Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кравець Мілана Станіславівна 380503847607 kravets@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 3 774 014,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 870,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 10:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 10:08 |
105 - Рукав пневматичний - ТД.docx | |
21 лютого 2024 10:08 |
105 ОС - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до предмета закупівлі вказані виходячи з параметрів технологічного обладнання Замовника. Умови закупівлі передбачають розгляд пропозицій, які відповідають технічним характеристикам, зазначеним у тендерній документації. Надані на наш запит комерційні пропозиції підтверджують можливість виготовлення пневматичних рукавів з визначеними технічними характеристиками декількома виробниками.
З повагою.
інші діаметри рукавів не можуть бути використані на нашому технологічному обладнанні.
З повагою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000019 ● c28c7fbd97bf44989a4d658dd33dd4d5
- Статус: вирішено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2024 № 22-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-02-21-002098-a від 21.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:00:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Рукав пневматичний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-21-002098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 12:06:43
Рукав пневматичний
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 22.03.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-03-21-000019)
На Ваш запит від 22.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Рукав пневматичний" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-002098-a), розпочатого згідно з наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 21.03.2024 № 22-з, повідомляємо про таке.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначені в додатку №3 до тендерної документації з огляду на наступне. Рукава пневматичні використовуються для подачі повітря в механізми, а саме: перфоратори для буріння, навантажувально-доставочні машини типа МПДМ і для роботи пристволових механізмів для видачі гірничої маси та матеріалів по шахтним стволам на Інгульській, Смолінській, Новокостянтинівській шахтах; для обладнання та інструменту, що потребує подачі стислого повітря (пневмоінструмент, дробострумінне оброблення) та при проведенні гідроприбирання технологічного обладнання (млинів, конвеєрів тощо) та виробничих площ - на гідрометалургійному заводі (ГМЗ) ДП СхідГЗК". Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені згідно з вимогами щодо експлуатації такої техніки для підтримання машин і механізмів у справному стані та відповідно до потреб підприємства.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме інформації про ціни з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано пропозиції ТОВ "РОСЬ ГУМА" , ТОВ "ГУМАТЕХ", ТОВ "ЛІНОКОР" (додаються до цього Пояснення), за якими було визначено середню вартість (додається до цього Пояснення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 15:39:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Рукав пневматичний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-21-002098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином учасник ТОВ «ДЕТ-ЮА» виконав вимоги Додатку № 1 до тендерної документації, а саме підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», якщо до аналогічного договору від 12.04.2023 № 4578, термін дії якого не закінчився, учасник ТОВ «ДЕТ-ЮА» не надав відгук контрагента (покупця) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 11:24:22
Пояснення
На Ваш запит від 28.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Рукав пневматичний" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-002098-a), розпочатого згідно з наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 21.03.2024 № 22-з, повідомляємо про таке.
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", Учасник закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕТ-ЮА", код ЄДРПОУ 36029113 – у складі тендерної пропозиції надав сканкопії: договору від 12.04.2023 № 4578, специфікацію №2 від 20.10.2023, видаткові накладні від 07.11.2023 №2627 і №2628 та лист від 29.02.2024 №01/24-001 щодо інформації про підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону "Про публічні закупівлі". Специфікацією №2 від 20.10.2023 до договору від 12.04.2023 № 4578 визначено сторонами кількість та суму придбання аналогічних товарів в розмірі 20964,72 грн., виконання якої підтверджено в повному обсязі наданими видатковими накладними. Надані документи (договір, специфікація, видаткові накладні) підтвердили, що Учасник належним чином та в зазначений термін поставив контрагенту товар. Також, у листі від 29.02.2024 №01/24-001 ТОВ "ДЕТ-ЮА" у графі "Інформація про виконання договору (виконаний/невиконаний)" зазначив, що договір виконаний. Із зазначеного вище замовником вбачається, що на момент участі в закупівлі наданий аналогічний договір виконаний в повному обсязі та належним чином. Ураховуючи наведене, замовник не надавав повідомлення про усунення невідповідностей щодо надання відгуку, вважаючи, що на момент подання пропозиції договір виконано в повному обсязі. Учасник довів свій позитивний досвід співпраці та надійність в частині належного виконання зобов'язань за договорами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання пункту 3 частини ІІ Висновку Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-21-002098-a від 08.04.2024 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Для усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку, Замовником вжито заходів шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме: шляхом укладення сторонами Угоди про розірвання від 15.04.2024 до Договору від 25.03.2024 № 226/13/105ВО. Додаток: копія Угоди про розірвання від 15.04.2024 до Договору від 25.03.2024 № 226/13/105ВО на 1 арк. в 1 прим.
2024-04-15 15:20:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-04-15 16:35:27
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДЕТ-ЮА |
2 647 698,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУМАТЕХ" |
2 979 765,60
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ПРОМІМПЕКС" |
3 490 962,95
UAH з ПДВ
|
3 490 962,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДЕТ-ЮА #36029113 |
Переможець |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 15:27
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
15 квітня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 14:13
|
Договір 226_13_105ВО від 25.03.24.pdf | укладений |
26 березня 2024 14:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 березня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони підписали цю угоду про розірвання договору. |