Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-02-16-011340-a ● 0e032599275f4962b17930d615d69da2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41437486 |
Місцезнаходження: | 52323, Україна , Дніпропетровська обл., смт Божедарівка, вул. Чкалова, 17а |
Контактна особа: |
Анна Гайдар +380965092331 bozh.viddilosvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо 1. вугілля камʼяне марки ДГ 13-100– 200 тонн 2. вугілля камʼяне марки ДГ 13-25–20 тонн 3. вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100) – 20 тонн
Дана закупівля здійснюється за Річним планом закупівель, що оприлюднений за посиланням https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/28233971 за ідентифікатором UA-P-2024-03-13-005155-a, оскільки виникла потреба у внесенні змін до закупівлі, але технічно не можливо здійснити коригування Річного плану закупівлі, який було попередньо оприлюднений до даної закупівлі за посиланням в електронній системі закупівель https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/27938314 за ідентифікатором UA-P-2024-02-16-001237-b. Зміни в плані закупівель та оголошенні про проведення даної закупівлі (відкриті торги з особливостями) стосуються виключно заміни асортиментної позиції такого товару як «вугілля камʼяне марка Г(Г2)(25-100), вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100)» на нову асортиментну позицію «вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100» без зміни у загальній кількості та вартості. Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, з урахування особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 тонни
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52323, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський район, за адресами закладів освіти Божедарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2024 року. Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги поставки товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Замовником у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 10 (банківських) днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Замовником. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 13:21 |
2. Перелік змін до ТД від 13.03.2024.docx | |
13 березня 2024 12:05 |
1_ТД_вугілля_зі_змінами_від_13_03_2024.docx | |
21 лютого 2024 21:22 |
2. Перелік змін до ТД від 21.02.2024.docx | |
21 лютого 2024 21:22 |
ТД вугілля зі змінами.docx | |
16 лютого 2024 17:43 |
ТД вуг 2024.docx |
13 березня 2024 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 березня 2024 13:21 |
2. Перелік змін до ТД від 13.03.2024.docx
|
||||||||||||
13 березня 2024 12:05 |
1_ТД_вугілля_зі_змінами_від_13_03_2024.docx
|
||||||||||||
21 лютого 2024 21:22 |
2. Перелік змін до ТД від 21.02.2024.docx
|
||||||||||||
21 лютого 2024 21:22 |
ТД вугілля зі змінами.docx
|
||||||||||||
16 лютого 2024 17:43 |
ТД вуг 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-011340-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРЗБУТВУГІЛЛЯ, Код ЄДРПОУ:45405190
Дата подання: 22 лютого 2024 14:05
Невідповіднсть ДСТУ
Шановний Замовник,
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Відповідно до таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" відсутнє вугілля буре марки Б (25-300).
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є тверде паливо (вугілля кам'яне). Для вугілля кам'яного передбачено діючий національний стандарт ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Обравши для закупівлі вугілля буре марки Б (25-300), Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Отже , оберіть марку вугілля згідно національного стандарту ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Розгорнути
Згорнути
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Відповідно до таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" відсутнє вугілля буре марки Б (25-300).
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є тверде паливо (вугілля кам'яне). Для вугілля кам'яного передбачено діючий національний стандарт ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Обравши для закупівлі вугілля буре марки Б (25-300), Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Отже , оберіть марку вугілля згідно національного стандарту ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 15:52
Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної радибуло 16лютого 2024 року оголошено процедуру закупівлі твердого палива на 2024 рік за ідентифікатором в системі ProzorroUA-2024-02-16-011340-a.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін (далі – особливості або Постанова).
22лютого 2024 року нами отримано через електронну систему закупівель ProzorroВимогу про внесення змін до тендерної документації (далі - Вимога).
Уважно вивчивши предмет Вимоги готові повідомити про безпідставні та надумані припущення, на яких вказанаВимога сформована.
Пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.».
ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» вважає неправомірними вимоги, щодо визначення такої марки вугілля як вугілля буре марки Б (25-300), посилаючись на те, що вказана марка вугілля відсутня у ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Не можемо погодитись із вказаною позицією з огляду на наступне:
Звертаємо увагу, що пунктом 28 Постанови про особливості передбачено тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Окремо частиною 5 статті 23 Закону визначено: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.».
Як можемо пересвідчитись саме на Замовника покладено обов’язок визначити предмет закупівлі у відповідності та вимоги до предмета закупівлі не порушуючи умови національного стандарту для відповідного предмета закупівлі.
Як відомо для вугілля існує стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким визначено класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики.
Також наявним є чинна редакція стандарту ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», яким унормовано якісні характеристики товару.
Ми не заперечуватимо того факту, що у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» відсутні посилання на таку марку вугілля як Б 25-300, враховуючи, що вказане вугілля є не кам’яним вугіллям, а бурим.
В свою чергу при визначенні предмету закупівлі ми керувались положеннями іншого національного Стандарту ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким передбачена наявність такої марки вугілля як Б (буре) при цьому класифікація кусків товару в діапазоні від 25 мм до 300 визначена ДСТУ 7493:2013 "Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю". Замовник просить звернути увагу, що пунктом 1 Сфера застосування, визначено що даний стандарт ДСТУ 7493:2013 поширюється на буре, кам’яне вугілля, антрацит і брикети вугільні – (далі паливо) товарну продукцію постачальників і встановлює правила приймання палива за якістю у постачальника та контролю його якості у споживача.
Пунктом 8.1. розділу 8ДСТУ 7493:2013 визначено наступне: «Клас вугілля за розміром кусків встановлюють згідно з ДСТУ 4082 та ДСТУ 4096», що є свідченням того факту, що визначена асортиментна позиція товару - вугілля буре марки Б (25-300) як предмету закупівлі відповідає діючим національним стандартам.
Докази цього додаються до відповіді
В свою чергу варто зазначити, що пунктом 56 Постанови про особливості визначено: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.»
ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи.
Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ»не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Виходячи із вказаного, в силу відсутності об’єктивної доведеності в порушенні Вашого права Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін (далі – особливості або Постанова).
22лютого 2024 року нами отримано через електронну систему закупівель ProzorroВимогу про внесення змін до тендерної документації (далі - Вимога).
Уважно вивчивши предмет Вимоги готові повідомити про безпідставні та надумані припущення, на яких вказанаВимога сформована.
Пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.».
ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» вважає неправомірними вимоги, щодо визначення такої марки вугілля як вугілля буре марки Б (25-300), посилаючись на те, що вказана марка вугілля відсутня у ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Не можемо погодитись із вказаною позицією з огляду на наступне:
Звертаємо увагу, що пунктом 28 Постанови про особливості передбачено тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Окремо частиною 5 статті 23 Закону визначено: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.».
Як можемо пересвідчитись саме на Замовника покладено обов’язок визначити предмет закупівлі у відповідності та вимоги до предмета закупівлі не порушуючи умови національного стандарту для відповідного предмета закупівлі.
Як відомо для вугілля існує стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким визначено класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики.
Також наявним є чинна редакція стандарту ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», яким унормовано якісні характеристики товару.
Ми не заперечуватимо того факту, що у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» відсутні посилання на таку марку вугілля як Б 25-300, враховуючи, що вказане вугілля є не кам’яним вугіллям, а бурим.
В свою чергу при визначенні предмету закупівлі ми керувались положеннями іншого національного Стандарту ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким передбачена наявність такої марки вугілля як Б (буре) при цьому класифікація кусків товару в діапазоні від 25 мм до 300 визначена ДСТУ 7493:2013 "Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю". Замовник просить звернути увагу, що пунктом 1 Сфера застосування, визначено що даний стандарт ДСТУ 7493:2013 поширюється на буре, кам’яне вугілля, антрацит і брикети вугільні – (далі паливо) товарну продукцію постачальників і встановлює правила приймання палива за якістю у постачальника та контролю його якості у споживача.
Пунктом 8.1. розділу 8ДСТУ 7493:2013 визначено наступне: «Клас вугілля за розміром кусків встановлюють згідно з ДСТУ 4082 та ДСТУ 4096», що є свідченням того факту, що визначена асортиментна позиція товару - вугілля буре марки Б (25-300) як предмету закупівлі відповідає діючим національним стандартам.
Докази цього додаються до відповіді
В свою чергу варто зазначити, що пунктом 56 Постанови про особливості визначено: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.»
ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи.
Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ»не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Виходячи із вказаного, в силу відсутності об’єктивної доведеності в порушенні Вашого права Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-16-011340-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 20 лютого 2024 15:13
Дата подання: 20 лютого 2024 15:13
Скарга на умови документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2024 15:46
Рішення від 22.02.2024 №3354.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 15:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 №3990.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 12:52
Рішення від 04.03.2024 №3990.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Номер скарги: UA-2024-02-16-011340-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
Дата подання: 20 лютого 2024 22:02
Дата подання: 20 лютого 2024 22:02
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
16 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2024 16:48
рішення від 04.03.2024 № 3324.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення выд 04.03.2024 № 3960.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 12:25
рішення выд 04.03.2024 № 3960.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Номер скарги: UA-2024-02-16-011340-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
Дата подання: 22 лютого 2024 16:15
Дата подання: 22 лютого 2024 16:15
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
21 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2024 18:19
рішення від 26.02.2024 №3469.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2024 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 4007.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 11:39
рішення від 04.03.2024 №4007.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Корсун С.М. |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Корсун С.М. #2360818552 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 09:34
|
дог38.PDF | укладений |
25 березня 2024 09:28
|