Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
22 762 208,00 UAH
UA-2024-02-20-014138-a ● 31916719d50a48dfa887772560520aba
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Контактна особа: |
Колеснік Лариса Петрівна 380661525326 bkzkor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 21:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 13:15 |
Очікувана вартість: | 22 762 208,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 811,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 550 000, 00 (п'ятсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; - доказ транзакції - платіжний документ, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Тендерна документація містить детальний опис щодо змісту гарантії, реквізитів бенефіціара тощо. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 550000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144911 одиниця
Кейтерингові послуги (кількість ліжко-днів: 144911)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 20:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 20:41 |
ТД.docx | |
26 березня 2024 19:52 |
Протокол УО.docx.pdf | |
26 березня 2024 19:52 |
Зміни.docx | |
17 березня 2024 23:00 |
лист замовника-ініціатора.pdf |
26 березня 2024 20:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
26 березня 2024 20:41 |
ТД.docx
|
|||||||||||||||
26 березня 2024 19:52 |
Протокол УО.docx.pdf
|
|||||||||||||||
26 березня 2024 19:52 |
Зміни.docx
|
|||||||||||||||
17 березня 2024 23:00 |
лист замовника-ініціатора.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-20-014138-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 29 квітня 2024 10:41
Вимога щодо детлізації причин відхилення
Відповідно до норм Особливостей: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У зв'язку із цим, ПРОСИМО: деталізувати В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ НЕВІДПОВІДНІСТЬ якщо замовником встановлено, що філія ДУ «Київський ОЦКПХ МОЗ» є відділом Державної установи «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». Просимо надати інформацію ЗГІДНО ЯКОЇ ОФІЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ встановлено даний умовивід.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку із цим, ПРОСИМО: деталізувати В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ НЕВІДПОВІДНІСТЬ якщо замовником встановлено, що філія ДУ «Київський ОЦКПХ МОЗ» є відділом Державної установи «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». Просимо надати інформацію ЗГІДНО ЯКОЇ ОФІЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ встановлено даний умовивід.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
03 травня 2024 02:08
Пунктом 24 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: «Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом.», тобто за такого такий протокол повинен був надаватися або самим Центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано Результат № 145 Санітарно-мікробіологічного дослідження мікробіологічної лабораторії Миронівської філії ДУ «Київський ОЦКПХ МОЗ», зразку - вода питна (комунальний водогін), мета дослідження - ЗМЧ, ЗКФ, E.coli, Ентерококи, дата надходження матеріалу в лабораторію: 01.12.2023 р. Наданий Учасником документ не відповідає за формою - результат, а не протокол. За іншого щодо структури Київського ОЦКПХ МОЗ встановлено наступне: відповідно до Постанови КМУ від 17.02.2021 № 106 МОЗ України вжити до 1 липня 2021 р. у встановленому законодавством порядку заходів до переведення працівників центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я або їх правонаступників. Обласним, Київській міській державним адміністраціям вжити до 1 липня 2021 р. у встановленому законодавством порядку заходів до: переведення працівників центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я або їх правонаступників; реорганізації шляхом приєднання центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до закладів охорони здоров’я відповідних адміністративно-територіальних одиниць. За такого в усіх областях України (обласних центрах) та м. Києві з 1 липня 2021 року створено державні установи - Центри контролю та профілактики хвороб. Враховуючи, що Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вимог вищевикладеного пункту 29 частини 2 додатку 2 до тендерної документації надав саме результат дослідження питної води, виданий Учаснику не раніше жовтня 2023 року філією (відділом) ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», то за такого згідно Статуту даної установи, ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» є юридичною особою публічного права, Центр має … печатку зі своїм найменуванням та зображенням Державного герба України, печатки відокремлених структурних підрозділів… Отже, згідно офіційної інформації, що розміщена на веб-сайті ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» до структури Державної установи «Київський обласний лабораторний центр» входить: ДУ «Київський обласний лабораторний центр», його 15 відділів у складі 153 штатних фахівців, 5 лабораторій, з них 3 – мікробіологічного профілю. До відокремлених структурних підрозділів (ВСП) Державної установи «Київський обласний лабораторний центр» входять: 11 відділів , зокрема, Баришівський відділ, Білоцерківський районний відділ, Бориспільський районний відділ, Броварський районний відділ, Бучанський районний відділ, Васильківський відділ, Вишгородський районний відділ, Києво-Святошинський відділ, Миронівський відділ, Обухівський районний відділ, Фастівський районний відділ. За такого дана державна установа включає в себе безпосередньо сам Центр та його відділи та не містить в свої структурі міжрайонні відділи. Однак, до прикладу, структура ДУ «КИЇВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» складається в тому числі й з міжрайонних відділів – Голосіївського, Оболонського, Деснянського міжрайонних відділів лабораторних досліджень.
Додатково звертаємо увагу, що зважаючи на неодноразово зафіксовані в електронній системі закупівель факти антиконкурентної поведінки та подання Вами у складі тендерних пропозицій недостовірних документів у закупівлях №№ UA-2022-12-12-016460-a, UA-2023-11-24-009594-a, UA-2023-12-04-010967-a), змушують нас як замовника, ретельно вивчати усі подані на розгляд документи.
Відповідно до вищевикладеного, враховуючи вимоги тендерної документації та структуру ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», наданий Учасником протокол дослідження води саме відділом Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України (не самим центром контролю та профілактики хвороб, не міжрайонним відділом Центру) не відповідає вимогам п. 29 ч. 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання протоколу дослідження води в складі тендерної документації не відповідним структурним підрозділом Центру контролю та профілактики хвороб та невідповідної форми. Додатково зазначаємо, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що взяв участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації та підтверджує відповідним листом Учасника у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано Результат № 145 Санітарно-мікробіологічного дослідження мікробіологічної лабораторії Миронівської філії ДУ «Київський ОЦКПХ МОЗ», зразку - вода питна (комунальний водогін), мета дослідження - ЗМЧ, ЗКФ, E.coli, Ентерококи, дата надходження матеріалу в лабораторію: 01.12.2023 р. Наданий Учасником документ не відповідає за формою - результат, а не протокол. За іншого щодо структури Київського ОЦКПХ МОЗ встановлено наступне: відповідно до Постанови КМУ від 17.02.2021 № 106 МОЗ України вжити до 1 липня 2021 р. у встановленому законодавством порядку заходів до переведення працівників центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я або їх правонаступників. Обласним, Київській міській державним адміністраціям вжити до 1 липня 2021 р. у встановленому законодавством порядку заходів до: переведення працівників центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я або їх правонаступників; реорганізації шляхом приєднання центрів громадського здоров’я (обласних, м. Києва) до закладів охорони здоров’я відповідних адміністративно-територіальних одиниць. За такого в усіх областях України (обласних центрах) та м. Києві з 1 липня 2021 року створено державні установи - Центри контролю та профілактики хвороб. Враховуючи, що Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вимог вищевикладеного пункту 29 частини 2 додатку 2 до тендерної документації надав саме результат дослідження питної води, виданий Учаснику не раніше жовтня 2023 року філією (відділом) ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», то за такого згідно Статуту даної установи, ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» є юридичною особою публічного права, Центр має … печатку зі своїм найменуванням та зображенням Державного герба України, печатки відокремлених структурних підрозділів… Отже, згідно офіційної інформації, що розміщена на веб-сайті ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» до структури Державної установи «Київський обласний лабораторний центр» входить: ДУ «Київський обласний лабораторний центр», його 15 відділів у складі 153 штатних фахівців, 5 лабораторій, з них 3 – мікробіологічного профілю. До відокремлених структурних підрозділів (ВСП) Державної установи «Київський обласний лабораторний центр» входять: 11 відділів , зокрема, Баришівський відділ, Білоцерківський районний відділ, Бориспільський районний відділ, Броварський районний відділ, Бучанський районний відділ, Васильківський відділ, Вишгородський районний відділ, Києво-Святошинський відділ, Миронівський відділ, Обухівський районний відділ, Фастівський районний відділ. За такого дана державна установа включає в себе безпосередньо сам Центр та його відділи та не містить в свої структурі міжрайонні відділи. Однак, до прикладу, структура ДУ «КИЇВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» складається в тому числі й з міжрайонних відділів – Голосіївського, Оболонського, Деснянського міжрайонних відділів лабораторних досліджень.
Додатково звертаємо увагу, що зважаючи на неодноразово зафіксовані в електронній системі закупівель факти антиконкурентної поведінки та подання Вами у складі тендерних пропозицій недостовірних документів у закупівлях №№ UA-2022-12-12-016460-a, UA-2023-11-24-009594-a, UA-2023-12-04-010967-a), змушують нас як замовника, ретельно вивчати усі подані на розгляд документи.
Відповідно до вищевикладеного, враховуючи вимоги тендерної документації та структуру ДУ «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», наданий Учасником протокол дослідження води саме відділом Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України (не самим центром контролю та профілактики хвороб, не міжрайонним відділом Центру) не відповідає вимогам п. 29 ч. 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання протоколу дослідження води в складі тендерної документації не відповідним структурним підрозділом Центру контролю та профілактики хвороб та невідповідної форми. Додатково зазначаємо, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що взяв участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації та підтверджує відповідним листом Учасника у складі тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-20-014138-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 25 лютого 2024 18:33
Дата подання: 25 лютого 2024 18:33
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2024 18:18
рішення від 27.02.2024 № 3531.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 № 4176.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 13:07
рішення від 06.03.2024 № 4176.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду скарги суб’єкта оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення за № 4176 -р/пк-пз від 06.03.2024 р., дата публікації 08.03.2024 р. о 16:28 год. встановила наступне:
1) Пункт 14 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документація містить вимогу, що у складі пропозиції також надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача.
При розгляді цієї вимоги Колегія постановила, що відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги). Слід зазначити, що технічне завдання не передбачає встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також прочищення внутрішнього жироуловлювача. За таких умов, наведена вище вимога Документації не узгоджується з предметом закупівлі в цій частині і взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник усунув наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та викладає в наступній редакції:
Стара редакція пункту 14 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Нова редакція пункту 14 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації:
У складі пропозиції також надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача. Пункт 14 виключається з Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
2) Скаржник зазначив, що відповідно до пункту 15 додатку 2 Документації необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю "Харчові технології", а також надати свідоцтво щодо успішного закінчення технологом учасника курсу навчання «Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації».
При розгляді цього питання Комісія вказала, що за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких технолог за спеціальністю "Харчові технології" має саме диплом магістра, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи зазначене Замовник усунув наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та викладає її в новій редакції:
Стара редакція пункту 15 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Нова редакція пункту 15 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації:
Необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю «Харчові технології», а також надати свідоцтво щодо успішного закінчення технологом учасника курсу навчання "Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації". Необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про закінчену вищу освіту технолога або базову вищу освіту за спеціальністю «Харчові технології».
3) При розгляді оскарження вимог пункту 25 додатку 2 Документації передбачено, що учасником надається сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)» і вказаний сертифікат повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі. За такого Комісією встановлено, що така вимога є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника та повинна бути усунута шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Замовник викладає пункту 25 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документація в новій редакції:
Стара редакція пункту 25 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Нова редакція пункту 25 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації:
Учасником надається сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)». Вказаний сертифікат повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі. Даний пункт виключено з Частини 2 додатку 2 до Тендерної документації.
4) Скаржник зазначає, що згідно з пунктом 21 Частини 2 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасник подають у складі пропозиції акт (виданий Учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році). Комісія зазначила, що саме вимога в частині дати видачі є дискримінацією та потребує усунення в Документації. Замовник вносить зміни та викладає пункт 21 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації в новій редакції:
Стара редакція пункту 21 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації Нова редакція пункту 21 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації
Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий Учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році); Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий Учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 або 2024 році);
5) Відповідно до вимог пункту 22 Частини 2 Додатку до Тендерної документації Комісія встановила, що через формулювання вимоги, зокрема, акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році є дискримінаційними вимогами. За такого Замовник вносить зміни в даний пункт та викладає його в новій редакції:
Стара редакція пункту 22 Частини 2 Додатку до Тендерної документації: Нова редакція пункту 22 Частини 2 Додатку до Тендерної документації:
Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році). Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 або 224 році).
6) Комісія встановила, що пунктом 18 частини 2 Додатку 2 до Документації вимагається: Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів. Скаржник має в наявності результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів за яким було досліджено 10 змивів та має документальне підтвердження належного стану власних потужностей та вимагає розширити мету дослідження змивів, передбачивши, що можуть бути надані змиви не лише на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, а і на БГКП, зменшити кількість затребуваних змивів з 15 до 10.
Комісією встановлено, що за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність саме патогенної та саме умовно-патогенної мікрофлори та згідно із вказаним документом, має бути досліджено саме не менше п'ятнадцяти змивів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. За такого Замовник вносить зміни в пункт 18 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації та викладає їх в новій редакції:
Стара редакція пункту 18 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Нова редакція пункту 18 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації:
Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів. Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше десяти змивів.
7) Відповідно до пункту 26 Частини 2 Додатку 2 Документації до участі в тендері не допускаються, зокрема, учасники, які скомпрометували себе зафіксованим в електронній системі закупівель фактом зазначення у Пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, що спричинило відхилення Пропозиції у будь-якій процедурі закупівель та/або спрощеній закупівлі (за умови, що таке відхилення не було визнано безпідставним/протиправним за результатами оскарження відповідного рішення замовника до Органу оскарження та/або в судовому порядку). Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно вимог пункту 47 Особливостей. На вимогу Колегії Замовник усуває дані вимоги та викладає даний пункт в новій редакції:
Стара редакція пункту 26 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Нова редакція пункту 26 Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації:
До участі в тендері не допускаються:
- Учасники, які відповідають будь-якій з ознак, наведених в абзаці 2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Учасники, які скомпрометували себе зафіксованим в електронній системі закупівель фактом зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, що спричинило відхилення тендерної пропозиції у будь-якій процедурі закупівель та/або спрощеній закупівлі (за умови, що таке відхилення не було визнано безпідставним/протиправним за результатами оскарження відповідного рішення замовника до Органу оскарження та/або в судовому порядку);
- Учасники, договір про закупівлю з якими не може бути об’єктивно укладено в силу перебування учасника під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Даний пункт виключений з Частини 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
2) викласти тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги) зі змінами в системі електронних закупівель;
4) на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4176 -р/пк-пз від 06.03.2024 р. яке опубліковане в електронній системі Prozorro 08.03.2024 р. о 16:28 год. замовником-ЦЗО виконано у встановлений Законом строк, порушення усунуто.
Номер скарги: UA-2024-02-20-014138-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 18 березня 2024 19:41
Дата подання: 18 березня 2024 19:41
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2024 16:01
Рішення від 20.03.2024 № 5044.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 16:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5674.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 14:32
Рішення від 28.03.2024 № 5674.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 16:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
19 852 807,00
UAH з ПДВ
|
19 852 807,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
22 761 990,50
UAH з ПДВ
|
22 761 990,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
19 852 807,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 23:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
22 761 990,50
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 04:37
|