Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21163568 |
Місцезнаходження: | 48751, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Мельниця-Подільська, Борщівського р-н, вулиця Івана Франка,будинок 39 |
Контактна особа: |
Струмінська Вікторія Степанівна 380354141676 mp21163568@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 153 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 765,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 12:40 |
Додаток 4.docx | |
20 лютого 2024 12:40 |
Додаток 3.docx | |
20 лютого 2024 12:40 |
Тендерна документація.docx | |
20 лютого 2024 12:40 |
Додаток 5.docx | |
20 лютого 2024 12:40 |
Додаток 1.docx | |
20 лютого 2024 12:40 |
додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000032 ● 40defd02d66f455a8ae4e3b7e497d578
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 19-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.04.2024 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-02-20-006067-a від 20.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 16:06:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Фруктові соки в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-20-006067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-12 14:26:17
Відповідь замовника на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 09.04.2024р. № 19-з) процедури закупівлі (ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки) з очікуваною вартістю 153 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-006067-, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації на 2024 рік. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 153 000 ,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, має власний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням https://mppb.internat.org.ua/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 09:44:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Фруктові соки в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-20-006067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В пункті 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу, про надання учасником у складі тендерної пропозиції окрім іншого :
«4) Документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі:
- декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року;
- експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року…
5)Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару…»
В складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. не надано на запропонований товар експертний висновок виданий не раніше 2023 року, лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника соку ТОВ «Еко-сфера» а також копію відповідного чинного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю.
Замовником завантажено вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Климчук Л.І. в якій встановлено вимогу щодо надання вищевказаних документів .
На виконання вищевказаної вимоги Замовника ФОП Климчук Л.І. завантажено :
- договір на поставку продукції від 12.01.2024 №34 укладений з ТОВ «Еко-сфера», в якому відсутня інформація яка саме продукція буде постачатися;
- довідка ТОВ «Еко-сфера» від 28.02.2024 за №144 про співпрацю з ФОП Климчук Л.І.;
- лист-роз’яснення від ФОП Климчук Л.І. в якому зазначено , що експертний висновок нею у складі пропозиції не подається так як всі дослідження відображені в протоколі випробувань, який надано в складі пропозиції.
В пункті 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості №1178) встановлено вимогу «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже при не поданні ФОП Климчук Л.І. в складі пропозиції документів, на підтвердження технiчних та якiсних характеристик предмета закупiвлi, встановлених в пункті 3.8 розділу 3 тендерної документації, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 надано право на усунення невідповідностей.
Окрім цього, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено пропозицію учасника ФОП Климчук Л.І., як такого , що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надано експертний висновок на сік виданий не раніше 2023 року.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації та вимозі про усунення невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-12 15:50:59
Відповідь на запит
ПОЯСНЕННЯ
на запит Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-09-000032 закупівлі UA-2024-02-20-006067-a
Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підпунктом 1 пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в пункті 3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно Тендерної документації пунктом 3.10 розділу 3 «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо», було надано 24 години на виправлення.
1)Щодо відповідності учасника - Фізичної особи - підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – Учасник) вимогам пункту 3.8 розділу 3. Тендерної документації. Підпунктом 3.8. пункту розділу 3 Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі: - декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року; - експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року….
Після вимоги щодо усунення невідповідностей Учасник надав:
- лист-роз’яснення від ФОП Климчук Л.І. в якому зазначено , що експертний висновок нею у складі пропозиції не подається так як всі дослідження відображені в протоколі випробувань, який надано в складі пропозиції
Водночас уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити до невірного тлумачення та плутанини при розгляді. Тим самим учасник в будь-якому випадку відповідає згаданому кваліфікаційному критерію в цій частині.
Враховуючи викладене уповноваженою особою замовника здійснено розгляд Учасника належним чином в межах вимог пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2024-04-09-000032 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 22 квітня 2024 року до процедури закупівлі UA-2024-02-20-006067-a Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-04-09-000032 процедури закупівлі Постачання соку фруктового в асортименті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 35 від 11.03.2024 року. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано лист-звернення №121 від 24.04.2024 р. про розірвання договору за згодою сторін з фізичною особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна та укладено додаткову угоду № 1 від «26» квітня 2024 року до Договору № 35 від 11.03.2024 року, на підставі висновку UA-M-2024-04-09-000032 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати проведення моніторингу закупівлі Постачання соків фруктових в асортименті, Сторони домовилися розірвати Договір № 35 від 11.03.2024 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Мельнице-Подільським психоневрологічним будинком-інтернатом та фізична особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна «26» квітня 2024 року було розірвано Договір № 35 від 11.03.2024 року із дотриманням норм чинного законодавства.
2024-04-29 17:00:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-04-30 15:01:12
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна |
152 070,00
UAH з ПДВ
|
152 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна #2443102067 |
Переможець |
152 070,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 16:57
|
IMG_0009 (1) (5).pdf | укладений |
29 квітня 2024 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 16:50
|
IMG_0009 (1) (5).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 15:45
|
IMG_0005 (1).pdf | укладений |
11 березня 2024 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
40 848,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-04-09-000032 процедури закупівлі Постачання соку фруктового в асортименті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю |