Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1"
Очікувана вартість
1 188 697,00 UAH
UA-2024-02-21-001932-a e52df2ded249478aa0243842e4da7ad5
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Ірина

+380552491361 economnewtendd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Незалежності, 22/1
Контактна особа: Жидкіх Ірина
+380552491361
economnewtendd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля згідно п.11,15 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами),згідно річного плану закупівель на 2024 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,21/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2024  —  31 травня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться по факту виконаних робіт з відстрочкою платежів до 20 банківських днів, на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 лютого 2024 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000038 ● 485dafb5ea1a417bbf8ffab227ff7b19
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.03.2024 № 10-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.03.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.03.2024 №10-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-21-001932-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-11 17:35:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-21-001932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну-особу-підприємця Камінську Антоніну Сергіївну (код ЄДРПОУ 2973503483), з якою укладений договір від 16.02.2024 №52 без використання електронної системи закупівель.
3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується віднесення Вами поточного ремонту до предмету закупівлі «роботи» при тому, що відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі «послуги».
4. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується право на здійснення Вами закупівлі без використання електронної системи для придбання «Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1» на суму 1 188 697,00 гривень при тому, що відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовники мають право застосовувати такий спосіб закупівлі для придбання послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-14 11:57:49

Пояснення
щодо процедури закупівлі
UA-2024-02-21-001932-a
ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м. Херсон, проспект Незалежності,21/1"

Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі, який було здійснено Держаудитслужбою в Херсонській області у березні 2024 року.
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість робіт, на етапі визначення кошторисної вартості, була розрахована у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Даною Настановою визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення. Враховуючи те, що у штаті лікарні не має працівника з відповідними знаннями контрольна сума щодо визначення вартості закупівлі визначалася за аналогічними роботами
а) площа робіт:
- Договір № 4 від 23.01.2023 – площа робіт – 86м2;
- закупівля робіт UA-2024-02-11-000102-a – площа - 69 м2;
- площа цього ремонту- 78 м2
б) склад робіт: знесення старих та встановлення нових перетинок, ремонт підлог, заміна інженерних комунікацій тощо;
в) вартість будівельних матеріалів;
г) застосування у роботі елементів захисту- покриття стін баритовою штукатуркою;
д) встановлення захисного спорядження.

2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну-особу-підприємця Камінську Антоніну Сергіївну (код ЄДРПОУ 2973503483), з якою укладений договір від 16.02.2024 №52 без використання електронної системи закупівель.
Основними критеріями вибору Підрядника було:
- якість робіт;
- надійність та безпека у роботі;
- ефективність та раціональний підхід до такого виду робіт;
- наявність дозвільних документів;
- багаторічний досвід у виконанні таких робіт:
З ФОП Камінська Антоніна Сергіївна (код ЄДРПОУ 2973503483) лікарня співпрацює з 2021 року. Якість робіт, яка перевірена часом.
3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується віднесення Вами поточного ремонту до предмету закупівлі «роботи» при тому, що відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі «послуги».
4. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується право на здійснення Вами закупівлі без використання електронної системи для придбання «Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м. Херсон, проспект Незалежності,21/1» на суму 1 188 697,00 гривень при тому, що відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовники мають право застосовувати такий спосіб закупівлі для придбання послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень.
Відповідь: В закупівлі без використання електронної системи закупівель «Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м. Херсон, проспект Незалежності,21/1» було допущено помилку, а саме: роботи з капітального ремонту були визначені, як роботи з поточного ремонту
З метою дотримання вимог чинних нормативно-правових актів прийнято рішення щодо розірвання Договору № 52 від 16.02.2024р. з ФОП Камінською Антоніною Сергіївною (код ЄДРПОУ 2973503483) шляхом укладання додаткової угоди з подальшим оприлюдненням її в строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень щодо процедури закупівлі UA-2024-02-21-001932-a ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1" Виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA-2024-02-21-001932-a, який було здійснено Держаудитслужбою в Херсонській області у березні 2024 року: Порушення виявлені під час моніторінгу закупівлі усунуті шляхом припинення зобов’язань по договору №52 від 16.02.2024р. на суму 1188697,00 грн та його розірванням. Оплати по договору відсутні .

2024-03-19 14:50:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2024-03-19 15:28:03

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Камінська Антоніна Сергіївна
#2973503483
Переможець 1 188 697,00
UAH
21 лютого 2024 10:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2024 12:11
Електронний підпис укладений
19 березня 2024 15:00
дод.угода до дог. № 52 від 16.02.2024р..pdf укладений
19 березня 2024 14:59
Електронний підпис укладений
21 лютого 2024 10:08
№52.pdf укладений
21 лютого 2024 10:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1" 1 робота 1 188 697,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порушення виявлені під час моніторінгу закупівлі усунуті шляхом припинення зобов’язань по договору №52 від 16.02.2024р. на суму 1188697,00 грн та його розірванням. Оплати по договору відсутні .
Номер договору про закупівлю: №52
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: до договору №52 від 16.02.2024р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Поточний ремонт рентгенологічного кабінету (блоку) за адресою: м.Херсон, проспект Незалежності,21/1" 1 робота 1 188 697,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: виявлені порушення