Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09310000-5 Електрична енергія)
Очікувана вартість
224 750,00 UAH
UA-2024-02-20-012675-a ● fefca8ec6d804ad0aae158b6e4b442f6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Пиріг Юлія 380442723536 kyivzelenbudtender5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:20 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:20 |
Очікувана вартість: | 224 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 247,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
31000 Кіловат-година Електрична енергія Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024 — 31 грудня 2024 ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31000 Кіловат-година
Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється шляхом після оплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 17:53 |
Перелік змін_22.02.24.docx | |
22 лютого 2024 17:52 |
ТД Електрична енергія_область_22.02.24.docx | |
22 лютого 2024 17:52 |
Додаток_3_Проєкт договору_електроенергія Теремки-1_22.02.24.docx | |
20 лютого 2024 16:53 |
Додаток 1 до ТД.docx |
22 лютого 2024 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2024 17:53 |
Перелік змін_22.02.24.docx
|
|||
22 лютого 2024 17:52 |
ТД Електрична енергія_область_22.02.24.docx
|
|||
22 лютого 2024 17:52 |
Додаток_3_Проєкт договору_електроенергія Теремки-1_22.02.24.docx
|
|||
20 лютого 2024 16:53 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність
Дата подання: 21 лютого 2024 10:59
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:05
Шановний замовник. Ваша вимога про те, що Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2022 або 2023 рік учасника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі, є дискримінаційною умовою стосовно новостворених учасників на ринку електроенергії, обмежуює та суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону у Вашій закупівлі і жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. . На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний автор звернення!
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей Замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу РІЧНОГО доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи норми Закону, замовник вимагає підтвердити фінансову спроможність учасників, а саме обсяг РІЧНОГО доходу (виручки) за 2022 або 2023 рік. Також замовник не вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме: розмір становить не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене вище, Замовник встановив вимогу щодо наявності фінансової спроможності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей Замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу РІЧНОГО доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи норми Закону, замовник вимагає підтвердити фінансову спроможність учасників, а саме обсяг РІЧНОГО доходу (виручки) за 2022 або 2023 рік. Також замовник не вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме: розмір становить не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене вище, Замовник встановив вимогу щодо наявності фінансової спроможності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
165 819,00
UAH з ПДВ
|
163 571,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
169 260,00
UAH з ПДВ
|
164 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
165 433,61
UAH з ПДВ
|
165 433,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
163 571,50
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 16:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 13:15 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
17 квітня 2024 13:15
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 13:14
|
Протокол 133 відміна ее Київська обл.docx |