Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ігор Вихор +380669877115 silraga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 232 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 321,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 17:55 |
Додаток 5.docx | |
16 лютого 2024 17:55 |
Додаток 1.docx | |
16 лютого 2024 17:55 |
Додаток 2.doc | |
16 лютого 2024 17:55 |
ТД риба.docx | |
16 лютого 2024 17:55 |
обгрунтування очікуваної вартості.doc | |
16 лютого 2024 17:55 |
Додаток 4.docx | |
16 лютого 2024 17:55 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-13-000006 ● 84b195e757d349678ad1896ee92a3c4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2024 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2024 № 16-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-02-16-011395-a 16.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-15 09:08:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені», очікуваною вартістю 232 100,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-011395-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Яким чином були дотримані переможцем процедури закупівлі ФОП «ДУХНО СВІТЛАНА БОРИСІВНА» вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника, а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей»?
3. Надати інформацію про стан виконання договору від 04.03.2024 № 1522, укладеного з ФОП «ДУХНО СВІТЛАНА БОРИСІВНА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-18 14:43:31
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння очікуваної вартості проводилось наступним чином: ціни на продукти були визначені шляхом отримання середньоринкових цін в Головному Управліні Статистики у Чернігівській області. Ними було надано середні споживчі ціни на продовольчі товари в Чернігівській області в лютому 2024 року. Розрахунок здійснено на основі актуалізованої вибірки територій для спостереження за змінами цін(тарифів) на споживчому ринку відповідно до Методологічних положень державного статистичного спостереження за змінами цін на споживчі товари та послги, затверджених наказом Держстату від 16 грудня 2021 року №310(розміщені на офіційному вебсайті Держстату у розділі "Методологія та класифікатори"/"Статистична методологія"/"Економічна статистика"/"Ціни".
2. Відповідно вимог додатку 2 до тендерної документації Замовника, а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Переможець закупівлі ФОП "Духно Світлана Борисівна" відповідно до рішення про намір укласти договір яке було оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 26 лютого 2024 року об 09 год. 47 хв. надав документи щодо вимоги 28 лютого 2024 року об 07 год. 14 хв., а саме: витяг з МВС щодо відсутності кримінальних правопоруень, довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника) та довідку щодо відсутності адміністративних правопорушень.
3. договір від 04.03.2024 № 1522, укладений з ФОП «ДУХНО СВІТЛАНА БОРИСІВНА», перебуває на стадії виконання зобовязань сторонами, виконавцем здійснено постачання продуктів харчування на обєкти Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДУХНО СВІТЛАНА БОРИСІВНА" |
232 100,00
UAH з ПДВ
|
232 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУХНО СВІТЛАНА БОРИСІВНА" #2466515962 |
Переможець |
232 100,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 19:52
|
додаткова угода 1 розірвання договору.pdf | укладений |
09 квітня 2024 19:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 19:49
|
додаткова угода 1 розірвання договору.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 09:24
|
договір 1522 риба.pdf | укладений |
08 березня 2024 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 1522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |