Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
10 404 000,00 UAH
UA-2024-02-16-011675-a ● db2bb573b1544504a504308a38036e36
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011930 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 |
Контактна особа: |
Богатова Наталя Сергіївна +380444841875 tender.inch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 10 404 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає – 260 100,00 грн. (двісті шістдесят тисяч сто гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 10:18 |
Перелік змін.docx | |
02 квітня 2024 10:18 |
ТД_1_ЕЕ зі змінами.docx |
02 квітня 2024 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 квітня 2024 10:18 |
Перелік змін.docx
|
||||||
02 квітня 2024 10:18 |
ТД_1_ЕЕ зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо антикорупційного аудиту
Дата подання: 19 лютого 2024 18:25
Дата відповіді: 22 лютого 2024 18:02
Шановний замовник. Просимо прибрати наступні вимоги з огляду на те, що вартість закупівлі становить 10 404 000 грн без ПДВ, а не 20 000 000 грн і більше:
"На виконання статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Згідно з частиною другою статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Відповідно до Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб» (надалі – Рішення № 734) кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції. Антикорупційні програми націлені на формування такої системи, допомагаючи юридичним особам не допустити або знизити втрати від причетності їх працівників до отримання чи пропозицій неправомірної вигоди та інших корупційних практик, сприяють довірі в ділових відносинах, покращують їх репутацію. Також відповідно до Рішення № 734 з урахуванням міжнародної практики заходи з мінімізації корупційних ризиків можна умовно розділити на індивідуальні заходи (у фінансовій та нефінансовій сферах) та колективні заходи. Індивідуальні заходи юридичної особи, заходи у фінансовій сфері можуть включати, зокрема, проведення періодичних, незалежних зовнішніх фінансових аудитів та ротацій на регулярній основі осіб або організацій, які виконують такий аудит. Для підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, та з метою надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства, Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної
особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особа, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника). Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2022 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, витяг з Єдиного реєстру адвокатів України, датований не раніше дати видачі висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника вимагається задля підтвердження наявності в учасника не лише антикорупційної програми, але й для підтвердження відповідності діяльності учасника антикорупційному законодавству в більш ширшому розумінні, ніж просто затверджена антикорупційна програма.
Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту також вимагається для підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, та з метою надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства; наявність такого позитивного висновку (звіту) в учасника свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України "Про запобігання корупції" тощо.
Тож, враховуючи значну очікувану вартість процедури закупівлі відсутні підстави для внесення змін до документації.
Також зауважимо, що згідно з пунктом 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
При цьому, враховуючи вартість процедури закупівлі, замовником не встановлювалось вимог щодо необхідності підтвердження відсутності зазначеної підстави та відсутні вимоги щодо надання антикорупційної програми у складі пропозиції.
Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту також вимагається для підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, та з метою надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства; наявність такого позитивного висновку (звіту) в учасника свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України "Про запобігання корупції" тощо.
Тож, враховуючи значну очікувану вартість процедури закупівлі відсутні підстави для внесення змін до документації.
Також зауважимо, що згідно з пунктом 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
При цьому, враховуючи вартість процедури закупівлі, замовником не встановлювалось вимог щодо необхідності підтвердження відсутності зазначеної підстави та відсутні вимоги щодо надання антикорупційної програми у складі пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-16-011675-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 22 лютого 2024 11:39
Дата подання: 22 лютого 2024 11:39
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2024 17:31
рішення від 26.02.2024 № 3467.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2024 17:31
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4123.pdf
Дата публікації: 06 березня 2024 13:22
рішення від 05.03.2024 № 4123.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
7 752 000,00
UAH
|
7 649 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
7 956 000,00
UAH
|
7 650 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГУЛЕЦЬКИЙ ПАЛИВНО-ПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС" |
10 247 940,00
UAH
|
7 751 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Очікує рішення |
7 649 000,00
UAH
|
09 квітня 2024 13:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 17:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 20:53 |
Кінець періоду оскарження: | 19 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 травня 2024 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Державна установа «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» (ДУ «ІНХ НАМН») Код ЄДРПОУ 02011930 ПРОТОКОЛ 07.05.2024 року (дата) м. Київ (місце складення) № 5 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну процедури закупівлі електричної енергії, код за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-02-16-011675-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024 року оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія , унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-16-011675-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 4.3 розділу І тендерної документації встановлений обсяг поставки товарів - 1 700 000 кВт/год. Водночас, на запит діючого постачальника від 18.03.2024 № 229-03-2024/О/В щодо обсягів спожитої установою електричної енергії у 2024 року, ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» надано відповідь, що у зазначеному періоді, зокрема та не вичерпно, спожито 282 690 кВт/год. Інформація щодо споживання підтверджується даними про обсяг розподілу електричної енергії, наявними у Замовника. Тому, керуючись Особливостями, 30.04.2024 р. на вказаний обсяг установою укладено відповідний договір про закупівлю. Таким чином, вимога пункту 4.3 розділу І тендерної документації та очікувана вартість предмету закупівлі повинні бути скориговані, у зв’язку із скороченням видатків. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З огляду на зазначене у відповідності по підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у зв’язку із скороченням видатків Замовник відміняє процедуру закупівлі електричної енергії № UA-2024-02-16-011675-a. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 50 Особливостей: у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. На виконання вимог пункту 50 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відміну відкритих торгів із зазначенням підстави прийняття такого рішення ВИРІШИЛА: 1. Відмінити процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Руслан КИСІЛЬ |
Документи:
08 травня 2024 20:53
|
Електронний підпис |
08 травня 2024 20:53
|
Протокол УО відміна закупівлі_ЕЕ.docx |