Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із благоустрою населених пунктів , а саме:прибирання стихійного сміттєзвалища в межах населеного пункту за адресою: вул.Вінявського с.Вигода Вигодянської сільської ради
Очікувана вартість
169 800,00 UAH
UA-2024-02-21-002822-a ● 28ef3ce0c3b245e09278e7f3d855de2b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ МА ЖКГ Вигодянської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45184150 |
Місцезнаходження: | 67620, Україна , Одеська обл., Вигода, Нова,33 А |
Контактна особа: |
Якубяк Світлана Миколаївна +380963525715 ma_gkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2024 12:57 |
Початок аукціону: | 06 березня 2024 12:57 |
Очікувана вартість: | 169 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 849,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із благоустрою населених пунктів , а саме:прибирання стихійного сміттєзвалища в межах населеного пункту за адресою: вул.Вінявського с.Вигода Вигодянської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67620, Україна, Одеська область, Вигода, вул.Вінявського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 15:30 |
порівняльна таблиця.docx | |
27 лютого 2024 15:30 |
Тендерна документація.docx | |
27 лютого 2024 13:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
27 лютого 2024 13:28 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
27 лютого 2024 13:28 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
27 лютого 2024 13:28 |
Оголошення відкриті торги.doc | |
27 лютого 2024 13:22 |
порівняльна таблиця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
постанова КМУ від 09.02.2024 № 131
Дата подання: 23 лютого 2024 11:20
Дата відповіді: 27 лютого 2024 12:01
Лютневі зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.202 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», внесені постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 які набули чинності 13.02.2024.Тепер, оголошуючи процедуру відкриті торги, починаючи, з 13.02.2024, замовникам слід викладати тд з змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.202 № 1178. ВИ НЕ ЗНАЛИ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Зміни до тендерної документації буде внесено та опубліковано найближчим часом.
постанова Уряду № 471 від 12.05.2023
Дата подання: 23 лютого 2024 11:38
Дата відповіді: 27 лютого 2024 12:02
19.05.2023 набула чинності постанова Уряду № 471 від 12.05.2023, якою були, зокрема, внесені зміни до Особливостей, зокрема норма, коли замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель:
абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей у редакції до 19.05.2023 було передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Особливості у редакції від 19.05.2023 такої норми не містять.Тому наразі переможець процедури закупівлі під час укладення договору не повинен надавати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності. МОЖЛИВО ТРЕБА ЦЕ ПЕРЕДБАЧИТИ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Зміни до тендерної документації буде внесено та опубліковано найближчим часом.
щодо повноти аналогічного договору
Дата подання: 23 лютого 2024 11:52
Дата відповіді: 27 лютого 2024 12:02
Ви вказуєте в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації -1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, що вимагаєте на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з додаванням копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, а потім -вказуєте ,що алогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника та що інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. ЩОСЬ НЕ ЗРОЗУМІЛО. Як це: з додаванням копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, (В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ) АЛЕ можна надавати алогічний договір без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника та що інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. ВИ ВЖЕ ВИЗНАЧИТЕСЬ ЩО ВИ ХОЧЕТЕ НАСПРАВДІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Зміни до тендерної документації буде внесено та опубліковано найближчим часом.
щодо строку надання послуг
Дата подання: 23 лютого 2024 12:06
Дата відповіді: 27 лютого 2024 12:02
в ТД в Розділі 1. Загальні положення в п.4.4.строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг ВИ ВКАЗУЄТЕ ТЕРМІН
ДО до 30 квітня 2024 року включно, А В ДОДАТКУ 2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ВИ ВЖЕ ЧОМУСЬ ВКАЗУЄТЕ Строк надання послуг- До 31 грудня 2024 року включно. ТАК ДЕ Ж ПРАВИЛЬНИЙ СТРОК?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Зміни до тендерної документації буде внесено та опубліковано найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА |
167 800,00
UAH з ПДВ
|
167 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
169 500,00
UAH з ПДВ
|
169 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА #2952909809 |
Переможець |
167 800,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 17:14
|
11.pdf | укладений |
27 березня 2024 15:57
|