Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Бахтіна Тамара Миколаївна +380322962075 tbakhtina2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 34 640 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 204,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 170 000.00 грн. (сто сімдесят тисяч, 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 грн.) (розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю, згідно статті ч. 3 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі) у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист довільної форми в складі тендерної пропозиції. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику-переможцю установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок визначений Замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 17:35 |
Перелік змін від 19.02.2024 р..docx | |
19 лютого 2024 17:35 |
Проект договору (Додаток _ 5) зі змінами від 19.02.2024 р..docx | |
19 лютого 2024 17:35 |
Тендерна документація зі змінами від 19.02.2024.docx | |
16 лютого 2024 20:08 |
Проект договору (Додаток _ 5).docx | |
16 лютого 2024 20:08 |
Технічна специфікація (Додаток _2).docx | |
16 лютого 2024 20:08 |
Тендерна документація.docx |
19 лютого 2024 18:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2024 17:35 |
Перелік змін від 19.02.2024 р..docx
|
|||
19 лютого 2024 17:35 |
Проект договору (Додаток _ 5) зі змінами від 19.02.2024 р..docx
|
|||
19 лютого 2024 17:35 |
Тендерна документація зі змінами від 19.02.2024.docx
|
|||
16 лютого 2024 20:08 |
Проект договору (Додаток _ 5).docx
|
|||
16 лютого 2024 20:08 |
Технічна специфікація (Додаток _2).docx
|
|||
16 лютого 2024 20:08 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
3. Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків. Вважаємо, що передбачені замовником вимоги до аналогічного договору є надміру конкретизованими, що є дискримінаційними і це значно звужує коло учасників. Чому саме 100%, а не скажімо 51, 62, 73, 84% ? І що це за обмеження по роботах саме в МЕДИЧНИХ закладах? Це вже щось новеньке у закупівлях. А що, виконання робіт в закладах освіти, в приміщеннях судів, поліції, прокуратури, у військових частинах потребує гіршої якості виконання робіт? Чи там легше виконувати роботи, враховуючи їхній безперервний робочий процес? І чому саме КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, а реконструкція, будівництво, чи поточний ремонт вимагають хіба інших підходів до виконання робіт? Вимагаємо внести зміни та усунути дану дискримінаційну вимогу.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Дана вимога є недоречною, тому що роботи по об’єкту можуть бути виконані та завершені, а ДІАМ ще не надало такого висновку у зв’язку із затримкою виплат, чи через військові дії, чи бюрократичні чинники, тощо, на які не має впливу виконавець робіт. Окрім того, отримання сертифікату є обов’язковим при отриманні дозволу на початок робіт, а це має бути клас наслідків СС2, СС3. А капітальний ремонт може проводитись і по класу наслідків СС1. Тоді ні дозволу, ні сертифікату замовник не отримує. Як тоді тут бути? Достатнім свідченням про завершення договору є підписані форми КБ2 та форми КБ3, відгука, звіту з Прозоро. Вимагаємо внести зміни та усунути дану дискримінаційну вимогу. 5. Довідка про відсутність негативного досвіду із Замовником, ви вимагаєте, щоб бачити хто буде брати участь в закупівлі , велика ймовірність що Учасник так і не отримає дану довідку, так як Замовник буде знаходити безліч причин , щоб уникнути від видачі довідки Учаснику. Практика АМКУ показує, що орган оскарження завжди стає на сторону Учасника при оскарженні даної вимоги. Вимагаємо усунути дану вимогу, в протилежному випадку ми будемо звертатися до ДАСУ, громадських організацій, щоб привернути увагу до вашої закупівлі.
1. Подання повідомлення про прийняття працівника на роботу – одна з умов офіційного оформлення трудових відносин. Це документ, який містить відомості про найнятого працівника, особу, з якою уклали договір цивільно-правового характеру (ЦПХ), відомості про укладений трудовий договір чи договір ЦПХ, дату початку роботи. Відповідно до ст. 24 Закону України Кодексу законів про працю України: Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Щодо квитанцій про прийняття органом Державної податкової служби, слід зазначити, наявність такої квитанції означає, що документ (повідомлення про прийняття працівника на роботу) доставлено, отримано та опрацьовано ДПС.
Враховуючи наведене вимога жодним чином не обмежує коло учасників, оскільки встановлена згідно вимог чинного законодавства.
2.Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тож керуючись зазначеним замовником встановлено в тендерній документації вимогу щодо подання у складі пропозиції копії документів про проходження директора та виконавця робіт навчання з пожежної безпеки. На підтвердження учасник має надати скан-копії протоколів (витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємства, отже вся відповідальність за забезпечення пожежної безпеки на підприємстві покладається на його власника та керівника. Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки є документом, який підтверджує, що людина має достатні знання та навички з питань запобігання пожежі та дій у разі виникнення пожежі. Законодавством не обмежено коло осіб, які можуть пройти навчання з пожежної безпеки.
Згідно Наказу від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також зазначено, що посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, під час прийняття на роботу і періодично передбачає керівників, заступників керівників, головних спеціалістів, керівників основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Тому, враховуючи, що вся відповідальність за забезпечення пожежної безпеки на підприємстві покладається на його власника та керівника в першу чергу, як особи, що забезпечує організацію діяльності підприємства/установи/організації, вимога щодо наявності документів, підтверджуючих проходження відповідного навчання є цілком обґрунтованою та направленою на дотримання вимог чинного законодавства.
3. В п. 1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати скановану з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для оцінки спроможності та виробничої потужності Учасника з метою забезпечення
належного виконання робіт, Замовником встановлений у тендерній документації критерій підтвердження виконання аналогічного договору у вартісних показниках, зокрема вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі. Враховуючи, специфіку предмета Закупівлі, як засвідчує практика, без надання учасниками підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з урахуванням обсягу виконання таких договорів не менше встановленого Замовником відсотка від очікуваної вартості закупівлі що здійснюється, ризики невиконання умов договору учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими для Замовника.
Наголошуємо, що встановлення суми підтвердження виконання аналогічних договорів є правом Замовника, не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та жодним чином не містить дискримінаційний характер для Учасників процедури закупівлі. Встановлення даної вимоги відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів в медичних закладах. Дана вимога, зумовлена тим, що Замовником торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі. Враховуючи специфіку роботи Замовника, наявність в Підрядника досвіду виконання аналогічних робіт саме в медичних закладах є важливим для підтвердження кваліфікаційного критерію, оскільки роботи будуть виконуватись в приміщенні госпіталю та мають бути виконані з дотриманням всіх будівельних норм та з урахуванням під час виконання робіт режиму та специфіки роботи саме медичної установи .
Щодо встановлення вимоги про виконання аналогічного договору предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту.
Замовником було встановлено саме цю вимогу, оскільки предметом закупівлі що здійснюється є роботи (відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі») згідно експертного звіту, а саме капітальний ремонт. А, як відомо, характер робіт з реконструкції, нового будівництва чи поточного ремонту, який взагалі є послугою в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», містить суттєві відмінності.
Таким чином Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необʼєктивні та необгрунтовані бажання і обмежені можливості до надання послуг одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.
4. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в п. 4 Розділу №3 Додатку №1 тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Наявність документу, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації юридично закріплює завершення робіт та засвідчує відповідність виконаних робіт проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам. Зазначена вимога встановлена з метою отримання інформації, щодо повного та належного виконання робіт згідно укладеного аналогічного договору Учасником. Вимога не обмежує коло учасників, оскільки наявність документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації є результатом роботи підрядника на об’єкті. Додатково зазначаємо, що клас наслідків об’єкту даних торгів- СС2, відтак, важливо, щоб аналогічний досвід був належно підтверджений на всіх етапах, не нижче класу наслідків даних торгів.
5. Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виконання робіт належної якості, відповідно до графіку та відсутність порушень умов договору для Замовника мають надзвичайно велике значення, оскільки Замовник є медичним закладом, що безперервно здійснює лікування та реабілітацію пацієнтів. Капітальний ремонт, що виконується в приміщенні потребує вивільнення цього приміщення від пацієнтів та персоналу, оскільки в одному приміщені одночасно не може виконуватись ремонт та лікування пацієнтів.
Відтак в разі виконання робіт не якісно та з затримкою, не належного виконання умов договору , загрожує порушенню роботи медичного закладу, зокрема лікувального та реабілітаційного процесу. Замовник видає дану довідку всім, хто звертається за нею у будь який зручний спосіб (наприклад, на електронну пошту, кур’єром та ін.. В електронній системі закупівель містяться електронна пошта, контактний номер телефону, адреса Замовника. А тому будь-хто з потенційних учасників може звернутися за отриманням такого документу, що в свою чергу абсолютно не гарантує того що така особа візьме чи не візьме участь в закупівлі. Крім того, повідомляємо про те що Ви звернулись до Замовника з запитом на електронну пошту про отримання довідки про відсутність негативного досвіду співпраці з Замовником і Замовник надав вам таку довідку. – під питанням
Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000055 ● 944ae1db59e740beb7d1306ec1ca525c
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 No 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
45 UA-2024-02-16-011687-a 16.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 17:15:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень 4 поверху, блоки В, Г, Д КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-011687-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору, шляхом надання Замовнику оригіналу банківської гарантії на суму 500 000,00 грн., не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 16:43:02
Відповідь на Запит
1) Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Капітальний ремонт приміщень 4 поверху, блоки В, Г, Д КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 10 лютого 2024 р. № 04-04/123-10.02.24
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в відомостях обсягів робіт в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень 4 поверху, блоки В, Г, Д КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
3) Щодо документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору:
У пункті 6.5 розділу 6 тендерної документації встановлена вимога: Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 грн.) (розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю, згідно статті ч. 3 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі) у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист довільної форми в складі тендерної пропозиції.
Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору):
1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику-переможцю установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
2) копія банківської ліцензії видана банком чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів;
3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
На виконання зазначеного Учасником – переможцем до дати укладення договору про закупівлю було подано наступні документи: банківська гарантії № №38190 від 13.03.2024 р., витяг з державного реєстру банків, банківську ліцензію №240 від 21.01.2019 р., довіреність виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Додатки:
Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.03.2024
Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 10 лютого 2024 р. № 04-04/123-10.02.24
Сканована копія банківської гарантії№ №38190 від 13.03.2024 р.
Витяг з державного реєстру банків, банківську ліцензію №240 від 21.01.2019 р.
Довіреність виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
34 542 858,42
UAH з ПДВ
|
34 542 858,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
34 542 858,42
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Лист.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:38
|
Додаткова угода _2 (1).PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 15:36
|
Лист.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:35
|
Додаткова угода _2 (1).PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 11:20
|
Комісія Винники госпаль капремонт 4 поверху відповідь.p7s.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 11:05
|
24 ОБГРУНТУВАННЯ затримання завершення робіт.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 11:05
|
Дод.1.PDF | зміни до договору |
13 червня 2024 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 15:04
|
19-03-ОС.PDF | укладений |
20 березня 2024 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 19-03/JC |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 19-03/JC |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |