Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 03358475 |
Вебсайт: | https://kievritual.com/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігоревич 380965205620 kashmarchik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 8 204 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 041,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія, 5 (п՚ять) відсотків вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:03 |
ТД - Утилізація сміття.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000034 ● b9532424077b4a90bfff171cdbc27b3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 24-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-19-011283-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 10:10:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-011283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, із внесеними змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 16:39:35
ВІдповідь на запит
ВІдповідь на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:08:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-011283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовником РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРАМАР ЕКО" якщо:
1. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема: «документи на підтвердження права оренди спеціалізованих транспортних засобів: копія(ї) договору(ів) оренди транспортних засобів, копія(ї) акту(ів) прийому-передачі транспортних засобів в оренду за договором, який діє на період надання послуг, свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) з інформацією про власника», «Документи, які підтверджують право оренди екскаватора: копія договору оренди екскаватора / навантажувача, копія акту прийому-передачі екскаватора/навантажувача в оренду за договором, який діє на період надання послуг, копія свідоцтва про реєстрацію Машини (спеціального механізму) з інформацією про власника».
Учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" на підтвердження інформації, зазначеної у довідці «ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦІАЛЬНО ОБЛАДНАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ОБЛАДНЕННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» від 23.02.2024 № 0693, надано договори оренди транспортних засобів з ТОВ «БМУ-36» від 20.11.2023 № КЕБМ-20/11/23 та з ТОВ «КС Еко» від 10.02.2020 № 10/02-20, акти прийому-передачі та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти прийому-передачі на вказані в довідці MAN 27.464 DFS (AA4321TB) та MAN TGA 26.480 (KA0776IH), а також відсутній договір оренди на транспортний засіб MAN TGA 26.480 (KA0776IH).
Слід відмітити, що у пункті 1.2 вказаних договорів оренди транспортних засобів зазначено наступне: «Транспортні засоби, що є предметом Договору, належить Орендодавцеві на праві власності, правами та обов’язками третіх сторін не обтяжені».
Однак, в наданих учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" у складі тендерної пропозиції свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів: Caterpillar 428F (81849AA), SCANIA P440 (KA5422KB), SCANIA P440B8X4HZ (KA5411KB) власниками значаться треті сторони.
Крім того, в наданому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу SCANIA P440B8X4HZ (KA2251BE) зазначено «Дійсне до 30.12.2023».
Також, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником вимагається надання інформації про наявність в учасника спеціально обладнаних транспортних засобів, пристосованих під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800 мм з додаванням документів відповідно до вимог п.1.1.2., що підтверджують право власності або право оренди або право користування (договір лізингу та/або договір надання послуг) спеціалізованими транспортними засобами», проте учасником надано договір оренди транспортних засобів, укладений з ФОП Меркулов В.В. від 01.05.2020 № 01-05-20 (файл 27.19 Договір оренди авто 7200.2500.3800.pdf) строк дії якого до 31.12.2022 року з додатками та додатковими угодами до договору від 01.05.2018 № 01-05-18, які не відповідають наданому договору оренди.
Також на виконання даної вимоги учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з реєстраційним номером АА9661НІ, тоді як в довідці «ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦІАЛЬНО ОБЛАДНАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ОБЛАДНЕННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» зазначено реєстраційний номер АА9961СС.
2. У пункті 2 додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником встановлена наступна вимога: «Якщо Учасник передає листя та гілля на подальшу утилізацію спеціалізованому підприємству, то такий учасник надає договір на утилізацію листя та гілля термін дії якого не є коротшим за термін надання послу, що є предметом данної закупівлі, а також надає документи, які підтверджують наявність технологій та/або виробництва у підприємства, що надає Учаснику послуги утилізації листя та гілля, а саме: атестат виробництва, що виданий уповноваженим органом, або чинні технічні умови розроблені підприємством надавачем послуг утилізації листя та гілля, (учасником надається копія атестату виробництва виданого уповноваженим органом, що акредитований Національним агенством з акредитації України та/або копія титульної сторінки Технічних умов ), а також надає гарантійний лист від підприємства, яке має технології та/або виробництво на утилізацію листя та гілля, з зобов’язанням прийняти відповідну категорію відходів».
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» надано гарантійний лист від ТОВ «КРАМАР ЕКО-РЕГІОН» від 23.02.2024 №23/1, однак в складі тендерної пропозиції учасника всупереч вищевказаної вимоги Замовника відсутні копія атестату виробництва виданого уповноваженим органом, що акредитований Національним агенством з акредитації України та/або копія титульної сторінки Технічних умов.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 16:39:59
Відповідь на запит
1) На Ваш перший запит повідомляємо наступне. Згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником була встановлена наступна вимога: «1.1. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
- Довідку складену у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору (а саме: спеціально обладнані транспортні засоби пристосовані під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 , спеціалізованої техніки (екскаватори та/або навантажувачі) для забезпечення навантаження будівельних відходів для перевезення, вантажний автомобіль «самоскид», а також вантажні автомобілі типу «мультиліфт», що перевозять контейнери від 15 до 30м.куб - не менше трьох).»
Повідомляємо, що в розумінні даної тендерної документації учасник для підтвердження даної кваліфікаційної вимоги повинен мати спеціально обладнані транспортні засоби пристосовані під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 , спеціалізованої техніки (екскаватори та/або навантажувачі) для забезпечення навантаження будівельних відходів для перевезення, вантажний автомобіль «самоскид», а також вантажні автомобілі типу «мультиліфт», що перевозять контейнери від 15 до 30м.куб - не менше трьох, тобто для підтвердження наявності необхідного спецавтотранспорту учасник повинен мати по одній одиниці кожного типу спеціального транспорту, тобто загальна кількість всієї техніки повинна складати не менше трьох одиниць.
Виходячи із досвіду та практики минулих років, для якісного та своєчасного надання послуг замовнику достатньо по одній одиниці кожного виду техніки.
Саме наявність в учасника по одній одиниці кожного типу техніки обумовлено наступним:
По-перше:
Для вивозу та утилізації відходів із контейнерів 1,1 м^3 буде достатньо одного автомобіля сміттєвоза пристосованого для вивантаження контейнерів 1,1 м^3, оскільки графік вивозу відходів із контейнерів 1,1 м^3 згідно підписаного Договору № 23 від 18.03.2024, не передбачає щоденний вивіз сміття, згідно з погодженим з замовником графіком вивозу відходів, навіть найбільші об’єкти, такі як Міське, Лісове, Байкове, Північне, Південне кладовища передбачають спорожнення контейнерів 1-2 рази в місяць, інші об’єкти, такі як Братське, Військове, Вигурівське, Звіринецьке, Шулявське, Михайлівське, Корчуватське, Куренівське, Святошинське, Старообрядне, Троєщанське, Чапаєвське, Біличанське, Пуща-Водицьке, Жулянське, Солом’янське, Пирогівське, взагалі 1 раз в місяць (за заявкою), або по заповненню (Дарницьке, Совське кладовища).
Замовником передбачено, що загальний об’єм відходів на 2024 р. складає 13 530 м^3 за весь період надання послуг. Сміттєзбиральні автомобілі з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому 4,5. Враховуючи середній місячний об’єм відходів, які вивозяться із кладовищ в місяць складає 1353 м^3. Середній об’єм сміттєприймального бункера сміттєвоза становить 18 м^3, враховуючи коефіціент ущільнення один сміттєзбиральний автомобіль може вмістити максимально 81 м^3 відходів (74 контейнери об’ємом 1,1 м^3). Тобто враховуючи не щоденний графік вивезення відходів, та об’єми які необхідно вивозити учаснику, одного сміттєзбирального автомобіля цілком достатньо для своєчасного та якісного надання послуг, та підтримання належного санітарного стану об’єктів замовника.
По-друге:
Замовником вимагалось наявність в учасника контейнерів для великогабаритного сміття,
котрі знаходяться на наступних об’єктах замовника: Міське кладовище, Лісове кладовище, Байкове кладовище. Дані контейнери завантажуються в середньому 5-7 днів в залежності від об’єму контейнера, та вивозяться за заявкою замовника шляхом заміни заповненого контейнера на порожній. Враховуючи періодичність замін контейнерів замовник не вважає за потрібне вимагати від учасника наявність більше ніж один автомобіль типу «мультиліфт», що перевозить контейнери від 15 до 30 м^3, оскільки замовлення одного автомобіля суттєво зменшує витрати пов’язані з вивезенням транспортуванням, та утилізацією великогабаритного сміття з контейнерів від 15 до 30 м^3
По третє:
Замовником на наступних об’єктах: Міське кладовище, Лісове кладовище, Байкове кладовище передбачені відкриті майданчики для тимчасового зберігання великогабаритних та ремонтних відходів, а саме куски бетонних конструкцій після демонтажних робіт намогильних споруд, намогильні споруди які були осквернені вандалами, намогильні хрести, повалені дерева, гілки дерев та ін. Такі відходи недоцільно, та економічно не вигідно для замовника вивозити в контейнерах 15-30 м^3, оскільки даний вид відходів через свою громіздкість, та суттєву вагу, та конструкційні особливості автомобілів типу «мультиліфт» унеможливлює встановлення завантаженого великогабаритного контейнера з таким видом відходів на раму автомобіля. В такому випадку відходи доводиться перевантажувати на два контейнери, що здорожчує вартість вивозу відходів. Саме з даною ціллю замовником встановлена вимога наявності автомобіля типу самоскид, та екскватора – навантажувача, для завантаження такого виду відходів в автомобіль самоскид. Враховуючи, що замовником проводиться вивіз великогабаритних важких відходів автомобілями самоскид по заявкам, та заповненню відкритого майданчика, для надання якісної послуги вистачить одного автомобіля типу самоскид.
Враховуючи той факт, що в складі пропозиції учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» була надана довідка про наявність матеріально – технічної бази Вих. № ЕКО 0693 від 23.02.2024 р. (файл 27. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf), в якій учасник ТОВ «КРАМАР ЕКО» надає інформацію про наявність автомобілів сміттєвозів пристосованих під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 – в кількості 5 (п’яти) одиниць, автомобілів типу «мультиліфт», які перевозять контейнери 15-30 м^3 – в кількості 3 (трьох) одиниць, та всі підтверджуючі документи на підтвердження права власності на автомобілі для завантаження контейнерів 1,1 м^3 та автомобілі типу «мультиліфт» , а саме Договір оренди транспортних засобів (файл «27.6 Договір оренди сміттєвоз + мультиліфти.pdf»), та відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файли: 27.13 АА 7583 ОА сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, 27.11 AA5083EK сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, 27.16 AA9804XA сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, 27.12 АА1188МН сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, 27.15 АА5084ЕК сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, 27.18 ФОТО МУЛЬТИЛІФТИ + свідоцтва про реєстрацію.pdf).
При розгляді пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» замовником було прийнято до уваги, що в складі пропозиції учасником не підтверджено право власності на автомобіль КА0776ІН, оскільки відсутні акти прийому-передачі на вказаний в довідці та MAN TGA 26.480 (KA0776IH), а також відсутній договір оренди на транспортний засіб MAN TGA 26.480 (KA0776IH).
Проте учасником надана інформація про інші автомобілі, такі як: MAN 27.464 DFS, AA4321TB (наявність автомобілю підтверджено договором оренди транспортних засобів 10/02-20 від 10.02.2020 р., Додаток 1 позиція 10), та MAN, TGA 26.430 КА1218СА (наявність автомобілю підтверджено договором оренди транспортних засобів 10/02-20 від 10.02.2020 р., Додаток 7 позиція 20).
Враховуючи те, що замовником не вимагалось підтвердження більше ніж однієї одиниці кожного транспортного засобу, а в пропозиції учасника наявні альтернативні транспортні засоби даного виду (автомобілі AA4321TB; КА1218СА), замовник не застосовував механізм виправлення невідповідностей впродовж 24 годин, оскільки надана інформація в складі пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» повністю задовольняє вимоги встановлені замовником.
2) На Ваш другий запит повідомляємо наступне. Що замовник не може, та жодним чином не має право втручатись в господарську діяльність третіх осіб. Обтяження, чи не обтяження майна орендодавця (ТОВ «БМУ-36») третіми особами є виключно господарськими та правовими відносинами ТОВ «БМУ-36».
В розумінні даного тендеру правовідносини відбуваються між замовником та учасником (ТОВ «КРАМАР ЕКО»). Замовником встановлена вимога наявності спеціальних автомобілів типу «самоскид».
У складі пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» була надана довідка про наявність матеріально – технічної бази Вих. № ЕКО 0693 від 23.02.2024 р. (файл 27. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf), в якій учасник ТОВ «КРАМАР ЕКО» надає інформацію про наявність автомобілів типу «самоскид». Учасником підтверджено право власності на автомобілі типу «самоскид», а саме надано Договір оренди транспортних засобів КЕБМ20/11/23 (файл 27.8 Договір оренди самоскиди+екскаватор.pdf), та відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файл 27.8.1 Свідоцтва про реєстрацію самоскиди.pdf).
При розгляді пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» замовником було прийнято до уваги, що в наданому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу SCANIA P440B8X4HZ (KA2251BE) зазначено «Дійсне до 30.12.2023».
У складі пропозиції надається також інформація про інші орендовані автомобілі, такі як: Спеціалізований вантажний самоскид SCANIA P440, КА5422КВ (наявність автомобілю підтверджено договором оренди транспортних засобів КЕБМ 20/11/23 (файл 27.8 Договір оренди самоскиди+екскаватор.pdf), Додаток 1 позиція 2), та Спеціалізований вантажний самоскид SCANIA P440В8Х4Н2, КА5411КВ (наявність автомобілю підтверджено договором оренди транспортних засобів КЕБМ 20/11/23 (файл 27.8 Договір оренди самоскиди+екскаватор.pdf), Додаток 1 позиція 3).
Враховуючи те, що замовником не вимагалось підтвердження більше ніж однієї одиниці кожного транспортного засобу, а в пропозиції учасника наявні альтернативні транспортні засоби даного виду (автомобілі КА5422КВ; КА5411КВ), замовник не застосовував механізм виправлення невідповідностей впродовж 24 годин, оскільки надана інформація в складі пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» повністю задовольняє вимоги встановлені замовником.
3) На Ваш третій запит повідомляємо наступне. При розгляді пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» замовником було прийнято до уваги, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником вимагається надання інформації про наявність в учасника спеціально обладнаних транспортних засобів, пристосованих під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800 мм з додаванням документів відповідно до вимог п.1.1.2., що підтверджують право власності або право оренди або право користування (договір лізингу та/або договір надання послуг) спеціалізованими транспортними засобами». Проте учасником надано договір оренди транспортних засобів, укладений з ФОП Меркулов В.В. від 01.05.2020 № 01-05-20 (файл 27.19 Договір оренди авто 7200.2500.3800.pdf) строк дії якого до 31.12.2022 року з додатками та додатковими угодами до договору від 01.05.2018 № 01-05-18, які не відповідають наданому договору оренди. Повідомляємо, що замовником дана невідповідність була віднесена замовником до формальної помилки, оскільки дана помилка не впливає на подання інформації, та не спотворює надану інформацію в складі пропозиції. Також одним із критеріїв чому замовником було віднесено до формальної помилки є те, що подана інформація в повній мірі зберігає синтаксичну, лексичну ідентичність договору. В наданому договорі оренди наявна інформація про автомобіль габаритами 7200*2500*3800, також в складі пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу АА9661ОН (файл 27.19.1 АА9661ОН Свідоцтво.pdf), в якому зазначено номерний знак автомобіля саме «АА9661ОН». Також в довідці «ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦІАЛЬНО ОБЛАДНАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ОБЛАДНЕННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» зазначено реєстраційний номер АА9961СС, дана невідповідність також віднесена до формальної помилки, оскільки дана невідповідність жодним чином не змінює предмет закупівлі, або спотворює інформацію. На підтвердження позиції замовника як приклад надається рішення АМКУ № 18284-р/пк-пз від 14.11.2023, в якому Колегія АМКУ приймає до уваги, що неправильне написання інформації про номерний знак автомобіля є формальною помилкою. Рішення № 18284-р/пк-пз від 14.11.2023 надаємо в складі даного пояснення як додаток 1.
4) На Ваш четвертий запит повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» на виконання вимоги замовника «Якщо Учасник передає листя та гілля на подальшу утилізацію спеціалізованому підприємству, то такий учасник надає договір на утилізацію листя та гілля термін дії якого не є коротшим за термін надання послу, що є предметом данної закупівлі, а також надає документи, які підтверджують наявність технологій та/або виробництва у підприємства, що надає Учаснику послуги утилізації листя та гілля, а саме: атестат виробництва, що виданий уповноваженим органом, або чинні технічні умови розроблені підприємством надавачем послуг утилізації листя та гілля, (учасником надається копія атестату виробництва виданого уповноваженим органом, що акредитований Національним агенством з акредитації України та/або копія титульної сторінки Технічних умов )» була надана титульна сторінка відповідних Технічних умов. Титульна сторінка у складі пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» є документом з порядковим номером 22.2.1 (файл 22.2.1 Титульна на ТУ по утилізації рослинних залишків.pdf).
Підсумовуючи вищевикладені пояснення замовника, повідомляємо, що оцінка тендерної пропозиції була здійснена виключно у межах правового поля, з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», практики антимонопольного комітету України.
Додатки:
Рішення АМКУ № 18284-р/пк-пз від 14.11.2023.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір буде розірвано
2024-05-21 10:11:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-05-24 09:15:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
8 201 274,00
UAH з ПДВ
|
8 201 274,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
8 201 274,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 09:55
|
Додаткова угода Nº 1.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 07:50
|
Договір № 23 від 18.03.2024.pdf | укладений |
19 березня 2024 07:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання рішення Західного офісу ДАСУ в Закарпатській області від 14.05.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |