Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999684 |
Вебсайт: | http://dmkl.pp.ua/ |
Місцезнаходження: | 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
Контактна особа: |
Татьяна Різун +380532689069, +380509873050 dmkl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 12:11 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 12:11 |
Очікувана вартість: | 485 581,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 427,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Медичні матеріали (матеріали для пломбування зубів), за ДК021:2015 : 33140000-3 — Медичні матеріали, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником за ДК 021:2015 : 33141810-1 Матеріали для пломбування зубів
Склад рідини №1: срібло азотнокисле, дистильована вода.
Склад рідини №2: відновник, дистильована вода (рідина №1 – 5мл+ рідина №2 – 3мл + масло – 4мл)
Гель труючий містить 37% розчин фосфорної кислоти.
Гель володіє тіксотропними властивостями, що дозволяє зафіксувати його на поверхні зуба. Блакитний колір гелю полегшує візуальний контроль точного нанесення
• 20 г порошку Ionolat
• 15 г рідини Ionolat
• 5 г кондиціонеру Ionolat
• 5 г лака покривного Ionolat
• мірник
• блокнот для замішування
Цемент що містить поліакрилову кислоту Для очищення поверхні від забруднень та забеспечення адгезії використовується кондиціонер. складається з порошку та рідини .
Робочій час цементу при змішуванні
порошку рідини складає 1,5-2 хвилини .
Endocort-Н - рентгеноконтрастний пломбувальний матеріал типу «порошок-рідина», що має бактерицидні і антисептичні властивості..
(Порошок у флаконі 20 г
-Рідина у флаконі 10 г
-Кришка з піпеткою
-Мірник
-Блокнот для замішування)
Склад рідини No1: фторсилікат магнію, фторсилікат міді, дистильована вода.
Склад рідини No2: високодисперсна гідроокис кальцію, гідроокис міді, загусники, дистильована вода. (рідина №1–10г; рідина №2 – 10г; кювета).
полірувальна паста грубої зернистості (RDA 250) для зняття зубного нальоту та попереднього полірування.
- Пемза
- Аморфний кремнійдіоксид
- Гліцерин
- Парабен
- Фторид натрію (0,2%)
- Ароматизатори
Арде Філ LC (Arde Fill LC ) - світлотвердіючий двокомпонентний склоіономерний пломбувальний матеріал для реставрацій порожнин, 15+8 мл
Склад рідини: 0,5% гідрокортизону ацетат, камфора, парахлорфенол, тимол. (рідина-10 мл, кришка з піпеткою)
Склад:
Однокомпонентний лак на основі біологічно індиферентних полімерів, має в складі препарат фториду натрію та фториду кальцію (лак – 12 г + пензлики – 5 шт.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По суті запитання повідомляємо наступне: з метою уточнення до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Так, згідно вимог Замовника в Додатку № 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в розділі Вимоги до умов поставки товару зазначене наступне: «1. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців. Лист повинен включати назву учасника, номер оголошення про закупівлю, кількість товару та назву замовника торгів.»
Вважаємо, вимогу Замовника щодо надання учасниками листа виробника чи уповноваженого ним представника «щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців» є незрозумілою та недоречною, так як виробники товарів та уповноважені ними представники не несуть відповідальності за терміни придатності товарів на складах Постачальників, які беруть участь в торгах.
Також, в Додатку № 3 до тендерної документації Замовника в п.7 Замовник вказано, що: «Поставка (передача) товару здійснюється партіями згідно із заявками Замовника»
Окрім того, в Загальних положеннях Тендерної документації зі змінами в п. 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказаний термін до 29.12.2024.
Таким чином, Замовник повідомляє, що має намір забирати товар в залежності від фінансування та потреб закладу згідно укладеного Договору партіями, впродовж року і до 29.12.2024.
Слід враховувати, що кругообіг товару на складах Постачальників, які є учасниками торгів, є постійним. Якщо в складі Постачальника, необхідний для закупівлі товар, є певним терміном придатності на момент проведення аукціону, то він буде зовсім іншим до моменту, коли Замовник торгів виявить бажання та потребу його отримати. Зауважуємо, що саме Постачальники-учасники торгів, а не виробники та уповноважені ними представники, несуть відповідальність за наявність на своїх складах товару із задовільним терміном придатності.
До того ж, вимога, щодо терміну придатності товару, який буде поставлений переможцем торгів визначається укладеним між Замовником і Постачальником Договором про закупівлю, згідно якого Учасники беруть на себе зобов’язання надати Замовнику товар, що має задовільний термін придатності.
Саме це і вказує Замовник в Проекті договору про закупівлю розділ 3.ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ ПО КІЛЬКОСТІ ТА ЯКОСТІ пункт 3.8. «Залишковий термін придатності товару на момент поставки складає повинен становити не менше 75% від передбаченого або бути більшим 14 місяців».
Зважаючи на викладене, просимо видалити вимогу: «надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців» та повернути формулювання в попередній редакції
Замовником було отримано Вимогу, про видалення з Додатку № 3 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимоги про надання листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців. Лист повинен включати назву учасника, номер оголошення про закупівлю, кількість товару та назву замовника торгів.
Варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та неможливість закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання листів Замовник отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з необхідним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання неякісних медичних послуг Замовником.
Вимога про надання листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців, формується Замовником з урахуванням принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки медичних матеріалів учасником торгів та мінімізації ризиків отримання неякісних товарів, що сприятиме забезпеченню безперервного лікувально-діагностичного процесу у Комунальному підприємстві «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради».
Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати відповідні листи.
Варто зазначити, що ринок медичних матеріалів величезний та останнім часом почастішали випадки неналежного виконання зобов’язань з сторони постачальників, які стають переможцями закупівель в питаннях наявності запропонованого товару, його якості, кількості або порядку введення в обіг на території України.
Більше того, вимога про надання листів та безпосереднє їх надання, підтверджуватимуть, що Учасник перебуває в партнерських відносинах високого рівня з виробником чи уповноваженим ним представником, що в майбутньому забезпечить безперебійність поставки, дотримання строків поставки товарів а також можливість їх повернення (у випадку невідповідності кількісним або якісним характеристикам).
Такий лист повинен включати назву учасника, номер оголошення про закупівлю, кількість товару та назву замовника торгів.
Окрім цього, отримання/надання листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції та медичних матеріалів, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) товарів чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Виробники лікарських засобів, медичних матеріалів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Відтак, вимога про надання листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні медичні матеріали, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, це обумовлене неодноразовим надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо вилучення з обігу неякісних медичних матеріалів, на підставі викладеного вимога щодо надання листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від визначеного виробником або бути більшим 14 місяців, що є предметом закупівлі являється необхідною з метою унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕНТАУМ" |
350 805,00
UAH з ПДВ
|
350 805,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМПУЛА ОПТПОСТАЧ" |
471 639,95
UAH з ПДВ
|
471 639,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |