Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕПЕТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02004812 |
Місцезнаходження: | 30405, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вулиця Захисників України, будинок 85 |
Контактна особа: |
Аліна Тищук 380681587650 alinavolova1999@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 13:43 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 13:43 |
Очікувана вартість: | 1 005 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 15:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
19 березня 2024 15:24 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
19 березня 2024 15:24 |
Додаток 2 Технічна специфікація зі змінами.doc | |
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 4 Перелік докум. ст.16 .docx | |
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (1).docx | |
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 3 Проєкт договору .docx |
19 березня 2024 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2024 15:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
19 березня 2024 15:24 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
19 березня 2024 15:24 |
Додаток 2 Технічна специфікація зі змінами.doc
|
|||
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 4 Перелік докум. ст.16 .docx
|
|||
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (1).docx
|
|||
21 лютого 2024 11:00 |
Додаток 3 Проєкт договору .docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 26 лютого 2024 21:51
Дата подання: 03 квітня 2024 15:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-16-000021 ● 05b79453928b496990b0712fe3eb3843
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 16.05.2024 № 37-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
8. UA-2024-02-21-003563-a; 21.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 14:38:37
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних матеріалів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-21-003563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-22 10:07:49
Відповідь
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-05-16-000021 повідомляємо наступне:
Комунальне некомерційне підприємство «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області здійснювало закупівлю ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали НК 024:2023:61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу для немовлят стерильний для хлопчиків обшитий блакитною ниткою) ;61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу для немовлят (для дівчаток №2 — рожевою ниткою) стерильний «Taipan-pharm»);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину стерильний) ;61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий(Комплект одягу та покриттів операційних стерильний акушерський стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий(Комплект покриттів операційних для гінекологічних операцій (лапароскопія та гістероскопія) № 1 Taipan-Pharm стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу «Анти-СНІД» №4 Taipan-Pharm стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу та покриттів операційних для гінекологічних операцій №1Taipan-Pharm стерильний);35212 Голка спінальна одноразового застосування (Голка з ізоляцією для провідникової анестезії Stimuplex® А 21 G x 4” 0,80 x 100 мм);35212 Голка спінальна одноразового Застосування( Голка з ізоляцією для провідникової анестезії Stimuplex® А 21 G x 2” 0,80 x 50 мм);32072 Флоуметр сечовий одноразового використання (Уриметр із впускною трубкою);14426 Контейнер для сміття (Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання) UA-2024-02-21-003563-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті щодо проведення процедури закупівлі відкриті торги - http://shecrl.com.ua/oprilyudnennya-114/
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням проведеного аналізу отриманих комерційних пропозицій(комерційні пропозиції додаються), з врахуванням індексу інфляції та аналізу проведених закупівель в електронній системі на момент визначення очікуваної вартості в нашому регіоні .
Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємстваю
Закупівля товару ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали НК 024:2023:61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу для немовлят стерильний для хлопчиків обшитий блакитною ниткою) ;61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу для немовлят (для дівчаток №2 — рожевою ниткою) стерильний «Taipan-pharm»);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину стерильний) ;61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий(Комплект одягу та покриттів операційних стерильний акушерський стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий(Комплект покриттів операційних для гінекологічних операцій (лапароскопія та гістероскопія) № 1 Taipan-Pharm стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу «Анти-СНІД» №4 Taipan-Pharm стерильний);61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий (Комплект одягу та покриттів операційних для гінекологічних операцій №1Taipan-Pharm стерильний);35212 Голка спінальна одноразового застосування (Голка з ізоляцією для провідникової анестезії Stimuplex® А 21 G x 4” 0,80 x 100 мм);35212 Голка спінальна одноразового Застосування( Голка з ізоляцією для провідникової анестезії Stimuplex® А 21 G x 2” 0,80 x 50 мм);32072 Флоуметр сечовий одноразового використання (Уриметр із впускною трубкою);14426 Контейнер для сміття (Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання)здійснюється відповідно до Протоколів надання медичної допомоги, кількість предмету закупівлі визначено за наявною потребою КНП «Шепетівська багатопрофільна лікарня».Технічні та якісні показники зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації.
Закупівля товару здійснюється з метою забезпечення населення медичною допомогою у 2024р.
Строки та умови поставки товару визначені потребами замовника, потреба є складовою частиною документації про визначення вартості закупівлі.
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» |
491 943,20
UAH з ПДВ
|
491 943,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" |
1 004 008,95
UAH з ПДВ
|
1 004 008,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» #19117325 |
Рішення скасоване |
491 943,20
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 10:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2024 00:00
|
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" #41404407 |
Рішення скасоване |
1 004 008,95
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 10:38
|
|
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» #19117325 |
Переможець |
491 943,20
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 14:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 12:44
|
Договір 141.pdf | укладений |
03 травня 2024 12:43
|