Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2024-02-19-007211-a 83c7eef5ad004972b1a3a17086e2dc98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Череватий Володимир Ігорович

380342752467 inf-210@sz.if.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25925236
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2
Контактна особа: Череватий Володимир Ігорович
380342752467
inf-210@sz.if.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
Поштові послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату, 64112000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 13:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2024 14:40
160224-30.PDF зміни до договору
19 лютого 2024 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із технічною помилкою - не оприлюдненням в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до нього.
Номер договору про закупівлю: 160224-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 160224-30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML