Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 15:45 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 15:45 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 08:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 08:47 |
ТД деревина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000076 ● b4eb7a9795d5490f9aa6fdecb2e7c705
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2024-02-20-000404-a 20.02.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 12:26:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина твердої породи», за кодом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 2 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-000404-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію про стан виконання договору поставки від 12.03.2024 № 97, укладеного Замовником з ФОП Сальков Віталій Вікторович.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 09:33:57
Відповідь на запит.
По першому питанню: Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до річної потреби для забезпечення опалювального сезону будівель та споруд САЗ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована від моніторингу ринкової ціни та наданих цінових пропозицій. (Пропозиції додаються). Посилання на власний веб-портал https://avia.dsns.gov.ua/upload/4/1/2/3/0/obgruntuvannia-zakupivli-derevini-tverdoyi-porodi-2024.pdf.
По другому питанню: Відповідно до умов договору поставка товару до 30.06.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що згідно зі статею 15 Кодексу України про адміністративні правопорушення військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт. Інші, крім зазначених у частині першій цієї статті, особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів або спеціальних положень про дисципліну, у випадках, прямо передбачених ними, несуть за вчинення адміністративних правопорушень дисциплінарну відповідальність, а в інших випадках - адміністративну відповідальність на загальних підставах. Таким чином уповноважена особа підпадає під дію ст.15 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
2024-05-16 15:40:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Сальков Віталій Вікторович |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 519 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАСЬОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 919 000,00
UAH з ПДВ
|
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 786 400,00
UAH з ПДВ
|
1 559 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пановський Богдан Андрійович |
1 895 000,00
UAH з ПДВ
|
1 895 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Сальков Віталій Вікторович #2712303451 |
Переможець |
1 519 200,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 15:44
|
Договір_97 тверда порода.pdf | укладений |
12 березня 2024 15:43
|