Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109000 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Петрова +30675205692, +30522331561 tender5115@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
У зв`язку з технічною неможливістю опублікувати весь список матеріалів в окремих полях, які закуповуються, додаються в окремому файлі (Найменування та кількість товару)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування – власний бюджет (кошти отримані від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 10:11 |
Проєкт договору.docx | |
19 лютого 2024 10:11 |
Тендерна документація.docx | |
19 лютого 2024 10:11 |
Найменування та кількість товару.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000018 ● c87f09259eec4c218b817025910d8763
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-19-001919-a 19.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 10:14:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади охоронної та пожежної сигналізації загального призначення і подібна апаратура)», за кодом ДК 021:2015: 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-001919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:04:13
Надання пояснення щодо закупівлі UA -2024-02-19-001919-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади охоронної та пожежної сигналізації загального призначення і подібна апаратура)», за кодом ДК 021:2015: 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації пояснюємо наступне: Відповідно до завдань визначених Положенням про Управління поліції охорони в Кіровоградській області Управління:
- упроваджує при здійсненні послуг з охорони та безпеки технічні засоби охоронного призначення, які рекомендовані Департаментом;
- здійснює проектування, монтаж, ремонт, спостереження, експлуатаційне обслуговування технічних систем і засобів теле-, відео спостереження, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, контролювання доступу;
- забезпечує придбання та встановлення технічних засобів охоронного та протипожежної призначення.
Департаментом поліції охорони затверджено План фінансово-економічних показників на 2024 рік, яким встановлено планові показники з виконання монтажу 4 680 000 грн. на п.р.
Водночас на рівні Національної поліції України та Департаменту поліції охорони впроваджується проект «Офіцер служби освітньої безпеки», в два етапи. На першому етапі проект впроваджують прифронтові області держави та області, які межують з країнами агресорами. На другому етапі всі інші області в тому числі і Кіровоградська. Департаментом освіти і науки спільно з УПД ГУНП в Кіровоградській області визначено 150 закладів середньої освіти для впровадження в них зазначеного проекту. Однією з вимог до організації служби поліцейськими в цих закладах є встановлення кнопок термінового виклику поліції, а також організації здійснення технічного контролю несення служби, що в свою чергу передбачає закупівлю 150 комплектів ППК та брелоків до них. Тому на виконання всіх вимог НПУ та ДПО, для забезпечення безперебійної роботи Управління та підпорядкованих підрозділів на проведення відповідної процедури закупівлі засобів охоронного призначення було визначено орієнтовну очікувану вартість 6 000 000,00 грн.
Відповідно до п. 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в Кіровоградській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 57 (у редакції наказу Національної поліції від 21.10.2019 № 1049), Управління поліції охорони в Кіровоградській області утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, охорона фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності, а також технічні заходи охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами.
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Кіровоградській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб - сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Кіровоградській області не має власного веб - сайту.
Управління поліції охорони в Кіровоградській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» і не є розпорядником бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТАШОВА ЛЮБОВ ПАВЛІВНА" |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТАШОВА ЛЮБОВ ПАВЛІВНА" #2104118347 |
Переможець |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 11:55
|
5846.PDF | укладений |
12 березня 2024 11:54
|