Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Очікувана вартість
14 900 000,00 UAH
UA-2024-02-20-011739-a ● 42d0e307f4944da18cc07ce34394188a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 14 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплату вартості Послуг Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акта приймання-передачі наданих Послуг по завершенню кожного Звітного періоду, в якому надавалися Послуги, на підставі отриманого Замовником від Виконавця оригіналу рахунка-фактури на оплату вартості наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 17:57 |
Зміни до Документації від 27.02.2024.docx |
20 лютого 2024 16:12 |
ТД_інтернет-реклама_2024 Прозоро.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерного завдання
Дата подання: 22 лютого 2024 15:48
Дата відповіді: 23 лютого 2024 11:04
Вітаю, буду вдячна за відповіді на питання нижче:
1) Які колонки до заповнення (ті що виділені жовтою заливкою)?
2) Які показники являються KPI для кампанії Performance - покази? кліки? конверсії?
3) Які показники являються KPI для кампанії Аwareness - покази? кліки?охоплення?
4) Що враховуються (яка дія) як "конверсія"?
5) Інформація приведена в колонках CTR, %; Прогноз CR, %; CPA, грн - приведені інформаційно (на базі історичних показників)? Чи мають вони бути перераховані відповідно до пропозиції?
6) В кампанії "9.Інші продукти" таке враження що остання таблиці за лютий 2025 "обрізана". Коли так - прошу додати
7) В таблицях "за весь період" є відхилення між сумою всіх показників по місяцях . Які показники є пріоритетними - помісячно? за кампанію?
8) Чи є наявні рекламні кабінети, чи є потреба відкрити нові?
9) В якому форматі/вигляді та з якою періодичністю плануються звіти протягом контракту?
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дуже дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! 1) "бюджет (без ПДВ)", "бюджет (з ПДВ)", "СРМ", "Середня вартість за клік". 2) Баїнгова модель для Google – CPC, показники ефективності – ліди; Баїнгова модель для Мета – CPM, показники ефективності – ліди. 3) Баїнгова модель – CPM, показники ефективності – охоплення. 4) Залишення заявки на сайті. 5) CTR та CR мають бути не нижчими, ніж у плані; CPA має бути не вищою ніж у плані. 6) Банк розглядає питання щодо внесення змін до Тендерної документації. 7) Пріоритетні показники – тотал за продукт і тотал за кампанію. 8) Кабінети наявні. 9) Один раз на місяць. P.s.: Рекомендуємо для зручності наступного разу кожне запитання задавати окремо ув окремому віконці програми, а не об'єднувати декілька.
для розрахунку бюджету
Дата подання: 23 лютого 2024 17:24
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:34
Вітаю.
Чи правильно ми зрозуміли що необхідно прорахувати бюджет для закупки зазначеної кількості
- показів (для Google, враховуючи аїнгова модель для Google – CPC)
- кліків (для Мети, враховуючи Баїнгова модель для Мета – CPM)
Відповідь: Добрий день! 1) Для Google баїнгова модель CPC - закуповуємо кліки, вказані у планах. 2) Для Meta баїнгова модель CPM - закуповуємо покази, вказані у медіа-планах.
СРА (грн) ?
Дата подання: 23 лютого 2024 17:32
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:35
СРА (грн) вказано з ПДВ чи без?
Відповідь: Вітаємо! CPA вказаний без ПДВ.
10. Інші продукти банку
Дата подання: 26 лютого 2024 17:36
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:29
Вітаю, медіа план для Березня 2024 заповнений в частині - бюджети, комісія, СРМ, СРС
Це має щось значити?
Відповідь: Вітаємо! Це типовий приклад заповнення, який носить тестовий характер і може не братись до уваги при поданні пропозиції.
ТД пункт 5.3.
Дата подання: 27 лютого 2024 18:58
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:29
Вітаю.
Уточнення по п.5.3 ТД, чи можемо не надавати копію договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо)
Бо маємо підписані NDA з клієнтами.
Листів-відгуків вистачить?
Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної закупівлі! Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Радимо вам розглянути в тому числі, але не вичерпно, наступні варіянти вирішення даного питання: 1) Отримати від клієнтів письмовий дозвіл на розміщення даних документів у складі тендерної пропозиції в системі Прозорро. 2) Вичорнити окремі умови (пункти) зазначених документів, що становлять комерційну таємницю та не підлягають розголошенню, проте без втрати можливості Банком проаналізувати їх зміст на предмет їх достовірності та аналогічності з предметом даної закупівлі. 3) Тощо.
Додаток 2
Дата подання: 27 лютого 2024 19:11
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:13
Вітаю.
Чи треба на кожному МП ставити підпис та печатку агенції. Або який формат подачі саме медіпланів в тендері
Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Документи в складі тендерної пропозиції повинні містити елементи та реквізити, що дозволяють точно встановити/ідентифікувати Учасника, що їх оформив, а також несе відповідальність за (гарантує) достовірність викладеної в них інформації, а також статус і повноваження їх підписанта. На нашу думку, найбільш зручним способом подання медіапланів у складі тендерної пропозиції буде підписання відповідних електронних файлів КЕП (ЕЦП) керівника компанії.
Пункт 5.3. ТД
Дата подання: 28 лютого 2024 16:00
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:59
Вітаю
Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації - це може бути по дному клієнту, але за різні періоди.
Або це мають бути різні клієнти (компанії)
Дякую
Відповідь: Добрий вечір! Дякуємо за увагу до закупівлі! Очікуємо договори з різними клієнтами/замовниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «ССМ» |
7 976 191,19
UAH з ПДВ
|
7 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ" |
14 158 365,05
UAH з ПДВ
|
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕБПРОМО" |
13 886 250,00
UAH з ПДВ
|
13 886 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «ССМ» #31991251 |
Відхилено |
7 290 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 15:41
|
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ" #38391922 |
Переможець |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 17:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
9.1_Додаткова_угода_№1__до_ДОГОВОРУ_7290к___Хавас_2024-04-19.docx | зміни до договору |
29 квітня 2024 14:41
|
8_ДОГОВІР_Ощадбанк_Хавас_2024-04-19.docx | укладений |
26 квітня 2024 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили викласти наступні пункти Договору в оновленій редакції: 1.1. підункт 3.1.9. пункту 3.1. Розділу 3 Договору (3. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН): «3.1.9. В строки, передбачені чинним законодавством України, надавати Замовнику податкову накладну, складену в електронній формі, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. У податковій накладній, крім індивідуального податкового номера Замовника, в реквізиті податкової накладної «номер філії» обов’язково зазначається числовий номер Замовника – «242». В полі «Отримувач (покупець)» податкової накладної необхідно зазначити Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України», Центральний апарат АТ «Ощадбанк».» 1.2. пункт 2.3. Розділу 2 Договору (2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ): «2.3. Виконавець повинен за даним Договором надати Замовнику Послуги, зазначені в Додатку 1 до Договору(оновлена редакція відповідно до Додаткового Договору №1 про внесення змін до Договору №050424 про надання послуг від 19 квітня 2024 року), якість яких відповідає умовам, визначеним цим Договором, враховуючи Додаток 1 до даного Договору, що є невід’ємною частиною даного Договору, та загальним вимогам, що звичайно пред’являються до такого роду послуг чинним законодавством України.» 1.3. пункт 6.1. Розділу 6 Договору (6. ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ) у наступній редакції: «6.1 Загальна вартість Послуг за Договором визначається як сума вартості всіх Послуг, наданих Виконавцем Замовнику протягом строку дії цього Договору, та не може становити більше ніж 7 290 000,00 грн (сім мільйонів двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 215 000,00 грн (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).» |
Номер договору про закупівлю: | 050424 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |