Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби, код 44810000-1 за ДК 021:2015 «Фарби»
Очікувана вартість
368 087,00 UAH
UA-2024-02-20-013909-a ● feb865c1ffcd459fb97bc5fb30795e2c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "АВТОБУСНИЙ ПАРК №6" |
Код ЄДРПОУ: | 05511291 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПУХІВСЬКА будинок 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бадзюк +380975034329 badzukolga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 368 087,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 840,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограм
Емаль ПФ-115 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 кілограм
Емаль ПФ-115 жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 кілограм
Емаль ПФ-115 зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
200 кілограм
Емаль ПФ-115 сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
200 кілограм
Емаль ПФ-115 червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 кілограм
Емаль ПФ-115 чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
261 літр
Фарба двокомпонентна RAL-1023 жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
60 літр
Фарба двокомпонентна RAL-9003 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
57 літр
Фарба двокомпонентна RAL-9005 чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
115 літр
Затверджувач для акріл-поліуретанових (акрілових, поліуретарових) фарб на основі аліфатичного ізоціаеіту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 20:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 20:04 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поділу на лоти
Дата подання: 21 лютого 2024 11:19
Дата відповіді: 21 лютого 2024 12:59
Доброго дня.
Замовником у ТД зазаначено перелік товарів, що планується закупити.
Проте, звертаємо увагу Замовника, що фарби емаль ПФ-115 є лакофарбовим матеріалом широкого побутового і промислового застосування, який виготовляється багатьма виробниками на території України. Натомість всі інші позиції: Фарба двокомпонентна та затверджувач є продукцією, яку здебільшого виготовляється окремими НЕ всіма підприємствами.
Замовник об’єднавши різні товари в одну закупівлю обмежує кількість учасників лише тими посередниками, що зможуть запропонувати всі товари, які є її предметом. Натомість учасники-виробники продукції, які можуть запропонувати продукцію за цінами виробника, без додаткових націнок, не мають можливості прийняти участь, так як асортимент продукції достатньо широкий і виробників, які виготовляють весь даний асортисент на ринку України обмежена кількість.
У зв’язку з зазначеним просимо виділити окремі лоти, саме:
ЛОТ1. Фарби ПФ-115 (відповідних кольорів)
ЛОТ 2. Фарба двокомпонентна та Затверджувач
Таким чином це надасть можливість досягнення більшої ефективності та підвищення конкуренції та, в свою чергу, дотримання одного з основних принципів публічних закупівель: максимальної економіі, ефективності та пропорційності.
Сподіваємося на зважене рішення Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Участнику.
Розбивку предмету закупівлі на окрекмі лоти вважаємо недоцільною, так як це може розцінюватись як надання переваги конкурентному учаснику що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Данна закупівля включає в себе: перелік лакофарбових матеріалів згідно класифікатора закупівлі, має всі технічні характекристикита вимоги згідно чинного законодавства.
Згідно потреб організації маємо такий перелік, та потребуємо поставку товару в данній закупівлі в повному об'ємі.
Розбивку предмету закупівлі на окрекмі лоти вважаємо недоцільною, так як це може розцінюватись як надання переваги конкурентному учаснику що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Данна закупівля включає в себе: перелік лакофарбових матеріалів згідно класифікатора закупівлі, має всі технічні характекристикита вимоги згідно чинного законодавства.
Згідно потреб організації маємо такий перелік, та потребуємо поставку товару в данній закупівлі в повному об'ємі.
Щодо попередньої відповіді Замовника щодо поділу на Лоти
Дата подання: 21 лютого 2024 15:12
Дата відповіді: 21 лютого 2024 20:43
Розбивка закупівлі на лоти, що жодним чином не суперечить законодавству, не відміняє права одного і того ж учасника приймати участь в усіх лотах, тобто ніяких дискримінаційних вимог до учасників в такому разі немає.
Згідно пункту 3 Особливостей (Постанова № 1178 від 12.10.2022) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом
А одним із основних принципів публічних закупівель (ст. 5 ЗУ про Публічні закупівлі) є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Даний принцип дотримується шляхом залучення максимальної кількості учасників, що можуть надати конкурентні пропозиції за найбільш вигідною ціною. Поділ закупівлі на Лоти не буде обмежувати кількість учасників лише тими посередниками, що зможуть запропонувати всі товари, які є її предметом. Натомість учасники-виробники продукції, які можуть запропонувати продукцію за цінами виробника, без додаткових націнок, не мають можливості прийняти участь, так як асортимент продукції достатньо широкий і виробників, які виготовляють весь даний асортимент на ринку України обмежена кількість.
Виходячи з вищевказаного, обґрунтування Замовником відмови в поділі на Лоти трактуванням «вважаємо недоцільною, так як це може розцінюватись як надання переваги конкурентному учаснику що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.» є НЕ КОРЕКТНОЮ.
Просимо все ж таки розглянути можливість поділу Закупівлі на лоти АБО обґрунтувати чому Замовник не зацікавлений в конкурентних публічних закупівлях з великою кількістю учасників, що потенційно веде до більшої економії коштів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Участнику.
Абзац 4 пункту 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
Поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов'язок.
Вважаємо недоцільною розбивку предмету закупівлі на окрекмі лоти (це не є дискрімінацією для учасників та не є порушенням закону публічних закупівель).
У випадку внесення зміни до тендеру без подтреб після його опублікування ( Це може розцінюватись як надання переваги конкурентному учаснику що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель).
Хочемо ще раз поставити наголос що данна закупівля включає в себе: Перелік лакофарбових матеріалів згідно класифікатора закупівлі ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, в ТД є всі технічні характеристики та вимоги згідно чинного законодавства публічних закупівель .
Ми як замовники маємо заявку від інженерів нашої філії та згідно потреб організації маємо такий перелік який вказаний в Технічній характеристиці товару, та потребуємо поставку товару в данній закупівлі в повному об'ємі.
Абзац 4 пункту 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
Поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов'язок.
Вважаємо недоцільною розбивку предмету закупівлі на окрекмі лоти (це не є дискрімінацією для учасників та не є порушенням закону публічних закупівель).
У випадку внесення зміни до тендеру без подтреб після його опублікування ( Це може розцінюватись як надання переваги конкурентному учаснику що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель).
Хочемо ще раз поставити наголос що данна закупівля включає в себе: Перелік лакофарбових матеріалів згідно класифікатора закупівлі ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби, в ТД є всі технічні характеристики та вимоги згідно чинного законодавства публічних закупівель .
Ми як замовники маємо заявку від інженерів нашої філії та згідно потреб організації маємо такий перелік який вказаний в Технічній характеристиці товару, та потребуємо поставку товару в данній закупівлі в повному об'ємі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій