Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область» код CPV за ДК 021: 2015- 71240000 - 2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2024-02-19-009582-a f88066d638a04c558ef29812e7dd5827
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондаренко

+380563353384
+380664486471
202505492000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20250549
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна,12
Контактна особа: Наталя Бондаренко
+380563353384, +380664486471
202505492000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 01:00
Початок аукціону: 29 лютого 2024 12:45
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область»
код CPV за ДК 021: 2015- 71240000 - 2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Шкільна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання акта здачі-прийняття робіт (надання послуг). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2024 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 15:09
ОГОЛОШЕННЯ Берегиня ПКД спортзала.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 20 лютого 2024 15:49
Дата відповіді: 20 лютого 2024 16:15
Шановний замовнику, що мається на увазі в додатку №3 "Досвід виконання договорів з аналогічного предмету закупівлі." Який договір буде вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня. Аналогічним буде вважатися договір на виготовлення проектно-кошторисної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-19-009582-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 лютого 2024 16:28
строк нереальний
указаний вами строк -30 кд. нереальний тому що, скоріш за все у вас клас наслідків у вас СС2- а експертиза проєкту для СС2 становить 30 к.д. реальний строк - 60 к.д. Просимо виправити і указати реальний строк -60 к.д., звісно якщо ви дійсно зацікавлені в справедливому тендері, а не тягнете свого учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 16:13
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що згідно закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 р. № 3038-VI та постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності) строк проведення експертизи не повинен перевищувати 30 календарних днів. Із досвіду роботи з експертними організаціями усереднений строк експертизи складає 14 календарних днів, та для проведення проектування за об’єктом залишається 16 календарних днів. Для організації в якої наявні працівники відповідної кваліфікації (що вимагається в Оголошенні) це достатній термін для виконання робіт. У разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин не можливості або складності виконання робіт в зазначений термін можливо його подовжити відповідно до чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009582-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 лютого 2024 16:34
звіт з обстеження
Звертаємо увагу Замовника звіт з обстеження (п.10. Дод.2 технічне завдання) не може проводити проєктна організація та проєкутвальник із кваліфікаційним сертифікатом інженера проєктувальника, тому що це код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Тобто проведення обстежень - це не проєктування. В даній закупівлі ви закупляєте послугу із інженерного проєктування, а не послугу з технічного огляду. І звіт із обстеження має право видавати фахівець який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. Звіт з обстеження аналогічно має бути зареєстрований в Єдиному Реєстрі. Крім того, згідно п. 4.1б ДБН А 2.2.3-2014 із зміню 1,2 у замовника вже має бути звіт із обстеження інженерних вишукувань, а не проектувальник має їх виконувати. Отже, просимо виправити невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 16:20
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 4.1б ДБН А 2.2.3-2014 при розробленні проектної документації на реконструкцію або капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини, якими не передбачається зміна конструктивної схеми, додаткові навантаження на підвалини та основи або зміна схем їх прикладання відносно передбачених на час зведення існуючого об’єкта – обстеження технічного стану, уточнення раніше виконаних або проведення нових інженерних вишукувань виконується за необхідності.
У зв’язку з необхідністю та стислими строками, технічне обстеження проводиться в рамках виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації. З точки зору кваліфікації виконавця нагадуємо, що згідно п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації» в Додатку 3 вимагається у учасника наявність експерта будівельного (технічне обстеження будівель і споруд).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009582-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 лютого 2024 16:41
ризики
звертаємо увагу замовника, що кошти на покриття ризиків будівництва, та додаткові витрати входять до кошторису на вартість будівництва, а не в кошторис на визначення вартості проєктних робіт, як ви зазначили в дод.1 до договору. просимо виправити неточність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 15:50
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що додаток 1 до проекту договору відповідає формі додатку 8 до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (пункт 5.7), діючої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009582-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙРЕНГ", Код ЄДРПОУ:32166174
Дата подання: 06 березня 2024 23:41
Порушення до Учасника ТОВ "Айренг" умов проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область»
ТОВ «Айренг» прийняв участь у проведенні спрощеної закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область». Після проведеного аукціону пропозиція ТОВ «Айренг» була визнана як найбільш економічно вигодна. Замовник приступив до розгляду. В процесі розгляду замовником були виявлені деякі невідповідності та відсутність документів які не вливали на основні вимоги та предмет закупівлі та могли були швидко виправлені та доповнені відповідними документами. Однак замовник всупереч глави ІV «Оцінка пропозиції» розділу 2 «Розкриття та розгляд пропозицій» абзацу 2 цього розділу не надав учаснику ТОВ «Айренг» відповідного повідомлення «розмісщає у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» (цитата Оголошення)
Замість цього Замовник виклав протокол від 06 березня 2024р. у якому відхилив пропозицію учасника ТОВ «Айренг»
Вимагаю. Признати протокол від 06.03.24 р. некчемним, як невідповідаючий умовам закупівлі, надати учаснику ТОВ «Айренг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та помилок в електронній системі закупівель. Після виправлення невідповідностей пропозиції в заданий термін, продовжити її розгляд Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2024 15:17
Шановний учасник ТОВ «Айренг» звертаємо Вашу увагу, що тип процедури закупівлі в якій Ви
приймали участь - спрощена закупівля. При розгляді Вашої пропозиції ми керувались Законом
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р.
№25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у
разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП 2
“ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (далі - Наказ №25).
Відповідно до статті 16 Закону нами в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників
та вимоги щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність
кваліфікаційним критеріям» були встановлені декілька вимог про відповідність учасника
кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності
працівників необхідно було надати сканкопії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних
виконавців чинних на період подання пропозицій, на кожного інженера-проектувальника, який
відображений учасником в Довідці.
Також вимагалось надати гарантійний лист-згоду на затримку оплати за виконані роботи з боку
замовника терміном не менш чим 10 (десяти) банківських днів, та надати інформацію про
субпідрядників/співвиконавців, в разі якщо Учасник не планує залучати до виконання
робіт/послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції повинен надати лист, у
довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть.
Учасник ТОВ «Айренг» в своїй пропозиції документально не підтвердив інформацію про
відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- не надав підтвердження наявності в нього кваліфікаційного експерта будівельного (технічне
обстеження будівель і споруд),
- не надав лист, у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не
будуть,
- не надав гарантійний лист-згоду на затримку оплати за виконані роботи з боку замовника
терміном не менш чим 10 (десяти) банківських днів.
Згідно п.13 статті 14 Закону «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція
учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та
вимогам до предмета закупівлі;…»;
Згідно п.3 розділу ІІ Наказу №25 «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що
подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається
умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється…. (крім …
та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета
закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції)….».

Тобто Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі та не підпадає під термін «невідповідністю в інформації» Наказу №25.
Протокол №18 від 06.03.2024р. про відхилення пропозиції ТОВ «Айренг» складений згідно
чинного законодавства і скасуванню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙРЕНГ" 178 740,00
UAH з ПДВ
169 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД-Д" 184 000,00
UAH з ПДВ
169 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАЙДІС" 210 261,23
UAH з ПДВ
169 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2024 12:53
Електронний підпис
27 лютого 2024 12:53
Електронний підпис
27 лютого 2024 12:52
1. Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2024 12:52
10. Протокол та наказ.pdf
27 лютого 2024 12:52
15. Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2024 12:52
16. Проект договора.pdf
27 лютого 2024 12:52
14. Копія Статут .pdf
27 лютого 2024 12:52
13. Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2024 12:52
3. Аналогичных.pdf
27 лютого 2024 12:52
5. Дог та акт КНП ЦПМСДЧ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2024 15:34
Електронний підпис
27 лютого 2024 15:34
Електронний підпис
27 лютого 2024 14:53
1 Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2024 14:53
3.3-1 ЦПД Хлистік.pdf
27 лютого 2024 14:53
3.2-2 Сертифікат Ключник.pdf
27 лютого 2024 14:53
6. Витяг ПДВ.PDF
27 лютого 2024 14:53
7 Статут.pdf
27 лютого 2024 14:53
2.2 Лист-відгук.pdf
27 лютого 2024 14:53
9 Проект договору.pdf
27 лютого 2024 14:53
8 ВИТЯГ З ЄДР.pdf

Публічні документи

27 лютого 2024 14:09
Електронний підпис
27 лютого 2024 14:09
Електронний підпис
27 лютого 2024 14:06
23 Проект Договору.pdf
27 лютого 2024 14:06
1 Пропозиція.pdf
27 лютого 2024 14:06
5 2 Акт виконаних робіт.pdf
27 лютого 2024 14:06
12 Наказ.pdf
27 лютого 2024 14:06
17 Лист про код доступу.pdf
27 лютого 2024 14:06
16 Статут.pdf
27 лютого 2024 14:06
18 Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2024 14:06
6 2 Лист-відгук.pdf
27 лютого 2024 14:06
6 1 Лист-відгук.pdf
27 лютого 2024 14:06
11 Рішення.pdf
27 лютого 2024 14:06
5 1 Акт виконаних робіт.pdf
27 лютого 2024 14:06
4 2 Аналогічний договір.pdf
27 лютого 2024 14:06
9 Сертифікати.pdf
27 лютого 2024 14:06
8 Накази, договори.pdf
27 лютого 2024 14:06
4 1 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙРЕНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД-Д"

ТОВ "ГРАЙДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙРЕНГ"
#32166174
Відхилено 169 440,00
UAH з ПДВ
06 березня 2024 12:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД-Д"
#42411512
Відхилено 169 499,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 14:05
ТОВ "ГРАЙДІС"
#37539336
Переможець 169 500,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 13:26

Документи

06 березня 2024 12:04
Електронний підпис
06 березня 2024 11:51
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

13 березня 2024 14:05
Електронний підпис
13 березня 2024 14:03
ПРОТОКОЛ (1).pdf

Документи

20 березня 2024 13:26
Електронний підпис
20 березня 2024 13:23
ПРОТОКОЛ (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2024 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАЙДІС"
#37539336
169 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2024 13:26
Електронний підпис
20 березня 2024 13:23
ПРОТОКОЛ (2).pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2024 13:47
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність відповідних кошторисних призначень
Документи:
09 квітня 2024 13:48
Електронний підпис
09 квітня 2024 13:47
протокол 30.pdf