Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з поточного ремонту автошляхів
Очікувана вартість
363 968 123,80 UAH
UA-2024-02-19-012478-a 7ed2dfbb71f4422496004f565d4da577
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій ТЕРЕЩЕНКО

+380567207220 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Олексій ТЕРЕЩЕНКО
+380567207220
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 363 968 123,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 819 840,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 363 968,13 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA288201720355199029002095724, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 363968.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 16:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 363 968,13 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA288201720355199029002095724, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України

Сума забезпечення: 363968.13 UAH
29 лютого 2024 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 15:20
ТД від 29.02.pdf
29 лютого 2024 15:20
перелік змін 29.02 .pdf
26 лютого 2024 14:45
Тд від 26.02.pdf
26 лютого 2024 14:45
перелік змін .pdf
19 лютого 2024 16:46
ТД.pdf
29 лютого 2024 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2024 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 15:20
ТД від 29.02.pdf
29 лютого 2024 15:20
перелік змін 29.02 .pdf
26 лютого 2024 14:45
Тд від 26.02.pdf
26 лютого 2024 14:45
перелік змін .pdf
19 лютого 2024 16:46
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000093 ● c5344c30b6764f45a65a8c6bc964a344
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.05.2024 № 59

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 59


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5

UA-2024-02-19-012478-a 19.02.2024 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів
України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 13:17:15

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 16:25:45

Відповідь на звернення

Відповідь міститься у прикріплених файлах

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-06-03 14:55:29

Звернення до Держаудитслужби України

На підставі пункту 6 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку.
Відповідно до статті 19 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Листами Міністерства Юстиції України від 26.12.2008 № 758-0-2-08-19, та від 30.01.2009 № Н-35267-18 ...щодо практики застосування норм права, встановлено, що перевага надається спеціальному нормативно-правовому акту.
Згідно з статтею 1 Закону № 922-VIII, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Як вбачається із вищенаведеного, тендерна пропозиція повинна відповідати ТІЛЬКИ вимогам тендерної документації.
В свою чергу, тендерну документацію розроблено і затверджено уповноваженою особою департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, відповідно до вимог Закону № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178(зі змінами) (далі – Особливості) (пункт 1 розділ Загальні положення тендерної документації).
Звертаємо увагу, що Законом № 922-VIII та Особливостями не передбачено формування тендерних пропозицій на підставі кошторисних норм та/або збірників, також не передбачено обов’язок надання розрахунків по послугам, та не затверджено склад цих розрахунків.
Отже, надайте роз’яснення щодо наступних питань:
1. Яким пунктом та/або розділом тендерної документації вимагається у учасників дотримуватись при складання розрахунків пункту 4.9 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та пункту 1.3 Збірнику 27 «Автомобільні дороги»?
2. При складанні повідомлення щодо усунення невідповідностей замовник повинен зазначити посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, отже надайте абзац, пункт та розділ тендерної документації, в якому зазначено необхідність підтвердження матеріально технічної бази (та якими документами) учасникам зареєстрованим у м. Дніпро та/або Дніпропетровської області?
3. Згідно із статтею 1 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Пунктом 5 статті 8 Закону № 922-VIII встановлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Висновком встановлено, порушення щодо ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Враховуючи те, що вимогами тендерної документації та договором про закупівлю Замовник не встановив необхідність надання розрахунку № 2 (вартість матеріальних ресурсів) а також те, що закупівля здійснювалась на послуги з поточного ремонту, і жодним нормативно правовим актом не встановлено обов’язок складати такий розрахунок, на підставі якого Закону встановлено порушення щодо ненадання інформації, документів?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись абзацом 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон № 922-VIII), Замовник надає аргументовані заперечення до висновку 1. Щодо встановленого «порушення» по пункту 1.3 Збірнику 27, повідомляємо таке. Відповідно до статті 19 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з статтею 1 Закону № 922-VIII, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, тендерну документацію розроблено і затверджено уповноваженою особою департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, відповідно до вимог Закону № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178(зі змінами) (далі – Особливості) (пункт 1 розділ Загальні положення тендерної документації). Вимогами тендерної документації, Законом № 922-VIII та Особливостями не передбачено формування тендерних пропозицій на підставі кошторисних норм та/або збірників, також не передбачено обов’язок надання розрахунків по послугам і не затверджено склад цих розрахунків. Разом з цим, при визначенні ціни пропозиції, учасник закупівлі використовував Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи (далі -РЕКНр). РЕКНр застосовуються для визначення складу і потреби в ресурсах, необхідних при визначенні вартості ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення і благоустрою (при визначенні прямих витрат). Пункт 2.4 Вказівок щодо застосування РЕКНр передбачає, що «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46 «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9 «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта». Відповідно, застосування норм зі збірників РЕКНб, а саме Збірника 27 «Автомобільні дороги», при визначенні ціни пропозиції не суперечить чинним нормативним документам. Отже, коефіцієнт 1,15 застосований згідно з пунктом 2.4 Вказівок до застосування РЕКНр, а не згідно пункту 1.3 Збірника 27 «Автомобільні дороги». Відповідно до вищезазначеного, пропозиція учасника розрахована згідно із тендерною документацією та чинним законодавством України. 2.Щодо ненадання доказів наявності необхідної техніки та обладнання для виконання замовлених послуг, повідомляємо наступне. Тендерною документацією встановлені чіткі вимоги підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, усі учасники повинні надати інформаційну довідку, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та підтвердження інформації стосовно наявності технологій або довідку в довільній формі щодо невикористання технологій. Додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро та Дніпропетровської області, або у яких місце реєстрації не відповідає фактичному місцезнаходженню, в межах (за адресою) м. Дніпро та/або Дніпропетровської області: у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів, матеріально – технічна база, обладнання, інструмент та технології учасників (зазначені в цьому абзаці), повинні мати можливість розміщення мтб, обладнання, інструментів, технологій тощо в межах м. Дніпра та/або Дніпропетровської області на термін надання послуг. Зазначена вимога підтверджується шляхом надання: договору оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму, або права власності складських приміщень, або автомобільних стоянок, або виробничих приміщень тощо в межах міста Дніпра та/або Дніпропетровської області де знаходитиметься уся матеріальна технічна база, обладнання, інструмент тощо на увесь строк надання послуг. Строк дії наданих договорів оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму тощо мають бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів. Додатково учасники надають листи власників щодо погодження надання складських або виробничих приміщень, або автомобільних стоянок тощо в межах міста Дніпра та/або Дніпропетровської області на увесь термін надання послуг. Зазначені листи мають містити контактні данні власників (ПІБ, контактний номер телефону). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то у складі пропозиції надаються документи які встановлені для самих учасників. Відповідно до інформації, яка оприлюднена у відкритому державному реєстрі (посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), учасник зареєстрований та фактично знаходиться в межах (за адресою) Дніпропетровської області. Також, в складі пропозиції міститься підтвердження наявності виробничої бази в Дніпропетровській області (сторінка 85-94 тендерної пропозиції, файл 85-94 «Довідка про наявність бази.pdf» який завантажено 4 березня 2024 року о 14:24). У зв’язку із тим, що учасник зареєстрований та знаходиться в межах (за адресою) Дніпропетровської області , до нього застосовується вимога щодо надання інформаційної довідки, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та підтвердження інформації стосовно наявності технологій або довідки в довільній формі, щодо невикористання технологій Учасником надано довідку від 22.02.2024 № 2Т «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально технічної бази» (сторінка 27 тендерної пропозиції, файл 24-39 «Документи, що підтверджують кваліфікацію.pdf» який завантажено 4 березня 2024 року о 14:24) та довідку від 22.02.2024 № 39Т «Про незастосування технологій» (сторінка 28 тендерної пропозиції, файл 24-39 «Документи, що підтверджують кваліфікацію.pdf» який завантажено 4 березня 2024 року о 14:24). Також, учасник не планував залучати субпідрядників/співвиконавців, про що зазначив у довідці від 22.02.2024 № 12Т (сторінка 49 тендерної пропозиції, файл 40-50 «Довідки.pdf» який завантажено 4 березня 2024 року о 14:24). Отже, учасником повністю виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження техніки та обладнання для виконання замовлених послуг. Зауважуємо, що ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ в лютому 2024 року, проведено моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з ліквідації аварійної ямковості дорожнього покриття) (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-02-12-000019), де предметом дослідження була тендерна документація, з аналогічними вимогами по наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та пропозиція учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" з аналогічним підтвердженням наявності матеріально технічної бази. За результатами проведеного моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ не виявила порушень, що вкотре свідчить про відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" . 3 Щодо «порушення» вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, повідомляємо таке. Згідно із статтею 1 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Пунктом 5 статті 8 Закону № 922-VIII встановлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Отже, моніторинг відбувається лише в межах процедури закупівлі та аналіз документів здійснюється лише тих, що опубліковані та/або мають бути опублікованими в рамках цього тендеру. Варто зазначити, що ані тендерною документацією Замовника, ані договором про закупівлю не передбачено надання розрахунку № 2 (вартість матеріальних ресурсів). Також жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок складати такий розрахунок. Наголошуємо, що у даному випадку, закупівля здійснювалась на послуги з поточного ремонту. З огляду на вищевикладене, департаментом інфраструктури та благоустрою Дніпровської міської ради дотримано вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, оскільки інформацію та документи надано в повному обсязі та в строк, визначений чинним законодавством. На підставі вищезазначеного, та керуючись статтею 8 Закону № 922-VIII вимагаємо ВСТАНОВИТИ ВИСНОВОК ПРО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ В ХОДІ МОНИТОРИНГУ

2024-06-06 16:30:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • не усунуто

Розяснення у файлі

2024-06-17 13:18:44

Оскарження в суді

Опис: Замовником подано до суду
Дата публікації: 17 червня 2024
Номер відкриття провадження: 160/15435/24
Дата відкриття провадження: 17 червня 2024

Документи:

17 червня 2024 16:35
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" 362 542 211,71
UAH з ПДВ
362 542 211,71
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2024 17:16
Електронний підпис
12 березня 2024 17:15
Не ліцензування.pdf
12 березня 2024 17:15
Довідка.zip
12 березня 2024 17:15
Довідка (1).zip
12 березня 2024 17:15
Витяг з реєстру.pdf
12 березня 2024 17:15
Виконання зобов'язань.pdf
04 березня 2024 14:25
Електронний підпис
04 березня 2024 14:25
Електронний підпис
04 березня 2024 14:24
51-82 Статут, Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2024 14:24
1 Реєстр.pdf
04 березня 2024 14:24
95 Пропозиція.pdf
04 березня 2024 14:24
96-105 Розрахунки.pdf
04 березня 2024 14:24
83 Проект договору.pdf
04 березня 2024 14:24
Витяг та довідки НАЗК.rar
04 березня 2024 14:24
84 ТЗ.pdf
04 березня 2024 14:24
Забезпечення.zip
04 березня 2024 14:24
40-50 Довідки.pdf
04 березня 2024 14:24
Забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
Переможець 362 542 211,71
UAH з ПДВ
12 березня 2024 15:46

Документи

12 березня 2024 15:46
Довідка НАЗК
12 березня 2024 15:46
Електронний підпис
12 березня 2024 15:41
переможець.pdf
05 березня 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2024 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
362 542 211,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2024 15:46
Довідка НАЗК
12 березня 2024 15:46
Електронний підпис
12 березня 2024 15:41
переможець.pdf
05 березня 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2024 11:30
Ду 2 18.03-1.pdf зміни до договору
08 липня 2024 11:08
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2024 11:28
Ду 1 18.03-1.pdf зміни до договору
18 березня 2024 11:26
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 11:16
18.03-1.pdf укладений
18 березня 2024 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 18/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML