Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моторні оливи (олива моторна 10W40 та 15W40)
Очікувана вартість
2 690 000,00 UAH
UA-2024-02-19-006277-a ● 36842fa75f4b4c95b5bda48d8ed4d43e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Грунтова 1б |
Контактна особа: |
Тавридзький Михайло Ростиславович 380674772297 lk.atp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 2 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції відповідно до ч. 1 статті 25 Закону складає 2% очікуваної вартості закупівлі та становить суму в розмірі: 53 800, 00 грн (п’ятдесят три тисячі вісімсот гривень 00 копійок). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 4% (чотири відсотки) від ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
Олива моторна 10W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
8000 літр
Олива моторна 15W40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 10:01 |
Протокол №2 внесення змін до тендерної документації.pdf | |
20 лютого 2024 10:01 |
Тендерна документація (моторні оливи) - нова редакція.docx | |
19 лютого 2024 13:05 |
Тендерна документація (моторні оливи).docx |
20 лютого 2024 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2024 10:01 |
Протокол №2 внесення змін до тендерної документації.pdf
|
|||
20 лютого 2024 10:01 |
Тендерна документація (моторні оливи) - нова редакція.docx
|
|||
19 лютого 2024 13:05 |
Тендерна документація (моторні оливи).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність МВ 228.51
Дата подання: 19 лютого 2024 14:07
Дата відповіді: 20 лютого 2024 10:25
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до інформації зазначеної на сайті виробника устаткування Daimler Truck AG https://bevo.mercedes-benz-trucks.com/DTFR_Liste_english.pdf в період з квітня 2023 року по травень 2024 року відбувається перехід з одних аркушів/сторінок на відповідні нові.
Таким прикладом є перенесення переліку схвалених продуктів згідно специфікації 228.51 у новий аркуш/сторінку DTFR 15С110. Наразі на сайті виробника до травня 2024 року буде міститься два переліки схвалень до повного переносу товарів схвалення 228.51 до DTFR 15С110. Внесіть, будь-ласка, зміни щодо відповідності оливи моторної 10W40 у вигляді
Схвалення: MB228.51 або DTFR 15С110
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, внесено зміни до тендерної документації.
Перевищення вимог
Дата подання: 23 лютого 2024 17:47
Дата відповіді: 26 лютого 2024 13:29
Шановний Замовнику, передбачивши конкретні схвалення виробників, зокрема Cummins 20081, ви обмежили учасників у праві запропонувати оливи, які перевищують за своїми показниками визначені Вами. Аналогічна ситуація і з специфікаціями АPI - чому Ви обмежуєте учасників у праві запропонувати оливи зі специфікацією АРІ СК-4? Вважаємо що це дискримінаційні вимоги та нераціональнеи використання державних коштів та вимагаємо виправити дану ситуацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Зазначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані працівниками Замовника, які задіяні до процесу експлуатації та технічного обслуговування транспортних засобів, відповідно до потреб підприємства з урахуванням марок, моделей та експлуатаційних умов транспортних засобів.
Інформуємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Частина 2 та частина 3 статті 5 Закону розкриває поняття недискримінації для закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
ЛК АТП №1 забезпечило вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ЛК АТП №1 не порушило будь-яких прав потенційних учасників та не встановило жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Додатково інформуємо, що закупівля здійснюється за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Зазначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані працівниками Замовника, які задіяні до процесу експлуатації та технічного обслуговування транспортних засобів, відповідно до потреб підприємства з урахуванням марок, моделей та експлуатаційних умов транспортних засобів.
Інформуємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Частина 2 та частина 3 статті 5 Закону розкриває поняття недискримінації для закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
ЛК АТП №1 забезпечило вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ЛК АТП №1 не порушило будь-яких прав потенційних учасників та не встановило жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Додатково інформуємо, що закупівля здійснюється за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-19-006277-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНОКО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:43644267
Дата подання: 23 лютого 2024 15:56
Вимога щодо внесення змін стосовно дискримінаційних умов подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань).
Просимо звернути Вашу увагу на наявність дискримінаційної вимоги в п.11 Додатку №2 Тендерної документації.
Подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань), акредитованої Національним агентством з акредитації України є дискримінаційним стосовно іноземних виробників мастильних матеріалів, які можуть запропонувати в конкурсних закупівлях оливи необхідної якості та за конкурентними цінами. Законодавством України не передбачено обов'язковість отримання такого документу. Більшість лабораторій іноземних виробників є акредитованими за стандартом ISO/IEC 17025, але місцевими органами акредитації. Наявність офіційних схвалень Mercedes-Benz,Cummins є підтвердженням відповідності товару заявленим вимогам до товару в тендерній документації.
Вимога надання такого документу є доцільною лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника, що підтверджує технічні характеристики товару чи відсутності офіційного схвалення Mercedes-Benz, Cummins
У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації і виключити надання учасником зазначеного документу або уточнити, що зазначений документ надається лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника на товар чи у випадку відсутності офіційних схвалень Mercedes-Benz, Cummins
Розгорнути
Згорнути
Подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань), акредитованої Національним агентством з акредитації України є дискримінаційним стосовно іноземних виробників мастильних матеріалів, які можуть запропонувати в конкурсних закупівлях оливи необхідної якості та за конкурентними цінами. Законодавством України не передбачено обов'язковість отримання такого документу. Більшість лабораторій іноземних виробників є акредитованими за стандартом ISO/IEC 17025, але місцевими органами акредитації. Наявність офіційних схвалень Mercedes-Benz,Cummins є підтвердженням відповідності товару заявленим вимогам до товару в тендерній документації.
Вимога надання такого документу є доцільною лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника, що підтверджує технічні характеристики товару чи відсутності офіційного схвалення Mercedes-Benz, Cummins
У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації і виключити надання учасником зазначеного документу або уточнити, що зазначений документ надається лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника на товар чи у випадку відсутності офіційних схвалень Mercedes-Benz, Cummins
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:17
Ознайомившись з Вашою вимогою вважаємо її безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Документ випробувальної лабораторії (протокол випробувань, акредитованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 з результатами випробувань запропонованого Учасником товару, виданий не раніше 01.01.2022 року) необхідний для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі (належної якості), які зазначені в сертифікатах, деклараціях, паспортах якості або інших документах наданих учасниками.
Додатково інформуємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація
(лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Частина 2 та частина 3 статті 5 Закону розкриває поняття недискримінації для закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
ЛК АТП №1 забезпечило вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ЛК АТП №1 не порушило будь-яких прав потенційних учасників та не встановило жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації.
Документ випробувальної лабораторії (протокол випробувань, акредитованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 з результатами випробувань запропонованого Учасником товару, виданий не раніше 01.01.2022 року) необхідний для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі (належної якості), які зазначені в сертифікатах, деклараціях, паспортах якості або інших документах наданих учасниками.
Додатково інформуємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація
(лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Частина 2 та частина 3 статті 5 Закону розкриває поняття недискримінації для закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
ЛК АТП №1 забезпечило вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ЛК АТП №1 не порушило будь-яких прав потенційних учасників та не встановило жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" |
2 299 680,00
UAH з ПДВ
|
2 272 771,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ОЙЛ" |
2 396 700,00
UAH з ПДВ
|
2 281 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ГАЛАКСІ" |
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
2 357 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ БРАМА" |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
2 393 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
2 625 500,00
UAH з ПДВ
|
2 493 077,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" #37398817 |
Відхилено |
2 272 771,20
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 09:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ОЙЛ" #40627579 |
Переможець |
2 281 200,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:03
|
Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю товару №18-Б від 18.03.2024.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 13:58
|
Договір про закупівлю товару №18-Б від 18.03.2024 р..pdf | укладений |
18 березня 2024 13:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Олива моторна 10W40 | 7000 | літр |
138,00
UAH з ПДВ
|
Олива моторна 15W40 | 8000 | літр |
164,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) та п. 10.1 Договору про закупівлю товару №18-Б від 18.03.2024 року дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та із врахуванням фактично поставленої кількості Товару внести зміни до п. 2 (Специфікації) Додатку 1 Договору про закупівлю товару №18-Б від 18.03.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Олива моторна 10W40 | 7000 | літр |
138,00
UAH з ПДВ
|
Олива моторна 15W40 | 8000 | літр |
164,40
UAH з ПДВ
|