Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою
Очікувана вартість
1 365 000,00 UAH
UA-2024-02-20-002471-a f5aa0e653b1e4fe19680ac8a0d8e73ac
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2024 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 08:00
Очікувана вартість: 1 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 30000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Послуги з організації та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2024 10:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 30000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.

Сума забезпечення: 30000 UAH
20 лютого 2024 10:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 10:25
Обгрунтування-документація із землеустрою.pdf
20 лютого 2024 10:25
тендерна документації_ДЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 лютого 2024 12:35
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:48
Шановний Замовнику, після вивчення положень тендерної документації, маємо до Вас наступні питання/вимоги: 1. Відповідно до абзацу 1 пп.5.1 п.5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник має підтвердити наявність нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності. Зазначаємо, що дана вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним. Наголошуємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» від 11.02.2014 № 65, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності нерухомого майна на території, де будуть надаватися відповідні послуги. Для якісного та своєчасного надання послуг за предметом даної закупівлі не обов’язково мати в наявності нерухоме майно саме на території міста Черкаси. Наголошуємо на тому, що розробники (виконавці) при поданні своєї тендерної пропозиції усвідомлюють усі обов’язки, що на них покладатимуться за договором, та можуть гарантувати виконання своїх зобов’язань і вимог Замовника, навіть не маючи нерухомого майна для здійснення господарської діяльності саме на території міста Черкаси. Також слід зазначити, що оренда такого приміщення призведе до додаткових необґрунтованих витрат. Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, хто має нерухоме майно, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності. Подібні вимоги неодноразово визнавалися Антимонопольним комітетом України незаконними та дискримінаційними, зокрема, у Рішеннях № 15427-р/пк-пз від 25.10.2019, №6295-р/пк-пз від 29.03.2021, №6703-р/пк-пз від 01.04.2021 та ін. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити про необхідність підтвердження наявності нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності. 2. Відповідно до абзацу 3 пп.5.1 п.5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник має підтвердити наявність досвіду повного виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів. 2.1. Вважаємо вимогу про необхідність підтвердити досвід виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок надмірною та незаконною. Зазначаємо, що за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановити кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше одного аналогічного за предметом закупівлі договору без обмеження мінімальних обсягів робіт/послуг за таким договором (-ами). Встановленням вимоги про необхідність довести наявність досвіду виконання 15 документацій із землеустрою, Замовник свідомо надмірно обмежує можливість участі багатьох потенційних учасників. Замовник не обґрунтовує таку конкретно визначену кількість документації із землеустрою ні у тендерній документації, ні у Завданні щодо предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольним комітетом України неодноразово надмірні вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду визнавалися дискримінаційними, зокрема, в таких рішеннях, як №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 та №3140-р/пк-пз від 15.02.2022. Враховуючи зазначене, просимо зменшити вимогу про аналогічний досвід до «не менше 5 (п’яти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок». 2.2. Вимоги про те, що проекти землеустрою мають бути розроблені САМЕ щодо земельних ділянок, які підлягають продажу їх на земельних торгах, і САМЕ в межах міст обласних центрів, не відповідають чинному профільному законодавству і є дискримінаційними, з огляду на наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. За п. «ґ» ч. 2 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» одним з видів документацій із землеустрою є проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Наголошуємо, що склад, особливості та порядок розроблення цього виду документації передбачені окремо статтею 50 Закону України «Про землеустрій», яка не містить такої мети відведення земельних ділянок як з метою продажу земельних ділянок на земельних торгах, а також не містить обмежень щодо місцерозташування таких земельних ділянок. Отже, проекти землеустрою щодо відведення для земельних ділянок в обласному центрі для подальшого продажу і для земельних ділянок в іншому місці без подібної мети не будуть відрізнятися. Тому, для підтвердження наявності аналогічного досвіду буде достатньо надати договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок (без будь-якої іншої деталізації). Зазначаємо, що вимога щодо обмеження предмету аналогічного договору конкретною територією та метою визнавалася незаконною та дискримінаційною Антимонопольним комітетом України, наприклад у Рішеннях №15665-р/пк-пз від 17.08.2020, № 4773-р/-пк-пз від 12.03.2020. Враховуючи зазначене, просимо виключити фрази «з метою продажу їх на земельних торгах» та «в межах міст обласних центрів» з абзацу 3 пп.5.1 п.5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та визначити, що учасник повинен підтвердити: «досвід повного виконання не менше 5 (п’яти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок». 2.3. Частиною 5.1.1.5. пп.5.1 п.5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання позитивного відгуку (позитивних відгуків) від замовника(ів) згідно надання аналогічних послуг в повному обсязі, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Наголошуємо, що чинним законодавством взагалі не встановлені будь-які вимоги, які б стосувалися відгуків, що надаються замовниками по виконаним договорам. Надання відгуку є правом, а не обов’язком замовника. Виконавець за договором не може вимагати від замовника включити до відгуків якусь конкретну інформацію, а тим паче не може вимагати надати їх повторно, адже зазвичай відгуки надаються одразу після виконання всіх договірних зобов’язань. В той же час, Замовником у тендерній документації встановлені обтяжуючі вимоги щодо необхідності отримати відгуки саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, що штучно звужує та обмежує можливість участі у вказаній закупівлі великої кількості учасників, які мають успішно виконані договори та вже отримані позитивні листи-відгуки по ним, і при цьому не мають змоги отримати їх повторно з незалежних від виконавців (учасників) обставин. Додатково зазначаємо, що жодних вимог до листа відгуку законодавство України не містить, посилання на реквізити договору, щодо якого надається відгук, цілком достатньо навіть без зазначення найменування населеного пункту, обсягів надання послуги учасником в грошовому еквіваленті, а також іншої подібної інформації, оскільки дані про місцерозташування об’єкта, щодо якого розроблялася документація із землеустрою, сума договору міститься у положенням самого договору, а також додатково підтверджується актами наданих послуг. Звертаємо Вашу увагу, що у чисельних рішеннях Антимонопольний комітет України визнає вимоги про надання відгуків за аналогічними договорами, датованих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та щодо вимог до змісту таких відгуків, такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Рішення №24919-р/пк-пз від 03.11.2021, №19595-р/пк-пз від 20.10.2020, № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019, №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 та інші. Враховуючи викладене, просимо виключити дискримінаційні положення щодо позитивного відгуку з частини 5.1.1.5. пп.5.1 п.5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. Також просимо зазначити площу земельних ділянок, щодо яких буде розроблятися документація із землеустрою, оскільки Завдання щодо предмету закупівлі, яке викладене у Додатку 1 до тендерної документації, не містить даної інформації. 4. Пп. 1.2 п. 1 Розділу тендерної документації «Загальні положення» містить, зокрема, наступне: «…Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази…. повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, в тому числі марку, модель та реєстраційний номер для транспортних засобів та технологічних транспортних засобів….». При цьому, у п. 5 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де містяться кваліфікаційні критерії до учасників, в тому числі і щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, немає згадки про транспортні засоби. Тому, просимо уточнити, чи потрібно учасникам у складі тендерної пропозиції надавати інформацію про наявний(-і) у них транспортний(-і) засіб(-оби)? 5. Також просимо викласти пп. 5.2. п. 5 Розділу тендерної документації «Загальні положення» про пов’язаність з Російською Федерацією/Республікою Білорусь за абз. 8 пп. 1 п. 44 Особливостей у чинній на сьогодні редакції Особливостей від 13.02.2024 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Але не варто забувати про принцип «максимальна економія, ефективність та пропорційність». І зміст його полягає в тому, що замовник при розпорядженні бюджетних коштів має досягнути максимального результату, а витрачені кошти мають пропорційно відображатися повним виконання покладених на Замовника завдань.
Тож, на виконання вимоги п. 28 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Особливості) та статті 22 Закону з урахуванням особливостей Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перебачено спосіб їх документального підтвердження.
При цьому, обмежень щодо кількості та місцезнаходження об’єктів матеріально-технічної бази, а також виконаних аналогічних договорів Особливості та Закон не встановлює для Замовника. Такі умови та їх кількість визначає Замовник виходячи із обсягів та строків виконання послуг згідно предмету закупівлі. Замовник цих торгів має досвід замовлення та виконання аналогічних послуг, тому повною мірою усвідомлює фактичний обсяг послуги, що необхідно виконати Учаснику. А тому повідомляємо Вам наступне:
1.1. Вимога щодо наявності нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності направлена на стимулювання у здійсненні господарської діяльності Учасниками для сплати податків до бюджету міста Черкаси. А встановлена Замовником кількості працівників та строку виконання послуги при перерахунку у реальні величини може бути значною сумою податків до бюджету міста Черкаси.
1.2. Наявність певного обсягу виконаних землевпорядних послуг та позитивних відгуків від замовників є свідченням досвіду виконавця та його можливості виконання саме цього виду послуги у встановленні законодавством терміни. Відповідно до ст. 16 Закону такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не встановлює конкретну кількість договорів чи послуг в межах такого договору. Тобто замовник вправі на свій розсуд вимагати умови і кількість які будуть його влаштовувати. Так як буде виконуватися великий об’єм послуг в короткі терміни, то замовник встановив такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів. Необхідність підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів, пов’язано із тим що в таких містах одночасно на одній території, як правило, розташована велика кількість зон різноманітного функціонального призначення та обмежень у використанні земельних ділянок. А подібна складність і специфіка послуг не приманна в межах інших населених пунктів.
З метою отримання повної та достовірної інформацію про стан виконання аналогічного договору Замовником визначено пунктом 5.1.1.5. розділу ІІІ тендерної документації спосіб документального підтвердження у форму відгуку. Бо відгук - це документ, що містить обґрунтовані висновки уповноваженої посадової особи Замовника про виконання аналогічного договору Учасником і змістом такого документу підтверджується відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору, а також містить інформацію щодо номеру, дати договору, найменування населеного пункту, обсяги надання послуги учасником в грошовому еквіваленті. Тобто за формою і змістом відгук є документом, що містить довідкову інформацію. А тому за умови наявності позитивного досвіду виконання аналогічного договору в Учасника торгів, такий документ з легкістю, в установлений законом порядку, надається буть-яким Замовником відповідно до його повноважень.
Отже, вимоги замовника не є завищеними та надуманими, а є абсолютно обґрунтованими, виходячи із значного обсягу послуги та стислого строку її виконання.

2. Щодо площі земельних ділянок повідомляємо Вам, кількість земельних ділянок (та їх площа), на які будуть замовлятися документації із землеустрою щодо відведення прямо залежить від кількості заяв про включення земельних ділянок до переліку тих, які будуть виставлені на земельні торги, які надходять до міської ради, також від кількості прийнятих рішень міської ради щодо надання дозволів на розробку проектів землеустрою. Тому на рік вперед неможливо встановити точну площу земельних ділянок, на які будуть замовлені документації із землеустрою.

3. Перелік об’єктів матеріально-технічної бази, обладнання та технологій необхідних для виконання договору про закупівлю визначений замовником згідно пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації, що включає:
- не менше одного комплекту електронного тахеометру
- не менше одного GNSS приймача
- не менше 2 комплектів ліцензійного програмне забезпечення «ГІС»
- нерухоме майно, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності.
Цей перелік не є вичерпний, та за рішенням Учасника може бути доповнений іншими об’єктами матеріально-технічної бази, обладнання та технологій.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000042 ● a7a1bf24e78544438119f658d3118e36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

15.04.2024 № 37-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.04.2024 № 37-З

Витяг з переліку процедур закупівель

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-20-002471-a, 20.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 14:29:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-20-002471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-02-20-002471-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Землеустрій та оцінка» невідповідність банківської гарантії вимогам тендерної документації? Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте, перевіркою файлу «Банківська гарантія №196.pdf.p7s» на сайті Центрального засвідчувального органу встановлено, що гарантія видана не учаснику ТОВ «Землеустрій та оцінка», який приймає участь у зазначеній процедурі закупівлі, а ТОВ «НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ», яке не є учасником процедури закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 15:53:51

Надати пояснення на запит

Надати пояснення на запит згідно файлу, що додється

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень додається

2024-05-09 17:14:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЕУСТРІЙ ТА ОЦІНКА" 1 225 000,00
UAH з ПДВ
1 225 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2024 11:09
Електронний підпис
01 березня 2024 11:09
абз.14 п.47.pdf.p7s
01 березня 2024 11:09
Довідка про несудимість.rar
01 березня 2024 11:09
Довідка про корупцію.zip
01 березня 2024 11:09
абз.14 п.47.pdf
01 березня 2024 11:09
Довідка про несудимість.rar
27 лютого 2024 11:08
Електронний підпис
27 лютого 2024 11:08
Електронний підпис
27 лютого 2024 11:08
Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп4.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп9.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп1.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп7.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп12.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп8.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп8.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп2.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп3.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп11.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп2.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп12.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп3.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп10.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп5.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп7.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп4.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп1.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп9.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп11.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп10.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп6.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп6.pdf
27 лютого 2024 11:08
п.47 пп5.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Довідка про досвід.pdf
27 лютого 2024 11:08
Право підпису.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Наказ на керівника.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Витяг Виписка Єдиний.pdf
27 лютого 2024 11:08
Право підпису.pdf
27 лютого 2024 11:08
Про субпідрядника.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Довідка АБ УКРГАЗБАНК.pdf
27 лютого 2024 11:08
Трудова_Харченко В.М..pdf
27 лютого 2024 11:08
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
27 лютого 2024 11:08
Трудова Колеснік Р.С..pdf
27 лютого 2024 11:08
Про субпідрядника.pdf
27 лютого 2024 11:08
Наказ на керівника.pdf
27 лютого 2024 11:08
Витяги з ДЗК.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Довідка про досвід.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Витяги з ДЗК.pdf
27 лютого 2024 11:08
Аналогічний договір.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Статут_compressed.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Статут_compressed.pdf
27 лютого 2024 11:08
Доки на нерухомість.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Доки на нерухомість.pdf
27 лютого 2024 11:08
Аналогічний договір.pdf
27 лютого 2024 11:08
Про захист довкілля.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Згода з Додатком 1.pdf.p7s
27 лютого 2024 11:08
Про захист довкілля.pdf
27 лютого 2024 11:08
Згода з Додатком 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЕУСТРІЙ ТА ОЦІНКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЕУСТРІЙ ТА ОЦІНКА"
#37715151
Переможець 1 225 000,00
UAH з ПДВ
29 лютого 2024 16:27

Документи

29 лютого 2024 16:27
Довідка НАЗК
29 лютого 2024 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 лютого 2024 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЕУСТРІЙ ТА ОЦІНКА"
#37715151
1 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 лютого 2024 16:27
Довідка НАЗК
29 лютого 2024 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2024 09:19
Укладений договір 1П дріб 24 від 06.03.2024.pdf укладений
07 березня 2024 09:18