Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту (Послуги з обслуговування автомобільним транспортом)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2024-02-19-003133-a 5e30c8737bdc4b488a8219b957547324
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александра Ивановна

+380462675503 transport@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспорту та зв'язку Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24840845
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Перемоги, 90
Контактна особа: Александра Ивановна
+380462675503
transport@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60112000-6


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги громадського автомобільного транспорту (Послуги з обслуговування автомобільним транспортом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 60112000-6 — Послуги громадського автомобільного транспорту

Тендерна документація

19 лютого 2024 10:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 10:56
Обгрунтування транспортні послуги.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000065 ● 5d1420f921d941ff8d0eab2e22660831
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.04.2024
№ 36-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2024 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-02-19-003133-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 10:03:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги громадського автомобільного транспорту (Послуги з обслуговування автомобільним транспортом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-003133-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надайте перелік документів, якими підтверджено наявності підстави для застосування вищезазначеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-23 11:40:37

На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22 квітня 2024 року надання пояснення та підтверджуючих документів

На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22 квітня 2024 року про надання переліку документів, якими підтверджено наявності підстави для застосування закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ЗУ «Про правовий режим воєнного стану», ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про автомобільний транспорт», Порядку проведення конкурсу перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, п.13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, рішень виконавчого комітету міської ради від 27 січня 2009 року № 5 «Про визначення організатора проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування», від 25 листопада 2021 року № 13/VIII-2 «Про Програму розвитку громадського транспорту загального користування м. Чернігова на 2022-2024 роки», від 17 листопада 2022 року №566 «Про затвердження Порядку розрахунку за надані транспортні послуги з перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування у місті Чернігові», №565 «Про затвердження Методики розрахунку компенсації за надання послуг, що становлять загальний економічний інтерес, - перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування у місті Чернігові», від 04 травня 2023 року № 254 «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування в місті Чернігові», наказів управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку Чернігівської міської ради від 10 травня 2023 року № 14-р «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування», від 07 липня 2023 року № 20-р «Про визначення переможців конкурсу на міських автобусних маршрутах загального користування», укладено договори з переможцями про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування міста Чернігова.
Враховуючи, що договори укладені без сум на оплату за транспортну роботу, з метою організації закупівель транспортних послуг з пасажирських перевезень ( оплата послуг з обслуговування автомобільним транспортом), враховуючи вартісні межі, проводяться закупівлі без використання електронної системи закупівель та укладаються додаткові угоди з перевізниками, визначеними переможцями конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, керуючись протоколом № 1 засідання тимчасового міського конкурсного комітету для визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування від 29.06.2023 року, щодо здійснення оплати пропорційно виконаних робіт, з оприлюдненням плану закупівель по кожному та додаткової угоди на суму оплати.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТАКСОСЕРВІС"
#03119718
Переможець 7 000 000,00
UAH
19 лютого 2024 10:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТАКСОСЕРВІС Договір.pdf укладений
19 лютого 2024 10:57