Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
147 600,00 UAH
UA-2024-02-20-011019-a ● e986054eb6a448afbc2a12cae48bebaf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» |
Код ЄДРПОУ: | 41521767 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 |
Контактна особа: |
Лавриненко Андрій Валерійович +380442900157 NPTZPD@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 15:52 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 147 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 738,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 пачка
Папір для друку формату А4 75г/м2, 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 15:43 |
Перелік змін ТД канцтовари 27.02.2024.docx | |
27 лютого 2024 15:42 |
Тендерна документація Канцтовари 2024 зі змінами.docx | |
20 лютого 2024 15:47 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
27 лютого 2024 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2024 15:43 |
Перелік змін ТД канцтовари 27.02.2024.docx
|
|||
27 лютого 2024 15:42 |
Тендерна документація Канцтовари 2024 зі змінами.docx
|
|||
20 лютого 2024 15:47 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 22 лютого 2024 16:40
Дата відповіді: 23 лютого 2024 12:20
Шановний замовнику! У дод. 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (У РАЗІ ПОТРЕБИ – ПЛАНИ, КРЕСЛЕННЯ, МАЛЮНКИ ЧИ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)" у табл. 1 "Перелік, кількість закупівлі товару та характеристики/вимоги до предмета закупівлі", у п. 3, вказано "Надати посилання на інтернет ресурс, а саме: офіційний сайт виробника, де міститься інформація щодо зображення паперу виробника (фото пачки паперу або упаковки паперу (ящика), торгової марки паперу виробника, формату паперу, щільності паперу, для перевірки наявності зазначених торгових марок, форматів та щільності у виробника паперу (згідно наданих сертифікатів якості на папір) за позицією № 1". Чи можливо теж саме надати на сайті офіційного імпортера в Україні товару виробника, за ненаявності сайту у виробника? Просимо дати відповідь або внести зміни то тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
(далі – Особливості).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону:
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 23 Закону:
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Під час підготовки тендерної документації, Замовником був проведений ретельний аналіз якості паперу та сертифікатів якості на папір, який підпадав під аналіз та може бути придатний для використання Замовником. Під час аналізу було виявлено неодноразові факти невідповідності сертифікатів якості з заявленими якісними, технічними характеристиками, які є на сайтах виробників, які були надані імпортерами, дилерами, постачальниками, тощо, і відповідно деякі сертифікати якості, які підпадали під аналіз, мали всі ознаки підроблення, тобто якісні, технічні характеристики паперу у сертифікатах якості, суттєво відрізнялись від якісних, технічних характеристик, які заявлені виробниками та розміщені на власних сайтах виробників.
Приклади виробників, які мають власні сайти та які виготовляють папір, згідно вимог Замовника:
https://www.paperone.com/office-paper/excellent-copy
https://app.co.id/-/paperline-global-1
https://navigator-paper.com/en/range/office/econeutral
Враховуючи вищевказані факти, Замовник залишає за собою право не вносити будь-які зміни до тендерної документації стосовно порушеного питання.
(далі – Особливості).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону:
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 23 Закону:
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Під час підготовки тендерної документації, Замовником був проведений ретельний аналіз якості паперу та сертифікатів якості на папір, який підпадав під аналіз та може бути придатний для використання Замовником. Під час аналізу було виявлено неодноразові факти невідповідності сертифікатів якості з заявленими якісними, технічними характеристиками, які є на сайтах виробників, які були надані імпортерами, дилерами, постачальниками, тощо, і відповідно деякі сертифікати якості, які підпадали під аналіз, мали всі ознаки підроблення, тобто якісні, технічні характеристики паперу у сертифікатах якості, суттєво відрізнялись від якісних, технічних характеристик, які заявлені виробниками та розміщені на власних сайтах виробників.
Приклади виробників, які мають власні сайти та які виготовляють папір, згідно вимог Замовника:
https://www.paperone.com/office-paper/excellent-copy
https://app.co.id/-/paperline-global-1
https://navigator-paper.com/en/range/office/econeutral
Враховуючи вищевказані факти, Замовник залишає за собою право не вносити будь-які зміни до тендерної документації стосовно порушеного питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-20-011019-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 24 лютого 2024 12:19
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2024-02-20-011019-a на закупівлю «Канцелярські товари» де Замовником виступає Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-02-20-011019-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-02-20-011019-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2024 15:48
Замовник повідомляє, щодо Вимоги (Скарги) від 24.02.2024, 12:19. ID: UA-2024-02-20-011019-A.B1 наступне.
Чіткого визначення понять (термінів) "дискримінація", "дискримінаційні вимоги", "вимоги, що призводять до дискримінації учасників", "дискримінаційний підхід" в чинних нормативно-правових актах, зокрема в Законі України 'Про публічні закупівлі", на сьогоднішній день відсутні. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі - ВС) у Постанові від 29.01.2021 у справі
№ 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де зазначено, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС визнав, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і вони (вимоги конкурсної документації) були обов’язковими до виконання всіма потенційними учасниками.
При підготовці тендерної документації Замовником проведено ретельне моніторингове дослідження паперу А4 на ринку України та сертифікатів якості на наявний папір, який відповідає технічним вимогам та придатний для використання Замовником, а саме:
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «Seven Plus»;
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «CRYSTAL»;
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «UP!» (Underprice);
• Папір офісний А4 клас A 75 г/м2 білий 500 арк. «Mondi Maestro Beat»;
• Папір А4 500 арк. «A-Grafik» (Papir PTE) 75 гм.кв. Україна;
• Папір офісний А4, 75 г/м2, 500 арк, клас С «Golden Star IK»;
• Папір А4 75 гр. 500 арк. «Excellent Copy».
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що тендерна документація закупівлі UA-2024-02-20-011019-a не містить жодних ознак дискримінаційних вимог.
Разом із тим, беручи до уваги, що запропоновані Скаржником зміни щодо розширення меж технічних характеристик паперу жодним чином не погіршують якість паперу, а навпаки призведуть до покращення якості, Замовник вирішив погодитись з Вимогою (Скаргою) та внести зміни до тендерної документації.
Чіткого визначення понять (термінів) "дискримінація", "дискримінаційні вимоги", "вимоги, що призводять до дискримінації учасників", "дискримінаційний підхід" в чинних нормативно-правових актах, зокрема в Законі України 'Про публічні закупівлі", на сьогоднішній день відсутні. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі - ВС) у Постанові від 29.01.2021 у справі
№ 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де зазначено, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС визнав, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і вони (вимоги конкурсної документації) були обов’язковими до виконання всіма потенційними учасниками.
При підготовці тендерної документації Замовником проведено ретельне моніторингове дослідження паперу А4 на ринку України та сертифікатів якості на наявний папір, який відповідає технічним вимогам та придатний для використання Замовником, а саме:
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «Seven Plus»;
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «CRYSTAL»;
• Папір офісний A4 75 г/м білий 500 арк. «UP!» (Underprice);
• Папір офісний А4 клас A 75 г/м2 білий 500 арк. «Mondi Maestro Beat»;
• Папір А4 500 арк. «A-Grafik» (Papir PTE) 75 гм.кв. Україна;
• Папір офісний А4, 75 г/м2, 500 арк, клас С «Golden Star IK»;
• Папір А4 75 гр. 500 арк. «Excellent Copy».
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що тендерна документація закупівлі UA-2024-02-20-011019-a не містить жодних ознак дискримінаційних вимог.
Разом із тим, беручи до уваги, що запропоновані Скаржником зміни щодо розширення меж технічних характеристик паперу жодним чином не погіршують якість паперу, а навпаки призведуть до покращення якості, Замовник вирішив погодитись з Вимогою (Скаргою) та внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
131 757,60
UAH з ПДВ
|
131 757,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
147 600,00
UAH з ПДВ
|
147 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
131 757,60
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 11:39
|
Договір | укладений |
12 березня 2024 11:35
|