Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку)
Очікувана вартість
465 408,00 UAH
UA-2024-02-16-011573-a ● a20ede2d02754eee91cf7a0d0db05135
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40479560 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
Контактна особа: |
Вікторія Шумська +380503816405 zakupivli.26@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:58 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:58 |
Очікувана вартість: | 465 408,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 654,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: - 13 962,24 грн.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13962.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами акта наданих послуг безготівково у національній валюті України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 18:57 |
ТД прибирання приміщення 2024.docx | |
16 лютого 2024 18:57 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
16 лютого 2024 18:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші документи.docx | |
16 лютого 2024 18:57 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необгрунтовані вимоги Замовника до матеріально-технічної бази Учасника
Дата подання: 19 лютого 2024 22:37
Дата відповіді: 22 лютого 2024 17:06
Предмет закупівлі згідно тендерної документації є:Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання загальною площею 1500 м2
в додатку №1 до тендерної дкументації Замовник вимагає від Учасника
Обов’язковою є наявність:
Перелік необхідної матеріально – технічної бази
№ з/п Найменування
1. пилососи для сухого прибирання не менш ніж 3 од.
2. миючі пилососи не менш ніж 2 од.
3. апарат високого тиску не менш 1 од.
В звязку з чим прошу Замовника
1. Надати інформацію про кількість та загальну площу килимового покриття, що знаходиться в офісі, а також розрахунок з якого Замовник вимагає від Учасника наявність 5-ти пилососів (з посиланням на нормативну базу, яка є обовязковою для Учасників)
2.Надати інформацію де Учасник планує використання апарату високого тиску при отриманні від Виконавця послуги з прибирання приміщень (адмінбудинку) з (посиланням на нормативну базу та законодавство України)
Також Замовник вимагає від Учасника "Документальне підтвердження наявності у власності або право користування та/або оренда транспорту для оперативного реагування на нештатні ситуації:
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу чи копію договору оренди, користування транспортним засобом (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення)"
В звязку з чим прошу надати інформацію:
3.Яким Законом України працівники (прибиральниці) віднесені до категорії ОПЕРАТИВНІ СЛУЖБИ. і яким Законом передбачана їх доставка до місця надання послуг службовим транспортом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявності пилососів для сухого прибирання, не менш ніж 3 одиниці та миючі пилососи не менш ніж 2 одиниці.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, а саме 1, 2, та 3-й поверхи загальною площею 1500 м2, що буде здійснюватися, не менше ніж 3 (трьома) працівниками (прибиральниками). При цьому 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00.
Відповідно до умов тендерної документації, надавач послуг повинен забезпечити щоденне прибирання підлоги в кабінетах, службових приміщеннях загального користування (холи, коридори, сходини, тамбура, вестибюлі, та ін.), прибирання підлоги після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій.
Враховуючи вищезазначене, учасник повинен мати можливість забезпечити пилососами всіх працівників для одночасного виконання завдання відповідно до технічних характеристик закупівлі.
Також, в службових приміщеннях загального користування наявні килими, які потребують регулярного вологого прибирання.
2. Відповідно до частини 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку №2, Замовником передбачена послуга миття вікон, та прибирання після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій, що передбачає використання мийного апарату високого тиску.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умову підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявності у власності або право користування та/або оренда транспорту для оперативного реагування на нештатні ситуації.
Враховуючи графік роботи працівників, а саме, 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00. У випадку виникнення аварійних (нештатних) ситуацій, надавач послуг повинен мати можливість забезпечити доїзд до об’єкту прибирання працівника.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, а саме 1, 2, та 3-й поверхи загальною площею 1500 м2, що буде здійснюватися, не менше ніж 3 (трьома) працівниками (прибиральниками). При цьому 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00.
Відповідно до умов тендерної документації, надавач послуг повинен забезпечити щоденне прибирання підлоги в кабінетах, службових приміщеннях загального користування (холи, коридори, сходини, тамбура, вестибюлі, та ін.), прибирання підлоги після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій.
Враховуючи вищезазначене, учасник повинен мати можливість забезпечити пилососами всіх працівників для одночасного виконання завдання відповідно до технічних характеристик закупівлі.
Також, в службових приміщеннях загального користування наявні килими, які потребують регулярного вологого прибирання.
2. Відповідно до частини 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку №2, Замовником передбачена послуга миття вікон, та прибирання після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій, що передбачає використання мийного апарату високого тиску.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умову підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявності у власності або право користування та/або оренда транспорту для оперативного реагування на нештатні ситуації.
Враховуючи графік роботи працівників, а саме, 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00. У випадку виникнення аварійних (нештатних) ситуацій, надавач послуг повинен мати можливість забезпечити доїзд до об’єкту прибирання працівника.
Необгрунтовані вимоги Замовника
Дата подання: 20 лютого 2024 20:56
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:49
В тендерній дкументації предмет закупівлі є: Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Питання: на підставі якого Закону Замовник вимагає від Учасника наявність працівника за спеціальністью -верхолаз з усіма підтверджуючими документами?
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації з документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації з документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 20 лютого 2024 21:49
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:50
Шановний Замовнику послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання-згідно діючого законодавства України не передбачають надання послуг верхолаза.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), п.1 роздділ 2 цієї тендерної документації ВИМАГАЮ усунути порушення в тендерній документації які полягають у незаконній вимозі від Учасника мати в штаті або за договором цивільно правового характеру працівника для надання верхолазних послуг, для чого Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- посвідчення (свідоцтво) про проходження навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів, або верхолазних робіт з використанням спеціальних страхувальних засобів або інший документ, який дає право виконувати роботи на висоті
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації та документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації та документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Усунення порушень в тендерній документації
Дата подання: 20 лютого 2024 22:04
Дата відповіді: 23 лютого 2024 17:04
Предмет закупівлі є -Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, дана послуга не передбачає надання послуг дезинфекції, тому керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), п.1 розділу 2 цієї тендерної дкументації ВИМАГАЮ усунути порушення в тендерній документації які вимагають від Учасника мати в штаті або за договором ЦПХ працівника учасника, який буде надавати послуги з дезінфекції (дезінфектор) та надати в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
- довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України;
- медичну книжку/довідку про проходження медичного огляду працівника який є придатним до роботи дезінфектором;
- посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, дезінфектора не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, в якій передбачено послугу проведення дезінсекції (знищення і запобігання розмноженню шкідливих комах), дератизації і дезодорації (знищення щурів, мишей і польових гризунів-шкідників) отруйними хімічними речовинами вручну - 2 рази на рік. Враховуючи, що послуги повинні бути виконані в службових приміщеннях, де перебуває персонал, Замовник передбачив щоб ці заходи здійснювалися кваліфікованим фахівцем – дезінфектором, професійність якого повинна бути підтверджена документами зазначеними в тендерній документації.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, дезінфектора не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, в якій передбачено послугу проведення дезінсекції (знищення і запобігання розмноженню шкідливих комах), дератизації і дезодорації (знищення щурів, мишей і польових гризунів-шкідників) отруйними хімічними речовинами вручну - 2 рази на рік. Враховуючи, що послуги повинні бути виконані в службових приміщеннях, де перебуває персонал, Замовник передбачив щоб ці заходи здійснювалися кваліфікованим фахівцем – дезінфектором, професійність якого повинна бути підтверджена документами зазначеними в тендерній документації.
Необгрунтована вимога Замовника
Дата подання: 20 лютого 2024 22:13
Дата відповіді: 23 лютого 2024 17:41
Предмет закупівлі є Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, на підставі якої статті, якого Закону України Замовник вимагає від Учасника надати в складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) підтверджує, що система менеджменту учасника відповідає певним правилам та гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) підтверджує, що система менеджменту учасника відповідає певним правилам та гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Необгрунтована вимога
Дата подання: 20 лютого 2024 22:20
Дата відповіді: 23 лютого 2024 17:58
Назва предмета закупівлі Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Запитання - на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимага від Уасника надати в складі пропозиції Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з нормами частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення отримання якісних послуг, замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) в якості підтвердження того факту, що учасники будуть дотримуватися екологічної безпеки та захист довкілля.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в любій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Отримання сертифікату про відповідність ISO 14001 не є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності суб’єктами господарювання, але його наявність дозволить переконатися, що учасник дотримується екологічної безпеки та захисту довкілля.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України.
Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення отримання якісних послуг, замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) в якості підтвердження того факту, що учасники будуть дотримуватися екологічної безпеки та захист довкілля.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в любій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Отримання сертифікату про відповідність ISO 14001 не є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності суб’єктами господарювання, але його наявність дозволить переконатися, що учасник дотримується екологічної безпеки та захисту довкілля.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України.
Необгрунтовані вимоги Замовника
Дата подання: 20 лютого 2024 22:25
Дата відповіді: 23 лютого 2024 18:27
Назва предмета закупівлі Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Питання - на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимагає від Учасниника надати в складі пропозиції Сканкопію сертифіката на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, згідно з частиною 5 статті 23 Закону, визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO, зокрема сертифікат на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування». (Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними)
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління охорони здоров’я та безпеки праці учасника вимогам ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 підтверджує, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я. Упровадження системи управління охороною здоров’я і безпекою праці дає змогу учаснику керувати ризиками у сфері охорони здоров’я і поліпшувати її показники.
Таким чином, вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Також, згідно з частиною 5 статті 23 Закону, визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO, зокрема сертифікат на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування». (Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними)
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління охорони здоров’я та безпеки праці учасника вимогам ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 підтверджує, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я. Упровадження системи управління охороною здоров’я і безпекою праці дає змогу учаснику керувати ризиками у сфері охорони здоров’я і поліпшувати її показники.
Таким чином, вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Необгрунтовані вимоги Замовника
Дата подання: 20 лютого 2024 22:35
Дата відповіді: 23 лютого 2024 18:53
Назва предмета закупівлі - Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Запитання на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимагає від Учасника надати в складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., роботодавці, незалежно від форми власності їх підприємства, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зобов'язані оформити декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів), 2 рази на рік, тобто роботу на висоті та використання мийного апарату високого тиску.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства, для виконання робіт підвищеної небезпеки та використання устаткування підвищеної небезпеки (апарату високого тиску), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., роботодавці, незалежно від форми власності їх підприємства, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зобов'язані оформити декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів), 2 рази на рік, тобто роботу на висоті та використання мийного апарату високого тиску.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства, для виконання робіт підвищеної небезпеки та використання устаткування підвищеної небезпеки (апарату високого тиску), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-011573-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛІН ТОН", Код ЄДРПОУ:44870134
Дата подання: 29 лютого 2024 14:18
неправомірний акцепт
Шановний Замовнику. Ви акцептували учасника з порушенням.
Просилося ТД:
1. «посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав документи на дезінфектора, де в протоколі з перевірки знань з охорони праці вказано дату проходження перевірки – 12 червня 2023 року. Відповідно згідно чинних норм законодавства з охорони праці, дане навчання діє до 12 червня 2024 року, а це не відповідає вищезазначеній вимозі!
2. «У випадку, якщо Учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, інша інформація за бажанням учасника).
До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, які підлягають ліцензуванню.
У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає інформацію/документи субпідрядника/співвиконавця, підготовлену відповідно до вимог пп. 1.1, 2.1 цього Додатку, підписану керівником субпідрядника/співвиконавця і скріплену відбитком печатки (і разі її використання) (інформація щодо субпідрядника/співвиконавця подається лише в тій частині, щодо якої буде залучений субпідрядник/співвиконавець).»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» як бачимо з документів №531-532 залучає субпідрядника, але жодних документів згідно вимог не надає. Наголошуємо, просилося ТД надати інформацію та документи незалежно від відсотка залучення субпідрядника!
3. «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена за формою додатку 2.2 до тендерної документації за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників (прибиральник/прибиральниця) не менше 4 (чотирьох) осіб та верхолаз не менше 1 особи, дезінфектор не менше 1 особи, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи.
На кожного працівника, зазначеного в довідці згідно пп. 2.1 за формою додатку 2.2., надати копії особистих медичних книжок (Форма № 1-ОМК, ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом МОЗ України 21.02.2013 № 150) на працівників (прибиральників), зазначених в довідці про відсутність медичних протипоказань для виконання послуг з прибирання у працівників учасника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці згідно вимог пп. 2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання).
Сканкопію штатного розпису, з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником або договори цивільно-правового характеру.»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» на верхолаза не надав документів, що підтверджує наявність трудові відносини працівника з учасником або договори цивільно-правового характеру на посаду верхолаза, медичної книжки верхолаза, хоча в посвідчення згідно док № 533 вказано посаду верхолаз. Окрім того, в штатному розписі взагалі відсутня дана штатна одиниця. Наголошуємо просилося саме посада верхолаза на підтвердження кваліфікації.
Просимо усунути всі вищезазначені порушення.
Розгорнути
Згорнути
Просилося ТД:
1. «посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав документи на дезінфектора, де в протоколі з перевірки знань з охорони праці вказано дату проходження перевірки – 12 червня 2023 року. Відповідно згідно чинних норм законодавства з охорони праці, дане навчання діє до 12 червня 2024 року, а це не відповідає вищезазначеній вимозі!
2. «У випадку, якщо Учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, інша інформація за бажанням учасника).
До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, які підлягають ліцензуванню.
У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає інформацію/документи субпідрядника/співвиконавця, підготовлену відповідно до вимог пп. 1.1, 2.1 цього Додатку, підписану керівником субпідрядника/співвиконавця і скріплену відбитком печатки (і разі її використання) (інформація щодо субпідрядника/співвиконавця подається лише в тій частині, щодо якої буде залучений субпідрядник/співвиконавець).»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» як бачимо з документів №531-532 залучає субпідрядника, але жодних документів згідно вимог не надає. Наголошуємо, просилося ТД надати інформацію та документи незалежно від відсотка залучення субпідрядника!
3. «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена за формою додатку 2.2 до тендерної документації за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників (прибиральник/прибиральниця) не менше 4 (чотирьох) осіб та верхолаз не менше 1 особи, дезінфектор не менше 1 особи, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи.
На кожного працівника, зазначеного в довідці згідно пп. 2.1 за формою додатку 2.2., надати копії особистих медичних книжок (Форма № 1-ОМК, ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом МОЗ України 21.02.2013 № 150) на працівників (прибиральників), зазначених в довідці про відсутність медичних протипоказань для виконання послуг з прибирання у працівників учасника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці згідно вимог пп. 2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання).
Сканкопію штатного розпису, з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником або договори цивільно-правового характеру.»
ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» на верхолаза не надав документів, що підтверджує наявність трудові відносини працівника з учасником або договори цивільно-правового характеру на посаду верхолаза, медичної книжки верхолаза, хоча в посвідчення згідно док № 533 вказано посаду верхолаз. Окрім того, в штатному розписі взагалі відсутня дана штатна одиниця. Наголошуємо просилося саме посада верхолаза на підтвердження кваліфікації.
Просимо усунути всі вищезазначені порушення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 19:17
Шановний Учаснику.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додаток №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на працівника учасника, який буде надавати послуги з дезінфекції (дезінфектор) в складі тендерної пропозиції надається посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
На виконання даної вимоги, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надано Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 12.06.2023 № 1 про проходження перевірки знань НПАОП 0.00-4.12-05 Булгакова Артура Ігоровича. Поряд з цим, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надано гарантійний лист від 23.02.2024 № 555, яким учасник гарантує продовження дії документів, на весь період надання послуг, якщо термін цих документів спливає до моменту закінчення надання послуг.
Згідно з умовами пункту 2 Додаток № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність працівників (прибиральниць/прибиральників) не менше 4 осіб. Також на підтвердження відсутності медичних протипоказань для виконання послуг саме з прибирання у ПРАЦІВНИКІВ (ПРИБИРАЛЬНИЦЬ), учасник надає копії особистих медичних книжок за Формою № 1-ОМК.
На підтвердження кваліфікації працівника який буде надавати послуги з дезінфекції в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати ІНШІ документи, а саме: довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; медичну книжку/довідку про проходження медичного огляду працівника який є придатним до роботи дезінфектором; посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
На виконання даної вимоги ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав медичну книжку про проходження медичного огляду Булгакова Артура Ігоровича та Довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції від 01.03.2023 № 22/727, видану Харківським обласним центром контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України відповідним державним органом МОЗ України, чим виконав вимоги пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати копію штатного розпису, з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником або договори цивільно-правового характеру.
Так, на підтвердження наявності в учасника необхідних працівників, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав довідку від 23.02.2024 № 527, в якій зазначив інформацію про наявність прибиральника службового приміщення (верхолаза) Джигалюка Олександра Анатолійовича, та посвідчення № 27-84-2023/2/24, яким підтверджується кваліфікація верхолаза Джигалюка Олександра Анатолійовича. На підтвердження наявності трудових відносин учасника з вищевказаним працівником, в складі тендерної пропозиції надано Договір цивільно-правового підряду від 23.10.2023 року, чим виконано вимоги тендерної документації. Варто зазначити, що на працівника, який буде надавати верхолазні послуги, медична довідка не вимагалася.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Так, відповідно до Закону, Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації про залучення або незалучення субпідрядних організацій.
На виконання даної вимоги, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав Довідку від 23.02.2024 № 553, в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Аналізом документів, що містяться в складі тендерної пропозиції, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» планує залучати одного дезінфектора, що не буде перевищувати 20 % вартості договору про закупівлю.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додаток №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на працівника учасника, який буде надавати послуги з дезінфекції (дезінфектор) в складі тендерної пропозиції надається посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
На виконання даної вимоги, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надано Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 12.06.2023 № 1 про проходження перевірки знань НПАОП 0.00-4.12-05 Булгакова Артура Ігоровича. Поряд з цим, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надано гарантійний лист від 23.02.2024 № 555, яким учасник гарантує продовження дії документів, на весь період надання послуг, якщо термін цих документів спливає до моменту закінчення надання послуг.
Згідно з умовами пункту 2 Додаток № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність працівників (прибиральниць/прибиральників) не менше 4 осіб. Також на підтвердження відсутності медичних протипоказань для виконання послуг саме з прибирання у ПРАЦІВНИКІВ (ПРИБИРАЛЬНИЦЬ), учасник надає копії особистих медичних книжок за Формою № 1-ОМК.
На підтвердження кваліфікації працівника який буде надавати послуги з дезінфекції в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати ІНШІ документи, а саме: довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; медичну книжку/довідку про проходження медичного огляду працівника який є придатним до роботи дезінфектором; посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
На виконання даної вимоги ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав медичну книжку про проходження медичного огляду Булгакова Артура Ігоровича та Довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції від 01.03.2023 № 22/727, видану Харківським обласним центром контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України відповідним державним органом МОЗ України, чим виконав вимоги пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати копію штатного розпису, з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником або договори цивільно-правового характеру.
Так, на підтвердження наявності в учасника необхідних працівників, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав довідку від 23.02.2024 № 527, в якій зазначив інформацію про наявність прибиральника службового приміщення (верхолаза) Джигалюка Олександра Анатолійовича, та посвідчення № 27-84-2023/2/24, яким підтверджується кваліфікація верхолаза Джигалюка Олександра Анатолійовича. На підтвердження наявності трудових відносин учасника з вищевказаним працівником, в складі тендерної пропозиції надано Договір цивільно-правового підряду від 23.10.2023 року, чим виконано вимоги тендерної документації. Варто зазначити, що на працівника, який буде надавати верхолазні послуги, медична довідка не вимагалася.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Так, відповідно до Закону, Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації про залучення або незалучення субпідрядних організацій.
На виконання даної вимоги, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» надав Довідку від 23.02.2024 № 553, в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Аналізом документів, що містяться в складі тендерної пропозиції, ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» планує залучати одного дезінфектора, що не буде перевищувати 20 % вартості договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНІЧЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ |
390 000,00
UAH
|
330 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
398 500,00
UAH
|
339 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІН ТОН" |
357 600,00
UAH
|
357 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
448 640,00
UAH
|
448 640,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНІЧЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ #3051221291 |
Відхилено |
330 000,00
UAH
|
28 лютого 2024 19:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» #44345025 |
Переможець |
339 000,00
UAH
|
28 лютого 2024 20:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 12:46
|
Договір 55-2024 від 06.03.2024.pdf | укладений |
07 березня 2024 12:44
|