, що відповідає критеріям за такий період.
Прохання, усунути протиріччя.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність досвіду за останні 4 роки роки з урахуванням періоду дії військового стану не гарантує наявність в учасника фінансової спроможності відповідно до критерії передбачених тендерною документацією.
Окрім цього вимоги щодо наявності досвіду та фінансової спроможності Учасника підтверджують два різних кваліфікаційних критерії передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно містять різні вимоги до документального підтвердження відповідності даним критеріям.
Як вже було зазначено Замовником встановлено критерій до фінансової звітності «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Окрім цього вимоги щодо наявності досвіду та фінансової спроможності Учасника підтверджують два різних кваліфікаційних критерії передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно містять різні вимоги до документального підтвердження відповідності даним критеріям.
Як вже було зазначено Замовником встановлено критерій до фінансової звітності «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Усунення недоліків
Дата подання: 23 лютого 2024 13:55
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:23
Підкажіть, будь ласка, у випадку не подання звіту про рух грошових коштів, яким чином буде оцінюватись фінансова звітність учасника. Оскільки в звіті про рух грошових коштів суми вказані з урахуванням ПДВ, а у спрощеній фінансовій звітності без ПДВ. Замовник самостійно нарахує на суму фінансової звітності за кожен рік суму ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник! При розгляді документації що підтверджує фінансову спроможність, надані показники будуть приведенні у відповідність Замовником з метою урівняння Учасників з урахуванням вимог тендерної документації.
Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 23 лютого 2024 13:55
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:24
Шановний замовник! Відповідно до абзацу третього пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В складі тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у вигляді відомості обсягів робіт, яка не містить інформації про ресурси (будівельні матеріали/обладнання), що необхідні для виконання відповідних робіт. Просимо також надати відомість ресурсів до відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Додаток 3 до тендерної документації містить всю необхідну інформацію щодо технічних якісних кількісних характеристик предмету закупівлі що необхідна для визначення вартості пропозиції Учасника. У разі необхідності отримання додаткової інформації просимо направити офіційне звернення до Замовника у відповідності до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
203 962 066,39
UAH з ПДВ
|
203 962 066,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
203 962 066,39
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 11:01
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій