Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24Т-130_39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Очікувана вартість
495 390,00 UAH
UA-2024-02-21-001995-a ● cc31c569e2394a09903a3d7117c4436e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Іван Матанаха +380954767210 ivan.matanakha@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 14:34 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 14:34 |
Очікувана вартість: | 495 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 953,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
З партії крісел INTER які було закуплені в 2016 - 2017рр. станом на сьогодні з ладу вийшло близько 10 % від загальної кількості придбаних. Інші аналогічні крісла що було придбано у 2020 – 2023 рр. з ладу вийшло більше 50% з придбаної кількості. Також більш тривалий термін експлуатації та ергономічність крісел INTER обумовлено використанням механізму качання Synchro-light.
Обґрунтування вибору механізму качання Synchro-light наступне:
Механізм має специфічну конструкцію та властивості а саме -
• дозволяє регулювати кут нахилу спинки та сидіння крісла відносно один одного у співвідношенні 2,5:1 що покращує ергономічність використання крісла.
• забезпечує оптимальну підтримку спини та шиї,
• зменшує навантаження на хребет та м’язи.
Обґрунтування вибору матеріалу оббивки Cagliari с11 наступне:
• Водостійкість: Цей матеріал не погіршується від вологи, тому він ідеально підходить для використання в ванних кімнатах, кухнях та інших вологих приміщеннях.
• Стійкість до забруднень: Cagliari C11 легко очищується від будь-яких забруднень, що робить його ідеальним для використання у офісній повсякденний роботі.
• Довговічність: Цей матеріал дуже міцний і стійкий до зношування, тому він може служити довгий час.
Обґрунтування вибору матеріалу PU чорний (синтетичний аналог шкіри) оббивки стільця наступне:
• Легка у догляді - PU матеріал легко чистити вологою ганчіркою та підтримувати належний догляд.
• Водостійкий - не псується від вологи чи вогкості.
• Чорний колір обумовлено практичністю та довговічністю використання.
• Підвищена міцність і еластичність виробів з PU.
• Стійкість до деформації, ультрафіолетового випромінювання, мікроорганізмів і вологи.
• Абразивна стійкість і, як наслідок, низька стиранність PU-поверхні.
• висока стійкість до агресивного середовища: бензин, різні кислоти, органічні розчинники та олії не впливають на PU-шкіру;
• тривалий термін експлуатації.
Розгорнути
Згорнути
Обґрунтування вибору механізму качання Synchro-light наступне:
Механізм має специфічну конструкцію та властивості а саме -
• дозволяє регулювати кут нахилу спинки та сидіння крісла відносно один одного у співвідношенні 2,5:1 що покращує ергономічність використання крісла.
• забезпечує оптимальну підтримку спини та шиї,
• зменшує навантаження на хребет та м’язи.
Обґрунтування вибору матеріалу оббивки Cagliari с11 наступне:
• Водостійкість: Цей матеріал не погіршується від вологи, тому він ідеально підходить для використання в ванних кімнатах, кухнях та інших вологих приміщеннях.
• Стійкість до забруднень: Cagliari C11 легко очищується від будь-яких забруднень, що робить його ідеальним для використання у офісній повсякденний роботі.
• Довговічність: Цей матеріал дуже міцний і стійкий до зношування, тому він може служити довгий час.
Обґрунтування вибору матеріалу PU чорний (синтетичний аналог шкіри) оббивки стільця наступне:
• Легка у догляді - PU матеріал легко чистити вологою ганчіркою та підтримувати належний догляд.
• Водостійкий - не псується від вологи чи вогкості.
• Чорний колір обумовлено практичністю та довговічністю використання.
• Підвищена міцність і еластичність виробів з PU.
• Стійкість до деформації, ультрафіолетового випромінювання, мікроорганізмів і вологи.
• Абразивна стійкість і, як наслідок, низька стиранність PU-поверхні.
• висока стійкість до агресивного середовища: бензин, різні кислоти, органічні розчинники та олії не впливають на PU-шкіру;
• тривалий термін експлуатації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Крісла офісніI NTER GTP або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28, 04053
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2024
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння
100 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28, 04053
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2024
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
300 штуки
Стілець складний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28, 04053
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2024
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 10:04 |
Додаток №4 до ТД - проект договору.docx | |
21 лютого 2024 10:04 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
21 лютого 2024 10:04 |
ТД_ВТ_товари.docx | |
21 лютого 2024 10:04 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx | |
21 лютого 2024 10:04 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
419 088,00
UAH з ПДВ
|
419 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" |
429 720,00
UAH з ПДВ
|
429 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Переможець |
419 088,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 13:54
|
Договір ПрАТ НОВИЙ СТИЛЬ №УГВ 159 37-24 від 02 04 2024.pdf | укладений |
02 квітня 2024 13:52
|