Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Інститут міста |
Код ЄДРПОУ: | 36417351 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1 (кім.111) |
Контактна особа: |
Митник Уляна Андріївна +380632580945 ulianamytnyk.city.institute@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 15:00 |
Проєкт договору плити.docx | |
20 лютого 2024 15:00 |
Тендерна_документація_плити.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000069 ● 058a5ea5caf240808f1273ee1b4fe871
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2024 № 126
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.06.2024 № 126.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-02-20-009481-a, 20.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 16:02:45
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальній установі «Інститут міста»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-20-009481-a, яка проводилась Комунальною установою «Інститут міста» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 12:24:36
Відповідь на запит
Комунальна установа Інститут міста є отримувачем благодійної та гуманітарної допомоги. До КУ Інститут міста звернулись внутрішньо-переміщені особи, що проживають у прихистку на вулиці Тернопільська, 8 з проханням закупити плити комбіновані для облаштування прихистку, було прохання забезпечити плитами комбінованого типу GRUNHELM FM5611W. У зв’язку із тим, що дані прихистки знаходяться на балансі ЛКП “Рембуд“, рішенням виконавчого № 540 від 12.04.2024 р. плити згодом були передані ЛКП “Рембуд“.
В мережі Інтернет на сайтах продавців GRUNHELM (https://grunhelm.ua/FM5611W), ФОКСТРОТ(https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/plitiy_grunhelm_fm5611w.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1emzBhB8EiwAHwZZxS2G3sNpDjpt_6jdrrd9_oXJn8Dpgz5vgCaS81GkjH0efWZQGjYOeRoCa2EQAvD_BwE) та КОМФІ (https://comfy.ua/ua/plita-gazovaja-grunhelm-fm5611w.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1emzBhB8EiwAHwZZxZIKSu8iWJPxl4_57qFZvDKSL5Ib5pUUHXO0OKcGP35eVz54Gk6IhBoCujMQAvD_BwE) було проведено аналіз цін на даний товар, а саме плиту комбінованого типу GRUNHELM FM5611W. Середня ціна становила 8699 грн за 1 шт., що у підсумку за 30шт. становить 260 970,00 грн.
ПРАТ "КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА", який є надавачем благодійної допомоги для забезпечення потреб ВПО перерахував КУ Інститут міста цільово 270 000,00 грн для проведення даної закупівлі, у зв’язку із цим закупівля була оголошена на дану суму, що вказано у плані закупівлі.
У зв’язку із тим, що запит внутрішньо-переміщених осіб був на придбання саме плит комбінованих GRUNHELM FM5611W, замовником прописано в технічному завданні технічні характеристики, отримані з сайтів продавців даного товару, а також вказано, що Замовник приймає еквівалент товару, який за своїми технічними характеристиками є таким самим або кращим.
У зв’язку із нагальною потребою у закупівлі плит замовником було прийнято рішення не розсилати запити про надання комерційних пропозицій приватним особам та юридичним фірмам, так як оцінити ринок можна було зважаючи на інформацію великих продавців в мережі Інтернет.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником проведено роз’яснювальну роботу та економічні навчання щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
2024-07-03 16:38:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації та документів у випадках, передбачених законом)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДПОСТАЧ" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
203 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТСО" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
204 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
225 723,60
UAH з ПДВ
|
218 999,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
240 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" |
255 870,00
UAH з ПДВ
|
241 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Христенко О.Л. |
261 000,00
UAH з ПДВ
|
261 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДПОСТАЧ" #24267110 |
Переможець |
203 700,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 16:21
|
Договір | укладений |
11 березня 2024 16:18
|