Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки)
Очікувана вартість
5 796 000,00 UAH
UA-2024-02-19-000677-a 1f55dd078cc54007b2e7d0eb21bfe3bb
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380630370323
380445294030
vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380630370323, 380445294030
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 796 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2024 09:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 лютого 2024 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 09:15
Додаток 1 лот 2.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 3 лот 1.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 5.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 3 лот 2.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 6.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 1 лот 4.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 2.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 3 лот 3.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 1 лот 3.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 1 лот 1.docx
19 лютого 2024 09:15
Додаток 3 лот 4.docx
19 лютого 2024 09:15
ТД.doc
19 лютого 2024 09:15
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-19-000677-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ОЛАНВО", Код ЄДРПОУ:42901668
Дата подання: 21 лютого 2024 10:29
Щодо дискримінаційних вимог
ВИМОГА
про усунення порушень у тендерній документації на закупівлю

Лот 2 - Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB)
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки)


Публічні закупівлі в Україні здійснюються за Особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись положеннями законодавства, Учасник повідомляє про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Оскільки, Замовник свідомо, умисно та беспідставно встановив дискримінаційні вимоги.
Зокрема, згідно зі змістом п.5 Недискримінація учасників Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації Замовник зазначив про те, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Разом з цим, у Додатку 3 Лот 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Технічне завдання зазначені вимоги:
-«Відповідність кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід підтвердити копіями документів (сертифікати про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB, виданий відповідним навчальним закладом, навчальним центром; курси підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства завода-виробника, тощо).»
-«Учасник повинен забезпечити надання послуг Замовнику, згідно виробничої потреби. Види послуг та запасних частин які можуть бути надані замовнику, повинні відповідати каталожній назві заводу виробника ТЗ, а їх кількість буде визначатись відповідно до реальних потреб Замовника в межах загальної суми Договору.»
Частиною 4 статті 23 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тобто, в Законі йдеться про неможливість посилання замовником на конкретного виробника.
Відповідно, Компанії-Учасники, які є дилерами інших виробників спецтехніки та /або еквівалентних запасних частин мають право приймати участь на рівних умовах.

Додаток 3 лот 2 містить вимогу:
-«Замовник має право здійснити перевірку фактичної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (надати гарантійний лист).»
Цією вимогою Замовник надає собі право безпідставно відмовити певним Учасникам та відхилити тендерну пропозицію Учасника, який на їх думку, не відповідає кваліфікаційним критеріям. Натомість хочемо зазначити, що перевірки, оформлені актом обстеження, проведені Замовником, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Перевірка фактичної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені актом перевірки на відповідність Документації Замовника не є складовою ні Тендерної документації Замовника, ні Тендерної пропозиції Учасника, а отже не можуть бути доказом невідповідності.
Просимо вилучити цей пункт.
Інші Учасники мають всі потужності, досвідчених працівників, які пройшли навчання у виробників будівельної техніки та мають великий досвід щодо надання Послуг з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB) з використанням матеріалів та запасних частин, що рекомендовані Виробником.

Отже, все вижче наведене свідчить про те, що Замовник звузив коло охочих взяти участь у даному тендері. Оскільки, через невиконання наведених вижче вимог Замовника Учасники позбавлені можливості прийняти участь у даної закупівлі.

Враховуючи вижче викладене, виходячи із принципів здійснення публічних закупівель та керуючись нормами ч.1 ст.3, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та Конституцією України, -

ПРОШУ:
1. Усунути дискримінаційні вимоги та викласти пункт Додатку 3 лот 2 ТД в наступній редакції:
«Відповідність кваліфікації працівників які мають необхідні знання та досвід підтвердити копіями документів (сертифікати про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів, виданий відповідним навчальним закладом, навчальним центром; курси підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства завода-виробника, тощо).
2. Доповнити Додаток 3 лот 2 ТД еквівалентом та викласти в наступній редакції:
Учасник повинен забезпечити надання послуг Замовнику, згідно виробничої потреби. Види послуг та запасних частин які можуть бути надані замовнику, повинні відповідати каталожній назві заводу виробника ТЗ або їх еквівалентами, а їх кількість буде визначатись відповідно до реальних потреб Замовника в межах загальної суми Договору.
3. Доповнити ТД пунктом, а саме: «.У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
4. Вилучити вимогу «Замовник має право здійснити перевірку фактичної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (надати гарантійний лист).»

В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2024 14:19
Добрий день!
Що стосується встановлених кваліфікаційних критеріїв до працівників(виконавців) пункт 1.7. Додатку 3, способу підтвердження відповідності кваліфікаційниз вимог та необхідності використання оригінальних запасних частин то:
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей 1178 « Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей», у відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
відповідно ч. 3 ст.22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Згідно пункту 1 розділу VI. «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014№ 615, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386
«Технічне обслуговування і ремонт КТЗ, їх складових частин (систем) виконуються згідно з вимогами Технічного регламенту за затвердженою виконавцем технологічною документацією.
У разі відсутності інформаційного забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації виробника, за взаємною згодою виконавця і замовника допускається виконання окремих робіт за умовами договору, якщо вони не впливають негативно на безпечність КТЗ. У цьому разі технічний опис технічного обслуговування і ремонту зазначається у договорі щодо виконання послуги.»
Таким чином виконання технологічних операцій під час обслуговування та ремонту проводиться на підставі технологічної документації виробника та в окремих випадках за відсутності інформаційного забезпечення від виробника за взаємною згодою виконавця і замовника допускається виконання окремих робіт за умовами договору, якщо вони не впливають негативно на безпечність КТЗ.

Вимоги до працівників та їх кваліфікації встановлені в «Загальних положень Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності"» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336:
Кваліфікаційні вимоги і найменування посади, та функціональні обов’язки працівників задіяних під час виконання технологічних операцій з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів затверджені наказом Міністерства Транспорту та зв’язку України від 14.02.2006 № 136 «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», відповідно загальних положень:
Випуск 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників містить характеристики професій працівників, які забезпечують основні технологічні процеси підприємств, їх підрозділів з перевезення пасажирів та (або) вантажів, підприємств технічного сервісу колісних транспортних засобів (КТЗ) та є нормативним документом сфери управління персоналом на підприємствах автомобільного транспорту всіх форм власності та організаційних форм господарювання, в організаціях та установах (далі - підприємства), який забезпечує створення та функціювання галузевої нормативної бази у сфері праці, професійної класифікації працівників. Кваліфікаційні характеристики професій працівників, що наведені в Довіднику, застосовуються усіма суб'єктами господарювання, які експлуатують та виконують роботи з утримання (експлуатації) колісних транспортних засобів.»
Пунктом 13.довідника передбачено: «Поряд із вимогами, які викладені у відповідних розділах кваліфікаційних характеристик, усі працівники автомобільного транспорту повинні проходити періодичне підвищення кваліфікації, знати та дотримуватись вимог законів та нормативно-правових актів стосовно діяльності автомобільного транспорту, нормативних документів, правил життєдіяльності, безпеки перевезень, а також норм ремонтної, технологічної документації підприємства, правил технічної експлуатації колісних транспортних засобів, їх складників та устатковання, яке використовують у виробничій діяльності, правил користування засобами колективного та індивідуального захисту, правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, пожежної безпеки.»
Відповідно інструкції з експлуатації навантажувачів JCB зазначено: «Для забезпечення машини в належному стані та підтримання належної працездатності важливо щоб регламентне технічне обслуговування зазначене в інструкції користувача виконувалось періодично погодженим дилером JCB з використанням оригінальних запасних частин. Виконання технічного обслуговування та ремонтних робіт неавторизованим персоналом або використання неоригінальних запасних частин призводить до обмежень в гарантійних обслуговуваннях машин. Як видно з графіків технічного обслуговування які наведені на наступних аркушах більшість важливих перевірок технічного стану машини повинні проводити тільки навченим та компетентним спеціалістом JCB.
Необхідність використання оригінальних запасних частин передбачена пунктом 2 розділу ІХ. «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014№ 615, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386.
«Виконавець зобов'язаний:
забезпечувати виконання вимог цих Правил;
застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується;
мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем);»

Крім того звертаємо увагу Учасника, що предметом закупівлі є «Послуги з технічного обслуговування та ремонту», а не запасні частини «Товар» таким чином «Компанії-Учасники, які є дилерами інших виробників спецтехніки та /або еквівалентних запасних частин» не можуть приймати участь у закупівлі лише тому що їхній вид господарської діяльності не відповідає предмету закупівлі, а на вибір виду діяльності товариства Замовник ніякого впливу не має, а отже і порушити права таких суб’єктів господарювання не може.

Таким чином вимога зазначені в пунктах 1.7 та 3.1 Додатку 3 лот 2 ТД повністю відповідає змісту ч. 2 ст.22 Закону, статті 16 Закону, а інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам відповідає частині 3.ст.22 Закону, Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, та технологічної документації виробника транспортного засобу JCB «З ремонту та технічного обслуговування»

Що стосується умови зазначеній в пунктц 1.4 Додатку 3 «Замовник має право здійснити перевірку фактичної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (надати гарантійний лист)» то:

Згідно пункту 1 розділу Х. «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014№ 615, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386 та Додатку 3, передбачено:
«Замовник має право:
на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та виконавця;
на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця;
на перевірку повноти та вартості наданої послуги;»

Таким чином право на проведення перевірки до отримання послуги передбачене законодавчо, а отже не може вважатися дискримінаційною умовою

Документи подані скаржником

21 лютого 2024 10:29
ВИМОГА JCB лот2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-02-19-000677-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 05 березня 2024 09:19
Скарга щодо оскарження дискваліфікації ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2024 18:04
рішення від 07.03.2024 № 4264.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 18:03
рішення від 18.03.2024 № 4852.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. З метою усунення виявлених порушень зазначених у рішенні АМКУ від 18.03.2024 року № 4852-р/пк-пз скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КУРАТОР.ЮА» (код ЄДРПОУ 43438815), на закупівлю Лот 1 - Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (катка дорожнього ДУ – 100, навантажувачів Амкодор 342В, Long Gong 833, Tiangong PY 160G та бульдозер МК-24), згідно ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки), оформлене протоколом Уповноваженої особи від 29.02.2024 року № 26/6.

Документи подані скаржником

04 березня 2024 21:58
ТД.doc
04 березня 2024 21:58
Скарга Лот 1.pdf
04 березня 2024 21:58
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 березня 2024 10:09
Додаток 1 лот 1.docx
08 березня 2024 10:10
Додаток 2.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 3 лот 1.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 6.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 5.docx
08 березня 2024 10:12
ТД.doc
22 березня 2024 12:35
Протокол УО 38-6.pdf

Документи Органу Оскарження

07 березня 2024 18:03
рішення від 07.03.2024 № 4264.pdf
21 березня 2024 16:34
рішення від 18.03.2024 № 4852.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (катка дорожнього ДУ – 100, навантажувачів Амкодор 342В, Long Gong 833, Tiangong PY 160G та бульдозер МК-24)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 1 512 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 120,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2024 13:37
Закінчення: 27 лютого 2024 14:00

Позиції

600 л/г
Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (катка дорожнього ДУ – 100, навантажувачів Амкодор 342В, Long Gong 833, Tiangong PY 160G та бульдозер МК-24)
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, на СТО Виконавця, яке повинно знаходитись в в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2024-02-19-000677-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 05 березня 2024 09:19
Скарга щодо оскарження дискваліфікації ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2024 18:04
рішення від 07.03.2024 № 4264.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 18:03
рішення від 18.03.2024 № 4852.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. З метою усунення виявлених порушень зазначених у рішенні АМКУ від 18.03.2024 року № 4852-р/пк-пз скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КУРАТОР.ЮА» (код ЄДРПОУ 43438815), на закупівлю Лот 1 - Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (катка дорожнього ДУ – 100, навантажувачів Амкодор 342В, Long Gong 833, Tiangong PY 160G та бульдозер МК-24), згідно ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки), оформлене протоколом Уповноваженої особи від 29.02.2024 року № 26/6.

Документи подані скаржником

04 березня 2024 21:58
ТД.doc
04 березня 2024 21:58
Скарга Лот 1.pdf
04 березня 2024 21:58
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 березня 2024 10:09
Додаток 1 лот 1.docx
08 березня 2024 10:10
Додаток 2.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 3 лот 1.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 6.docx
08 березня 2024 10:11
Додаток 5.docx
08 березня 2024 10:12
ТД.doc
22 березня 2024 12:35
Протокол УО 38-6.pdf

Документи Органу Оскарження

07 березня 2024 18:03
рішення від 07.03.2024 № 4264.pdf
21 березня 2024 16:34
рішення від 18.03.2024 № 4852.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА 1 404 000,00
UAH з ПДВ
1 404 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 22:06
Електронний підпис
26 лютого 2024 22:06
Електронний підпис
26 лютого 2024 22:05
24. Квитанція №2.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
10. Паспорт ідент. код.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
14. Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
16. Договір оренди.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
15. Довідка щодо сто.docx.p7s
26 лютого 2024 22:05
23. Фінзвіт 2022.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
28. Вааід сертифікат.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
2. Довідка п. 47.docx.p7s
26 лютого 2024 22:05
21. лист-відгук.pdf.p7s
26 лютого 2024 22:05
12. Статут.pdf.p7s

Публічні документи

26 лютого 2024 09:33
Електронний підпис
26 лютого 2024 09:32
Електронний підпис
26 лютого 2024 09:32
1. Заявка-Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУРАТОР.ЮА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Рішення скасоване 1 200 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 12:36
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
#37001696
Рішення скасоване 1 404 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 12:36
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Очікує рішення 1 200 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 12:36

Документи

29 лютого 2024 12:32
Електронний підпис

Документи

29 лютого 2024 14:54
Електронний підпис

Документи

10 травня 2024 11:37
Електронний підпис
10 травня 2024 11:36
Протокол УО 62-3.pdf
22 березня 2024 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 22 березня 2024 12:59
Кінець періоду оскарження: 02 квітня 2024 00:00
Дата скасування відміни: 22 березня 2024 12:58
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно мотивувальної частини наведеної у рішені АМКУ від 18.03.2024 року за номерами № 4852-р/пк-пз, прийнятих за скаргою Учасника процедури закупівлі UA-2024-02-19-000677-a згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки) Лот 1 Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (катка дорожнього ДУ – 100, навантажувачів Амкодор 342В, Long Gong 833, Tiangong PY 160G та бульдозер МК-24), значиться: «Документацією не передбачено порядку заповнення та розрахунку таблиці 1 Додатку 1 документації. Також документація не містить вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку розрахунку вартості 1-ї людино-години» Враховуючи вище зазначену позицію АМКУ та вимоги пункту 28 Особливостей 1178 « Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей», у відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме пункту 1 ч. 2 ст.22 Закону передбачено: У тендерній документації зазначаються такі відомості «інструкція з підготовки тендерних пропозицій», а отже замовником не дотримано вимог пункту 1 ч. 2 ст.22 Закону так як не передбачено порядку заповнення та розрахунку таблиці 1 Додатку 1 Лот 1 документації яка є Заявкою-пропозицією та не встановлено вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку розрахунку вартості 1-ї людино-години яка є одиницею виміру обсягу предмету закупівлі, відповідно пункту 3.3. Розділу 1 тендерної документації. В зв’язку з неможливості усунення вище зазначених порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель:
Документи:
22 березня 2024 12:59
Електронний підпис
22 березня 2024 12:58
Протокол УО 38-7.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-02-19-000677-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 01 квітня 2024 18:14
СКАРГА на рішення замовника з відміни торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2024 17:12
рішення від 03.04.2024 №5967.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2024 17:12
рішення від 11.04.2024 №6516.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. З метою усунення виявлених порушень зазначених у рішенні АМКУ від 11.04.2024 року № 6516-р/пк-пз скасувати рішення про відмову процедури закупівлі Лот 1 - Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів ЗАЗ-110308, Daewoo Lanos, Chevrolet Lacetti, Skoda, Toyota та супутні послуги згідно ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування колісних транспортних засобів та спеціальної дорожньої техніки), оформлене протоколом Уповноваженої особи від 22.03.2024 року № 38/7.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2024 10:05

Документи подані скаржником

01 квітня 2024 18:10
Скарга (16).pdf
01 квітня 2024 18:10
ТД.doc
01 квітня 2024 18:10
Протокол УО 38-7.pdf
01 квітня 2024 18:11
Протокол УО 38-6.pdf
01 квітня 2024 18:11
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2024 17:12
рішення від 03.04.2024 №5967.pdf
16 квітня 2024 13:58
рішення від 11.04.2024 №6516.pdf