Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі в Ліцеї № 19 «Межигірський» за адресою: вул. Межигірська, 16, Подільського району міста Києва)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-02-19-009736-a ● 794158b167ab4e1daffc61e151416ff8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Овчаренко Жанна Євгенівна +380444251502 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі в Ліцеї № 19 «Межигірський» за адресою: вул. Межигірська, 16, Подільського району міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 15:08 |
Протокол УО (внесення змін) _ копія.pdf | |
21 лютого 2024 15:08 |
Додаток 4.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
ТД.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 7.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 6.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 3.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 2.docx | |
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 1.docx |
21 лютого 2024 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2024 15:08 |
Протокол УО (внесення змін) _ копія.pdf
|
|||
21 лютого 2024 15:08 |
Додаток 4.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
ТД.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 7.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 6.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 3.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 2.docx
|
|||
19 лютого 2024 15:15 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2024 07:02
Дата відповіді: 21 лютого 2024 10:51
Шановний Замовник, в п. 10 розділ Інші документи додатку № 4 до тендерної документації зазначено: оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
Просимо надати роз’яснення, лист-згоди на обробку персональних даних надається виключно на посадову особу, яка підписала тендерну пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі чи листи-згоди на обробку персональних даних мають бути додатково поданий на всіх осіб зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно п. 10 Додатку 4 ТД листи-згоди на обробку персональних даних мають бути на всіх осіб зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009736-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 23 лютого 2024 06:41
Щодо приведення у відповідність положень тендерної документації
Шановний Замовник, в підпункту 1.11 п.1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено: на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала тендерну пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. В додатку 7 до тендерної документації також зазначено що лист-згода на обробку персональних даних подається особою, що підписала тендерну пропозицію та особою, яка уповноважена підписати договір за результатами тендеру.
В свою чергу в п. 10 розділ Інші документи додатку № 4 до тендерної документації зазначено: оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
В роз’ясненнях до процедури також зазначено: Шановний Учасник! Відповідно п. 10 Додатку 4 ТД листи-згоди на обробку персональних даних мають бути на всіх осіб зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт.
На підставі вище зазначеного просимо привести у відповідність положення тендерної документації і однозначно визначити перелік осіб на яких учасник має подати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу в п. 10 розділ Інші документи додатку № 4 до тендерної документації зазначено: оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
В роз’ясненнях до процедури також зазначено: Шановний Учасник! Відповідно п. 10 Додатку 4 ТД листи-згоди на обробку персональних даних мають бути на всіх осіб зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт.
На підставі вище зазначеного просимо привести у відповідність положення тендерної документації і однозначно визначити перелік осіб на яких учасник має подати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2024 16:47
Шановний Учасник !!! Відповідно до Додатку 7 тендерної документації Учасник надає Лист згоду на обробку персональних даних (* подається особою, що підписала тендерну пропозицію та особою, яка уповноважена підписати договір за результатами тендеру). Відповідно до п.10 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009736-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 23 лютого 2024 07:00
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства
Шановний Замовник, в підпункті 11 п. 5 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».
Просимо провести зазначену вимогу у відповідність до положень підпункту 11 пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023
Розгорнути
Згорнути
Просимо провести зазначену вимогу у відповідність до положень підпункту 11 пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2024 17:03
Шановний Учасник !!! Замовником взято до уваги Ваше звернення. Інформація щодо підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним п.47 особливостей відображена в Додатку 3 тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
2 312 156,96
UAH з ПДВ
|
2 312 156,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 422 528,82
UAH з ПДВ
|
2 422 528,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
2 774 690,70
UAH з ПДВ
|
2 774 690,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
2 960 862,04
UAH з ПДВ
|
2 960 862,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
2 312 156,96
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 10:22
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Очікує рішення |
2 422 528,82
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 10:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 15:50 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2024 01:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю UA-2024-02-19-009736-a за предметом Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі в Ліцеї № 19 «Межигірський» за адресою: вул. Межигірська, 16, Подільського району міста Києва) з підстави, що передбачено пунктом 50 підпунктом 2 Постанови, а саме: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (в частині технічного завдання (Дефектний акт) не враховано обсяги та види робіт на заявлену очікувану вартість). |
Документи:
28 березня 2024 15:50
|
Електронний підпис |
28 березня 2024 12:36
|
протокол |