Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена, Стегно куряче охолоджене фасоване)
Очікувана вартість
4 230 000,00 UAH
UA-2024-02-19-010993-a 3894996850df4249954810e93d82c13b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна

+380680849590 tatyana_zmdl5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6
Контактна особа: Тетяна Василівна
+380680849590
tatyana_zmdl5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2024 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2024 12:38
Початок аукціону: 28 лютого 2024 12:38
Очікувана вартість: 4 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограм
Філе куряче охолоджене фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
9500 кілограм
Печінка яловича заморожена фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4000 кілограм
Тушка куряча охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
9500 кілограм
Стегно куряче охолоджене фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 15:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 лютого 2024 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД" 3 397 500,00
UAH з ПДВ
3 397 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДАРНИЦЯ" 4 229 700,00
UAH з ПДВ
4 229 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 16:16
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:16
Електронний підпис
26 лютого 2024 14:41
Електронний підпис
26 лютого 2024 14:41
Електронний підпис
26 лютого 2024 14:41
Проект договору.pdf
26 лютого 2024 14:41
Тендерна пропозиція (2).pdf
26 лютого 2024 14:41
Акт 446.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Наказ Вакуленко В.В..pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Наказ Горюненко П.М..pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Декларація виробника.pdf
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Макій.pdf
26 лютого 2024 14:41
Акт 446.pdf
26 лютого 2024 14:41
Фото продукції .pdf
26 лютого 2024 14:41
Протокол тех.стан 4765.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Вакуленко.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
АКТ ДПСС Авто.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Макій.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Протокол тех стан 9087.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Ліхоткіна.pdf
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Горюненко.pdf
26 лютого 2024 14:41
Акт 143-22.pdf
26 лютого 2024 14:41
Протокол тех.стан 4765.pdf
26 лютого 2024 14:41
Фото продукції .pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Ліхоткіна.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Наказ Вакуленко В.В..pdf
26 лютого 2024 14:41
Наказ Горюненко П.М..pdf
26 лютого 2024 14:41
Протокол тех стан 9087.pdf
26 лютого 2024 14:41
Проект договору.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Вакуленко.pdf
26 лютого 2024 14:41
Мед.огляд Горюненко.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
Акт 143-22.pdf.p7s
26 лютого 2024 14:41
АКТ ДПСС Авто.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 10:16
Електронний підпис
06 березня 2024 10:15
щодо ліцензування.docx.p7s
06 березня 2024 10:15
Довідка назк соловей.zip
06 березня 2024 10:15
Довідка назк вк дарниця.zip
06 березня 2024 10:15
Витяг-2330837-СОЛОВЕЙ-2024-03-06.pdf
26 лютого 2024 13:43
Електронний підпис
26 лютого 2024 13:43
Електронний підпис
26 лютого 2024 13:42
сан обробка склад.pdf
26 лютого 2024 13:42
план дій 2.pdf
26 лютого 2024 13:42
відгук 1511-К та Ш.pdf
26 лютого 2024 13:42
захист персон даних.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
щодо ліцензування.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
меддовідка водія.pdf
26 лютого 2024 13:42
ЗВІТ технагляд ісо.pdf
26 лютого 2024 13:42
ПЛАН ДІЙ.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
фото авто.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
технічні вимоги.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
звіт з аудиту по iso.pdf
26 лютого 2024 13:42
щодо оподаткування.docx.p7s
26 лютого 2024 13:42
медкнижки ВК ДАРНИЦЯ.pdf
26 лютого 2024 13:42
сан обробка авто.pdf
26 лютого 2024 13:42
щодо бенефіціара.docx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДАРНИЦЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД"
#41532436
Відхилено 3 397 500,00
UAH з ПДВ
04 березня 2024 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 15:08
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДАРНИЦЯ"
#37647773
Переможець 4 229 700,00
UAH з ПДВ
05 березня 2024 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі – Особливості) замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: наданий учасником ТОВ «РДД» акт №12/19 від 20.02.2024р. складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08.08.23р. містить інформацію про здійснення інспектування (обстеження) потужностей оператора ринку: транспортні засоби товариства з обмеженою відповідальністю «РДД», потужність оператора ринку транспортування харчових продуктів, автомобіль спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон-рефрижератор, марка FIAT DUKATO, реєстраційний номер АР5649ЕО, договір найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, автомобіль спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон ізотермічний – В, марка RENAULT MASTER, реєстраційний номер АР5661ЕО договір найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, автомобіль спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон малотонажний – В, марка RENAULT MASTER, реєстраційний номер АР7039ЕК, договір найму транспортного засобу від 01.04.2019 року №01/04, спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, марка OPEL MOVANO, реєстраційний номер АР4765КВ, спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, марка MAN NGE 3.180, реєстраційний номер АР9087КА, спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, марка RENAULT MASTER, реєстраційний номер АР6508КВ. Проте наданий учасником ТОВ «РДД» вказаний акт №12/19 від 20.02.2024р. не містить інформацію про здійснення інспектування (обстеження) інших потужностей, які були зазначені учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від «24» лютого 2024 року №16, зокрема відсутня інформація про здійснення інспектування (обстеження) складського приміщення (холодильного складу) учасника ТОВ «РДД», що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд.3 (що використовується учасником на підставі договору суборенди нежитлового приміщення №188П/1 від 11.01.2022 року), та яке буде задіяне у зберіганні продуктів харчування. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатком 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.1 довідка про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1); пп.1.2 довідка про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) для постачання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 2). Також, передбачено, що на підтвердження того, що Учасник дотримується вимог законодавства про харчові продукти та застосовує у своїй діяльності впроваджені системи аналізу і контролю критичних точок і ризиків (система НАССР) під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» має надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08.08.23р., яким підтверджується дотримання учасником (оператором ринку) вимог нормативно-правових актів діючого законодавства та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2024 року. Вказаний акт повинен бути виданий щодо інспектування (обстеження) потужностей зазначених Учасником у довідці про наявність складських приміщень (таблиця 1) та транспортних засобів (таблиця 2), а саме проведення інспектування (обстеження) складських приміщень, задіяних у зберіганні продуктів харчування, та транспортних засобів, які будуть залучатися учасником для перевезення продуктів харчування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08.08.23р., яким підтверджується дотримання учасником (оператором ринку) вимог нормативно-правових актів діючого законодавства та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2024р, щодо інспектування (обстеження) складського приміщення (холодильного складу) учасника ТОВ «РДД», розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд.3 (що використовується учасником на підставі договору суборенди нежитлового приміщення №188П/1 від 11.01.2022 року), та яке буде задіяне у зберіганні продуктів харчування. 2. Перелік виявлених невідповідностей: наданий учасником ТОВ «РДД» акт №61/19 від 27.11.2023р. складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.19р. містить інформацію про проведення заходу державного контролю потужності оператора ринку: потужність з розбирання та обвалювання м’яса свійських копитних, свійської птиці та зайцеподібних, виробництва м’ясних напівфабрикатів, м’ясних продуктів, у тому числі продуктів крові та екстрактів м’яса, переробки рибних продуктів, потужність загального призначення-холодильний склад товариства з ТОВ «РДД» за адресою: вул. Кольрова, буд.3, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69014, проте не містить інформацію про проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, інших потужностей, які були зазначені учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від «24» лютого 2024 року №16, зокрема транспортних засобів учасника таких як: автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатком 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.1 довідка про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1); пп.1.2 довідка про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) для постачання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 2). Також, передбачено, що на підтвердження того, що Учасник дотримується вимог законодавства про харчові продукти та застосовує у своїй діяльності впроваджені системи аналізу і контролю критичних точок і ризиків (система НАССР) під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» має надати: акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.19р., яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2023р. Вказаний акт повинен бути виданий щодо інспектування (обстеження) потужностей зазначених Учасником у довідці про наявність складських приміщень (таблиця 1) та транспортних засобів (таблиця 2), а саме проведення інспектування (обстеження) складських приміщень, задіяних у зберіганні продуктів харчування, та транспортних засобів, які будуть залучатися учасником для перевезення продуктів харчування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою затвердженою наказом Міністерством аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.19р., яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2023р, щодо обстеження транспортних засобів учасника ТОВ «РДД», які були зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від «24» лютого 2024 року №16, таких як: автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»). 3. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16, зокрема щодо наявності складських приміщень для зберігання продуктів харчування, яка складена не за формою встановленою Замовником у пп.1.1 додатку 2 до документації та яка не містить інформацію щодо групи товару, що може зберігатися в складських приміщеннях. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.1 довідка про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання довідки про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складену за наведеною замовником формою (Таблиця 1 пп.1.1 додатку 2) та яка містить усю необхідну інформацію. 4. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано договір про надання послуг №010124/1Д від 01 січня 2024р. укладеного з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» на надання послуг з профілактичної дезінфекції на об’єкті замовника, проте додаток 1 до вказаного договору не містить інформації щодо якого саме складського приміщення надаються послуги з дезінфекції, зокрема відсутня інформація про адресу складського приміщення щодо якого проводяться заходи з дезінфекції, інформація про яке надана учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.1 довідка про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1), До довідки додаються (для кожного зазначеного об’єкту): сканована копія оригіналу договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про які надавалась відповідно таблиці 1 цього додатку (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024р). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання сканованої копії оригіналу договору на проведення комплексу з дезінфекції потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про які надавалась відповідно таблиці 1 цього додатку (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024р). 5. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано договір про надання послуг №01/01/24-1П від 01 січня 2024р. укладеного з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» на надання дезінсекційних та дератизаційних послуг на потужностях учасника за адресою: м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд.3. Відповідно до додатків 1 та 2 цього договору затверджені графіки проведення профілактичних заходів які кратні 2-х разів на місяць. З урахуванням цього, учасником ТОВ «РДД» не надано документи, що підтверджують проведення робіт з дератизації, дезінсекції зазначеного складського приміщення за останній звітний період, що передує строку подання тендерних пропозицій. Тобто, у лютому 2024 року дератизація та дезінсекція повинна проводитись як мінімум 1 (один) раз, про, що учасником не надано жодного підтвердження. Надані учасником акти надання послуг за №533 від 22.06.23р., №691 від 24.07.23р., №807 від 18.08.23р., №977 від 22.09.23р., №1203 від 23.10.23р., №1389 від 17.11.23р., не підтверджують проведення робіт з дератизації, дезінсекції зазначеного складського приміщення за останній звітний період, що передує строку подання тендерних пропозицій, тобто, у лютому та/або січні місяці 2024 року. Крім того, вказані акти надання послуг містять посилання взагалі на інший укладений договір №07/02/20-1П від 07.02.2020р. за яким надавалися такі послуги з дератизації та дезінсекції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.1 довідка про наявність складських (-го) приміщень (-я) для зберігання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1), До довідки додаються (для кожного зазначеного об’єкту): документи, що підтверджують проведення робіт з дератизації, дезінсекції та дезінфекції зазначених складських приміщень за останній звітний період, що передує строку подання тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання документів, що підтверджують проведення робіт з дератизації, дезінсекції та дезінфекції зазначених складських приміщень за останній звітний період, що передує строку подання тендерних пропозицій. 6. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано експертний висновок №000094 з/24 від 22.02.2024р. про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення методом змивів з кузова зазначеного автотранспорту учасника (автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»)), що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16 та буде долучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування. Наданий експертний висновок №000094 з/24 від 22.02.2024р. містить інформацію про проведення бактеріологічних випробувань методом змивів, з вказаних транспортних засобів, щодо виявлення бактерій групи кишкової палички (БГКП), проте не містить інформації про проведення бактеріологічних випробувань методом змивів з вказаних транспортних засобів щодо виявлення бактерій роду Salmonella. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.2 довідка про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) для постачання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 2), До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу): експертний висновок про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення методом змивів з кузова зазначеного автотранспорту (бактеріологічні дослідження БГКП, Salmonella), проведеного у поточному 2024 році. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання документів, що підтверджують проведення бактеріологічних випробувань методом змивів щодо виявлення бактерій роду Salmonella, з зазначених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16 транспортних засобів (автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»)). 7. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано фото транспортних засобів (автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»), що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16 та буде долучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування), що підтверджує наявність холодильної установки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.1.2 довідка про наявність транспортних (-ого) засобів (-у) для постачання продуктів харчування, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 2), До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу): фото транспортного засобу, яке підтверджує наявність холодильної установки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання фото транспортних засобів (автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор МАN, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР9087КА (що є власністю ТОВ «РДД») та автомобіль вантажний спеціалізований вантажний фургон рефрижератор – OPEL MOVANO, 2018 року випуску, реєстраційний номер АР4765КВ (що є власністю ТОВ «РДД»), що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 24 лютого 2024 року №16 та буде долучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування), що підтверджує наявність холодильної установки. 8. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано: чинний сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) виданий органом з сертифікації систем управління ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» та звіт за результатами щорічного аудиту; чинний сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) виданий органом з сертифікації систем управління ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» та звіт за результатами щорічного аудиту; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» виданий органом з сертифікації систем управління ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», а також звіт за результатами щорічного аудиту; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови до застосування» виданий органом з сертифікації систем управління ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», а також звіт за результатами щорічного аудиту, проте, не надано атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, тобто атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України яким засвідчується компетентність органу з сертифікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: надати документи, що підтверджують впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» а саме: чинний сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та звіт за результатами щорічного аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та звіт за результатами щорічного аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», а також звіт за результатами щорічного аудиту та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови до застосування», а також звіт за результатами щорічного аудиту та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання атестату акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання (ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»), який видав вказані вище сертифікати ISO. 9. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надано довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору від 24 лютого 2024 року 11, яка складена не за формою таблиці 3 пп.2.1 додатку 2 тендерної документації та яка не містить інформації про освіту зазначених працівників (Макій Богдана Михайлівна, Горюненко Павло Миколайович, Вакуленко Володимир Володимирович, Ліхоткіна Юлія Володимирівна), які будуть залучені для виконання умов договору. Також, інформація про дату проходження наступного медичного огляду вказаних працівників не відповідає інформації вказаній у наданих учасником особистих медичних книжок. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.2.1 довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання довідки щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складену за формою таблиці 3 пп.2.1 додатку 2 тендерної документації та яка буде містити всю необхідну інформацію. 10. Перелік виявлених невідповідностей: надана учасником особиста медична книжка серії 1ААВ №07876, що видана на працівника учасника ТОВ «РДД» Ліхоткіну Юлію Володимирівну (інформація про яку міститься у довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору від 24 лютого 2024року 11) не містить фотокартки особи та не містить найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, відповідно до інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», форма якої затверджена наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.2.1 довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3). До довідки додаються: скановані оригінали особистих медичних книжок осіб, зазначених учасником, за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013р., з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання сканованого оригіналу особистої медичної книжки серії 1ААВ №07876, що видана на працівника учасника ТОВ «РДД» Ліхоткіну Ю.В. (інформація про яку міститься у довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору від 24 лютого 2024року 11) яка містить фотокартку особи та містить найменування суб’єкта господарювання, де працює вказана особа, відповідно до інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», форма якої затверджена наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р. 11. Перелік виявлених невідповідностей: надані учасником сертифікати №07072023/01, №07072023/02, №07072023/03 щодо проходження навчання працівників, не підтверджують проходження навчання зазначеними працівниками учасника, зокрема щодо вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.2.1 довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3). До довідки додаються: чинний документ, що підтверджує проходження навчання працівниками учасника (не менше одного) стосовно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; вимог стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018); ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та порядку проведення аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), з отриманням практичних навичок проводити внутрішні аудити відповідно до вимог зазначених стандартів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання чинного документу, що підтверджує проходження навчання працівниками учасника (не менше одного), зокрема стосовно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 12. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано документи, що підтверджують проходження навчання, не раніше 2023 року, з питань чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі, для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів (протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та посвідчення про перевірку знань, за формою встановленою відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р.), щодо працівників водіїв автотранспортних засобів Горюненка П.М. та Вакуленка В.В., інформація про яких надавалася у довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору від 24 лютого 2024 року 11. Наданий учасником витяг з протоколу №42/1-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці підтверджує проходження навчання працівниками ТОВ «РДД» Вакуленком В.В. та Горюненком П.М. з охорони праці: НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті та не містить інформації про проходження вказаними працівниками навчання з питань вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.2.1 довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3). До довідки додаються: документи, що підтверджують проходження навчання, не раніше 2023 року, з питань чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі, для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на всіх працівників, інформація про яких надавалася у довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та посвідчення про перевірку знань, за формою встановленою відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р.). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання документів, що підтверджують проходження навчання, не раніше 2023 року, працівниками ТОВ «РДД» Вакуленком В.В. та Горюненком П.М. (водіями автотранспортних засобів), з питань вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі. 13. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» надана довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 24 лютого 2024 року №5, яка складена не за формою таблиці 4 пп.3.1 додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у додатку 2 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: пп.3.1 Інформаційна довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) в повному обсязі, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 4). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання інформаційної довідки про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) в повному обсязі, складену за формою Таблиці 4 пп.3.1 додатку 2 тендерної документації. 14. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано договір про співпрацю (строком дії не менше ніж до 31.12.24р.) з постачальником сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі, яким підтверджується співпраця постачальника сировини з учасником-виробником та забезпечується простежуваність походження харчової продукції. Учасником ТОВ «РДД» не надано інформаційний лист від постачальника сировини, виданий на ім’я учасника-виробника не раніше поточного місяця 2024 року, яким підтверджується можливість безперебійного постачання сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі до 31.12.24р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації п.2 Учасники повинні надати документальні докази безпечності харчових продуктів, а саме документи, що підтверджують якість та безпечність товару: а. для учасників, які є виробниками предмету закупівлі: договір про співпрацю (строком дії не менше ніж до 31.12.24р.) з постачальником сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі, яким підтверджується співпраця постачальника сировини з учасником-виробником та забезпечується простежуваність походження харчової продукції; інформаційний лист від постачальника сировини, виданий на ім’я учасника-виробника не раніше поточного місяця 2024 року, яким підтверджується можливість безперебійного постачання сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі до 31.12.24р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання договору про співпрацю (строком дії не менше ніж до 31.12.24р.) з постачальником сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі, яким підтверджується співпраця постачальника сировини з учасником-виробником та забезпечується простежуваність походження харчової продукції та шляхом надання інформаційного листа від постачальника сировини, виданий на ім’я учасника-виробника не раніше поточного місяця 2024 року, яким підтверджується можливість безперебійного постачання сировини, з якої буде виготовлений товар, що є предметом закупівлі до 31.12.24р. 15. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано лист-згоду учасника з проєктом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з: 1.1.5. Листа-згоди учасника з проєктом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання листа-згоди учасника з проєктом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника. 16. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано підписаного уповноваженою особою учасника лист-згоду на місце поставки Товару, що викладено в тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з: 1.1.8. Підписаного уповноваженою особою учасника листа-згоди на місце поставки Товару, що викладено в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання підписаного уповноваженою особою учасника листа-згоди на місце поставки Товару, що викладено в тендерній документації. 17. Перелік виявлених невідповідностей: учасником ТОВ «РДД» не надано Статут (або інший документ, на підставі якого учасник здійснює свою діяльність). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з: 1.1.11. Статут (або інший документ, на підставі якого учасник здійснює свою діяльність). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пропонуємо усунути невідповідності шляхом надання Статуту ТОВ «РДД» (або іншого документу, на підставі якого учасник здійснює свою діяльність).

Документи

04 березня 2024 15:38
Електронний підпис
04 березня 2024 15:37
П. 10.pdf

Документи

05 березня 2024 15:49
Довідка НАЗК
05 березня 2024 15:49
Електронний підпис
05 березня 2024 15:45
Протокол Переможця (5).pdf
04 березня 2024 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2024 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДАРНИЦЯ"
#37647773
4 229 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2024 15:49
Довідка НАЗК
05 березня 2024 15:49
Електронний підпис
05 березня 2024 15:45
Протокол Переможця (5).pdf
04 березня 2024 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 15:42
договор дарница.pdf укладений
14 березня 2024 15:40