Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Очікувана вартість
16 294 796,00 UAH
UA-2024-02-20-014184-a 219ee16bea6342c885992109886db027
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2024 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2024 11:32
Початок аукціону: 28 лютого 2024 11:32
Очікувана вартість: 16 294 796,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 473,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 81473.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, м. Київ, вул. Гаспринського Ісмаїла, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 21:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.

Сума забезпечення: 81473.98 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії та на на умовах грошового забезпечення (покриття)
23 лютого 2024 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 20:17
Перелік змін від 23.02.docx
23 лютого 2024 20:17
Протокол № 245.pdf
23 лютого 2024 20:14
ТД фасад 385 редагов 23.02.2024.doc
23 лютого 2024 20:14
Додаток № 3 редагов 23.02.2024.doc
23 лютого 2024 20:13
Додаток № 1 редагов 23.02.2024.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 2.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 6.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 5.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 4.doc
23 лютого 2024 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 21:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 20:17
Перелік змін від 23.02.docx
23 лютого 2024 20:17
Протокол № 245.pdf
23 лютого 2024 20:14
ТД фасад 385 редагов 23.02.2024.doc
20 лютого 2024 21:58
ТД фасад 385.doc
23 лютого 2024 20:14
Додаток № 3 редагов 23.02.2024.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 3.doc
23 лютого 2024 20:13
Додаток № 1 редагов 23.02.2024.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 1.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 2.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 6.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 5.doc
20 лютого 2024 21:58
Додаток № 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-20-014184-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 22 лютого 2024 15:09
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Виходячи з умов тендерної документації взяти участь у процедурі закупівлі зможуть субʼєкти господарювання, які зможуть оглянути обʼєкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду обʼєкта, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших субʼєктів господарювання.
Враховуючи вищенаведене та керуючись законодавством про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріорітету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції вимагаємо внести зміни до технічних вимог, а саме:
прибрати вимогу щодо надання у складі тендерної документації Акту огляду обʼєкта, підписаний уповноваженими особами учасника та Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 19:04
Шановний Учаснику!
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду обєкту, з обовязковою відміткою уповноваженого представника Замовника з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. Враховуючи те, що даною закупівлею передбачено виконання робіт з капітального ремонту фасаду закладу освіти та значну очікувану вартість закупівлі, замовник вимагає підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом для усунення ризиків відмови учасника переможця закупівлі від укладання та/або виконання договору у зв’язку технічною неможливістю або непередбаченою складністю виконання таких робіт. Крім того, будь який учасник може оглянути об’єкт зовні, перешкоди щодо огляду об’єкту відсутні. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною.

Вимога не задоволена.

Документи

23 лютого 2024 19:03
Протокол № 243.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-31-000016 ● e55c30a5ffb7456daebf627063e9a404
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2024 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.07.2024 № 185

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-20-014184-a 20.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-01 10:39:18

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-06 16:56:56

Відповідь на запит

Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 01.08.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
На підставі п. 3.4. Договору, після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») була відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) від 29.03.2024 № 144/24-РБК/ЕЗ виданого ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» шляхом укладання додатковї угоди від 03.04.2024р. № 1 до договору № 254.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia

Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024р. № 489 Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
3. Копія позитивного експертного звіту.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" 14 534 869,62
UAH з ПДВ
14 534 869,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ 15 607 581,60
UAH з ПДВ
15 607 581,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 березня 2024 18:05
Електронний підпис
02 березня 2024 18:04
ОП на директора.pdf
02 березня 2024 18:04
Ліцензія АВК.pdf
02 березня 2024 18:04
2. Лист з кодом доступу.pdf
27 лютого 2024 23:21
Електронний підпис
27 лютого 2024 23:19
Фін.звітність.pdf
27 лютого 2024 23:19
Кошторис.pdf
27 лютого 2024 23:19
Банківська гарантія 517.zip
27 лютого 2024 23:19
287.imd
27 лютого 2024 23:19
28.1 Лист-згода ЮО.pdf
27 лютого 2024 23:19
27. Довідка щодо п. 47.pdf
27 лютого 2024 23:19
20.1. Ліцензія АВК.pdf
27 лютого 2024 23:19
12. Сертифікати ISO.pdf
27 лютого 2024 23:19
18. Акт огляду.pdf
27 лютого 2024 23:19
5. Виписка ЄДР.pdf
27 лютого 2024 23:19
4. Статут _ опис.pdf
27 лютого 2024 23:19
3.3. Листи-відгуки.pdf
27 лютого 2024 23:18
2.2. Накази.pdf
27 лютого 2024 23:18
2.1. Освіта працівників.pdf

Публічні документи

15 березня 2024 23:13
Електронний підпис
15 березня 2024 22:47
9. Дозвіл та висновок.pdf
15 березня 2024 22:47
8. Декларація .pdf
27 лютого 2024 20:58
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:55
6.1. Кошторис частина 3.2.pdf
27 лютого 2024 20:55
6.1. Кошторис частина 3.1.pdf
27 лютого 2024 20:20
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:17
Guarantee 81 473_98.zip
27 лютого 2024 20:17
6.1. Кошторис частина 2.1.pdf
27 лютого 2024 20:17
6.1. Кошторис частина 1.pdf
27 лютого 2024 19:54
Електронний підпис
27 лютого 2024 19:39
12. Довідку з банку.pdf
27 лютого 2024 19:38
16. Декларація .pdf
27 лютого 2024 19:38
15. Сертифікати ДСТУ ISO.pdf
27 лютого 2024 19:38
18. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
27 лютого 2024 19:38
7. Проект договору.pdf
27 лютого 2024 19:38
17. Дозвіл та висновок.pdf
27 лютого 2024 19:38
Guarantee 81 473_98.pdf
27 лютого 2024 19:38
1435.imd
27 лютого 2024 19:38
8. Статут з листом.pdf
27 лютого 2024 19:38
Guarantee 81 473_98.zip
27 лютого 2024 19:38
11. Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2024 19:38
6.1. Кошторис частина 1.pdf
27 лютого 2024 19:38
6.1. Кошторис частина 2.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee 81 473_98.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Відхилено 14 534 869,62
UAH з ПДВ
11 березня 2024 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 18:14
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ
#36108121
Переможець 15 607 581,60
UAH з ПДВ
13 березня 2024 11:20

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Прошу надати документи, які усувають всі нижчезазначені невідповідності. 1. Замовник звертається з вимогою підтвердити наявність приміщення надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування, оскільки на момент розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" договір оренди обʼєкта нерухомості № 27/2023 від 01.03.2023 року втратив свою чинність. 2. Невідповідність інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та в договорі суборенди нерухомого майна № 12/01/2024 від 12.01.2024 року щодо складського приміщення. 3. Просимо надати в довідці повну інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів. 4. Звертаємося з вимогою надати інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази щодо технічного стану техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази. 5. Підтвердити наявність зазначеної кількості в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: перфоратора ЗПП-1250 4800 уд/хв - 4 од., перфоратор прямий RH-100 1 – 1 од., апарат для газового зварювання і різання SAB-260DP – 2 од. 6. Просимо підтвердити обовʼязкове проходження навчання керівника «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-7.1-12 та навчання, та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні на підтвердження проходження навчання надати посвідчення та протоколів про проходження навчання. 7. Надати підтвердження проходження навчання головного інженера з перевірки знань з пожежпідтвенаявноної безпеки на підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки: правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на обʼєктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку 8. Надати сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 9. Відповідно до п. 21 Постанови КМУ № 1107 у разі зміни даних, які містились в поданій декларації або виявлення в ній помилок, суб’єкт господарювання має подати оновлену декларацію протягом 5 робочих днів з дня настання таких змін або виявлення помилки. Отже на підставі даної норми Замовник просить надати оновлену на діючого на даний час керівника/директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" Єрмака В.М. скан-копія оригіналу Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних); верхолазні роботи; зварювальні, газополумʼяні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосування відкритого полумʼя з уточненням місцем виконання робіт. 10. Надати підтвердження чинної ліцензії на програмний комплекс АВК-5 із наданням підтверджуючих документів копія чинного договору і підтвердження оплати за отримання зазначеної ліцензії. Оскільки на момент перевірки тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" втратила чинність попередня ліцензія, що свідчить на даний момент про відсутність даного програмного комплексу в учасника. 11. Надати лист або довідку довільної форми про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 12. Просимо подати письмову інформацію, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ст. 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.

Документи

11 березня 2024 17:00
Електронний підпис
11 березня 2024 16:59
Протокол № 326.pdf
06 березня 2024 16:11
Протокол № 295.pdf

Документи

13 березня 2024 11:20
Довідка НАЗК
13 березня 2024 11:20
Електронний підпис
13 березня 2024 11:19
Протокол № 339.pdf
11 березня 2024 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2024 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ
#36108121
15 607 581,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2024 11:20
Довідка НАЗК
13 березня 2024 11:20
Електронний підпис
13 березня 2024 11:19
Протокол № 339.pdf
11 березня 2024 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2024 10:36
ДУ №2 до договору №295.pdf зміни до договору
12 липня 2024 10:35
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 17:01
ДУ №1 до договору №295..pdf зміни до договору
03 квітня 2024 17:00
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 11:53
Договір № 295.pdf укладений
22 березня 2024 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.4, 3.6. та 11.7. Договору від 22 березня 2024 року № 295 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 295 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданим ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» №144/24-РБК/ЕЗ від 29.04.2024 року та згідно з Договірною ціною становить: 15 607 165,20 (п’ятнадцять мільйонів шістсот сім тисяч сто шістдесят п’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ – 2 601 194,20 (два мільйони шістсот одна тисяча сто дев’яносто чотири гривні 20 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На I півріччя 2024 року бюджетні зобов’язання становлять: 6 205 160,40 (шість мільйонів двісті п’ять тисяч сто шістдесят гривень 40 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 034 193,40 (один мільйон тридцять чотири тисячі сто дев’яносто три гривні 40 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». На II півріччя 2024 року очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 9 402 004,80 (дев’ять мільйонів чотириста дві тисячі чотири гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 567 000,80 (один мільйон п’ятсот шістдесят сім тисяч гривень 80 коп.). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт, Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.6. та 11.7. Договору від 22 березня 2024 року № 295 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до наявних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 295 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно з Договірною ціною становить: 15 607 165,20 (п’ятнадцять мільйонів шістсот сім тисяч сто шістдесят п’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ – 2 601 194,20 (два мільйони шістсот одна тисяча сто дев’яносто чотири гривні 20 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)», відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 16.05.2024р. № 341 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91». 2. Інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторін.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML