Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2024-02-19-009254-a ● eb4468375880404e9ba19df05e7625c8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОДИМСЬКА МІСЬКА РАДА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04527342 |
Місцезнаходження: | 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, пл.Перемоги, будинок 1-1 |
Контактна особа: |
Ковпак Віталій 380486726196 vkovpak@kodyma-mr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66000, Україна, Одеська область, Кодима, пл.Перемоги, будинок 1-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:31 |
Перелік змін від 19.02.2024.docx | |
19 лютого 2024 16:30 |
ТД_ОХОРОНА (нова редакція).doc | |
19 лютого 2024 16:30 |
Додаток 2 Проєкт Договору (нова редакція).docx |
19 лютого 2024 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 лютого 2024 16:31 |
Перелік змін від 19.02.2024.docx
|
||||
19 лютого 2024 16:30 |
ТД_ОХОРОНА (нова редакція).doc
|
||||
19 лютого 2024 16:30 |
Додаток 2 Проєкт Договору (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-19-009254-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 21 лютого 2024 12:45
Дискримінаційна вимога документації
Доброго дня, документацією вимагається надати копію дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них. Звертаємо увагу, що пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не є зброєю в розумінні закону. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року, суб'єкти охоронної діяльності не мають права придбавати зброю для використання в професійній діяльності. Що стосується пристроїв, то вимога про наявність приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них дискримінує учасників, які можуть залучити субпідрядника, який має відповідний дозвіл або працівників, які мають власний дозвіл на носіння та зберігання таких пристроїв. Дане питання неодноразово розглядалось Органом оскарження, то ж радимо ознайомитись з практикою задля уникнення встановлення дискримінаційних вимог. Зокрема, у рішенні №19124-р/пк-пз від 28.11.2023 висвітлено аналогічне питання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 15:56
Доброго дня! Ваше звернення було прийнято до уваги та опрацьоване, про що повідомляємо наступне.
У відповідності до положення ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» - суб’єкти охоронної діяльності для забезпечення охоронної діяльності мають право придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а саме постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р. де затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, серед інших зазначено Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони для них (далі пристрої) .
Пристрої можуть використовуватись виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Сам порядок Зберігання, облік, перевезення і використання пристроїв та патронів до них суб’єктами охоронної діяльності визначений положеннями наказу МВС України № 622 від 21.08.1998 р. (далі – «Наказ»), де в пунктах 9.5., 9.14. зазначено, що Суб’єкт охоронної діяльності отримує дозволи на придбання, зберігання та використання спеціальних засобів, які наведені в додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». А пунктом 9.17. Наказу визначено що Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи (приміщень для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів).
пп.9.17.1 п.9.17 розділу 9 Наказу встановлено, що рішення про надання дозволу на придбання пристроїв та патронів до них видаються УП ЦОУП на підставі документів, передбачених пунктом 11.4 глави 11 цього розділу, а також довідки у довільній формі за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності про наявність: транспорту реагування; пункту централізованого спостереження.
Таким чином, вимога про наявність дозволу МВС чи витягу з єдиного реєстру зброї (далі ЄРЗ) про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів не є дискримінуючою, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності при наявності достатньої матеріально технічної бази має можливість отримати зазначений дозвіл та або витяг з ЄРЗ. А сама наявність в Учасника зазначених дозволів та або витягів з ЄРЗ лише підтверджує наявність матеріально технічних засобів та законність використання пристроїв суб’єктом охоронної діяльності.
У відповідності до положення ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» - суб’єкти охоронної діяльності для забезпечення охоронної діяльності мають право придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а саме постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р. де затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, серед інших зазначено Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони для них (далі пристрої) .
Пристрої можуть використовуватись виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Сам порядок Зберігання, облік, перевезення і використання пристроїв та патронів до них суб’єктами охоронної діяльності визначений положеннями наказу МВС України № 622 від 21.08.1998 р. (далі – «Наказ»), де в пунктах 9.5., 9.14. зазначено, що Суб’єкт охоронної діяльності отримує дозволи на придбання, зберігання та використання спеціальних засобів, які наведені в додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». А пунктом 9.17. Наказу визначено що Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи (приміщень для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів).
пп.9.17.1 п.9.17 розділу 9 Наказу встановлено, що рішення про надання дозволу на придбання пристроїв та патронів до них видаються УП ЦОУП на підставі документів, передбачених пунктом 11.4 глави 11 цього розділу, а також довідки у довільній формі за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності про наявність: транспорту реагування; пункту централізованого спостереження.
Таким чином, вимога про наявність дозволу МВС чи витягу з єдиного реєстру зброї (далі ЄРЗ) про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів не є дискримінуючою, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності при наявності достатньої матеріально технічної бази має можливість отримати зазначений дозвіл та або витяг з ЄРЗ. А сама наявність в Учасника зазначених дозволів та або витягів з ЄРЗ лише підтверджує наявність матеріально технічних засобів та законність використання пристроїв суб’єктом охоронної діяльності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРМ ВАРТА" |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРМ ВАРТА" #45097964 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 11:34
|
CCF26032024.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 11:24
|
CCF26032024.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 17:14
|
CCF19032024_0001.pdf | укладений |
19 березня 2024 17:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень | 1 | послуга |
28 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту додаткової угоди від 26.03.2024 року №1 до Договору №19-03/1 від 19 березня 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 19-03/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту додаткової угоди від 26.03.2024 року №1 до Договору №19-03/1 від 19 березня 2024 року (публікується повторно у зв'язку з невірним зазначенням підстави внесення змін згідно переліку підстав, а саме "Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)" замість " Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю") |
Номер договору про закупівлю: | 19-03/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень | 1 | послуга |
28 000,00
UAH
|