Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територіій
Очікувана вартість
8 559 312,00 UAH
UA-2024-02-19-009700-a ● a7b6ae3173b042298ddaa30091ddd0b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 44116011 |
Вебсайт: | https://kyiv.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Контактна особа: |
Фефілін Максим Петрович +380442362998 maxyfox_1981@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 8 559 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN:UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Беніфіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три)% вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору відповідає строку дії договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: -після виконання учасником-переможцем договору, -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територіій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; вул. Верховинна, 9; вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 09:41 |
Нова редакція Послуги з утримання та прибирання в адмінбудинках.docx | |
22 лютого 2024 09:41 |
Зміни до ТД (Послуги з утримння та прибирання).docx | |
19 лютого 2024 15:14 |
Послуги з утримання та прибирання в адмінбудинках.docx |
22 лютого 2024 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2024 09:41 |
Нова редакція Послуги з утримання та прибирання в адмінбудинках.docx
|
|||
22 лютого 2024 09:41 |
Зміни до ТД (Послуги з утримння та прибирання).docx
|
|||
19 лютого 2024 15:14 |
Послуги з утримання та прибирання в адмінбудинках.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 22 лютого 2024 14:22
Дата відповіді: 23 лютого 2024 09:36
Шановний замовник!
Уважно вивчивши таблиці для заповнення в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД ми зіткнутися із неможливістю виконати вимоги ТД та корректно заповнити Таблицю початкову із 13 позицій. Адже необхідні показники Загальна сума, грн. з ПДВ можуть бути обчисленні арифметично із застосуванням Ціни за 1 кв.м, грн з ПДВ до показника "кількість кв.м що має бути охоплений відповідним сервісом", який по-перше, не зазначений будь де в ТД, а по-друге, не може бути визначений стосовно цілочисленних обєктів (Меблі, Інвентар, Сходові клітини, рослини і т.ін.).
Просимо доопрацювати форму зазначеної таблиці для заповнення до реально здійсненої Учасниками або видалити її як неінформативну, адже жоден із можливо зазначених в ній показників, вірність або некорректність заповнення таблиці не є критеріями визначення переможця або відхилення пропозиції Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день Шановний учасник.
В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі"
вказана загальна площа приміщень та прибудинкової території з коефіцієнтом заставлення. Знаючи коефіцієнт заставлення за допомогою формул можна розрахувати.
Послуга Од. вим. Ціна
Підтримуюче прибирання офісу м2 35 грн.
Генеральне прибирання офісу м2 25 грн.
Прибирання офісу після ремонтум2 55 грн.
Наприклад: Загальна Площа 48 893,7
48 893,7*35=1 711 279,50 грн.
1 711 279,50/9 позицій=190 142,17 грн/за позицію.
и так далее
В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі"
вказана загальна площа приміщень та прибудинкової території з коефіцієнтом заставлення. Знаючи коефіцієнт заставлення за допомогою формул можна розрахувати.
Послуга Од. вим. Ціна
Підтримуюче прибирання офісу м2 35 грн.
Генеральне прибирання офісу м2 25 грн.
Прибирання офісу після ремонтум2 55 грн.
Наприклад: Загальна Площа 48 893,7
48 893,7*35=1 711 279,50 грн.
1 711 279,50/9 позицій=190 142,17 грн/за позицію.
и так далее
Щодо предмету обслуговування "Меблі" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:43
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Меблі". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів стіл, стілець офісний, крісло офісне, шафа, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Інвентар для приміщень" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:43
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Інвентар для приміщень". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів вішалка для одягу металева, оргтехніка (комп’ютер, принтер, факс тощо), телефон, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Пофарбовані поверхні" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:44
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Пофарбовані поверхні". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів двері, дверні блоки, підвіконня, опалювальні прилади, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Поверхні зі склом" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:44
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Поверхні зі склом". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів віконні блоки з підвіконнями, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Санітарні вузли" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:44
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Щодо предмету обслуговування "Санітарні вузли" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Санітарні вузли". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів унітази, пісуари, раковини, дзеркала, крани, інші аксесуари, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Малоцінний інвентар" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:45
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:28
Шановний замовник!
Дякую за надані розяснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Малоцінний інвентар". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів урни, кошики, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати. Достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати.
Щодо предмету обслуговування "Озеленення прибудинкових територій" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:45
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:21
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Озеленення прибудинкових територій". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа з коефіцієнтом заставлення щодо предметів деревні листяні та хвойні рослини, кущі та живоплоти, та не наведена загальна кількість таких предметів що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку 4 є вся необхідна інформація по кожному обєкту з площами та насадженнями.
коефіцієнт заставлення до прибудинкових територій не використовується
коефіцієнт заставлення до прибудинкових територій не використовується
Щодо предмету обслуговування "Висотна мийка фасаду" в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 12:46
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:17
Шановний замовник!
Дякую за надані роз’яснення. Разом із тим, зазначена у вашій відповіді методика не висвітлює реальну можливість арифметично обчислити певні цінові параметри, що вимагаються в ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД, зокрема:
Стосовно предмету обслуговування "Висотна мийка фасаду". В Додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" не вказані загальна площа фасаду за адресою: м. Київ вул. Шолуденка, 33/19 з коефіцієнтом заставлення, що в свою чергу не дозволяє виконати розрахунки за вказаною категорією.
Просимо доопрацювати форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 7 ТД та методику обчислення необхідних для зазначення в ній показників до реально здійсненних учасниками або виключити їх із ТД, як неінформативні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: площа вказана в Додатку 4 миття скляної частини фасаду
Щодо предмету обслуговування в таблиці для заповнення в Додаток 7 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 23 лютого 2024 15:05
Дата відповіді: 23 лютого 2024 15:34
Шановний замовник! Дякую за надані роз’яснення.
Інформація про те, що в Додатку 7 графи 5 та 6 необовязково заповнювати і достатньо буде вказати вартість тендерної пропозиції в пункті 13 а також, що 5-6 графи для тієї інформації яку ви можете розрахувати Є СУТТЕВОЮ для підготовки та подання тендерної пропозиції Учасниками та додає нові СУТТЕВІ визначення вимог до тендерних пропозицій Учасників. Прошу зазначити ці зміни та інформацію в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
При формування очікуваної вартості було розіслано запити до різних організацій. Інформація отримана від них була в такому вигляді.
Розбийте вашу тендерну пропозицію на кількість позицій і проставте рівними частинами в графи 5 та 6.
це ніяк не змінить вашу тендерну пропозицію, якщо ви будете приймати участь.
При формування очікуваної вартості було розіслано запити до різних організацій. Інформація отримана від них була в такому вигляді.
Розбийте вашу тендерну пропозицію на кількість позицій і проставте рівними частинами в графи 5 та 6.
це ніяк не змінить вашу тендерну пропозицію, якщо ви будете приймати участь.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009700-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Код ЄДРПОУ:40067720
Дата подання: 21 лютого 2024 13:20
Вимога
Шановний Замовнику,
Згідно Додатку 2 до тендерної пропозиції КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовником встановлено вимогу про наявність фінансової спроможності, а саме: “Для підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі (за останній звітній період).
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник має надати наступні документи:
- Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником;
- Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником;*
*У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення”.
Даною вимогою в ТД Замовник безпідставно звузив коло учасників, тим самим дискримінувавши потенційних учасників та обмеживши конкуренцію.
Просимо внести зміни до ТД забравши вищевказану вимогу про наявність фінансової спроможності, оскільки замовником в ТД вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: “Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок
IBAN:UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови:
• Назву документа – «Гарантія»;
• Номер, дату та місце складання;
• Повну або скорочену назву банка-гаранта;
• КЕП Банку Гаранта;
• Номер закупівлі у ЦБД;
• Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції;
• Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження:
Головне управління ДПС у м. Києві
• Платіжні реквізити Беніфіціара:
Головне управління ДПС у м. Києві
Код ЄДРПОУ 44116011
IBAN: UA768201720355139002001109766
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172.
• термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”;
- умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”;
- умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
- посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії.
• Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”;
• Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги;
• Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три)% вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору відповідає строку дії договору.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
-після виконання учасником-переможцем договору,
-у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. ”
Наявність забазпечення договору про закупівлю служить підтвердженням наявності фінансової спроможності.
Просимо внести зміни до ТД забравши вищевказану вимогу про наявність фінансової спроможності.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 2 до тендерної пропозиції КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовником встановлено вимогу про наявність фінансової спроможності, а саме: “Для підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі (за останній звітній період).
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник має надати наступні документи:
- Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником;
- Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником;*
*У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення”.
Даною вимогою в ТД Замовник безпідставно звузив коло учасників, тим самим дискримінувавши потенційних учасників та обмеживши конкуренцію.
Просимо внести зміни до ТД забравши вищевказану вимогу про наявність фінансової спроможності, оскільки замовником в ТД вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: “Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок
IBAN:UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови:
• Назву документа – «Гарантія»;
• Номер, дату та місце складання;
• Повну або скорочену назву банка-гаранта;
• КЕП Банку Гаранта;
• Номер закупівлі у ЦБД;
• Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції;
• Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження:
Головне управління ДПС у м. Києві
• Платіжні реквізити Беніфіціара:
Головне управління ДПС у м. Києві
Код ЄДРПОУ 44116011
IBAN: UA768201720355139002001109766
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172.
• термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”;
- умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”;
- умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
- посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії.
• Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”;
• Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги;
• Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три)% вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору відповідає строку дії договору.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
-після виконання учасником-переможцем договору,
-у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. ”
Наявність забазпечення договору про закупівлю служить підтвердженням наявності фінансової спроможності.
Просимо внести зміни до ТД забравши вищевказану вимогу про наявність фінансової спроможності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2024 09:29
Добрий день!
Зміни в Тендерну документауію внесені, вимога про наявність фінансової спроможності забрана з Додатку 2.
Зміни в Тендерну документауію внесені, вимога про наявність фінансової спроможності забрана з Додатку 2.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
6 658 409,14
UAH з ПДВ
|
6 608 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
6 839 000,00
UAH з ПДВ
|
6 658 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
7 018 700,00
UAH з ПДВ
|
7 018 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
7 789 654,32
UAH з ПДВ
|
7 789 654,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
7 878 486,20
UAH з ПДВ
|
7 878 486,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
6 608 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 09:50
|
Додаткова угода 1 до Договору 215.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 14:21
|
Договір _ 215.pdf | укладений |
12 березня 2024 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення площі прибирання |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |