Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
КПТМ "Криворіжтепломережа" +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:02 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:02 |
Очікувана вартість: | 2 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кошти від здійснення господарської діяльності підприємства
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 14:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Нова редакція.doc | |
28 лютого 2024 14:13 |
ТД Шини для ТЗ нова редакція.doc | |
28 лютого 2024 14:13 |
ТД Шини для ТЗ нова редакція.doc | |
28 лютого 2024 14:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2024.doc | |
23 лютого 2024 09:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc | |
20 лютого 2024 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 14:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Нова редакція.doc
|
||||||
28 лютого 2024 14:13 |
ТД Шини для ТЗ нова редакція.doc
|
||||||
28 лютого 2024 14:13 |
ТД Шини для ТЗ нова редакція.doc
|
||||||
28 лютого 2024 14:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2024.doc
|
||||||
23 лютого 2024 09:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
||||||
20 лютого 2024 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п/№ Найменування Кількість
Одиниця виміру Ціна за одиницю без ПДВ Сума всього без ПДВ
16 Шина 195/70R15C 104/102R (літо) 4 шт.
Відповідно до абз. 3 ч. 54 Особливостей за результатами розгляду звернення Учасників Замовником прийнято рішення пункт 16 додатку № 4 до тендерної документації (протокол № 3/62/24 від 23.02.2024) викласти в наступній редакції:
№ п\п Характеристики Одиниця виміру Кількість Призначення
116 Шина 195/70R15C 104/102R (літо) шт. 4 БОКСЕР
Відповідно до абз. 3 ч. 54 Особливостей за результатами розгляду звернення Учасників Замовником прийнято рішення пункт 16 додатку № 1 до договору додатку № 5 до тендерної документації (протокол № 3/62/24 від 23.02.2024) викласти в наступній редакції:
п/№ Найменування Кількість
Одиниця виміру Ціна за одиницю без ПДВ Сума всього без ПДВ
16 Шина 195/70R15C 104/102R (літо) 4 шт.
Щодо другого питання повідомляємо: «щодо пункту 22 додатку № 4 до тендерної документації – літо, легковантажна».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000040 ● a5ed1949c5e14aaf918f340675f401e9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 № 6-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 25.03.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-20-012848-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 15:46:25
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-20-012848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 16:29:44
Відповідь на запит від 27.03.2024
Начальнику управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Луганській області
Ірині БУГЕРІ
На Ваш запит від 27.03.2024 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2024-02-20-012848-a повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» не є суб'єктом господарювання державного сектора економіки.
Тому, на Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» не поширюється дія пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Враховуючи вищевикладене, інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі № UA-2024-02-20-012848-a, розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі на офіційному веб-сайті підприємства не розміщувалась.
Очікувана вартість закупівлі шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності складає 2 970 000,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості послуг було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж шин, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа».
Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" |
2 535 000,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" |
2 458 620,00
UAH з ПДВ
|
2 199 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" |
2 676 789,36
UAH з ПДВ
|
2 647 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" |
2 819 555,52
UAH з ПДВ
|
2 674 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА |
2 865 500,00
UAH з ПДВ
|
2 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" #39705831 |
Переможець |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 16:31
|
Договір №129-24 від 20.03.2024 ТОВ Агро-Деталь.pdf | укладений |
20 березня 2024 16:30
|