Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2024-02-19-013445-a 046a84b8ab5f454893694c87730784aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Валоваженко

+380997654889 upr.kult.pir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44089271
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., місто Пирятин, вул.Соборна, будинок 42
Контактна особа: Сергій Валоваженко
+380997654889
upr.kult.pir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107.54 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

19 лютого 2024 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАШТАН"
#32021311
Переможець 17 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 18:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2024 12:31
Дод.угода №1.PDF зміни до договору
20 лютого 2024 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, викласти Пункт 17 Договору (Ціна та порядок оплати послуг) в наступній редакції: 17. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг споживач здійснює оплату за цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу, згідно акту надання послуг та розрахунку.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML