Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна 380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 10 998 556,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 985,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводяться шляхом здійснення Замовником оплати протягом 40 робочих днів з дати підписання обома Сторонами Актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка форма КБ-3). | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 12:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 12:21 |
ТДО, 45317, зміни 22.02.2024.docx | |
22 лютого 2024 12:21 |
Протокол 45317, зміни 22.02.2024.docx | |
22 лютого 2024 12:21 |
Перелік змін, 45317, 22.02.2024.docx | |
19 лютого 2024 14:42 |
ТДО, 45317.docx |
22 лютого 2024 12:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2024 12:21 |
ТДО, 45317, зміни 22.02.2024.docx
|
|||
22 лютого 2024 12:21 |
Протокол 45317, зміни 22.02.2024.docx
|
|||
22 лютого 2024 12:21 |
Перелік змін, 45317, 22.02.2024.docx
|
|||
19 лютого 2024 14:42 |
ТДО, 45317.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000044 ● 51862d571aec4d3c97a670c558309b92
- Статус: завершено ● Дата: 18 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-02-19-008685-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:30:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-008685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 14:46:23
Пояснення на запит від 28.03.2024 о 08.30 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-03-22-000044
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45317000-2 Інші електромонтажні роботи, оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-008685-a, надає пояснення.
Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення її мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому та перебуває у підпорядкуванні центральних державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 виконуються згідно з наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 01.01.2024 №1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2024 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 №271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 №124) та фактичного технічного стану енергетичного обладнання ТЕЦ-5, наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації та викладені у відкритому загально-доступному ресурсі – в електронній системі закупівель Prozorro: https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/2d35852ebab94423af321f70f3da735a/documents/91a5fb52f4094a78b95b486255da4acc?download=b54d7f4a5f4c4c528a2083694fa9a403.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 (229 од.) сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації та наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час складання очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників та інше), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до ДЕФЕКТНОГО АКТУ (додається). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 - ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА З КР-2 (додається), згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 10 998 556,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 8 922 545,00 грн; інші витрати – 2 076 011,00 грн.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (додається) від 23.01.2024 №6/КД/2024 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРАТ"ЕРА" |
10 026 099,13
UAH з ПДВ
|
9 916 113,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" |
10 665 000,00
UAH з ПДВ
|
10 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ"ЕРА" #13711145 |
Переможець |
9 916 113,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2024 18:20
|
ДУ 1, Договір 3489_КТЕЦ-24 від 19.03.2024, ПРАТ ЕРА.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 18:03
|
Договір 3489_КТЕЦ-24 від 19.03.2024, ПРАТ ЕРА.pdf | укладений |
19 березня 2024 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 3489/КТЕЦ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |