Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Очікувана вартість
14 900 000,00 UAH
UA-2024-02-20-011739-a 42d0e307f4944da18cc07ce34394188a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2024 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2024 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2024 13:46
Очікувана вартість: 14 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату вартості Послуг Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акта приймання-передачі наданих Послуг по завершенню кожного Звітного періоду, в якому надавалися Послуги, на підставі отриманого Замовником від Виконавця оригіналу рахунка-фактури на оплату вартості наданих Послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до тендерного завдання
Дата подання: 22 лютого 2024 15:48
Дата відповіді: 23 лютого 2024 11:04
Вітаю, буду вдячна за відповіді на питання нижче: 1) Які колонки до заповнення (ті що виділені жовтою заливкою)? 2) Які показники являються KPI для кампанії Performance - покази? кліки? конверсії? 3) Які показники являються KPI для кампанії Аwareness -  покази? кліки?охоплення? 4) Що враховуються (яка дія) як "конверсія"? 5) Інформація приведена в колонках CTR, %; Прогноз CR, %; CPA, грн - приведені інформаційно (на базі історичних показників)? Чи мають вони бути перераховані відповідно до пропозиції? 6) В кампанії "9.Інші продукти" таке враження що остання таблиці за лютий 2025 "обрізана". Коли так - прошу додати 7) В таблицях "за весь період" є відхилення між сумою всіх показників по місяцях . Які показники є пріоритетними - помісячно? за кампанію? 8) Чи є наявні рекламні кабінети, чи є потреба відкрити нові? 9) В якому форматі/вигляді та з якою періодичністю плануються звіти протягом контракту? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дуже дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! 1) "бюджет (без ПДВ)", "бюджет (з ПДВ)", "СРМ", "Середня вартість за клік". 2) Баїнгова модель для Google – CPC, показники ефективності – ліди; Баїнгова модель для Мета – CPM, показники ефективності – ліди. 3) Баїнгова модель – CPM, показники ефективності – охоплення. 4) Залишення заявки на сайті. 5) CTR та CR мають бути не нижчими, ніж у плані; CPA має бути не вищою ніж у плані. 6) Банк розглядає питання щодо внесення змін до Тендерної документації. 7) Пріоритетні показники – тотал за продукт і тотал за кампанію. 8) Кабінети наявні. 9) Один раз на місяць. P.s.: Рекомендуємо для зручності наступного разу кожне запитання задавати окремо ув окремому віконці програми, а не об'єднувати декілька.
для розрахунку бюджету
Дата подання: 23 лютого 2024 17:24
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:34
Вітаю. Чи правильно ми зрозуміли що необхідно прорахувати бюджет для закупки зазначеної кількості - показів (для Google, враховуючи аїнгова модель для Google – CPC) - кліків (для Мети, враховуючи Баїнгова модель для Мета – CPM)
Відповідь: Добрий день! 1) Для Google баїнгова модель CPC - закуповуємо кліки, вказані у планах. 2) Для Meta баїнгова модель CPM - закуповуємо покази, вказані у медіа-планах.
СРА (грн) ?
Дата подання: 23 лютого 2024 17:32
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:35
СРА (грн) вказано з ПДВ чи без?
Відповідь: Вітаємо! CPA вказаний без ПДВ.
10. Інші продукти банку
Дата подання: 26 лютого 2024 17:36
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:29
Вітаю, медіа план для Березня 2024 заповнений в частині - бюджети, комісія, СРМ, СРС Це має щось значити?
Відповідь: Вітаємо! Це типовий приклад заповнення, який носить тестовий характер і може не братись до уваги при поданні пропозиції.
ТД пункт 5.3.
Дата подання: 27 лютого 2024 18:58
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:29
Вітаю. Уточнення по п.5.3 ТД, чи можемо не надавати копію договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) Бо маємо підписані NDA з клієнтами. Листів-відгуків вистачить? Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної закупівлі! Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Радимо вам розглянути в тому числі, але не вичерпно, наступні варіянти вирішення даного питання: 1) Отримати від клієнтів письмовий дозвіл на розміщення даних документів у складі тендерної пропозиції в системі Прозорро. 2) Вичорнити окремі умови (пункти) зазначених документів, що становлять комерційну таємницю та не підлягають розголошенню, проте без втрати можливості Банком проаналізувати їх зміст на предмет їх достовірності та аналогічності з предметом даної закупівлі. 3) Тощо.
Додаток 2
Дата подання: 27 лютого 2024 19:11
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:13
Вітаю. Чи треба на кожному МП ставити підпис та печатку агенції. Або який формат подачі саме медіпланів в тендері Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Документи в складі тендерної пропозиції повинні містити елементи та реквізити, що дозволяють точно встановити/ідентифікувати Учасника, що їх оформив, а також несе відповідальність за (гарантує) достовірність викладеної в них інформації, а також статус і повноваження їх підписанта. На нашу думку, найбільш зручним способом подання медіапланів у складі тендерної пропозиції буде підписання відповідних електронних файлів КЕП (ЕЦП) керівника компанії.
Пункт 5.3. ТД
Дата подання: 28 лютого 2024 16:00
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:59
Вітаю Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації - це може бути по дному клієнту, але за різні періоди. Або це мають бути різні клієнти (компанії) Дякую
Відповідь: Добрий вечір! Дякуємо за увагу до закупівлі! Очікуємо договори з різними клієнтами/замовниками.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2024 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «ССМ» 7 976 191,19
UAH з ПДВ
7 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ" 14 158 365,05
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕБПРОМО" 13 886 250,00
UAH з ПДВ
13 886 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2024 15:17
Електронний підпис
19 березня 2024 15:10
Publicis_CCM_Zenith_Corrected submission.zip
05 березня 2024 16:47
Електронний підпис
05 березня 2024 16:46
Електронний підпис
05 березня 2024 16:45
Додаток 1_ ДП ССМ_signed.pdf
05 березня 2024 16:45
Publicis Groupe_CCM_submission.zip

Публічні документи

29 березня 2024 21:19
Електронний підпис
29 березня 2024 20:53
Електронний підпис
29 березня 2024 20:49
Додаток 4.pdf
29 березня 2024 20:49
Додаток 5.pdf
29 березня 2024 20:49
Додаток 6.pdf
04 березня 2024 18:16
Електронний підпис
04 березня 2024 18:16
Електронний підпис
04 березня 2024 16:02
02 Витяг 25_01_24.pdf

Публічні документи

05 березня 2024 16:45
Електронний підпис
05 березня 2024 16:45
Електронний підпис
05 березня 2024 16:45
5.13. банкруцтво.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.9. Опис. Статут 2021.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Дурицкий.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.1. тех. можлив..docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.10. Протокол 1.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Дурицкий.pdf
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Загорулько.pdf
05 березня 2024 16:45
5.10. Приказ ООО ВЕБПРОМО.pdf
05 березня 2024 16:45
5.10. Протокол 1.pdf
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Трофимчук_2.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2. персонал.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.13. банкруцтво.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.9. Опис. Статут 2021.pdf
05 березня 2024 16:45
5.7.рух грош. коштів.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.24. підтвер. ФБ..docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Коломієць_1.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2. персонал.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.24. підтвер. ФБ..docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудовая Шишов.pdf
05 березня 2024 16:45
5.3 Акт 1350 ТОВ _Добродок_.pdf
05 березня 2024 16:45
5.11. не притягнення.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.22. підтвер. Гугл.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудовая Шишов.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.7.рух грош. коштів.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.3 Акт 1349 ТОВ _Добродок_.pdf
05 березня 2024 16:45
5.22. підтвер. Гугл.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Трофимчук_2.pdf
05 березня 2024 16:45
5.11. не притягнення.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.15. про членів сімї.docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Коломієць_1.pdf
05 березня 2024 16:45
5.15. про членів сімї.docx.pdf
05 березня 2024 16:45
5.1. тех. можлив..docx.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
5.2.Трудова Загорулько.pdf.p7s
05 березня 2024 16:45
6.1. гарантійний лист.pdf
05 березня 2024 16:45
6.1. гарантійний лист.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «ССМ»

ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕБПРОМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство «ССМ»
#31991251
Відхилено 7 290 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2024 11:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 15:41
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"
#38391922
Переможець 7 400 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2024 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, АТ "Ощадбанк",направляє ДП «ССМ» повідомлення про усунення невідповідності у документах тендерної пропозиції, а саме: 1.Надати копії наказів про прийняття на роботу за строковими трудовими договорами (чинними) на основне місце роботи до Департаменту інтернет реклами Ліщука Олега та Бірюкової Марини. 2. Надати копії договорів з ТОВ «Халеон Україна», ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна», а також документи, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо). 3. Лист-відгук від ТОВ «ХАЛЕОН УКРАЇНА» з Філією «Зеніт» ДП «ССМ» з печаткою та підписом представника ТОВ «ХАЛЕОН УКРАЇНА» - Савчука Євгенія. 4.Лист-відгук від ТОВ «РЕККІТТ БЕНКІЗЕР УКРАЇНА» з Філією «Перфомікс» ДП «ССМ» з печаткою, номером мобільного телефону та підписом представника ТОВ «РЕККІТТ БЕНКІЗЕР Україна» - Савченко Людмили. 5.Лист-відгук від ТОВ «Нестле Україна» з Філією «Перфомікс» ДП «ССМ з печаткою, номером мобільного телефону та підписом представника ТОВ «Нестле Україна» - Ощенко Юлії та договір з ТОВ «Нестле Україна». 6.Надати копію(ї) документу (ів), що підтверджують трудові відносини з Мариною Навроцькою. 7.Надати гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов Технічного завдання на закупівлю. 8.Надати копію документу, що підтверджує повноваження Григоренко Марини Вікторівни, директора Філії «Зеніт» ДП «ССМ», на підписання договору за результатами процедури закупівлі. 9. Надати інформацію про питому вагу в загальній сумі надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг, %) та відповідність суми операції обсягам Вашої діяльності/діяльності Вашої організації за формою на e-mail: GlushenkoLV@oschadbank.ua

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Анкету юридичної особи/фізичної особи-підприємця - учасника процедури закупівель, згідно додатку 4 документації, на адресу електронної пошти Банку KravchenkoAW@oschadbank.ua. 2. Довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), згідно додатку 5 документації, на адресу електронної пошти Банку KravchenkoAW@oschadbank.ua. 3. Опитувальник юридичної особи (далі - ЮО)/фізичної особи-підприємця (далі – ФОП), згідно додатку 6 документації, на адресу електронної пошти Банку KravchenkoAW@oschadbank.ua. 4. Баланс станом на 30 вересня 2023 (або більш ранню дату, якщо підприємство не подає звітність за результатами дев’яти місяців відповідно до законодавства України). 5. Надати копію статуту (для фізичної особи - копія паспорту) або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів 6. Надати протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреністю (дорученням). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу зборів (засідань, тощо) засновників, рішення одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо). 7. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про те, чи притягувався учасник протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 частини 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. 8. Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), на Логвиненка Д.О. 9. Надати інформацію про членів сім’ї Логвиненка Д.О. у довідці про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії. 10. Надати цінову пропозицію початкову. 11. Надати цінову пропозицію остаточну на суму, яку пропонує учасник за результатами аукціону.

Документи

04 квітня 2024 17:28
Акцепт_Хавас.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2024 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"
#38391922
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2024 17:28
Акцепт_Хавас.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
9.1_Додаткова_угода_№1__до_ДОГОВОРУ_7290к___Хавас_2024-04-19.docx зміни до договору
29 квітня 2024 14:41
8_ДОГОВІР_Ощадбанк_Хавас_2024-04-19.docx укладений
26 квітня 2024 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодили викласти наступні пункти Договору в оновленій редакції: 1.1. підункт 3.1.9. пункту 3.1. Розділу 3 Договору (3. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН): «3.1.9. В строки, передбачені чинним законодавством України, надавати Замовнику податкову накладну, складену в електронній формі, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. У податковій накладній, крім індивідуального податкового номера Замовника, в реквізиті податкової накладної «номер філії» обов’язково зазначається числовий номер Замовника – «242». В полі «Отримувач (покупець)» податкової накладної необхідно зазначити Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України», Центральний апарат АТ «Ощадбанк».» 1.2. пункт 2.3. Розділу 2 Договору (2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ): «2.3. Виконавець повинен за даним Договором надати Замовнику Послуги, зазначені в Додатку 1 до Договору(оновлена редакція відповідно до Додаткового Договору №1 про внесення змін до Договору №050424 про надання послуг від 19 квітня 2024 року), якість яких відповідає умовам, визначеним цим Договором, враховуючи Додаток 1 до даного Договору, що є невід’ємною частиною даного Договору, та загальним вимогам, що звичайно пред’являються до такого роду послуг чинним законодавством України.» 1.3. пункт 6.1. Розділу 6 Договору (6. ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ) у наступній редакції: «6.1 Загальна вартість Послуг за Договором визначається як сума вартості всіх Послуг, наданих Виконавцем Замовнику протягом строку дії цього Договору, та не може становити більше ніж 7 290 000,00 грн (сім мільйонів двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 215 000,00 грн (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 050424
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML