Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991429 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Європейська, буд. 52 |
Контактна особа: |
Надія Фірстова +380675840798 firstovanadia1505@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 202 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 12:51 |
ТД М'ясо 2024.doc | |
20 лютого 2024 12:51 |
ТД М'ясо 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000068 ● 961e56ac625b41bab0b9c67f4f537977
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024
№ 24-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2024-02-20-006354-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 09:32:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 15:51:48
Відповідь на звернення
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a), відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» управління Комунальне некомерційне підприємство «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною четвертою статті 3 Закону).
Відповідно до ст.. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель забезпечуються головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. КНП «Госпіталь ветеранів війни» ЖОР не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, не має статусу бюджетної установи, уповноважене розпорядником бюджетних коштів здійснювати заходи, які передбачає бюджетна програма і отримує на їх виконання кошти бюджету, а отже на КНП «Госпіталь ветеранів війни» ЖОР не поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року.
Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону. Тендерна документація оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках у порядку, встановленому статтею 10 Закону.
Частина друга статті 22 Закону визначає, що тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а також роз’яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Інших вимог в цій частині Закон не містить, в тому числі не встановлює, що віднесення виявленої помилки до формальної (несуттєвої) відбувається за рішенням тендерного комітету (уповноваженої особи), а отже не потребує складання протоколу.
Правова природа формальних (несуттєвих) помилок в розумінні Закону є такою, що їх виявлення під час розгляду не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника, оскільки їх допущення не залежить від рішень замовника і в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників, що прямо визначено частиною другою статті 22 Закону. Якщо ж виявлена помилка свідчить про наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій, визначених статтею 31 Закону, то така помилка не є формальною і тендерна пропозиція учасника відхиляється.
При цьому стаття 31 Закону містить вичерпний перелік підстав, у разі виявлення яких замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, і виявлені формальні (несуттєві) помилки до вказаного переліку не належать.
Правові підстави позиції органу державного фінансового контролю щодо необхідності складання протоколу тендерного комітету (уповноваженої особи) з цього питання не відповідають нормам Закону (фактично Закон не визначає такого обов'язку для замовника), а орган державного фінансового контролю є органом державної влади і його посадові особи зобов'язані дотримуватися вимог статті 19 Конституції - діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Тендерна документація замовника для проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a розроблена з дотриманням вимог Закону, зокрема і статті 22, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та оприлюднена відповідно до вимог статті 10 Закону – отже, замовник не порушував вимог Закону в цій частині.
Частиною 9 статті 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до частини 1 статті 10 Закону, оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня його затвердження.
При цьому зазначаємо, що вимог щодо відображення у протоколі розгляду тендерних пропозицій учасників будь-якої інформації про виявлення або розгляд формальних (несуттєвих) помилок, Законом не встановлено.
Складання інших протоколів за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників також не передбачено Законом.
Окрім того, тендерна документація, затверджена замовником для проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a також не містить жодних умов щодо необхідності складання протоколу щодо формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до вимог статті 29 Закону замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника ФОП «ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ», яка була визначена найбільш економічно вигідною, а також склав і оприлюднив у визначений Законом строк протокол розгляду тендерних пропозицій, а тому замовник не порушував вимог Закону в цій частині.
Повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП ФОП «ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ» були виявлені несуттєві помилки (пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки), допущення яких не призвело до відхилення його пропозиції. Складання окремих протоколів з цього питання не передбачено Законом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-07 15:26:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане Комунальним некомерційним підприємством "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради 06.03.2024 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-12 14:50:18
Відповідь
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a), відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» управління Комунальне некомерційне підприємство «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною четвертою статті 3 Закону).
Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі.
Перш за все зазначимо, що Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) не містить вимог щодо порядку формування очікуваної вартості або вимог щодо інформації, яка має бути оприлюднена замовником. Отже, замовник самостійно визначає зміст інформації, яка має обґрунтувати очікувану вартість.На даний час, документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтувати очікувану вартість можна, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", https://www.ukrstat.gov.ua/, https://index.minfin.com.ua/ і т.д.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме, Свинина свіжа чи охолоджена, Тушки курей охолоджені, було здійснене на підставі аналізу потреби минулих років (фактичних витрат за минулі роки) та фактичного потоку пацієнтів у поточному році комунального некомерційного підприємства «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради, вивчено відповідний ринок харчових продуктів (Додаток 1), згідно технічних характеристик та існуючої потреби у відповідності до вимог абз.1 п.14 Постанови №1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснювалось на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг. Формування річного плану закупівель, в свою чергу, здійснювалось на підставі річної потреби Замовника.
До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація КНП «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради прийняла до уваги висновки Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зроблені результатом моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006354-a) та вжила наступних заходів: З уповноваженою особою було проведено бесіду щодо дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,. З заступника директора з економічних питань - уповноваженої особи Надії Фірстової знято 10% щомісячної премії за квітень місяць 2024 року..
2024-04-01 12:23:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зняття щомісячної премії).
2024-04-01 14:10:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
1 199 800,00
UAH з ПДВ
|
1 199 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2285517516 |
Переможець |
1 199 800,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 15:03
|
Договір №ТП-3 24 від 13.03.2024р. ФОП Шапран Ю.І..pdf | укладений |
13 березня 2024 15:01
|