Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
6 312 388,32 UAH
UA-2024-02-17-000546-a ● 2ca3070fe8824aea8c76fcb818e82ddd
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Ольга Котова +380442050506 o.kotova@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2024 21:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 6 312 388,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 561,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51408 година
фізичні пости (цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг з охорони здійснюється Замовником на підставі Актів наданих послуг шляхом перерахування Замовником суми, зазначеної в актах наданих послуг, яка визначається із розрахунку вартості однієї години охорони та обсягів фактично наданих послуг охорони Об’єкта з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2024 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2024 08:41 |
Додаток № 4 до ТД_технічні вимоги_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.docx | |
30 березня 2024 08:41 |
Додаток № 5 до ТД_проект договору_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.docx | |
30 березня 2024 08:41 |
Додаток № 2 до ТД_пункт 47 Особливостей_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.doc | |
30 березня 2024 08:41 |
Додаток № 3 до ТД_кваліфікаційні критерії_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.doc | |
30 березня 2024 08:41 |
Перелік змін до тендерної документації_охоронні послуги_2.docx | |
30 березня 2024 08:41 |
Тендерна документація_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.docx | |
30 березня 2024 08:40 |
Додаток № 1 до ТД_тендерна пропозиція_охоронні послуги_2024_нова редакція_2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сканкопії сертифікатів Дія. Цифрова Освіта. - «Цифрограма 2.0».
Дата подання: 20 лютого 2024 11:42
Дата відповіді: 25 березня 2024 21:51
Яку кількість таких сертифікатів ви вимагаєте, прохання уточнити та обгрунтувати необхідність встановлення даної вимоги
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації внесено зміни.
Оператори БПЛА
Дата подання: 20 лютого 2024 11:43
Дата відповіді: 25 березня 2024 21:51
Прохання привести у відповідність вимоги вашої документації.
В технічних вимогах ви вимагаєте Підтвердити наявність працівників необхідної кваліфікації (не менше одного), з наявністю довідки про несудимість, які пройшли відповідне навчання операторів БпЛА, мають необхідні знання та досвід управління БпЛА в умовах воєнного стану, досягли 18-річного віку та перебувають у штаті підприємства, а в кваліфікаційній частині не (не менше двох), То 1 чи 2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації внесено зміни.
Досвід роботи
Дата подання: 20 лютого 2024 13:24
Дата відповіді: 25 березня 2024 21:51
В технічному завданні однією з вимог є надання сканкопії документів співробітників ПЦС про досвід роботи у державних структурах більше ніж 5 років. Чому цей досвід має бути більше 5 років і чому саме в державних структурах? Звідки такі критерії відбору персоналу у Замовника? Даною вимогою ви обмежуєте конкуренцію та ставите у нерівні умови учасників. Просимо прибрати вищевказану вимогу з переліку вимог зазначених в Технічному завданні, так як вона є дискримінаційною та унеможливлює прийняти участь в закупівлі багатьом Учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації внесено зміни.
Сертифікати\дипломи\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). Довідки
Дата подання: 27 березня 2024 15:52
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:09
Шановний Замовник, прохання надати обгрунтування чим обумовлена вимога шодо надання в складі пропозиції сертифікатів/дипломів про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код)? Встановивши дану дискримінаційну вимогу, ви порушуєте законні права та інтереси учасників, які не мають вищевказаних документів, а отже не відповідають вимогам вашої документації та не можуть взяти участь у закупівлі. Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», ст. 11, п. 1, визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Наявності ніяких інших документів у персоналу охорони чинним законодавством не передбачено.
Тобто учасники, які мають ліцензію на надання охоронних послуг та мають персонал, який відповідає ЗУ «Про охоронну діяльність» не можуть прийняти участь у вашій закупівлі, тому що вами встановлена вимога щодо надання додаткових документів, які учасники не повинні мати і права яких ви обмежуєте, та тим самим порушуєте принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Звертаємо вашу увагу на те, що кожен охоронник при отриманні кваліфікаційного свідоцтва проходить навчальний курс, у переліку якого є ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА. Чим вас не влаштовує таке підтвердження? Окрім того, учасники можуть мати аналогічні документи проходження такого навчання в іншому форматі, наприклад Сертифікат, що підтверджує проходження навчання по наданню першої медичної-допомоги населенню (проте не в умовах війни) і без QR-коду, проте такі документи є не гіршим підтверженням щодо виконання ваших вимог. Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони, ваші об'єкти не знаходяться на полі бою або у зоні бойових дій, тому вимагати від охоронників, які знаходяться у групах мобільного реагування проходження такого навчання є необгрунтованим. Охоронники пройшли відповідне навчання під час отримання кваліфікаційного свідоцтва і цього підтвердження цілком достатньо і воно свідчить про те, що персонал охорони має базові навички по наданню першої медичної допомоги. Ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж проводьте її будь ласка у відповідності до чинного законодавства України. Прохання виключити вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікатів/дипломів про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). або надати учасникам можливість надавати аналогічні документи за навчанням, про без конкретики «в умовах війни або QR-коду). В іншому випадку дискримінаційні вимоги вашої документації, будуть знову оскаржені в АМКУ. Ви прибираєете дискримінаційні вимоги, встановлюючи нові, тим самим лишаєте свій об’єкт без охорони на невизначений термін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації буде внесено зміни.
копія наказу МВС про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Дата подання: 28 березня 2024 14:38
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:09
Шановний Замовник!
Є підприємства зареєстровані набагато раніше і які отримували ЛІЦЕНЗІЮ на провадження охоронної діяльності, а не наказ.
Не порушуєте законодавство у сфері публічних закупівель та створююте дискримінаційні умови для учасників. Тому що учасники здійснюють свою діяльнсть на підставі ЛІЦЕНзії, які отримували такий документ до 2017,а перехід до ліцензування в електронному вигляді після 2017 року передбачає отримання наказу про видачу ліцензії.Тобто учасники, які мають ліцензію, а не наказ не можуть прийняти участь у вашій закупівлі, хоча документи мають однакову юридичну силу проте видані різним способом і мають різний Внесіть зміни до тендерної документації , та додайте до НАКАЗУ про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності ЛІЦЕНЗІЮ ,в іншому випадку ваші дискримінаційні вимоги будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації буде внесено зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-17-000546-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:43320392
Дата подання: 21 лютого 2024 15:06
Дата подання: 21 лютого 2024 15:06
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «фізичні пости (цілодобово) ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2024 18:03
рішення від 23.02.2024 № 3430.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 18:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 3996.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 12:08
рішення від 04.03.2024 № 3996.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3996-р/пк-пз від 04.03.2024 року Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек» внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-17-000546-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
3 855 600,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" |
4 806 648,00
UAH з ПДВ
|
2 524 132,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" |
5 603 472,00
UAH з ПДВ
|
3 918 831,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ФАКТОР" |
5 618 025,60
UAH з ПДВ
|
3 919 054,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2024 18:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 22:20
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" #45249322 |
Очікує рішення |
2 524 132,80
UAH з ПДВ
|
04 травня 2024 18:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 травня 2024 00:00
|