Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2024-02-19-001747-a 0b8ae33d16984ee6a7d998353ea75fa6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Маковецька

+380445122567 uotenderkmkl924@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Вебсайт: http://www.kmkl3.itmed.org
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Петра Запорожця, буд. 26
Контактна особа: Ліна Маковецька
+380445122567
uotenderkmkl924@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2024 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2024 12:27
Початок аукціону: 28 лютого 2024 12:27
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 10:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 лютого 2024 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 10:04
Тендерна_документацiя_(ТО ліфти).docx
19 лютого 2024 10:04
Додаток_3 Проект_Договору_.docx
19 лютого 2024 10:04
Додаток_1_до_ТД_(ТО ліфти) .docx
19 лютого 2024 10:04
Додаток_2_до_ТД_(ТО ліфти) .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії Додаток 1
Дата подання: 23 лютого 2024 12:20
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:13
Просимо внести зніни в Додаток 1 до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв, так як вони стосуються не технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів), за яким він виходить Замовник, а іншого виду робіт. Виставлені кваліфікаційні критерії не можуть надати Замовнику повну інформацію про відповідність Учасників предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є не тільки технічне обслуговування ліфітів, а й поточний ремонт
Внесення змін в ТД
Дата подання: 23 лютого 2024 14:47
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:54
просимо внести зміни в тендерну документацію згідно з ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Виконання поточного ремонту, як зазначено в ТД «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів» закуповується окремо від технічного обслуговування ліфтів.
Відповідь: Предметом закупівлі є: Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфітів.
Уточнення закупівлі та переліку послуг
Дата подання: 23 лютого 2024 14:57
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:55
Просимо дати роз"яснення, або внести зміни в назву закупівлі, або зробити уточнення про роботи/послуги з поточного ремонту ліфтів, які мають виконуватись.
Відповідь: Предметом закупівлі є: Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфітів. Перелік послуг зазначено в додатку 2 до ТД.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 21 лютого 2024 14:49
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, прибравши в Додатоку 1 пункт 2.3 кваліфікаційних критеріїв, або надати аргументовану відповідь про необхідність наявності персоналу (з посиланням на нормативні документи), передбачених Додатком №1 до тендерної документації, пункт 2.3 кваліфікаційних критеріїв, Так як:
Вимоги щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування та ремонту ліфтів чітко прописані «НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів»
9.7.1.Суб'єкт господарювання, який має намір розпочати (продовжити) експлуатацію ліфтів, повинен отримати дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003 і забезпечувати їх утримання в справному стані та безпечно експлуатувати шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду та ремонту. З цією метою він повинен:
- призначати наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації;
- призначати наказом електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан;
- призначати наказом ліфтерів і операторів диспетчерського зв'язку (якщо такий є).
9.7.2. Всі вказані працівники повинні проходити навчання і перевірку знань згідно з вимогами НПАОП 0.00-4.12-2005.
9.7.3. Працівники, відповідальні за організацію робіт з технічного обслуговування та ремонт ліфтів і за організацію експлуатації ліфтів, повинні бути забезпечені цими Правилами та посадовими інструкціями, а електромеханіки, ліфтери і оператори - виробничими інструкціями і інструкціями з охорони праці, що розроблені і затверджені відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.15-98.
9.7.4. Дозволяється покладати на одну особу обов'язки працівника, відповідального за організацію робіт з технічного обслуговування та ремонту ліфтів і працівника, відповідального за організацію експлуатації ліфтів.
9.7.5. Ліфтерами, операторами і електромеханіками повинні призначатися особи не молодше 18 років, які пройшли медичний огляд.
9.7.6. Особи, зазначені в цьому розділі, повинні мати групи з електробезпеки не нижче:
- IV - особа, відповідальна за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфта;
- III - електромеханік, який здійснює технічне обслуговування і ремонт ліфта, а також електромеханік I - II кваліфікаційних розрядів, який здійснює огляд ліфтів;
- II - ліфтер і оператор.
Відкриті торги проводяться на закупівлю Послуги з технічного обслуговування та поточнонго ремонту ліфтів і вимоги щодо наявності працівників, які мають право проводити експертне обстеження ліфтів не є законними.
Наявність експерта з промислової безпеки та фахівця з неруйнівного контролю вимагається для експертної організації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 13:09
Предметом закупівлі є технічне обслуговування та поточний ремонт ліфтів. При поточному ремонті застосовуються зварювальні роботи, а саме: при заміні зношених, або пошкоджених елементів ліфта, порогів дверей кабіни ліфта з розпашними дверима, кріплення кронштейнів до стін шахти, кріплення дверей шахти на ліфтах (які можуть будуть пошкоджені під час експлуатації через нецільове використання, або надмірне навантаження на елементи дверей).
Для перевірки якості та надійності елементів кріплення обладнання ліфтів, в яких була необхідність застосовувати зварювальні роботи, Замовник вважає за необхідне наявність фахівця з неруйнівного контролю.
Для покращення та своєчасного виконання обов’язкових регламентних робіт з проведення періодичного, позачергового огляду ліфтів, згідно «НПАОП 0.00-1,02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів» наявність в учасника технічного експерта з промислової безпеки є необхідною.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 10:59
Вимога щодо тендерної документації та кваліфікаційних критеріїв
Вимагаємо скасувати незаконні вимоги в тендерній документації, викладені в Додатку 1 п.4, щодо надання Учасником не передбачені чинним законодавством України документи, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі, а саме:
- Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 «Система управління якістю» (технічне
обслуговування та ремонт ліфтів);
- Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці».
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова КМУ № 1178) (зі змінами), передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону Замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, що можуть привести до умисного або штучного обмеження кола Учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ.
Враховуючи, що Частина 5 статті 23 Закону дозволяє Замовнику вимагати від Учасників у тому числі сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі на торгах екологічним та іншим характеристикам, Замовник в тендерній документації може лише розміщувати вимоги до документів щодо наявність яких передбачена для Учасника, без якої він не може здійснювати свою діяльність як суб’єкт господарювання (юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа), а саме наявність відповідних дозволів та ліцензій, або сертифікатів відповідності, які необхідно отримувати згідно з вимогами Технічних регламентів.
Доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами та доповненнями, внесеними згідно з Постановами КМ №207 від 03.03.2020 та Порядку №48 від 07.02.2018 року) технічне обслуговування та ремонт ліфтів здійснюється лише на підставі Декларації або Дозволу виданих ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ. Всі інші документи та сертифікати не є обов’язковими згідно з діючим законодавством України та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018р., який має перелік товарів/послуг, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Тобто, послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів (за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів) не підлягають обов’язковій сертифікації на території України.

Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, незаконною, яка висунута під конкретного учасника ще на етапі підготовки Замовником документації про включення до переліку документів сертифікату ISO, для обмеження кола Учасників.
Законних підстав для цієї вимоги не існує, тому вимагаємо дати пояснення відповідно якого «законодавства», на яке Ви спираєтесь в п. 4 тендерної документації, встановлена дана вимога на технічне обслуговування ліфтів.

Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації Учасників, відкритості та прозорості закупівлі, згідно діючого законодавства України, прибрати вимоги в тендерній документації, викладені в Додатку 1 п.4, щодо надання Учасником:
- Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 «Система управління якістю» (технічне
обслуговування та ремонт ліфтів);
- Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:06
У п. 3 таблиці, викладеної у п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога до учасників процедури закупівлі надати копії:
- Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 «Система управління якістю» (технічне обслуговування та ремонт ліфтів);
- Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці».

По-перше, стосовно впливу на рівень конкуренції:
зазначена вимога передбачає надання сертифікатів, отримання/видача яких не є обмеженим чи виключним правом або привілеєм будь-якого суб’єкта господарювання. Крім того, Замовник не обмежував коло органів з оцінки відповідності, які могли б провести сертифікацію учасників. Відтак, ці умови тендерної документації не порушують ані положення ст. 5, ані положення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, стосовно відповідності чинному законодавству України:
згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; міжнародний стандарт - стандарт, прийнятий міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів; національна стандартизація - стандартизація, що здійснюється на рівні однієї держави; національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів.
Згідно із ч. 1 ст. 3 Закону України «Про стандартизацію» законодавство України у сфері стандартизації складається з цього Закону, чинних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у відповідній сфері.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про стандартизацію» функції національного органу стандартизації виконує державне підприємство, що не підлягає приватизації, утворене центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 1163-р визначено, що державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» виконує функції національного органу стандартизації.
Так, згідно Наказів Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 та від 26.12.2019 № 502 стандарти, про які йде мова в умовах тендерної документації, прийняті як національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
Таким чином, зазначена вимога відповідає умовам чинного законодавства України та є правомірною.
По-третє, стосовно важливості вимоги в контексті даної закупівлі:
Замовник приділяє належну увагу забезпеченню учасником – переможцем високого рівня якості послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів, що надаватиметься за результатами проведення цих відкритих торгів. Наявність в учасників закупівлі сертифікатів, що вимагаються, є одним із наочних індикаторів забезпечення такого рівня.
Так, національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 передбачає наступні принципи управління якістю:
- орієнтація на замовника;
- лідерство;
- задіяність персоналу;
- процесний підхід;
- поліпшення, ризик менеджмент;
- прийняття рішень на підставі фактичних даних;
- керування взаємовідносинами.
Крім того, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасники закупівлі впровадили результативну систему управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП).
Як зазначено у національному стандарті ДСТУ ISO 45001:2019, «мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціонування системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів. Якщо організація проводить такі заходи в межах її системи управління ОЗіБП, вони покращують свої показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може бути набагато ефективнішою та результативнішою, якщо дії для реалізації можливостей з поліпшення показників у сфері ОЗіБП виконувати заздалегідь. Упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає цьому стандарту, дасть змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може допомогти організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги».
З огляду на викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 11:20
вимога про кваліфікаційні критерії в тендерній документації
Просимо внести пояснення , або змінити в Додатку 1 п.1 підпункт 2 Таблицю 1 інформації про кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Форма довідки наведеної в таблиці 1 Додатку 1 не коректна до заповнення. Вона складена для працівників субпідряду, хоча Замовник в першу чергу повинен бути зацікавлений про наявність кваліфікованих працівників у самого Учасника.
Формулювання Замовником фрази в п. 2.2 «Документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником» є дивним і не коректним по відношенню до Учасника. Просимо конкретизувати формулювання п. 2.2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 13:25
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучати субпідрядників/співвиконавців. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників, то відповідні графи не заповнюються.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 11:42
Вимога щодо Додатку 1 тендерної документації, кваліфікаційні критерії
Додаток 1 до тендерної документації вимагає від Учасника інформацію та документи п.1 що не стосуються технічного обслуговування ліфтів, а висунуті кваліфікаційні вимоги стосуються експертного обстеження ліфтів та субпідрядних організацій.
Просимо внести зміни в Додаток 1, та вписати кваліфікаційні критерії, які бажає бачити Замовник саме для надання послуг з технічного обслуговування ліфтів, згідно за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів, за яким він виходить.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:17
Предметом закупівлі є: Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфітів. Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначено в додатку 1 до ТД.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 13:39
Кваліфікаційні критерії
вимога про кваліфікаційні критерії в тендерній документації
Просимо внести пояснення , або змінити в Додатку 1 п.1 підпункт 2 Таблицю 1 інформації про кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Форма довідки наведеної в таблиці 1 Додатку 1 не коректна до заповнення. Вона складена для працівників субпідряду, хоча Замовник в першу чергу повинен бути зацікавлений про наявність кваліфікованих працівників у самого Учасника.
Формулювання Замовником фрази в п. 2.2 «Документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником» є дивним і не коректним по відношенню до Учасника. Просимо конкретизувати формулювання п. 2.2.

Ваша відповідь не повна і не зрозуміла.
Прочитайте, будь-ласка, ще раз питання.
Ми не питаємо підстави на яких залучаються субпідрядники, ми кажемо, що довідка, її форма не коректна!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:28
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наведена в додатку 1 складена не тільки для працівників субпідряду. А в п.2.2. конкретизовано, які саме документи має надати учасник для підтвердження того, що він має законну можливість залучати працівників до надання послуг, які є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 14:34
Вимога щодо зміни ТД Кваліфікаційні критерії Додаток 1
Вимога :
Просимо внести зніни в Додаток 1 до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв, так як вони стосуються не технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів), за яким він виходить Замовник, а іншого виду робіт. Виставлені кваліфікаційні критерії не можуть надати Замовнику повну інформацію про відповідність Учасників предмету закупівлі.
Відповідь:Замовника

23.02.24, 13:13

Предметом закупівлі є не тільки технічне обслуговування ліфітів, а й поточний ремонт.


Доводимо до Вашого відома, поточний ремонт ліфтів виконується окремо від технічного обслуговування ліфтів та регламентується іншими технічними критеріями та документацією.
Зазначені в Додатку 2 технічні характеристики, перелік послуг, не передбачає поточний ремонт. А те, що у фразу технічного обслуговування ліфтів вставлені слова «поточний ремонт» за Вашим бажанням як Замовника, не мають законних підстав та не відповідають назві закупівлі, яку Ви проводите, це Ваше особисте пряме порушення закупівель, як Замовника. Але це не дає права Вам вимагати документи, що не відповідають закупівлі.
Як можна висувати вимоги на поточний ремонт та виходити на закупівлю того, що невідомо?!! Що входить в поточний ремонт, які роботи виконувати?! Чому тоді і не включити заміну ліфтів, або інші всі роботи на ліфтах?!
Вдруге, звертаємо Вашу увагу, та просимо внести зміни в тендерну документацію згідно з діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 11:12
Предметом закупівлі є: Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфітів. Перелік послуг зазначено в додатку 2 до ТД.
Номер вимоги: UA-2024-02-19-001747-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43790535
Дата подання: 23 лютого 2024 16:38
Вимога щодо зміни кваліфікаційних вимог в тендерній документації
Вимога
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, прибравши в Додатоку 1 пункт 2.3 кваліфікаційних критеріїв, або надати аргументовану відповідь про необхідність наявності персоналу (з посиланням на нормативні документи), передбачених Додатком №1 до тендерної документації, пункт 2.3 кваліфікаційних критеріїв, Так як: Вимоги щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування та ремонту ліфтів чітко прописані «НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів»
Відкриті торги проводяться на закупівлю Послуги з технічного обслуговування та поточнонго ремонту ліфтів і вимоги щодо наявності працівників, які мають право проводити експертне обстеження ліфтів не є законними. Наявність експерта з промислової безпеки та фахівця з неруйнівного контролю вимагається для експертної організації.

Попередня відповідь Замовника
Предметом закупівлі є технічне обслуговування та поточний ремонт ліфтів. При поточному ремонті застосовуються зварювальні роботи, а саме: при заміні зношених, або пошкоджених елементів ліфта, порогів дверей кабіни ліфта з розпашними дверима, кріплення кронштейнів до стін шахти, кріплення дверей шахти на ліфтах (які можуть будуть пошкоджені під час експлуатації через нецільове використання, або надмірне навантаження на елементи дверей). Для перевірки якості та надійності елементів кріплення обладнання ліфтів, в яких була необхідність застосовувати зварювальні роботи, Замовник вважає за необхідне наявність фахівця з неруйнівного контролю. Для покращення та своєчасного виконання обов’язкових регламентних робіт з проведення періодичного, позачергового огляду ліфтів, згідно «НПАОП 0.00-1,02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів» наявність в учасника технічного експерта з промислової безпеки є необхідною.

Відповідь не відповідає на виставлене та озвучене питання.
Замовник проігнорував законні підстави та нормативні документи, надані в першій Вимозі та дав відповідь, яка не має відношення до поставлених Вимог.

1. В тендерній документації згідно технічної частини, переліку робіт не передбачено позачерговий технічний огляд ліфтів, на який ссилається в відповіді Замовник.
Доводимо до Вашого відома, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687 з змінами та доповненнями:
«Технічний огляд та/або експертне обстеження устатковання
проводять атестовані в установленому Держнаглядохоронпраці порядку
фахівці спеціалізованої, експертної та уповноваженої організації,
які безпосередньо не беруть участі у проектуванні, виготовленні,
постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі,
налагоджуванні, технічному обслуговуванні, ремонті, модернізації…»

"10. Технічний огляд устатковання проводить спеціалізована або експертна організація.
Первинний та позачерговий у разі виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру, технічний огляд проводить експертна організація.»

Таки чином, Замовник не має законних підстав включати даний вид робіт та вимагати в Кваліфікаційних критеріях документів, зазначених в Додатку№1 до тендерної документації, пункт 2.3. Іншими словами, організація яка надає послуги з технічного обслуговування не може сама в себе перевіряти, це абсурд!!!!
Так само, відповідь на Вимогу, щодо зварювальних робіт, не має відношення до послуг з технічного обслуговування та ремонту ліфтів та не передбачена переліком робіт, які Замовник бажає отримати в даній Закупівлі. Роботи по поточному ремонту ліфтового обладнання (в яких можуть бути і зварювальні роботи) повинні проводитись окремою закупівлею з переліком робіт згідно кошторисної документації.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, прибравши п. 2.3 Додатку 1 до ТД згідно з діючим законодавством та нормативними документами по технічному обслуговуванню та ремонту ліфтового обладнання, а не вигаданими роботами «для покращення».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2024 18:29
Тендерною документацію передбачено періодичний технічний огляд ліфтів, тому Замовник вважає.що для якісного надання даних послуг наявність в учасника технічного експерта з промислової безпеки є необхідною.
Зазначені вимоги передбачають надання посвідчення , отримання/видача якого не є обмеженим чи виключним правом або привілеєм суб’єктів господарювання – потенційних учасників. Крім того, Замовник не обмежував коло осіб, які могли б видати відповідні посвідчення . Відтак, ці умови тендерної документації не порушують ані положення ст. 5, ані положення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, звертаємо увагу, що умови закупівлі надають можливість залучення субпідрядників/співвиконавців.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СП ЛІФТ" 204 630,00
UAH з ПДВ
174 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС" 222 150,24
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2024 12:27
Електронний підпис
26 лютого 2024 17:12
Електронний підпис
26 лютого 2024 17:11
Електронний підпис
26 лютого 2024 17:10
Савінський експерт 2023.PDF
26 лютого 2024 17:10
опис до статуту.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Статут.pdf
26 лютого 2024 17:10
сертифікат EN ISO 45001.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Витяг СП ЛІФТ 09082023.pdf
26 лютого 2024 17:10
Статут.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2024 17:10
Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Довідка пункт 47 абз.14.pdf
26 лютого 2024 17:10
Накази на ІТП.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Договір 29 від 29.06.2021р.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Накази на ІТП.pdf
26 лютого 2024 17:10
Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Ліцензія ДАБІ.pdf
26 лютого 2024 17:10
сертифікат EN ISO 45001.pdf
26 лютого 2024 17:10
опис до статуту.pdf
26 лютого 2024 17:10
Штатний розпис на 2024р.pdf
26 лютого 2024 17:10
Техпаспорта.pdf
26 лютого 2024 17:10
Договір 29 від 29.06.2021р.pdf
26 лютого 2024 17:10
Техпаспорта.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:10
Витяг СП ЛІФТ 09082023.pdf.p7s

Публічні документи

26 лютого 2024 18:29
Електронний підпис
26 лютого 2024 18:29
Електронний підпис
26 лютого 2024 18:28
Дозвіл.pdf
26 лютого 2024 18:28
Проект Договору.pdf
26 лютого 2024 18:28
Витяг з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП ЛІФТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СП ЛІФТ"
#39839574
Переможець 174 900,00
UAH з ПДВ
29 лютого 2024 15:47

Документи

29 лютого 2024 15:48
Довідка НАЗК
29 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
29 лютого 2024 15:47
Протокол №68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 лютого 2024 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП ЛІФТ"
#39839574
174 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 лютого 2024 15:48
Довідка НАЗК
29 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
29 лютого 2024 15:47
Протокол №68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2024 15:44
Договір 2721.pdf укладений
06 березня 2024 15:43